De juni junky's

Discussie in 'De mama's' gestart door diddi, 21 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Moge meiden,

Ik kan wel janken!!!!!!!
    Ik ben gisteren van 23.00 - vannacht 4 uur wakker geweest. Joas niet slapen!! Alleen maar overstuur :(
    Dit MOETEN echt tanden zijn.. :(
    Ik ben gewoon thuis.. Kan echt niet functioneren op anderhalf uur slaap :(

@ Ellen van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!

@ Kouf: Heb je nog getest?????? Super dat jullie een heerlijk vakantie hebben gehad!!

2. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Goeiemorgen,

Antje, wij hebben ook een open trap in de kamer. Als je een hekje hebt gevonden tip je mij dan even? Wij komen er ook niet uit! Wessel heeft een gruwelijke hekel aan ballonnen, dus die heb ik nu tussen de treden gedaan. Je moet toch wat!:)

Veel plezier bij pinkpop! Lijkt me zooo gaaf!

Ellen; Geen idee welke tandjes, ik zie niks. Maar is zo makkelijk om alles op de tgandjes te gooien!:) Zijn luiers stinken wel enorm, en verder alle symptomen. De eerste (en enige) tandjes kwamen ineens zonder problemen.

Jannn; sterkte meid! Stomme tandjes ook!

Ellen; Gefeliciteerd!

3. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ellen happy birthsday, wat heb je gekregen?
    Jannn shit meid jullie zullen wel kapot zijn kan je een beetje bijslapen vandaag?

4. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Ellen!!! Gefeliciteerd met je 28ste verjaardag!!! Hoeraaaaa!!!

5. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ marjon: Ben jij nou ook jarig??? Of niet..
    Ik heb Joas net in bad gedaan en op bed gegooid!
    Kben het goed zat :(
    Heb totaal anderhalf uur geslapen.
    Dit is de ergste nacht ooit geweest hoor, en het ging weer zo goed :(

Wij zeiden: als Joas 3 maanden doorslaapt dan gaan we voor de 2e! We waren al 3 weken opweg! Tis echt een spelbreker ;)

6. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

ELLEN van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!

7. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Jannn; nee hoor, ik ben in juni pas jarig! 8 dagen na Wessel.

8. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Nou... Wordt hier niet meer gekletst???

Wij hebbend de hele dag getobt met Joas.
    De net is hij helemaal overstuur naar bed gegaan.. Zetpil gegeven en hopelijk slaapt hij vannacht wel!

Morgen werken.. Ik hoop dat ik nu wel kan gaan werken :(

@ Kouf: Kben toch nog steeds benieuwd of je al getest heb hoor ;)

xxx

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@kouf fijn dat je het leuk hebt gehad. gaat het ineens snel met de tanden bij Beau dus. Ligt hij nu wel lekker op 1 oor? Jaaa wil ook weten of je getest hebt. (ben niet nieuwschierig hoor haha;))

@ilse ja ik neem nu ook standaar een soepstengel mee of een stuk krentenbol, dat helpt wel even, maar niet heel lang. er is ook niet echt wat wat je aan de buggy kan hangen. een boekje hadden we eerst maar dat vind ze niet meer interessant en ik heb een knuffel aan een koordje gehangen maar ook dat vind ze niet echt interessant. Maar wel herkenbaar dus, is het vast een fase.

@love ja een tuitbeker zou ook kunnen werken. Emma die gebruikt geen tuit, ik heb er meerdere geprobeerd maar werkt nog niet helemaal. Ik hoop dat de fase snel klaar is.
    Ik heb nog niet gekeken naar het topic, ga ik zo ook even oen. heb je erop gereageerd?

@jann zo die is lang wakker geweest. wat slopend zeg. Hoe is het nu? helpt de zetpil?

@hier dank jullie wel voor de felicitaties. ik heb heerlijk weer erbij gehad. s morgens had ik hier 2 vriendinnen op visite met hun kinderen. Heel gezellig maar erg druk hoor met 5 kindjes in je huis. Was leu kdat het mijn oudste vriendinnen zijn. we gingen toen we pubers waren samen stappen en nu hebben we alledrie kindjes.
    S middags nog meer visite gehad. emma is zo'n lieverd geweest. vanmorgen lag ze er pas om 13.00 in. De tijd was voorbij gevlogen en ze speelde gewoon lekker ook als was het toch druk met al die kinderen. om kwart voor 3 was ze alweer wakker, toen kwam net de volgende visite en s middags is ze ook een engel geweest.
    Ik ben erg verwend. Ik had van mijn man de fiets al gehad maar hij had een bos bloemen laten sturen heel erg lief. een vriendin van me had ook een bos bloemen laten sturen. Verder heb ik van pandora armband een aantal bedels gehad. ook een hele mooie. een hart en daarin had ze emma laten graveren. Ik heb badproducten gehad, geld, een abbonement op kinderen, een geurtje, kaarrshouders. Ik ben dus erg verwend:)
    ben nu wel heel erg moe. Emma ligt heerlijk te ronken. die was natuurlijk erg moe.

10. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Hey meiden,

Ik ben gesloopt. Mijn man had al een ruim een week last van zijn buik en hij is vandaag na een hele ronde artsen opgenomen in het ziekenhuis. Hij heeft een infectie in zijn buik, maar welke weten ze nog niet. dat gaan ze komende dagen bekijken en dan krijgt hij antibiotica.

Ellen alsnog van harte met je verjaardag. Ik ben veel te laat, maar niet minder gemeend.

11. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hey dames,

Ellen, gefeliciteerd met je verjaardag!

Ilse, he bah. Moet hij in het ziekenhuis blijven?

Jannn, hoop voor je dat Joas een goede nacht tegemoet gaat.

Heeft iemand voor mij het adres van het besloten forum? Even via pb ofzo. Ik heb hem niet op deze pc staan.

Hier een leuke dag gehad. Met mijn zusje geshopt. Veel geld uitgegeven natuurlijk. Is even heerlijk hoor! Rebecca heeft bij mijn moeder weer flink wat Wicky gehad waar dus kleurstoffen inzitten. Wel natuurlijke kleurstoffen maar het is ook een E-nummer. Rebecca was erg van slag met in slaap komen, maar slaapt nu heerlijk.

De moeder van Rebecca's halfbroer heeft een mail gestuurd. Ze vroeg of zij met haar zoon een keer langs kan komen zodat hij Rebecca even kan zien. Vind ik wel leuk. Het blijft haar broer natuurlijk.

12. Koekeloerie

@Sweet, ik heb je gpbt.
    Daniel moet zeker 2 dagen blijven :(

Wat leuk dat ze contact heeft opgenomen. Hoe oud is hij?

13. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Dank je!

Wat naar dat hij nu moet blijven. Hopelijk is het niks ersntigs en mag hij over 2 dagen lekker naar huis.

De halfbroer van Rebecca is inmiddels 10.

14. Vica86

Vica86 Niet meer actief

had trouwens vandaag ongi moeten worden. tot nu toe alleen minimaal bruin op een tampon, bij afvegen ook niks. Het zal morgen wel komen.

15. Koekeloerie

spannend Sweet, hopelijk morgen..

16. debsje1977

Jeetje ilse...ff heftig dus :(....hopelijk slaat de kuur snel aan en mag hij lekker snel weer mee naar huis.....zal wel stil in huis zijn nu....en koud in je bed straks....heel veel beterschap met hem meis!!

17. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Hoi meiden,

@ Ellen, nog op tijd. Van harte gefeliciteerd. Heb je een leuke dag gehad? Het weer zat in ieder geval mee.

@ Ilse, goh meid, hopelijk niks ernstigs? Sterkte en veel beterschap. Hopelijk is je mannetje weer snel thuis. Gaat het ook een beetje met jou?

@ Jannn, wat balen van Joas. Wie weet vandaag wel weer een goede nacht.

Pinkpop was super en greenday waren geweldig! Ben helemaal uit mijn dak gegaan bij ze. Als jullie mij gezien hadden, dachten jullie, uit welk gesticht komt die :D
    Morgenvroeg zou ik gaan sporten met een vriendin. Heb maar afgezegd want pff morgen moet ik echt mijn roesje uit slapen.

18. debsje1977

Hihi die Antje :D
    fijn dat je het zo naar je zin heb gehad meid! is ook wel eens ff lekker...weer gewoon ff uit je dakkie gaan als antje zijnde ipv 24 hour mama zijn ;)
    morgen lekker bijtanken!!! ;)

19. Koekeloerie

Antje, ik zat net een stuk te lezen in het AD over greenday op Pinkpop. Moest gelijk aan je denken. Het is dus gelukt met kaartjes. Het schijnt geweldig te zijn geweest ondanks de regen.

20. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Yep was gelukt met de kaartjes. Voor 50 euro waren we binnen. Kost normaal 85. Stonden zo'n engelse uit Wales. Die hadden bandjes met weekendkaart en op de manier zijn we binnen gesmokkeld.

Regen is maar heel even geweest. Stonden toen bij de tent, was 2 many dj's. Stond daar buiten te springen, kwam een gast langs met een poncho en gaf die zo aan mij. Perfect!

@ Debsje, het was heerlijk eens geen mama te zijn. Maar ben wel blij om Milan morgen weer te kunnen ophalen hoor. Zouden in eerste instantie 3 dagen gaan, maar weet niet of ik hem zo lang had kunnen missen.

Deel Deze Pagina