Goeiemorgen, Antje; klinkt als een heerlijke dag die je hebt gehad! 3 Dagen zou ik ook wel veel vinden. Nu maar 1 dag maar zpo te horen wel volop genoten! Ilse; veel beterschap voor je man! Hopelijk mag hij snel weer naar huis! Sweet; wat leuk dat Rebecca haar halfbroer gaat zien! Heb jij hem wel eens ontmoet? Spannend hoor! Hier weer een waardeloze nacht gehad. Gisteravond hadden we verjaardag, en omdat we echt geen oppas konden vinden Wessel maar mee. Eerst was hij super gezellig en wakker, uurtje of 9 naar bed gebracht. Hij wilde gewoon niet slapen. Om 23u maar naar huis gegaan om daar in bed te stoppen. Nee hoor, samen in het logeerbed gaan liggen. Om 1.30u sliep hij eindelijk, en om 6u weer gewoon wakker. Nou ben ik ook ineens snotverkouden en heb barstende koppijn. Bah. Morgen naar die vrouw, ik vind het heel spannend maar heb er ook veel zin in. Hopelijk zegt zij wat zinnigd waaar we wat mee kunnen. Vanmiddag gaan we lekker shoppen bij intratuin. We hebben van alle broers en zussen iris cheques gehad. We wilden een lantaarn in de tuin en evt een nieuwe tuinset. We hebben ruim 800 euro aan cheques gehad, dus we kunnen misschien we allebei kopen! Fijne zondag! Oja, op welke tijd is de meeting nou gezet? Ik denk niet dat ik kom hoor, maar ben beetje wispelturig op het moment, wie weet bedenk ik me nog!
Ook goeiemorgen! Ben er ook weer eventjes! Nu als het goed is echt even de tijd! Nils kruipt lekker de woonkamer door, dus als het goed is vermaakt hij zich wel eventjes! Heb drukke dagen gehad, mijn eigen verjaardag, en gister naar de verjaardag van mijn nichtje. Vandaag even helemaal niets! Was wel erg gezellig! Nils is weer helemaal opgeknapt gelukkig. Heeft de afgelopen twee dagen ook steeds zijn warm eten helemaal opgegeten. Dat was ook alweer een week of twee geleden voor het laatst! Blij dat hij weer beter is! Nils is trouwens nog best wel wat eenkennig. MIjn ouders en schoonouders had hij een maand niet gezien, en dan moet hij echt wennen. Hij wil dan echt niet direct op schoot, dan is het brullen. Eenmaal gewend wilde hij wel bij de opa's zitten, maar niet bij de oma's, hij is mannengek lijkt het wel! (en mamagek, haha). Jannn: hoe is de nacht geweest? Kun je wel werken vandaag? Ellen: heerlijk verwend dus op je verjaardag! En wat fijn dat Emma zo lief was! Dan kun je je zo ontzettend trots voelen als mama he! Ilse: Jeetje, je mannetje in het ziekenhuis, da's echt rot zeg! Hopelijk knapt hij wel snel op. Ze nemen hem natuurlijk niet zomaar op, dus hij zal wel flink last hebben gehad, pfff. En trek jij het wel een beetje? Man in zkh, spanning van de onderhandelingen? Sweet: wat spannend dat je het halfbroertje van Rebecca gaat ontmoeten! Heeft zijn moeder nog wel contact met je ex eigenlijk? Antje: heerlijk dat je toch nog naar pinkpop bent geweest. Kun je weer eventjes vooruit! Super toch dat je nog steeds zo hard uit je bol kunt gaan! Marjon: lekker shoppen vanmiddag! Hopelijk slagen jullie! Irischeques zijn echt super he. Ik ben daar ook altijd heel erg blij mee! En arme jij en wessel. Weer een gebroken nacht... En dan zelf ook nog ziekig. Ik ben ook erg benieuwd naar die vrouw morgen! Wat zou ze te melden hebben! Kouf: gezellig dat je weer terug bent!!! Staat er nu al een verhaal op het gesloten forum? Ga eens kijken in mijn mailbox, heb ik de link als het goed is nog op staan. Meeting: er is nog steeds geen tijd bekend he! Even uit mijn hoofd hoor: Jannn en Mamalous zijn voor de ochtend (10.00 geloof ik?), Debs liever rond half 1/ 1 uur toch? Ik spreek ook liever smiddags af dan sochtends, maar ik ben wel flexibel! Als de meesten voor de ochtends zijn is het prima. Van de rest weet ik de voorkeur niet echt! We moeten nu wel een beslissing gaan nemen, denk dat iedereen graag duidelijkheid wil! Is de optie er tussenin gaan zitten een idee? Half 12???
Goedemorgen dames, @Jannn, hoe is deze nacht verlopen? @Marjon, wat lastig dat Wessel zo'n slechte nacht gehad heeft. Veel plezier bij de intratuin. @Femke, wat fijn dat Nils weer lekker eet! Eenkennigheid is hier gelukkig niet zo erg. Ze huilt nooit, wel houdt ze iets afstand bij onbekenden. @Halfbroer Rebecca, ik ken hem goed hoor want hij was toen om het weekend en vaak door de weeks ook een middag bij ons. Zij heeft wel contact met mijn ex, maar oppervlakkig. Ook alleen halen en brengen. Hier net wel ongi geworden gelukkig. En we hebben een supernacht gehad verder. Toen Rebecca eenmaal goed sliep is ze ook blijven slapen tot 8 uur vannochtend. Sem ook om 8 uur wakker. Gisteren heb ik een stijltang gekocht en EINDELIJK heb ik er 1 die mijn haar ook ECHT kan stijlen. Mijn haar is zooo eigenwijs dat het bij de meeste stijltangen niet eens lukt.
Ja hierook alles goed. met lieke gaat het ook goed, wordt steeds drukker De operatie is goed gegaan, alleen heeft mn man sinds gister heel veel pijn en nu koorts. Heb de SEH gebeld, ze zouden overleggen en terugbellen, maar nog steeds niets gehoord (ruim 1,5 uur geleden....)
Ok, toch geen infectie hopelijk? Overleggen van artsen duurt altijd lang vind ik. Hopelijk knapt hij snel op.
Oh leuk Marjon lekker shoppen bij intratuin. Met al die cheques komt dat vast in orde. Ik ben ook benieuwd wat die mevrouw zegt. Je lichaam is duidelijk toe aan rust. Volgens mij ben je gewoon helemaal op. @Sweet: gelukkig, je bent ongi geworden! En eindelijk een fijne stijltang. Haha wat is dat toch altijd he. Als je stijl haar hebt wil je krullen en heb je krullen wil je stijl haar. @Femke: gelukkig is Nils weer de oude. Ohja dat heeft Eva ook gehad naar mijn moeder. Wilde alleen maar bij mij en heel gek, opa was wel goed. Zou het dan met vrouw te maken hebben. @Jolan: dat wachten is zo vervelend. We hebben gisteren ook zo lang moeten wachten op artsen. Hopelijk bellen ze snel met wat te doen.
Daan voelde zich weer een stuk beter. Morgen krijgt hij een echo. Dus hij moet nog zeker een nachtje blijven. Met mij gaat het prima hoor Femke, lief van je. Om heel eerlijk te zijn, kom ik nu juist even tot rust. Dat Daniel maar niet beter werd en we geen gehoor kregen bij de huisarts was heel frustrerend en nu is hij in goede handen. Het weekend is zo snel gegaan, het is gewoon al zondag. Hopelijk krijgen we morgen goed nieuws van de makelaar te horen!! Mijn moeder is vandaag jarig en ik ben helemaal vergeten een kado'tje te kopen. Erg he! Gelukkig is het koopzondag, dus we gaan zo nog even op pad.
hé lieve forum dames, ik heb niet veel tijd om op iedereen te reageren maar heb wel even op ons eigen forum een berichtje gezet. het is uiteindelijk toch gelukt misschien dat ik vanavond nog even kom kletsen
Zo hebben wij even lekker geshopt! We hebben een hele mooie lantaarn voor in de tuin gekocht, zo`n gietijzeren. Toen hadden we nog voldoende over voor een mooie tuinset, en ook nog een bijpassende kussenbox! We hadden 800,- aan bonnen en die hebben we precies opgemaakt! Dat is nog eens fijn winkelen! Als het goed is wordt alles over een week bezorgt. Hebben we alles weer piekfijn in orde voor Wessels verjaardag! Man is met Wessel gaan fietsen, helemaal ingepakt in regenkleding en laarsjes. Er is echt geen land te bezeilen met die kleine. Hij huilt niet, maar krijst de hele tijd. Om gek van te worden. Hij heeft gewoon drastisch slaaptekort. En dan moeten we morgenvroeg ook nog prikjes halen om 8.50u! Was het maar morgenmiddag 15.30u, ik ben zooooo benieuwd of die vrouw ons verder kan helpen! Kouf; ik heb je verhaal gelezen, maar lukt niet om daar te reageren! Maar snap je frustratie heeeeel goed! Ilse; fijn dat hij zich al weer wat beter voelt! Heb je al wel een idee wat je moet kopen voor je moeder? Lastig zo last minute! en ja, ik ben inderdaad op. Maar ja, mama is een 24/7 baan he! Ik probeer wel meer rust te nemen nu, straks ook heerlijk een uur op de bank liggen tukken. Jolan; Heb het denk ik ergens gemist, maar wat heeft je man dan? sterkte! Doen jullie nog iets leuks / geks voor vaderdag? Ik wou een verftekening maken, maar die hebben we met de bruiloft al van Wessel (oma) gehad, en ik heb Wessel voor oma`s verjaardag ook al laten vingerverven. Iemand nog een leuke tip?
@ilse meid ik snap toch als je later bent met feliciteren, uberhaupt lief dat je eraan denkt helemaal als ik lees dat je man in het zh ligt. Wat vervelend zeg! Hoe is het nu met hem? En met jou? Lees net dat het wat beter gaat. Was het opeens gekomen of had hij al een paar dagen last? Met al die drukte snapt ze vast wel dat je even niet aan een cadeauttje had gedacht. Ben je nog geslaagd? hopelijk krijgen jullie morgen dan dubbel goed nieuws en dat je man dus ook naar huis mag @love wat leuk. Had je nog contact met hen dan? heeft iemand het adres van het besloten forum al gepbt? @antje gaaf zeg! mooi dat het zo gezellig is geweest ben je al een beetje bijgekomen vandaag? @marjon balen als hij niet wil slapen. je hoopt toch dat hij ook in een vreemde omgeving wil gaan slapen. vermoeiend dat hij dan wel heel vroeg weer wakker was. Zoo lekker bedrag zeg! daar kun je heel wat van halen. Jullie hebben mooie dingen kunnen halen dus en ook veel. Echt geslaagd dus! Ik heb voor vaderdag een boekje gehaald bij de bruna. daar kan je kindje tekeningen in maken. daar staat zeg maar steeds een opdrachtje in. Ik vind het leuk als papa me naar bed brengt (teken een raket) zulke dingen. Nu kan Emma daar nog niks in tekeken (ik laat haar wat tekenen) maar de volgende papadag kan ze vast wat moois krassen haha! En bij de wij fotoservice kan je bierviltjes maken. (voor het wk maar ook voor papadag) met eigen foto's misschien een idee? @femke ben jij ook verwend op je verjaardag? Ja dan ben ik apetrots. Zo knap dat ze het zo goed volhoudt op dat moment. Dan merk je toch dat ze even eenkennig zijn he als ze een tijdje mensen niet hebben gezien. Fijn voor opa dat hij later wel op schoot wilde, anders is het ook zo sneu. Ook al kan je er niks aan doen. @jolan weet je al iets?
He meiden, Heel goed heb ik niet terug gelezen, probeer ff uit mn hoofd. @ Ilse: Leg jou man in het ziekenhuis?? Bah wat balen!! Hoe is het nu met hem?? @ Kouf: Ik ga zo ff reageren op het andere forum. @ Marjon: Wat vervelend joh dat Wessel zo is!! Wij zitten weer in het zelfde schuitje hoor meid.. Eer gisteren nacht totaal maar 2 uur geslapen, vandaag wel gewerkt.. Want vannacht ging het best goed eigenlijk.. Vandaag was hij heel lief volgens mn man.. Maar nu hebben we m gewoon nog ff een paracetamol gegeven voor het slapen gaan! Hij heeft zulke zere tandjes Zn 8e tandje is nu door! @ Meeting: Ik zie wel hoe het allemaal loopt! Noem maar gewoon een tijd en dan kijk ik wel hoe Joas is.. Hopelijk is hij lief, anders is het maar 2 uurtjes toch ofzo??
Ow ja en voor vaderdag had ik eerst een leuke idee van iemand hier op het forum.. Zelf bierflesjes laten ontwerpen bij Heineken.. Maar dit is 30 euro!!! Vind ik wel een beetje duur en ik mocht geen foto van Joas erop laten maken want kinderen onder de 18 werden niet toegestaan Kga is ff voor die bierviltjes is kijken!!
Wij hadden vanmiddag het plan om gezellig naar de kinderboerderij te gaan. Lucht was wel wat donker, maar we waagden het er toch maar op, haha. Konden de regenkap ook al niet vinden, voor het geval dat. Kinderboerderij is ongeveer een kwartiertje lopen. Daar aangekomen bleek hij dicht! Wij balen... Maar we waren ook wat aan de late kant, vier uur. We draaien ons om om weer terug te lopen, is de lucht ineens loodgrijs! Regende nog net niet, maar er klonk al onweer enzo. Dus snel een bushokje in gerend om te schuilen. En toen barstte het noodweer los! Hagelen, onweer, regen! Nils vond het wel grappig. Had drinken en rijstwafels mee, dus hij heeft lekker zitten snacken daar. Na twintig minuten was het weer enigszins te doen, en konden we weer verder. Moest wel lachen hoor. Mooi dom van ons. In het vervolg toch echt even op buienradar kijken. Oja, ik heb nog een probleempje... Gaarne advies. Heb van mijn ouders een luchtje gekregen. Ik had coco chanel gevraagd, die vind ik echt zoooooo lekker! Maar mijn moeder had chanel nr 5 gekocht. Oeps. Gelukkig vindt zij die wel lekker, dus die heeft ze gehouden. Wij naar de winkel om coco te halen, gelukt. Kom ik thuis, en haal hem uit het folie en doe hem op (vond het al raar dat het ineens een zwarte verpakking was ipv wit). Is het het goeie luchtje niet!!! Ik had coco chanel mademoiselle moeten hebben!! Deze vind ik echt niet lekker... Maar durfde het niet tegen mijn moeder te zeggen. Vond het zo sneu! Ik kan het luchtje ook niet meer terugbrengen, omdat hij al geopend is. Wat nu? Marjon: wat fijn dat jullie geslaagd zijn! Heerlijk shoppen als het gratis is he! Maar wat vervelend dat Wessel zo bezig is. Je zou denken dat er wel iets aan de hand is als hij zo hard krijst. Ik hoop echt voor je dat hij vannacht goed slaapt! En morgen ook nog prikjes halen... Dat helpt ook niet echt denk ik. Ilse: fijn dat het met jou juist wel beter gaat. Is een heftige week geweest. En geen wonder dat het er dan bij in is geschoten om een kado voor je moeder te kopen. Lang leve de koopzondag!! En ik ben ook heeeeeel erg benieuwd of jullie morgen nieuws horen van de makelaar!! Vaderdag: een fotomok? Of een ander foto-cadeau? Hand/voetafdruk. Ben niet zo creatief eigenlijk. Box: beetje laat met mijn reactie. Maar hier juist een groot box-fan. Nils zit veel in de box hier. Ben ook nog lang niet van plan om hem weg te doen! Nils vindt het heerlijk in de box. Kan zich er echt rustig een uur in vermaken. Als hij het zat is laat hij dat weten, en dan haal ik hem er ook uit. Denk dat hij zeker 2 uur per dag in de box zit. Verder kruipt hij lekker over de grond. Vind ie ook heerlijk! Jolan: heb geloof ik ook iets gemist wat betreft je man! Vervelend dat hij nu weer niet lekker is. Heb je nog wat gehoord van de seh?