Laten we het dan maar idd om half 12 houden! Anders komen we er niet uit! Tis niet de ideale tijd maar dat wordt het toch niet voor iedereen!! @ luchtje: Kan je m niet gewoon terug brengen naar de winkel?? Is toch niet erg dat je 1 x gespoten heb?? Gebeurd wel meer. En anders op MP zetten??
@jann ja die tip had ik ook gezien maar toen ik zag dat je je kindje er niet op mag zetten was het idee van vaderdag ook al een beetje weg. Jammer toch wel he! en idd 3 eur ois best wel duur voor zoiets. @femke Ik wist dat het vandaag rotweer zou worden, kon ik me haast niet voorstellen in vergelijking met gister. hier is het de hele dag al donker en regenachtig, heel triest. Gelukkig heeft Nils zich vermaakt met het noodweer haha!
Bah wat ben ik moe zeg! Ik ga zo lekker naar bedje toe. Nog een beetje zappen. Morgen weer werken. Ik vraag voor de middag maar vrij. Daan moet nog een dag blijven en misschien wel nog 1. Ik weet het niet meer hoor. Hij voelt zich goed, maar ze willen weten hoe hij aan die infectie komt etc. alles staat nu op kweek. Ze hebben ook nog een longfoto gemaakt en morgen volgt er nog een echo. MIsschien heeft ie toch een blindedarmontsteking, maar das een gok van mij. De internist is er niet gerust op. Er hebben al 4 artsen bij hem aan bed gestaan. Uiteindelijk ben ik toch nog om een kadootje voor mijn jarige moeder gegaan. Heb hele leuke tea for ones van Janneke Brinkman gevonden. Die ben ik vervolgens bij hun thuis neer gaan zetten, terwijl zij lekker aan het eten waren in het restaurant. Ze was er erg blij mee. Gelukkig maar
noodweer???? Hier schijnt de zon. Wel een bui gehad, maar dus geen noodweer. half 12 is perfect. Wie gaan er mee?
@ Marjon, heerlijk is dat als je zo goed slaagt met shoppen. Ben benieuwd of die vrouw jullie kan helpen, het probleem weet te achter halen. Zou erg fijn zijn. Hier heb ik voor vaderdag een boekenlegger geknutseld. Dit heb ik gemaakt van Milans handje, op een stuk karton, lint er tussen en op het karton dan een glanzend papier. Daarnaast krijgt hij 6 weken de krant voor het WK. Dat wilde hij graag. @ Jannn, die flesjes van heineken kost maar 15.95 hoor. Ik heb die vorig jaar laten maken. Wel erg jammer dat er geen foto van Joas op mag. Maar wil je per se iets met een foto? @ Ilse, nog een leuk verjaardags kado weten te scoren? @ Kouf, heb je verhaal gelezen. Wat vervelend en frustrerend zeg. @ Ellen, dat boekje klinkt leuk. @ Femke, hihihi, ach schuilen in een bushokje is wel weer eens wat anders. Geen idee wat je met dat luchtje kan. Misschien toch gewoon proberen te ruilen. Zeggen dat je het kado hebt gekregen, maar dat ze de verkeerde hebben gekocht en dat je dit pas zag toen je de verpakking opende. @ Jolan, ik heb het vast gemist, maar waarom is je man geopereerd? Veel beterschap voor hem. Wij zijn vanavond wezen bbq-en bij vrienden. Hebben wel binnen gezeten, want buiten was er helaas het weer niet voor. Milan heeft zo'n loop / duw autootje van cars gekregen van ze. Hun dochtertje speelt er niet meer mee. Milan kan zich er wel goed mee amuseren.
Hey dames, Hier geen noodweer gehad hoor. Wel onweer gehoord maar geen heftige buien ofzo. Rebecca is wel weer wat lastig met slapen, dus ik denk dat ze last heeft van het 4e kiesje. Inmiddels weer bericht gehad van de moeder van Rebecca's halfbroer. Naar wat ik begrepen heb heeft mijn ex een vriendin in Uganda. Ik heb het wel nog even voor de zekerheid nagevraagd. De hele maand mei is hij ook in Uganda geweest. Heeft ook zijn zoon niks laten horen die maand lang. Geen telefoontje niks. Ook heeft hij het over meer kinderen. Dus ze denkt dat ze er mee bezig zijn of ze is al zwanger. Ach ik mag bidden tot god dat hij naar Uganda gaat. Hij zijn rust en ik de mijne. Misschien spreken we woensdag al af zodat Jace zijn zusje kan zien. Lijkt me erg leuk! We zullen zien.
Meeting: Kouf, Mamalous, Jannn, Ilse, Debs, Femke toch? Sweet ws niet, Marjon ook ws niet. Ellen en Antje zeker niet. Nog even over de meeting: ik heb nog van de etos twee kortingsbonnen voor tweede kaartje gratis van een attractiepark. En Kidzcity doet ook mee! Weet niet of iemand anders er nog eentje heeft? Dan kan iedereen voor de helft van de prijs naar binnen.
Ow.. doet Kidscity ook mee? Dan ga ik ff kijekn want ik had ook die bon leggen!! Kga nog wel ff zoeken. Wij gaan lekker op tijd naar bed.. Joas is heel lief gaan slapen. Hopelijk pakt hij de goede nachten weer op!!
femke, via mp verkopen, heeft mn zusje ook wel eens gedaan. Je staat echt versteld wat mensen daar kopen. Vanmiddag nog in het zh geweest. Wond van mn man was niet echt ontstoken, wel wat pusserig wondvocht (klinkt smerig) Er is een kweek genomen en morgen moet hij terug. Hij is zo zielig (nu zijn mannen dat al snel, maar nu begrijp ik het wel)
Meiden, ben trouwens een hele tijd bezig geweest met het maken van een speelkleed, maar hij is af ben zo trots, dus kom hem even showen. haar naam staat erop. Er zitten magneetknuffeltjes op, een vlinder met spiegeltjes en piepjes en rammelaartjes. Een kiekeboe-konijn en een knispereend. Verder nog labeltjes
Jolan wat een super gaaf kleed heb je gemaakt! Leuk als je dat kan! Antje, 6 weken de krant is een goeie! Kijk zo`n tip bedoelde ik! Ga het zo gelijk regelen! Wessel was gistermiddag weer niet te genieten. Echt heel moe maar niet willen slapen. Continue krijsen om niks. Om 18.15u was ik het zo zat en heb hem in bed gelegd. Nou, ik kan het zelf haast niet geloven, maar hij heeft tot 7u vanmorgen geen kik gegeven....... Nu is hij ook super vrolijk en gezellig. Helaas voor korte duur waarschijnlijk, want we moeten zo meteen naar het buro voor de prikjes. Nu nog maar even genieten dan!
Moge meiden, @ Jolan: Wat een super gaaf kleed!! Heel knap van je.. Ik zou dat wel willen dat ik dan kan. Ik heb altijd geroepen: Als het een meisje is dan ga ik op naailes maar het was een jongen.. Waar had je man een fistel?? @ Marjon: Wat heerlijk voor jullie dat Wessel de hele nacht heeft geslapen! Daar kijk je dan gelijk weer van op he! Heeft hij ook geen last van zijn tandjes?? Er moet toch wat zijn waarom hij zo is! Joas heeft gisteren voor de zekerheid een zetpil gekregen bij het nar bed gaan. Maar dat kunnen we natuurlijk niet iedere avond doen! Hij werdt om 10 voor 5 schreeuwend wakker, tot 6 uur gehuilde en maar naar/in zijn mondje grijpen.. Bijtring gehaald die heeft hij bijna kapot gebeten Toen heb ik m toch maar weer een paracetamol gegeven en dentinox op zijn tandje.. Maar hij was helemaal overstuur.. Toen heb ik m op het aankleedkussen gelegd en m lekker in gesmeerd met maizena ( dat had ik nog toen hij de 5e ziekte had, en dat hielp zo goed voor je de jeuk, maar ook om te ontspannen).. Nou hij werdt helemaal rustig en zn oogjes vielen steeds dicht. Kheb m toen wakker! in bed gelegd en hij is lekker gaan slapen.. Slaapt nu nog steeds. Haal m er wel om 9 uur uit denk ik.. Kben in iedergeval blij dat ik de maizena bewaard heb.. Meiden ik zit wel een klein beetje met het volgende probleem: Als Joas woensdag/donderdagnacht ook zo aan het spoken is zit ik dus met een huilend kind donderdag en heeft hij veeeel meer slaap nodig dan anders.. Kweet niet of ik het dan ziet zitten om te komen maar ik wil wel zo graag.. Ik heb trouwens het bonnetje van de Etos niet meer gevonden Waarschijnlijk al weggegooid omdat ik toch dacht dat ik nergens naar toe ging! Zo zie je maar weer dat je het moet bewaren! Gaan jullie vandaag nog wat leuks doen?? Ik ga eerst schoonmaken straks als Joas de fles heb gehad en is aangekleed en dan weet ik het nog niet want het is niet echt van het super weer hier. Misschien komt dan nog wel!
@ Antje: Welke krant geef je? Mijn man vind dat ook wel leuk alleen volg hij bijna alles op internet! En die bierviltjes: dat zijn er gelijk 40!! Jammer hoor
Ff ego klagen voel me helemaal niet lekker alsof ik griep krijg en ik ben zooo moe en ik heb morgen een nachtdienst en verder nog een hele drukke week en zaterdagochtend vroeg 10 uur rijden naar Frankrijk pff en vanavond ook nog es naar school Jannn wat fijn dat joas de maïzena zo prettig vond marjon sterkte op hetcb met de prikjes hopelijk heeft hij er niet veel last van ik geniet nog ff van de rust Julian is lekker aan het uitslapen
Goeiemorgen meiden! Die krant is idd een goeie.....heb zelf via de kruidvat een sleutelhanger besteld met emily haar foto erin...zag er op de site leuk uit ben benieuwd hoe het er in het eggie uitziet! Marjon; suc6 met de prikkies vandaag!! hopelijk krijgt hij er niet zoveel last van meis!. Jann: vervelend is dat he als ze zo'n last hebben...emily is hier ook al drie dagen niet te genieten en het eten en drinken gaat slechter.....zijn weer chamodent gaan geven dus hopelijk werkt het snel en is ze weer goed gemutst strakkies Mamalous: owjee nee he...wordt je straks nog ziek ook en dan moet je zaterdag op vakantie!!...Helleppieeee!!!....miss is het wat om osisilocosium te gaan slikken? Als ik het zo lees zou het zomaar nog kunnen dat de hele meeting niet eens doorgaat: wessel vandaag prikkies, Joas tandjes pijn en slechte nachten dus veel te moe, en mamalous ziek op bed ipv in aan het pakken.....wordt nog ff spannend dus. Btw: stel dat het idd zo is dat donderdagochtend blijkt dat er toch nog een paar afvallen...hoe gaan we dat te weten komen dan?...voor degene die wel kunnen..zodat we kunnen beslissen we gaan toch nog of we blazen het af.
Voor een jongen kan je ook leuke dingen maken hoor . Ik zit op naailes, echt heel leuk! Ben nu bezig met een jurkje. Mn man had een fistel bovenaan zn bilspleet..... erg fijne plek Ach arme joas, zo'n last van tandjes
Jeetje, ben net terug van het cb. Heb er bijna een uur gezeten! Ze wees me er op dat Wessel opvallend weinig was gegroeid deze keer. 700gr en 2 cm in 2,5 maand. Hij is nu 10,2 kilo en 76 cm. Toen kwamen we op het slaap en gedrag probleem. Wessel liet heel goed zien hoe hij meestal is. Niet op schoot willen, niet op de grond. Zich achterover gooien, moeilijk doen, en huilen zonder tranen. Eerst gaf ze me tips over positief aandacht geven. Dus goed gedrag belonen. Hem uit de box halen voor dat hij huilt, en als hij lief speelt hem belonen. Ik snap hun redenatie wel, maar ik ben blij als hij even lief speelt, en als hij mij dan ziet is het weer aandacht vragen. Ik moet even goed nadenken hoe ik dat ga aanpakken. Ook wil ze dat ik bij de huisarts een afspraak maak om het over buisjes te hebben. Volgens haar kan het daar ook aan liggen. Eigenlijk was zij ook verbaasd over hoe hij doet. Ook omdat er geen lijn in te vinden is. Ze komt volgende week maandag hier thuis om hem te bestuderen. Ze denkt (net als ik) dat hij in zijn hoofd veel verder is dan met zijn lijf. Frustratie dus. Ze was wel heel lief, mocht niet aan mezelf twijfelen etc, dus geen commentaar dit keer. Was eigenlijk wel blij dat Wessel zich dit keer zich gedroeg zoals thuis. Toen nog die prikjes, wat een gemene dingen toch! Wessel viel in de auto in slaap, en ik heb hem lekker in bed gelegd, en hij sliep heerlijk verder. Tijd voor een bak koffie en een sigaret. Even deze ochtend laten bezinken..........