De juni junky's

Discussie in 'De mama's' gestart door diddi, 21 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

hihi hier ook een ikea bank :D
    een mooie witte...gekocht toen we gingen verhuizen en voordat ik uit het niks zwanger was hahahaha....ben nog steeds erg blij met mijn bankje hoor ;)

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

wat een handige tip trouwens. Had ik nooit aan gedacht!

3. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

De wasmachine heeft zijn werk weer gedaan!! Mijn hoes is schoon!
    Ik moet vanavond ook werken echt geen zin in want ben ook niet helemaal fit. Julian gaat bij mijn ouders logeren dus ga morgen even uitrusten!

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

kun je dan tegenop zien he! als je al niet helemaal fit bent. Morgen maar mooi lekekr rustig aan doen dan!

heb bij gratis en aanbiedingen een topic geopend over babyvoordeel bij wibra vaanf 15 maart. weet niet of jullie er wel eens wat halen maar ik heb er alweer zin in! heb leuke dingen gezien in de folder!:D

5. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @jann wat raar dan dat hij zo slecht is gaan slapen, als hij overdag gaat slapen ga jij dan zelf ook even slapen? hier geen kriebels haha levi is de 2de en ik moet echt niet aan een derde denken.
    @mamalous fijn he die ongelukjes!

hier vanochtend weer druk. mijn dochter naar de peuterspeelzaal gebracht, daarna levi zijn hapje gegeven. ik had hem op bed gelegt maar meneer wou niet slapen dus zijn we maar gaan wandelen en gelijk weer mijn dochter opgehaald. net lekker een broodje gegeten en levi weer op bed gelegt en naar veel drama slaapt hij nu eindelijk.

6. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    even snel een berichtje.
    ben druk geweest met wassen en schoonmaken en moet zo naar mijn werk voor een werkoverleg.

@ kriebels voor een tweede, jazeker. Ben net weer voor het eerst ongesteld geworden en heel benieuwd hoe mijn cyclus nu zal zijn. Die was erg onregelmatig namelijk.

De fysio is vandaag weer geweest. Beau houdt zijn hoofd erg scheef namelijk. Nou hij ligt bijna met zijn linkeroor op zijn linker schouder. Dit heeft hij nu een week of 5. Ook zijn lymfeklieren zijn opgezet. Ze gaat nu overleggen met de huisarts wat het kan zijn en wat ze verder gaan doen. Het duurt te lang en het wordt niet beter, eigenlijk alleen erger. Dus ben wel erg benieuwd wat er nu gaat gebeuren.

Voor degene die ziek zijn of niet lekker: beterschap
    Voor degene die moeten werken: werkse

7. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Hoi kouf, wat gek zeg, maak je je zorgen? wauw nu pas weer ongi, ik was het al heel snel weer maar heb geen BV gegeven dus dat scheelt misschien, ben ook alweer aan het bijhouden wat mijn cyclus zal zijn. Wil ergens in 2011/2012 bevallen van een tweede als de natuur mee wilt werken natuurlijk.

Jij ook suc6 met het werkoverleg, heb ik ook nog vanavond, maar kan maar even bijwonen omdat ik verder aan de telefoon moet hangen.

8. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.321
    240
    63
    @ Marjonb, iets kunnen regelen voor Wessel vandaag? Erg vervelend zelf ziek zijn met een kleintje.

@ Debsje, zo dat zijn flink wat foto's en zeker niet duur. Met inplakken zal je dan nog wel ff bezig zijn. Wij moeten ook eens nodig een fotoboek maken. Schoonma kan dat goed, doet ze altijd via de hema op de computer. Binnenkort maar eens wat foto's selecteren.

@ Jannn, hoe is het vannacht gegaan?

@ Mamalous, gelukkig heb je de hoes schoon gekregen. Hij wilde zeker ook chocopops:D

@ Kouf, Is dat ineens plotseling ontstaan? Enig idee waardoor het komt? Spannend zeg, hopelijk gauw duidelijkheid!

@ Hier, vandaag flink aan het rommelen geweest in huis, met de schoonmaak en de was. Nog lekker gewandeld naar oma en opa.
    Vannacht een goede nacht gehad. Milan heeft de hele nacht in zijn bedje geslapen. We hebben wel 2 keer zijn speentje moeten geven, maar hij ging direct verder slapen. Morgen nog een dagje vrij, dus hopelijk weer zo'n heerlijk zonnetje. Zag dat ze van het weekend weer sneeuw melden :$

9. debsje1977

Bahhhh ik wil geen sneeuw meer :x maar dit zonnetje nog wel voor WEKEN :D

ik ga weer...etenstijd!! ;)

10. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Joehoe!!! Ik ben er weer (even), haha. Vandaag dus weer gewerkt, en net eventjes achter de comp. Moet zo Nils in bad doen, dus straks even meer!!
    Hij heeft trouwens uitslag, aan de achterkant in zijn nek, en nu ook uitgebreid naar zijn schouders.... :( Weet niet zo goed waar het aan ligt... Hopelijk is het snel over.

Nou ik ga die kleine man in bad doen, tot vanavond!!

11. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @kouf wat raar dat hij dat heeft met zijn hoofdje! voor het eerst ongesteld heerlijk, ikwas het 3 weken na mijn bevalling alweer.
    @femke een beetje sudocreme opsmeren wie weet trekt het weg.

12. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Even kort berichtje tussendoor, hier nog steeds beroerd, kan echt niks binnen houden, en koorts vanmiddag opgelopen tot 39.6.
    Wessel heeft vanmiddag bij mij op bed lekker geslapen, alsof hij het aanvoelde dat ik geen puf had.
    Papa was gelukkig op tijd thuis, dus kon ik weer terug naar bed.
    Als het morgen nog zo is toch maar even huisarts bellen. Buikgriep geloof ik wel, maar daar hoort toch niet zo`n hoge koorts bij?

Ik ga even douchen, manlief gaat mijn bed even verschonen, en dan weer fijn slapen.....

tot gauw!

13. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Ik kom morgen weer reageren hoor, druk geweest.

@fem: is het niet de 5e ziekte? Dat begint ook zo met uitslag.

14. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    @ marjon: jee zeg, wat zal jij je beroerd voelen. Laat je je een beetje verzorgen door je mannetje? Schattig zeg, dat Wessel zich zo rustig heeft gehouden. Inderdaad, wie weet voelt hij aan dat mama even rust nodig heeft. Met buikgriep kun je wel koortsig zijn, maar 39.6 vind ik wel hoog voor een volwassene.

@ Kouf: jij dus al kriebels en ongesteld, haha! En vriendlief, die ook kriebels? Ik ben ook nog steeds niet ongesteld geworden, maar dat mag ook nog best even uitblijven, haha. Mis het niet. Maar geef ook nog steeds borstvoeding, dus dan duurt het vast nog even. Wat de tandjes betreft: auw. Haha, gelukkig nog niet vaak voorgekomen. 1 keer echt auw, maar dat was ook een beetje mij eigen schuld... Ik liet hem niet happen, maar deed mijn borst al in zijn mond zeg maar, haha. Ja, dat moet je niet doen... Heb er veel van geleerd:).
    Oja, hoe kwam je erop om je kat Kouf te noemen eigenlijk?

@ Mandy: thanks voor de tip en welkom ook!

@ Antje: Wat goed, Milan de hele nacht in zijn eigen bedje!!! En jij ook morgen vrij! Ik ook. Hoop dat het weer lekker weer is, gaan we mooi naar buiten!

@ bank: wij ook IKEA. Ook hard toe aan een nieuwe hoes, want onze kat gebruikt hem als krabpaal. Maar aangezien we nu een ukkie erbij hebben lijkt het me niet het juiste moment om een nieuwe hoes te kopen, gezien alle ongelukjes die nog in het verschiet liggen... En de kat gaat waarschijnlijk gezellig verder krabben aan de nieuwe bank ben ik bang.

@ mamalous: lekker relaxen morgen, een dagje voor jezelf! Best lekker of niet??

@ ellen: thanx voor de tip van de wibra! Heb de vorige keer een badjasje voor 4 euro gekocht, haha! Geen geld. Ga zeker even kijken als het zover is! Staat de folder online?

@ sneeuw: IK WIL GEEN SNEEUW!!! Ik wil groene blaadjes aan de bomen, krokussen, en een lentezon.

@ namen: hadden jullie moeite met het bedenken van de naam voor jullie kindje? Of eigenlijk, waren jullie het snel eens met elkaar?
    Wij hebben een heel andere smaak namelijk... Ik was 37 weken zwanger toen we eruit waren. Of eigenlijk, toen mijn vriend gezwicht is, soort van, haha. Jeetje zeg, ik zat echt in de stress. Was bang dat Nils geboren zou worden, voordat we een naam hadden..... Voor de eventuele volgende mogen we nu alvast weer gaan debateren!

15. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ha meiden,

Nou hier een vroege start. Om kwart voor 6 was meneertje wakker terwijl ik vanochtend ook nog op kraamvisite moet. Dus dat haalde hij nooit! Maar ik dacht laat ik nog ff lekker in ons bed gaan leggen om half 8. En hij val zo in slaap!! Gelukkig. Ik hoop ff voor een tijd dan kunnen we straks op een gemak op kraamvisite..

@ mamalous: Ik vind Julian een super leuke naam!!
    Wij hebben ook een creme bank.. Pff. Lastig hoor. Ook allemaal melkvlekken. Want hij heeft vanaf zn geboorte al gevochten met de fles! Dus dan spoot het er weer naast :D
    Binnenkort maar eens proberen te laten stomen. Maar deze bank was zo duur dat hij niet verprutst mag worden!!

@ Mandy: Hoe oud is jou oudste kindje dan?? Leuk joh 2 kindjes.. Zouden jullie in de toekomst nog wel een kindje erbij willen of ff zo laten!

@ Kouf: Wat zou dat kunnen zijn joh! Wat apart.. Zou hij een hele zere nek hebben dan ofzo? Huilt ook hij veel?
    Dus jullie willen het wel gaan proberen voor een 2e?? Leuk hoor..
    Hier nog niet.. Ff wachten. Hij moet eerst goed doorslapen en dan praten we verder :D
    Ben je nu pas weer ongesteld geworden.. Nou ik was het al weer heel snel. Maar nu weer heel onregelmatig dat is zo lastig joh. Deze keer zat er 40 dagen tussen!! Kben nu pillen wezen halen bij de Tuinen. Schijnt echt heel goed te helpen om je cyclus op normale ritme te krijgen.

@ Antje: vorige nacht had hij tot kwart over 4 geslapen, maar zn nachtlampje was uitgevallen! En deze nacht tot kwart voor 6 toen werdt hij wakker van papa die ging douchen en wilde hij niet meer verder slapen.. Maar ik vind dit al helemaal goed!!

@ Debsje: Heeft het bij jullie gesneeuwd gisteren?? O bah nee wil ik ook niet meer hoor. Nu lekker het voorjaar!!

@Femke: Heeft hij nog steeds de uitslag of is alweer weggetrokken??

@ Marjonb: meid, heb je zo'n hoge koorts?? Ga ff langs de huisarts idd. Heb je wel een beetje geslapen vannacht??
    Sterkte ermee!!

@ naam: wij hebben ook erg moeten discuseren over een naam! Ik had allemaal leuke namen: en dan dacht mn man weer aan iemand ha ha

Ik ga me maar even aankleden en strijken. Hopelijk slaapt mn kleine vriend ff lang door!

Iedereen een fijne dag he!!

xxxx

16. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Goedemorgen, het is rustig geweest hier! Ik ben weer ietsje boven water, koorts is bijna weg, 38 nog maar. Kan weer beetje functioneren.

@Kouf; wat eng dat hij zijn nekje zo doet! Ben heel benieuwd wat de arts zegt!
    @Femke; Wessel heeft sinds gister ineens uitslag op zijn keel? Is het al weg getrokken? Wessel heeft er geen last van, maar ziet er wel naar uit. Ik heb er maar sudocreme opgedaan, afwachten of het weg trekt.
    @ongesteld; 4 weken na de bevalling, en ben ook direct weer aan de pil gegaan, aangezien ik heeeel snel zwanger was van Wessel. Een tweede lijkt me super, maar nu nog even niet!
    @namen; Wij kwamen er echt niet uit! Uiteindelijk heeft mijn man de jongensnaam gekozen en ik de meisjesnaam. We waren het er wel overeens hoor! Bij de tweede doen we dat weer.
    Hebben jullie kindjes doopnamen? Wessel heet Wessel-Jan. Naar mijn schoonvader. Wessel is ook stamhouder nu. Lekker ouderwets he, maar ik hou daar wel van! Als we ooit een meisje krijgen wordt ze naar mijn moeder vernoemt, dat staat ook al vast.
    Is hier heel gewoon, echt dorps!

Wat waardeloos dat je tijdens een reactie typen niet even terug kan lezen! Ik heb veel meer dingen gelezen, maar ben het nu dus al weer kwijt!

Ander vraagje; geven jullie de kleintjes thee? Mogen ze ook gewone thee? Vruchtenthee van Pickwick? De boodschappen raken op en de diksap en babythee ook:).Vanavond neemt manlief boodschappen mee, maar dat ga ik niet redden met 1 flesje diksap denk ik:).

Voor de werkers; werkse
    voor de rest; fijne dag!

17. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Marjonb: Ik ga op de pagina staan waar ik gebleven ben met lezen. Reageer dan onderin op iedereen. Knip mn tekst en ga naar de volgende pagina en plak mn tekst weer en ga je weer verder met reageren!

Is Wessel ook gedoopt?? Joas ook! Wij wonen ook op een heel klein dorpje! En hij is ook naar mn schoonvader vernoemd en een meisje wordt naar mijn moeder vernoemd..
    Joas heet: Johannes Dirk.

Fijn dat je al weer wat beterder voelt.

Liefs

18. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Goeie tip! Je ziet wel dat ik niet zo handig ben met de computer! haha! Ik heb steeds het idee dat ik iemand vergeet, niet leuk.

Wessel wordt mei gedoopt, gelijk als wij gaan trouwen.

19. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    @marjon: wat fijn dat je je weer iets beters voelt. Moeders kunnen eigenlijk ook moeilijk ziek zijn he :( Wat mooi dat jullie Wessel laten dopen als jullie trouwen.
    Thee kan je geven. Ik geef wel eens groene thee maar wel heel slap. Zwarte thee is wat minder goed maar voor een keer niet zo erg lijkt mij.

@Jann: kan me voorstellen dat jullie even wachten totdat Joas beter slaapt. Lijkt me slopend. Maar de afgelopen 2/3 nachten ging wel iets beter toch? Welke pillen slik je dan? Ik had ook vaak een cyclus waarbij ik soms wel 3 maanden niet ongesteld was :$. Heel irritant en duur (al die testen kopen)

@Femke: gelukkig dat Nils niet vaker heeft gebeten. Je wel vaker vervelende verhalen. Lijkt me erg zeer doen. Hoe is het met de uitslag van Nils?
    Kouf komt van N'kofu. Ik woon samen met een fc twente fan. Zo een die door de week in pak loopt en in het weekend los gaat bij een voetbal wedstrijd :D

@Beau zijn nek. Hij heeft al een tijd fysio hiervoor maar in januari was het eigenlijk over. Maar sinds een week of 5 staat het dus weer zo scheef als wat. Hij heeft er gelukkig geen last van, is net zo vrolijk dus dat is voor mij ook leidend. Laten ze maar rustig overleggen ik hoor het wel.

@doopnamen: nee, Beau heet alleen Beau, is ook niet vernoemd. We zijn niet gelovig en zullen Beau dus ook niet dopen.

Ga weer verder met werken. Collega's denken dat ik druk ben omdat ik zo fanatiek aan het typen ben hahaha, ze moesten eens weten :D

20. debsje1977

Thee: ja hoor die mogen ze gewoon hebben ook de vruchtenthee...alleen wel beetje slappe thee maken niet te sterk ;)

Marjon..fijn dat je je weer beetje beter voelt en dat de koorts weer wat gezakt is...idd alles ligt stil als mama ziek is..moeders zijn onmisbaar ;)

typen: als ik terug lees doe ik altijd nog een tabblad openen op de ene lees ik terug en op de andere doe ik de reactie typen ;)

Kouf: jeetje zo snel alweer terug...komt het ergens door? zijn zijn spiertjes verslapt of is er geen aanwijsbare oorzaak? wel fijn dat hij er zelf geen last van heeft.

Pil: 6 juni kleine meid geboren...1 juli alweer aan de pil en menstruatie cyclus weer op gang ;)

sneeuw: nee wil ik niet..vannacht heeft het wel wat gesneeuwd hier maar gelukkig niks meer van te zien nu...nu weer lekker zonnetje naar binnen hier :)

Namen: wij hebben onafhankelijk van elkaar een namenlijstje gemaakt met de namen die we leuk vonden...daarna naast elkaar gelegd en gekeken of we de zelfde namen hadden....van die namen hebben we 1 lijstje gemaakt en zijn gaan schrappen...uiteindelijk bleven er twee namen over Emily en Aimee....ik vond Emily erg leuk en david Aimee....we hebben toen besloten te wachten tot ze er was en te kijken wat het best bij haar zou passen...dus toen kleine meid geboren werd zei ik tegen david ...en wat wordt het?
    en toen zei manlief het wordt Emily-Aimee als je het er mee eens bent :D dus ze heeft ze allebei gekregen..Emily als roepnaam en Aimee als tweede naam...vernoemen hebben we niet gedaan dit omdat ikzelf vroeger genoeg gepest ben met mijn eigen vernoemnamen en dit wild eik mijn kind niet aandoen.

Hier vreselijke nacht gehad voor het eerst in 8 maanden dus mag eigenlijk niet klagen ;)....emily is om de 2 uur huilend wakker geworden van de pijn in haar mondje...zooo zielig echt dikke tranen huilen....hebben haar uiteindelijk om 11 uur maar een zetpil gegeven en ze heeft toen tot 2 uur geslapen...toen om 4 uur weer wakker en om 6 uur weer...toen heb ik haar maar mee naar beneden genomen zodat david nog even kon slapen voor hij gebroken naar zijn werk moest en zijn we samen op de bank nog een uurtje in slaap gevallen...hopelijk gaat de chamodent snel werken zodat de pijn niet zo heftig meer is voor haar....zie gelukkig wel de tandjes al zitten dus hopelijk komen ze er snel doorheen...nu slaapt ze gelukkig even lekker..kan ze beetje uitrusten van zo'n sloopnacht.

dan nog iets..hahahah zit wel even op mijn klepstoel he :D
    David kwam gister uit zijn werk thuis met de mededeling..,wilde eindelijk morgen vanuit het werk een weekendje naar een bungalowpark met jullie...was eigenlijk verrassing maar nu emily zo'n pijn heeft en het zo'n slecht weer gaat worden zoals ze zeggen...heb ik er maar vanaf gezien...ergens vond ik het wel jammer want had er wel zin in gehad maar vond het heel begrijpelijk dat hij er van af zag....ach wat in het vat zit verzuurd niet he ;)
    maar vond het wel een lieve actie van hem :)

zo nu ga ik even een bakje koffie zetten...ben ik best wel aan toen eigenlijk ;)

Deel Deze Pagina