De juni junky's

Discussie in 'De mama's' gestart door diddi, 21 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Meiden nieuws!! Julian kan zonder ondersteuning gaan staan!! Het duurt nu niet lang meer!! Ik kan ook gewoon nog donderdag ookal ben ik niet fit, die 2 uurtjes moet lukken hoor!
    zo dadelijk naar school.

2. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    O ja dat moest ik ook nog steeds zeggen. Joas heb 5 seconden alleen gestaan voor het raam :D

Super mamalous!!!!!!!!!!!!!

3. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Goedzo Joas!! klap klap!

4. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Nou ik ook dan he..

Rebecca stond al goed los, en net zet ze haar eerste stapje los!!

Jeejj zoo trots..

Goed van Joas en Julian zeg!

5. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ook voor Rebecca een klap klap!

6. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Wat een knappe kindjes hier allemaal! Goed hoor!

Wessel ligt al lekker in bed, en het is stil.............:D

Verslagje van vanmiddag;
    Het was op de eerste plaats een hele lieve vrouw, jaartje of 65 schat ik, en heel gewoon.
    Een paar seconden na binnenkomst zegt ze dat ze zo`n hoofdpijn heeft, echt venijnige steken. Zij voelde wat Wessel voelt. Hij heeft ontzettend veel spanning op zijn hoofdje.(zei ostheopaat ook meteen bij eerste bezoek).
    Ze nam Wessel op de arm, en die ging heerlijk tegen haar aan liggen met zijn hoofdje op haar schouder. Doet hij bij mij nog niet eens!:$

Je zag Wessel heel relaxed worden, ze had de spanning weg genomen zei ze. We moesten ook het bedje een kwartslag draaien, en het nachtlampje uit het stopcontact halen. Een baby mag nooit met zijn hoofd onder een stopcontact liggen. (hoe weet zij nou dat daar een stopcontact is?)

Ook hebben we een kastje mee gekregen die we aan de grondaarde van de meterkast moesten maken. Is gebeurt ondertussen.
    Dit zou aardstralen en negatieve stralingen weg nemen.

Na 45min was het klaar.

Thuis Wessel eten gegeven, en daarna heeft hij 30min in de box gespeeld. Doet hij nooit eind van de dag!
    Daarna nog een uurtje op de grond en met ons gespeeld, en hij bleef maar lachen.
    Wel 39 koorts, maar dat komt natuurlijk ban de prikjes.

Ik vind het zo maf! Ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren de komende dagen. Volgens haar krijg ik in no-time een heel ander kind.

7. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Oja, Wessel kan ook wat leuks! Hij heeft zo`n zandbak zeefje, die doet hij voor zijn gezicht, als je dan zegt; waar is Wessel nou?, dan haalt hij hem weg en schatert het uit!
    Leuke kiekeboe variant!:D

8. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Marjon wat een verhaal joh. dat hij zo ontspannen bij haar ging zitten. Ongeloofelijk! Lijkt me ook heel raar voor jou.
    Het spelen met 39 graden koorts vind ik sowieso een hele prestatie. Ik ga voor je duimen dat het werkt. Beterschap met hem.

9. Koekeloerie

Goed zeg van Joas, Julian en Rebecca. Wat gaat het dan ineens snel!

10. Koekeloerie

en nog goed nieuws:
    We hebben ons huis verkocht!!!

11. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Marjon, Komt me wel bekend voor van die paragnost. Ik ken ook iemand die dat kan en gaat ook vaak zo. Helpt ook altijd.

@Ilse, gefeliciteerd met het verkopen van jullie huis. Ik had het gezien op hyves. Hebben jullie al een ander huis gekocht of bij voorbaat nog niet gedaan?

12. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Wat een snelle kindjes met het staan en stappen zeg!!!
    Ik ben overigens ook helemaal trots op Nils, want hij kan nu aan mijn handen staan! (oke ik loop een stuk achter op jullie, maar toch:D) Hij kan nog niet zelf gaan staan, maar als ik hem mijn vingers geef gaat hij zo staan. En dan is ie helemaal blij! Zo schattig!!

Marjon: wat een apart verhaal zeg. Bijzonder dat Wessel zich zo op zijn gemak voelde bij haar. Ik hoop echt dat het werkt voor jullie! Ben benieuwd hoe het de komende week gaat!

ILSE!!!!!!!!!!!!! WOEHAAAAA, lees het net pas!! GEFELICITEERD!!!!

13. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Rebecca speelt nog gewoon met 41 graden koorts... gekke meid haha.

14. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Femke, laat betekend niet minder goed he! Voor ieder kind is het een prestatie om trots op te zijn!

15. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    jeetje, dat klinkt bizar!!! Ben benieuwd of jullie wat gaan merken.

16. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ilse nogmaals gefeliciteerd!!!

17. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hebben jullie trouwens de box bewaard of verkocht?

18. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    sweet: je hebt helemaal gelijk hoor! Ik ben iedere keer apetrots wanneer hij iets nieuws doet. Hij doet het allemaal lekker in zijn eigen tempo. Ben aan de ene kant ook nog wel blij dat hij nog niet gaat staan, want daar komen ook weer gevaarlijke situaties van, haha. (luie mama ben ik)
    De box hebben wij te leen van vrienden, dus die gaat weer terug!

19. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Applausje voor Rebecca!!!

Wij gaan de box nu ook weg doen, maar ik wil eerst een leuke speelgoedbox kist hebben, daar kan ik dan alle troep in gooien!

Meiden, moet nog wat kwijt. 2 dagen voor mn NOD hebben we het nog gedaan :).. maar omdat ik natuurlijk die pillen slikt ( voor kortere cyclus) weet ik niet of het toen echt mn NOD was of iets eerder!!
    Ik heb wel steeds een beetje menstruatie buikpijn. Terwijl ik volgende week pas kan testen!!

:) :) :)

20. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Ilse: Super GEFELCITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina