De juni junky's

Discussie in 'De mama's' gestart door diddi, 21 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    @ ellen: heb helemaal geen doof gevoel bij mijn buik. Litteken jeukt af en toe. En de snee zit idd helemaal onder op mijn buik, net boven het schaambot, dus zelfs in bikini zie je het niet. Ze maken de incisie precies op de plek waar je ook een soort 'vouw' hebt zitten. En echt, met een ks is het de tweede dag al zooooooveel beter.

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

oke lees soms dat meiden een soort doof gevoel hebben maar dat hoeft dus helemaal niet altijd zo te zijn. Netjes hoe ze het nu kunnen doen dus dat je het niet ziet Dacht eerder dat ze het midden op je buik deden:)

3. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @ellen het was meer een dagje uit, het was van 11 tot 11 ik was om 22.00 uur thuis.

straks weer werken, ik heb geen zin heb knallende koppijn.

4. Ellen291982

@mandy succes dan met werken. heb je al een aspirientje gehad?

Wat rustig hier meiden.
    eergister waren we op de verjaardag van het jongste zoontje van een vriendin. Was heel gezellig alleen heel sneu voor het jongetje die was blijkbaar zo gestressed dat hij steeds moest overgeven. Gelukkig was hij s middags opgeknapt zei mijn vriendin.
    We hebben van haar een leuke speeltafel gekregen. Haar zoontjes waren daar te groot voor. Is heel grappig ding. dit is hem (foto niet zelf gemaakt) hij blaast zeg maar. dan gaan er dingen draaien en omhoog en omlaag.

5. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ellen heb ik al genomen maar helpt niet.
    wat zielig voor dat jongetje, hele leuke speeltafel zeg!

6. Ellen291982

ja was heel sneu voor hem. Ik was blij te horen dat hij s middags opgeknapt was.
    Vervelend meid, als een aspirine niet helpt. Kun je nog even rustig liggen? Moet je lang werken vandaag?

7. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hey dames,

Ben ik ook weer even haha.
    Ellen, mooi tafeltje hoor! Zoiets wil ik ook hebben voor Rebecca.

Hier gaat alles eigenlijk redelijk goed. Rebecca is iets minder hysterisch.

En ze gaat nu echt heeel veel los staan. Als wij zeggen hieperdepiep dan houd ze ook echt seconden lang haar armpjes in de lucht. Terwijl ze staat haha. Ook met dingen pakken enzo, ze is niet meer bang om los te staan.
    Op naar het lopen he haha.

8. Vica86

Vica86 Niet meer actief

hey hey,

Rebecca heeft een paar dagen geleden een blaasje gehad op haar bil, die is kapot gegaan en is al een paar dagen een dikke korst. Sinds vanmiddag zijn er meer blaasjes, welliswaar erg klein.
    Huisarts gebeld en de assisitente zei dat het óf krentenbaard kan zijn (maar dan is het vocht in de blaasjes vaak wat geliger) of waterpokken. Ze denkt het laatste omdat er helder vocht in zit. Waarschijnlijk is Rebecca daarom al zo krijserig gisteren en vandaag. En verrek, zo ineens spuugt ze mij helemaal onder..
    Dus de kans dat het waterpokken zijn is ineens gestegen.

Ik baal er wel verschikkelijk van want ik heb volgende week examen en dit schoolwerk kan ik niet doen als ik afleiding heb van Rebecca. Zal haar dus regelmatig even af moeten geven aan anderen helaas.

Ben blij als ik dit examen achter de rug heb zeg!

9. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

@Sweet: ahh vandaar dat ze niet lekker was. Hopelijk worden het niet al te veel plekjes.

@ellen: wat een geinig tafeltje. Lief dat je die voor Emma hebt gekregen.

@Mandy: hopelijk is je hoofdpijn nog gezakt. Zorgen, stress of gewoon slecht opgestaan??

10. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Ik heb weer een werkdag erop zitten, morgen gelukkig vrij. Eva heeft een nachtje bij oma gelogeerd en ligt nu uitgeput op bed. Ze is altijd een beetje van slag als ze daar geweest is. En nu wordt ze krijsend wakker.

11. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

He meiden, hoe doen we het nou volgende week donderdag? Nog steeds kidscity? en de tijd?

12. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ha meiden,

Vandaag gewerkt. Ff niet terug gelezen!

Joas gaat nu al de 2e avond zonder fles slapen.. Hij wil gewoon niet!!
    Is dat erg?
    Hij lag net hard te schreeuwen. Dan ga ik gewoon douchen en dan als ik klaar ben slaapt hij meestal..
    Zijn 8e tandje is bijna door!!

@ Mamalous: Ja het gaat toch donderdag door?? Alleen zijn er wat afgevallen!! Maar het gaat door hoor!
    Ik wil ook graag een tijd weten.. Wat vind jij?? Sochtends/smiddags??

13. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @jannn levi heeft al een hele tijd geen avondfles meer, wel een ochtendfles. mijn dochter was precies met haar eerste verjaardag van de flessen af.

morgenochtend met ik naar het cb met levi, krijgt hij weer een prikje.
    vandaag toetjes gekocht bij de c1000 zijn ze gewoon 4 dagen over de datum! mijn dochter heeft dit gegeten, is dat erg?

14. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @ilse ik denk dat ik verkouden ga worden maar ook en beetje stress, veel gezeur met mijn schoonfamilie. sneu dat eva dan van slag is, levi heeft nog nooit ergens gelogeerd.
    @sweetlove als het waterpokken zijn heb je het wel al vast gehad en ben je er vanaf!
    @ellen gelukkig een kort dagje gehad, hoefde maar tot 19.00 uur en de hoofdpijn is aardig gezakt.

15. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

@mandy; neejoh dat kan geen kwaad, misschien dat ze wat moet spugen. Wel erg slecht hoor, heb je bon en verpakking nog? Zou zeker even teruggaan ermee.

@jannn, mij maakt het echt niet uit hoor, ik woon zo dichtbij dus ik pas me gewoon aan de rest aan. Hoeveel flessen krijgt Joas nog dan? Julian krijgt ook nog maar 1 fles met opvolgmelk voor het slapen gaan, verder normale melk of sap/water

16. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ik vind van sochtends 10 -12.00 wel lekker dan geef ik m daar nog zn fruithap, ff spelen, boterhame en dan in de auto slapen!!
    Wat vinden jullie??

Joas krijgt sochtends nog een fles van 150 cc
    Smiddags rond 14.30 150 cc
    en dan savonds nog maar die wil hij niet meer..

Hij eet bijna nog geen brood dus die van de ochtend en middag kon nog niet weg!!

17. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Mandy, ik heb juist gehoord dat als je kind het voor haar 1e jaar waterpokken krijgt de kans groot is dat ze het nog een keer krijgt. Bij mijn zus was dat ook zo.

18. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @mamalous ik heb de bon en ga morgen terug, het is maar 1,89 maar toch het is niet de eerste keer dat het gebeurd.
    @jannn hij kan dan makkelijk weg!
    @sweetlove dat wist ik niet, jammer anders had je het mooi al gehad.

19. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Ik was vandaag lekker een dagje vrij! Moet morgen wel weer werken, maar slechts 1 dagje. Dan ben ik er vier vrij.
    Vanmiddag kwam mijn schoonzusje langs. Erg gezellig. Lekker op het balkon in het zonnetje gezeten. Nils was vandaag nog niet zo happy. Veel huilen, slecht eten. Heeft alleen geen koorts meer gehad. Gister nog 38,3, dus dat wordt beter gelukkig. Morgen moeten wij allebei werken, dus gaat Nils naar de creche. Hopelijk voelt hij zich wel wat beter. Denk dat hij door de afleiding daar weinig laat merken. En anders zien we dan wel weer verder.
    Ben vrijdag jarig:). Ga het niet echt vieren, maar ouders, schoonouders, zus en broer komen langs, en misschien nog een paar vrienden. We zien wel. Er zijn deze week zoveel mensen uit mijn familie jarig, dat het eigenlijk geen doen is om het echt te vieren. Maar kan niet zeggen dat ik dat erg vind eigenlijk. Ben niet zo van de verjaardagen eigenlijk. Zaterdag is mijn nichtje jarig, die wordt zeven. Dus dan is het daar weer feest! Andere feestjes slaan we over;).

@ meeting: 10 uur vind ik wel wat vroeg. Ben dan voor 11.00 eigenlijk. Ben nog zo snel 's morgens namelijk. Weet niet hoe de rest erover denkt?

@ Ilse: wat sneu dat eva van slag is als ze gelogeerd heeft. Gaat ze ook wel eens ergens anders logeren en heeft ze het dan ook? Nils is ook nog nooit uit logeren geweest. Is het klussen bij je zus trouwens nog wat opgeschoten?

@ Jannn: woehaaaa, Joas zijn 8ste tandje zeg! Die is ook goed op weg zeg! En wat de flessen betreft, als hij niet wil dan niet toch? Volgens mij is dat niet erg. Schijnt dat kindjes vanaf hun 1ste ook drastisch minder gaan eten omdat ze niet zoveel meer hoeven te groeien dan in het eerste jaar heb ik gehoord. Denk dat dat bij Nils nu ook een beetje meespeelt. Die eet ook weinig hoor, vooral in vergelijking met 2 maanden terug. Heeft ook te maken met ziek zijn en tandjes. Maar kan me er ook zorgen over maken;). Is helemaal normaal denk ik voor mama's.

@ mandy: getsie zeg... Wat stom zeg. Nu moet je dus ook al op de houdbaarheidsdatum gaan letten als je daar iets koopt. Volgens mij kan het weinig kwaad. De meeste dingen hier NL zijn veel langer houdbaar dan erop staat. Wat voor gedoe heb je met je schoonouders? Of wil je dat liever niet kwijt hier.

@ Sweet: hopelijk zijn het nog niet de waterpokken! Zou echt heeeel vervelend zijn als ze het daarna nog een keer krijgt.

@ Ellen: leuk tafeltje!!! Hopelijk vindt Emma het ook leuk. En wat ontzettend zielig voor dat jongetje zeg... Arm kindje.

20. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Femke: 11 uur komt voor mij weer super slecht uit ha ha.. Joas houd het nooit uit tot 13.00 dan..

Zullen we het dan op 13.30 houden??

Deel Deze Pagina