De juni junky's

Discussie in 'De mama's' gestart door diddi, 21 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Antje: Nee hoor dat hebben wij niet gedaan. Was een tip voor Femke.. ;)

2. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    @ Jannn, het zaad moet inderdaad even rijpen. Beste is inderdaad om de dag of om de 2 dagen.

3. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Voor de kwaliteit maakt het niks uit. Wel voor de kwantiteit. Dus minder zaadjes bij elke dag haha. Maar omdat ik het alleen tussen de positieve ovutest en de temperatuurstijging deed. Ik verwachtte dat mijn eisprong binnen 24 uur zou komen, was achteraf pas na ongeveer 72 uur.

Maar aangezien het 3 dagen waren en niet de hele cylcus maakt het verder niks uit.

4. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

vergeten jullie niet dat dit internet (dus openbaar) is meiden ;)

5. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Volgens mij ken mij echt niemand hier! Alleen mn schoonzusje weet dat ik wel eens hier meepraat dan heb ik het over de meiden van het forum. Khoop niet dat ze mij controleert..

6. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Haha nee hoor... Kijk maar eens wat er allemaal wordt besproken bij zwanger worden... Dan doen wij het nog netjes :D

7. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ow echt ga ik daar eens lezen!! ;)

8. Koekeloerie

:D Ja dat geloof ik!

Het werd zo prive dat ik het even moest zeggen.

9. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Dankje :D

Ik ga ff met mn mannetje wat leusk kijken

xxxx

10. Koekeloerie

Nou hier wordt het langzaamaan onzeker of papa bij Eva's 1e verjaardag is.

Hij heeft een abces (?) in zijn dikke darm en hiervan wordt morgen een monster genomen via een kijkoperatie.
    Het abces zal eruit moeten maar hoe? Ze hebben het nu over een operatie, drain of antibiotica. Ik ben er helaas niet bij geweest toen het werd uitgelegd. Morgen neem ik vrij en blijf ik bij hem. Kan ik gelijk even met een arts spreken.

Ik wist niet dat je van een abces een monster kon nemen. Dan gaat hij toch kapot en komt het vuil toch in zijn buik????
    Arme prul.. gewoon met een camera tussen z'n billen.

11. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Ilse, dat is wel wat minder nieuws zeg. Zou erg balen zijn als hij Eva's 1e verjaardag moet missen. Hard duimen dat hij voor die tijd weer thuis is.
    Geen idee of je van een abces wel of geen monster kan nemen. Blijkbaar wel, anders zouden ze het niet doen, toch?

12. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Ben er ook weer even tussen de klusjes door.

Ilse: jeetje wat rot zeg! Dat klinkt hardstikke naar. Je man zal wel de bibbers hebben voor die colonoscopie (neem aan dat hij dat dus krijgt?) Mijn vriend heeft al moeite om Nils te tempen laat staan dat er bij hem een thermometer in mag of iets dergelijks. Hoop echt voor jullie dat hij snel opknapt en dan nog met de verjaardag van Eva thuis is. Is nog een klein weekje toch? Tegenwoordig worden de patienten ontslagen als ze goed en wel uit de narcose zijn, dus hou hoop

13. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    En nu weer aan het werk!!!

14. Koekeloerie

@Femke: Ik weet niet hoe het in medische termen heet, maar plat hollands is het een kijkoperatie.
    Dan wordt er een stukje weggehaald en dat zetten ze op kweek (denk ik). Morgen ben ik vrij en wil dan ook graag met een arts spreken. Daniel werd nogal overvallen met het nieuws. Die had dit echt niet verwacht. Er is al wel gesproken over een operatie en het herstel daarvan is zeker 1.5 week. En hij zou dan opnieuw moeten leren lopen (?!?!) Dit komt omdat ze bij zijn bekken moeten zijn?? Ik probeer het te snappen, maar lukt niet helemaal.

15. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@jolan wow wat knap zeg! heel mooi geworden. Hoe reageert Lieke erop?
    wat is een fistel precies?

@marjon zo hij was dus echt even toe aan slaap dan! Wat lekker dat je dan de dag erna gelijk een vrolijk ventje ervoor weer krijgt.
    Ik vind het moeilijk te reageren. Wat vind je er zelf predies van dat ze bij je thuis komen? ben je het er helemaal mee eens wat ze zei?
    Frustratie komt meestal omdat ze meer willen dan ze kunnen dat klopt wel en ook zeker bij zijn leeftijd. Wel fijn dat ze willen helpen of niet?
    Wat bijzonder en wat klinkt het mooi. Ook heel grappig dat je hier zegt dat ze zo gewoon was. Had je een bepaald beeld bij 'zo'n' persoon? Zal heel mooi zijn als jullie verandering gaan merken bij Wessel. Klinkt echt heel positief allemaal.
    @jann wat fijn dat die maizena zo goed werkte. Blijven bewaren dus! Maar dat helpt tegen jeuk?
    wat leukvoor het eerst naar de kapper. benieuwd of hij het leuk vind of maar raar met die schaar haha:)
    Misschien kan je Lidl in de gaten houden. wij hebben daar ons witte speelgoedbankje gehaald voor weinig. Ik gebruik hem om op te zitten als ik Emma de fles geef en om haar voor te lezen s avonds. En er zit ook wat speelgoed in. Ben er helemaal blij mee. Die hebben we een tijde terug al gehaald, maar er komen vaak dingen die ze eerder te koop hadden weer een keer in de aanbieiding.
    En ook al een appalusje voor Joas. wat gaan de kinderen hier toch hard, heel knap!

@mamalous Drukke dame dus deze week. Maar gaan jullei op vakantie naar Frankrijk zaterdag? of moet je voor een andere reden erheen? (sorry als je het al gezegd hebt ik ben af en toe echt een zeef:))
    Wat goed van Julian. Dan zitten de eerste losse stapjes er vast aan te komen. applausje voor Julian:)

@love ik had gereageerd op je hyves vind het heel knap dat Rebecca al een paar stapjes los doet. Ook een applausje voor Rebecca:) (mijn handen doen nu bijna pijn van al het klappen haha:D)
    Wij hebben de box bewaard, voor eventueel een tweede kindje.

@ilse ik las het op hyves echt fantastisch van het huis, was het wachten dus waard. Gefeliciteerd:)
    wat ontzettend rot allemaal zeg! en ook dat hij misschien niet eens op de eerste verjaardag van Eva kan zijn. Hoe volet hij zich? Is Eva nu ook anders? en hoe gaat het met jou> trek je het nog een beetje?

@hier ik heb een topic geplaatst in baby en dreumes over 2 kinderen op 1 kamer. Ik had het erover met mijn man wanneer hij een tweede zou willen. Hij wil in principe nu al wel (whaah:$:)). We zitten vooral mety de ruimte. aanbouwen zou kunnen, maar financieel word dat wel moeilijk en dan slapen we helemaal achter aan het huis en de kinderen boven. En boven geen ruimte voor een derde slaapkamer. dus de optie: 2 kinderen op 1 kamer. eerst de baby bij ons op de kamer en later bij Emma. Ik heb gevraagd wat de ervaringen zijn. Dan zou het toch wel snel mogelij kkunnen zijn om aan een tweede te beginnen. Vind het doodeng maar erg leuk idee!

@jann het kan dus zijn dat je zwanger bent? ik las veel termen en dingen en vind het dan al snel te ingewikkeld haha:)

16. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Ilse, de link met opnieuw moeten leren lopen snap ik ook niet. Morgen maar een arts aan zijn jas trekken en goede uitleg vragen.

17. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Ilse: o gadsie, moet je man zo lang in het zh blijven dan??
    En wanneer ga je Eva haar verjaardag vieren..
    Duurt niet lang meer he :D

Wij gaan heerlijk naar bed. Tis nog vroeg maar JoaS is toch wel bezig de laatste tijd...

18. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    @ Ilse: kan me voorstellen dat je het niet helemaal snapt, want als je het zo vertelt weet ik ook niet echt wat ze nu gaan doen. Hopelijk krijg je morgen wat meer duidelijkheid van de arts.

@ Ellen: twee kinderen op 1 kamer vind ik zelf prima kunnen! Mijn zus had zelf tot 1 jaar terug 3 kinderen op 1 kamer (heeft overigens een enorm huis en idioot grote tuin, dus daar lag het niet aan). De kinderen vonden het juist supergezellig. Nu liggen de twee jongens samen en mijn nichtje alleen op een kamer. Wanneer er hier een tweede komt zal die ook samen met Nils op een kamertje gaan slapen. Ik zie er echt geen problemen. Volgens mij wennen ze wel aan de omgevingsgeluiden en worden ze niet zo snel wakker van elkaar.

Zooo zeg, ik schrok me net te pletter van mijn vriend. Ik had hem bijna een mep verkocht met de stofzuigerstang! Ik was druk aan het stofzuigen, vriend was nog op zijn werk. Zou pas om half elf thuis zijn. Ben ik bij de deur in de woonkamer aan het stofzuigen, gaat die ineens open. Ik ging echt in een reflex met de stofzuigerstang naar voren in de aanvalshouding, haha. Vriend lag in een deuk...:x

19. Koekeloerie

@Jannn: We willen het zondag vieren. Ja gaat echt snel he!

ik ga afsluiten!

20. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Ilse wat een rotnieuws. Hopen dat het allemaal mee gaat vallen en hij bij de verjaardag kan zijn!

@All, hier hadden we net ook wat. Ik werd gebeld voor de box. Iemand wou vanavond komen kijken en als hij beviel wouden ze hem meenemen voor 40 euro.
    Wil ik de blokjes pakken om hem mee te verhogen. Die had ik in de kast gelegd. Nou geen blokjes te zien he. Het hele huis doorgezocht.. Ben ze niet tegen gekomen! Morgen nog maar een keer zoeken. Die mensen weer met lege handen naar huis :(. Wel hebben ze gezegd dat als ik de blokjes gevonden had ze de box graag wouden hebben.
    Nu de hele tijd aan het denken en denken, maar ben bang dat mijn sm ze heeft weggelegd met opruimen. Ze heeft de kast opgeruimd. Ben bang dat ik elk doosje of bakje open moet maken...:(

Deel Deze Pagina