Ik vind het nu een beetje verwarrend worden. Heb je 2 dagen voor je NOD geklust of 2 dagen voor je eisprong?? 2 dagen voor je eisprong kan je dus inderdaad erg goed zwanger zijn . Krampen nu... klinkt spannend!
@ Femke: Dit heb ik hier ook allemaal maar geleerd hoor. Je kan ook gewoon elke dag gaan tempen!! Elke dag zelfde tijdstip en als je temp dan hoger is dan ben je vruchtbaar! xxx
Ik leg je het nog wel ff duidelijk uit: Ik heb 2 dagen voor mn eisprong geklust, maar het kan dus goed zijn door die pillen die ik slikt dat 2 dagen eerder mn eisprong was dus dan zou ik zwanger zijn!! En steeds van die ongikrampen en snel boos.. Dat had ik toen ook
Dit klopt niet he, als je temp omhoog is voor minimaal 3 dagen dan is VOOR die tempstijging je eisprong geweest.
Jannn, 2 dagen voor je eisprong kan je ook enorm goed zwanger zijn hoor! De zaadcellen leven een aantal dagen.
Gatsie wat spannend Kweet niet of ik het wel heel leuk vind kben bang dat ik het veel te druk vind.. Maar ja dan moet ik maar de pil gaan he!!
Nee, met tempen kan je niet bepalen wanneer je het moet doen. Je kan alleen achteraf zien of en wanneer je een eisprong gehad hebt. Als je temp hoog is is je eisprong geweest en kan je dus niet meer zwanger worden. Met ovulatietesten is het wel zo, als die positief is komt binnen 1 tot 3 dagen je eisprong. Dus bij een positieve test moet je het doen.. (Heb er 13 maanden over gedaan om zwanger te worden... )
Owww sorry Fem dus ik heb het verkeerd uitgelegd.. Heb er ook geen ervaring mee! Ik zie het aan het slijm.. Dan kan je het uitrekken tussen je vindger net kauwgom.. Dan doen wij het om de dag en het was gelijk raak..
Met het slijm is over het algemeen een hele goede methode. Werkt niet bij iedereen (niet iedereen kan het verschil goed zien) maar als je het kan zien is het een goede methode. Tja, na 13 maanden probeer je alles. Onze beste methode was: Tempen en ovutesten. Als de ovutest positief was, klussen elke dag, tot de temperatuur hoog was (dan was mijn eisprong geweest). En wat misschien ook nog wel gewerkt heeft (schijnt te helpen) als de vrouw NA de man klaar komt.. schijnt het allemaal een zetje te geven .
Hoi meiden, @ Ilse, super dat jullie huis is verkocht. Vrij snel gegaan. Gefeliciteerd! En ook al alles rond met het nieuwe huis? Hoe is het met je mannetje? @ Marjon, apart hoe zoiets kan hè. Ben benieuwd naar de effecten ervan. Wessel nog erg hoge koorts gekregen? @ Jannn, pff heb je dat echt gedaan iedere dag tempen? Hier gewoon op goed geluk. Wel een beetje uitgerekend wanneer mijn eisprong ongeveer zou zijn. Heb wel een regelmatige cyclus. @ Box, hier bewaren de box voor straks een volgens kindje. @ Krant vaderdag, deze heb ik bij de telegraaf besteld, voor 16 euro. @ Femke, iedereen kindje ontwikkelt zich in zijn / haar tempo. Nils is ook niet langzaam qua ontwikkeling hoor. Sommige hier zijn gewoon erg snel en meisjes zijn sowieso wat sneller dan jongetjes. Ik vind de ontwikkelingen heel leuk, maar zou het ook leuk hebben gevonden als ik wat langer van het baby zijnde had kunnen genieten. Milan vindt het geweldig als ik ook door de kamer kruip en dan om de bank heen. Dan komt hij achter mij aan, luid lachend. Of hij wilt mij te slim af zijn en draait zich snel om en komt mij dan tegen moet.
Ik kom altijd altijd als laatst want ik vind het niet meer lekker als hij dan nog moet!! Doet zeer hihi Maar elke dag het doen is toch niet goed voor het kwaliteit van het zaad? Ze zeggen altijd om de dag!