Joas had vandaag maar anderhalf uur geslapen en was vanmorgen heel vroeg op! Hij was versleten!! Leg nu al op bed.. Khoop wel dat hij nu wat langer slaapt.. Hebben jullie dan ook de neiging om m langer om te houden zodat hij sochtends wat langer slaapt?? @ mamalous: Wat leuk dat jullie een leuke dag hebben gehad.. heb hij nog een beetje kunnen slapen? Of is hij nu versleten?? Ik heb m klaargemaakt voor een trouwerij. Kga zo weg.. Dus ik spreek jullie denk ik morgen weer! x
@ Jannn, ik hou Milan nooi op in de hoop dat hij 's ochtends dan langer slaapt. Moe is moe, dus naar bed. Milan ligt er ook al in, is al voor 19 uur naar bed gegaan. Hij had vandaag ook bijna niks geslapen overdags, was ko. Veel plezier op de bruiloft. @ Mamalous, de burger zoo is ook een mooie dierentuin. Fijn dat Julian het leuk vond. Ze hebben nu meer het besef ervan.
Even spammen hoor! Handje kus: http://94.100.119.240/972000001-972050000/972026001-972026100/972026087_6_sikk.jpeg Met losse handjes staan Hieperdepiep...... Hoera!!!! http://94.100.118.232/972000001-972050000/972030601-972030700/972030644_6_Tta9.jpeg Lieve lach: http://94.100.114.139/972000001-972050000/972025401-972025500/972025469_6_tg4a.jpeg
Even snel nog. Ben bekaf en word volgens mij ziek. Spierpijn, snotterig, hoofdpijn... Morgen jarig, maar zo is er weinig aan denk ik. Hopelijk knap ik op van een nachtje slapen. Oja, volgens mij vroeg jij dat Ellen, ik word 32 jaar. Hoe oud word jij zaterdag? @ sweet: schattige foto's zeg. Die laatste is heeel schattig! ik ga zo lekker mij bed in. Zit al met een kruik op de bank, wil nog even de film afkijken. Hopelijk ben ik de volgende weer wat gezelliger! x
Femke: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Hopelijk volgen er nog heeel veel.. Khoop niet dat je toch ziek bent geworden. Tlijk wel of het in het weer zit! Hier weer een slecht nacht.. Huilen, huilen en nog eens huilen... Uitgerekend heb ik vanmorgen met een paar meiden afgesproken dus hij moet gewoon wakker blijven @ Debs: Zat je weer in je nachtelijke uren wakker?? Meid, ben je nu niet versleten??? sterkte ermee! xxx
Femke, Proficiat met je verjaardag! Hopelijk voel je je weer beter. Een hele fijne dag gewenst. @ Sweetlove, wat een leuke foto's van Rebecca. @ Jannn, balen dat het zo'n slechte nacht was. Veel plezier vandaag en hopelijk houdt Joas het vol. @ Debsje, zo te zien heb je weer een slapeloze nacht gehad. Pff meid, je zult wel uitgeblust zijn? Wij gaan dadelijk pasfoto's maken met Milan, ben eens benieuwd of het hem lukt niet te lachen. Hji moet nog bijgeschreven worden in mijn paspoort.
Femke van harte met je verjaardag meid, ik hoop dat je niet ziek bent geworden, stond er nog wat leuks op de planning voor vandaag? @antje; zo leuk pasfoto`s, wij hebben ze ook laten maken voor zijn identiteitskaart. @deb; trek je het nog meid? Waarom toch van die slapeloze nachten, ben je zo aan het piekeren, ik ken het hoor, vreselijk word je ervan en dan lukt het maar niet om te stoppen ermee. @ jannn, veel plezier vanochtend, hopelijk houdt Joas zich een beetje. Julian heeft alleen gisteren in de auto geslapen, dan kom je toch al wel op 2 uur uit en gisteravond om 18.30 naar bed maar hij wilde nog niet slapen, denk dat hij om 19.30 sliep en heeft vanochtend lekker tot 09.00 liggen pitten. @ simo, leuk zijn de foto`s had ze al op hyves bekeken. @ meeting, meiden ik wil echt graag weten hoe of wat qua tijd, moet me er een beetje mentaal op voorbereiden namelijk, gaan deb en marjon nog wel mee nu ze zich wat minder voelen, laten jullie dat ff weten. We hebben nu jannn, ilse, marjon, fem, deb, kouf en ik toch? Mochten deb en marjon afvallen laten we het dan nog doorgaan? Zoja dan kunnen we misschien toch bij iemand thuis afspreken als we met wat minder overblijven, kan bij mij hoor das geen probleem. Ik wil niet dat jullie afvallen hoor maar ik kan het me voorstellen dat zo`n meeting nog meer spanning met zich meebrengt en ik hoop echt dat jullie erbij zullen zijn. Ik ga vanmiddag Julian naar mijn ouders brengen, hij gaat gezellig logeren, ik en man moeten vanavond werken. Morgen hebben we een verjaardag in Den Bosch en gaan we bij schoonouders langs.
He meiden, Nou het ging prima hoor, soms wel een beetje piepen maar hij slaapt nu wel heerlijk in zn bedje. Khoop wel een tijd!! Ik wil ook graag wel wat meer weten, maar we kunnen dat nou wel allemaal steeds zeggen maar als niemand wat regelt komt er nooit wat van!! Als jullie nu allemaal opgeven hoelaat je het graag wil dan ga ik dat ff bijhouden in word en dan een tijd die allemaal een beetje uitkomt.. Iedereen moet wel wat schipperen denk ik. Tja als hun ook nog afvallen weet ik niet of ik dan nog druft Wat vinden jullie allemaal??? @ Antje: is gelukt om de pasfoto's te laten maken?? Mag een baby ook niet lachen op een foto? Geldt bij hun ook die regel?? Ik ga straks lekker eten met het werk van mn schoonzusje!! Ik ga mee als intro.. Heerlijk hoor @ Debs & Marjon: Hoe gaat het met jullie ??
Hai, Ben net terug van een hele lange wandeling door het bos. Ik moest echt even mijn hoofd leeg maken. Ik weet niet wat ik heb, maar alles vliegt me ineens aan. Overal maak ik me zorgen over, en heb het gevoel dat ik alleen maar alles moet, moet, moet. Daar komt bij dat we besloten hebben voorlopig nog niet voor een tweede te gaan, wat heel erg tegen mijn gevoel in gaat. Maar als we weer zo`n slechte slaper krijgen gaan we er echt aan onderdoor en dat kan je de kids ook niet aandoen. Van de huisarts geen medicijnen gekregen, hij is bang dat ik dan gewoon maar door blijf hobbelen. Eigenlijk heeft hij ook gelijk. Ik moet echt even de rem er op gooien. Laatste maanden natuurlijk buiten het slechte slapen om, vreselijk druk gehad. Lammeren, bruiloft, Wessel steeds ziekig. Nu is de druk er af, en krijg ik het ineens voor de kiezen zeg maar. Ik ga het gewoon even poosje wat kalmer aan doe, en vooral ook voor mezelf wat doen af en toe. Zoals vanmorgen met een goede vriendin een paar uur door de boassen struinen, heerlijk was dat. Ik voel me al veel relaxter. Ik heb gewoon even tijd nodig om bij te tanken, dat gaat niet in 1 nachtje goed slapen. Hoewel dat ook heel welkom zou zijn. Smiddags ga ik nu gelijk met Wessel ook even een uurtje slapen, en mijn man zorgt dat hij savonds rond 19u in huis is zodat hij kan helpen met Wessel naar bed doen. Nu maar eens proberen hier de draad weer op te pakken....... Meeting; Sorry meiden, ik haak af. Wordt me echt te veel. Ik had er echt best zin in gekregen, maar kan het nu echt even niet. Maandag krijgt wessel ook nog prikjes. Hopelijk komt er binnenkort een nieuwe meeting, dan ben ik er zeker bij! Debsje; jij zit ook even in de prak? Ik zie de nachtelijke berichtjes? Mijn schoonmoeder zei, als je naar bed gaat moet je je zorgen op je nachtkastje leggen en gaan slapen. Nou, heel fijn dat zij dat kan, maar ik kan dat dus ook niet. Femke; gefeliciteerd met je verjaardag! Sweetlove; wat heb je toch een schattig meisje, en wat gaat ze verschrikkelijk snel! Knap hoor! Ik heb het meeste wel terug gelezen, maar als ik overal op ga reageren zit ik over uur nog hier, en het is slaaptijd! Wel nog even dank jullie wel voor de lieve berichtjes, en ik ga proberen weer bij te benen hier! Liefs van mij
Ha meiden, even snel een berichtje! Bedankt voor de felicitaties! Ben nu nog snotteriger dan gister, maar voel me nu nog niet erg beroerd. Ben wel erg moe, maar dat verdwijnt straks wel weer! Hopelijk lukt het om vandaag een beetje op tijd naar bed te gaan. @ meeting: zou het jammer vinden als het nu niet doorgaat! Zou het wel leuk vinden om het toch door te laten gaan, ook al kunnen een aantal mensen toch niet. Denk dat er altijd afzeggingen zijn op het laatste moment met zo'n grote groep! Wat de tijd betreft, ik pas me gewoon wel aan. Nils is vrij makkelijk en hangt niet zo ontzettend aan het ritme, dus wij zijn flexibel. Er zijn hier wel kindjes die wel erg van de regelmaat zijn, dus prima. Is half een een optie voor iedereen? Vond het wel een goeie van Debs, dan hebben we een uitloop voor de file mocht het erg gezellig zijn!
Marjon: trusten, hopelijk kun je even een uurtje pakken. En wat betreft je zorgen op het nachtkastje zetten, pffff. Vind het knap dat sommige mensen dat kunnen, maar zodra je in bed ligt en gaat ontspannen gaat het malen he! Fijn dat je even lekker hebt kunnen uitwaaien in het bos met je vriendin. Hopelijk kun je de komende tijd een beetje tot rust komen. En begrijpelijk dat je de meeting laat schieten nu. Eerst zorgen dat het met jezelf beter gaat! Er komt vast binnenkort een nieuwe meeting. Hele dikke knuffel!!! @ mamalous: vind het zelf ook prima om het bij jou thuis te doen. Weet niet hoe anderen daarover denken. Meeste stemmen gelden!
ik ga nogsteeds gewoon mee hoor meiden!! ik heb idd de laatste tijd behoorlijk wat nachtelijke uurtjes maar dat komt wel weer goed ...denk als emily haar verjaardag achter de rug is het wel over is brak...uum ja soms wel...maar vandaag gaat het goed moet ik zeggen..ben s'avonds wel eerder moe nu maar dat is niet zo erg dan gaan wel er gewoon lekker vroeg (rond half 11) in hihi maar als er niks "geks" gebeurt dan ben ik in iedergeval van de partij donderdag...en zou zelf idd half 1 ook wel een mooie tijd vinden....wat jullie?? btw: vanmorgen naar cb geweest met em's....enne weegt 11350 en is 79 cm zit maar te wachten tot die vrouw de boxbekleding komt halen die ik verkocht heb aan haar..zou hier om 13.00 uur zijn maar is er nog steeds niet....daar heb ik zó'n hekel aan he wachten terwijl je nog genoeg te doen heb buiten de deur aan boodschappen enzo
@ Marjon: Ik hoop voor je dat je weer rust kan vinden en de draad weer kan oppakken.. Heel veel sterkte! Jammer dat jullie nu toch nog even wachten voor de 2e! Ksnap dat het tegen je gevoel in is.. Ik heb een tijd hier op het forum meegepraat bij: Wij willen slapen maar onze baby's niet! Daar is er nu ook weer 1 zwanger.. En ze zeggen echt dat het niet uitmaakt. Of je nu 1 of 2 snachts heb spoken! Daar ben ik het niet mee eens.. Ze kunnen elkaar wakker houden en als de ene lekker slaapt dan wordt de ander juist wakker. Zo ben je de hele nacht wakker ipv de halve @ Meeting: Dat zijn er nu al 2 om half 1! Ik vind het lastig.. Kvind half 1 prima maar ik denk dat Joas dan waarschijnlijk helemaal total los is!! En dan moet ik als ik aankom gelijk een boterham gaan geven! Als ik 12 uur weg rij dan ben ik er 1 uur/half 2.. Dan heb hij net zn boterham achter zijn kiezen en kan hij gelijk gaan slapen. Heb hij toch weer een uurtje erop zitten. Maar als het niet anders kan dan kijken we gewoon hoe het loopt! Ikvind Kidscity nog steeds heel leuk want dan ben je nog een beetje bezig @ Debs: Ik hoop voor je dat de "zorgen" snel voorbij zijn!! Liefs
Gezellig deb dat je er bij bent, marjon erg jammer maar ik snap het helemaal neem de tijd en de rust die je nodig hebt. Half een is prima!
Ow de tijd als ik Al een voorkeur uit kan spreken dan de ochtend maar das meer omdat wij de volgende dag met vakantie gaan
10 uur ligt emily nog te slapen (weer te slapen) 1 uur vind ik ook prima anders hoor! ben zelf ook nogsteeds wel voor kidzcity.
Pff ik vind de tijd wel lastig hoor! Joas slaapt alleen smiddags. Als het nou van 10 - 12 was dan viel hij ind e auto in slaap en legde ik m over in zn bed. Maar nu val hij heen heel misschien half uurtje in slaap. Kom ik aan moet ik gelijk een boterham geven en dan val hij terug ook weer een half uurtje in slaap