@Ellen, 2 kindjes op 1 kamer moet prima lukken toch? Hier gaat het niet goed nog. Sem is ook al wat ouder en kan niet echt meer stil zijn als hij in bed ligt. Dan gaat hij nog spelen met auto's enzo.
jeetje meiden wat hebben jullie een hoop gekletst zeg Femke: leuk is dat he dat als je nee zegt hun met hun hele lijfje nee schudden....(en erbij gaan lachten ) Jeetje mamalous!! wat gaat tie snel!!!!!!...die komt lopend terug van de vakantie Sweet: ook al zo'n snelle jelle ...nu gaat het hard hoor.. jeetje wat een verhaal marjon!...zou geweldig zijn als het gaat werken...tot nu toe eigenlijk al gelijk wat veranderingen aan wessel gezien dus....laten we hopen dat ze gelijk krijgt en jullie straks een andere wessel hebben (wel in posi zin dan natuurlijk he ) Ilse: YEAHHHHH huis verkocht!!!..wat een goed nieuws!!! nu op naar het inpakken en verkassen naar jullie droomhuis.....dag vervelende buren Femke: dan loopt emily ook achter hoor ...die kan ook nog niet alleen staan...wel kan ze al aan mijn handen meestappen..maar zodra ik haar loslaat is het boem..met de billen op de grond Jann: je maakt het weer een ronde spannend joh!! ...ben benieuwd naar de uitslag volgende week Meeting: ik denk/ ben bang dat ik niemand herken hihi..kijk wel op de foto's maar vergeet het elke keer weer. Ik heb op ebay staafjes gekocht en die gebruikt.100 st voor 22.50...niet doelbewust geklust...zelf in die maand hebben we het maar 1x gedaan en stontoeval was het nog raak ook...zonder dat we het wisten of dachten dat het uberhoud zou lukken. Ilse: jeetje zeg dat zou zoooo niet leuk zijn (zeg maar gerust balen voor hem en jullie) als hij niet thuis zou zijn met eva haar eerste verjaardag ...hopelijk wordt je morgen wat wijzer na het gesprek met de arts en is tie thuis voor eva haar verjaardag... kom je trouwens dan wel naar de meeting toe nu manlief in het ziekenhuis ligt? Ellen: als de kamer van Emma groot genoeg is zou ik niet weten waarom de kids de eerste paar jaar niet samen op een kamer zouden kunnen...kijk als ze groter worden (zeker met een meid en een knul) willen ze toch graag hun eigen kamertjes...maar dan zijn ze wel al zo groot dat je de aanbouw kunt plaatsen miss en het goed voeld dat hun boven liggen en jullie achter het huis ben benieuwd naar de antwoorden daar op je topic Femke: hihi ik moet toch ook wel even heel hard lachen om je stofzuiger verhaal hoor
Moge meiden, Joas heb de hele nacht geslapen!! Kben zo blij.. @ Marjon: Kben benieuwd hoe het bij jullie is gegaan!! @ Ellen: 2 kindjes op een kamer kan heel goed.. Maar dan het eerst jaar ook gelijk?? Ik heb vroeger met mn 2 zussen op 1 kamer geslapen.. @ Ilse: Sterkte meid..
@ Sweetlove: Shit he van die blokjes!!! Altijd van die rot dingen die je dan niet meer weet waar je die heb gelaten.. Ik vraag me nu ook af waar die van ons zijn!! Wij gaan m vanavond denk ik uit elkaar halen!
Goeiemorgen, Wat een domper zeg! Wessel lag er op tijd in, en ging lief slapen. Na een uurtje werd hij wakker, en niet meer in slaap te krijgen. Maar mee naar beneden genomen, en dat vond hij prima. Maar dus geen enkel teken van moeheid, en ook niet in bed te krijgen. Uiteindelijk om 23u maar met ons mee in bed genomen, en toe ging hij vrij snel slapen. Om 5.30u was het afgelopen met de rust.:x Hij heeft nu 37.9 gr, dat valt dus reuze mee. Wel lijkt het of zijn voortanden boven aan het doorkomen zijn. Ik ga nog ff met hem op bed liggen, wie weet ...
Ook dat werkt niet. Waar haalt hij toch de energie vandaan? Ik ga de boel inpakken en wat boodschappen doen. Bij de praxis hebben ze een leuk kastje met gekleurde mandjes in de aanbieding. Eens kijken of dat wat is voor in de speelhoek!
Kweet hoe je nu voelt meid.. Geef de moed niet op, het kan nog goed komen.. Joas is hier de hele voorraadkast aan het leegklauwen! Ik had altijd zo hekel aan om de badkamer te doen terwijl Joas wakker is. Maar het MOET omdat die tegen zijn kamertje is anders wordt hij wakker.. Maar nu heb ik m gedaan toen hij in bad zat en het ging prima! Hij heb heerlijk gespeeld. Valt nooit om!! En anders sta ik zo naast m.. Nu hoefde ik alleen het bad nog te doen toen hij er uit was.. Ideaal!! Hij gaat zo naar de kapper. Kzal wel foto's hier neerzetten als hij geweest is
Goeiemorgen! Jann wat fijn dat hij vannacht heeft doorgeslapen meid!!! lekker naar de kapper straks...is het een speciale kinderkapper? die zo'n autokappersstoel heeft staan zeg maar...waar hij in spelen kan terwijl hij geknipt wordt?...ben benieuwd naar het eindresultaat Marjon: jeetje meid wat balen...kan best nog een uitwerking van de prikkies zijn...hopelijk aankomende nacht weer een betere nachtrust....wel fijn dat de koorts weg is en dat tie nu alleen nog wat verhoging heeft. Veel plezier bij de praxis meid!!...was gister bij de blokker om een heel leuk zwembadje uit de folder te willen halen voor emily als het straks mooier weer is....heel leuk met een glijbaantje en een dolfijn die water sproeid....maar ze lagen boven en ze hebben alleen een trap daar dus ik kon niet naar boven...en ook geen van de verkoopsters wilde hem even voor me halen dus ben met onverrichte zaken naar huis gegaan.....en zul je zien als ik vande week ff snel alleen ga als daaf thuis is hij weer uitverkocht is...dat gebeurt altijd bij mij...ze hadden bij de wibra ook een gaaf patchwork kleed...lekker voor straks aan het meer in frankrijk....gister ging de folder in dus ik ernaar toe...jammer dan uitverkocht....ggrrr...ik pak wat aanbiedingen betreft altijd mis....heb wel bij hans textiel een heel leuk setje kunnen scoren voor emily....een shirtje met een legging en een rokje erop...in zwart wit met ballen....a.s vrijdag gaan we de stad in voor verjaardagskleren voor haar....denk dat ik maar ff bij villa happ binnenglip of bij de v&d..daar hebben ze ook altijd wel leuke dingen. Daaf gaat vannavond naar nederland/Gana..met collega's en belangrijke klanten...is toch leuk als je zo'n wedstijds eens een keertje kan bijwonen...alleen de sweer al zal wel geweldig gezellig zijn...ow ja en zijn contract is gister verlengd met een jaar!! hadden we eigenlijk niet verwacht maar ze zijn dik tevreden met hem..hadden geen enkele op of aanmerking. hier begint eindelijk het zonnetje een beetje door de wolken heen te komen...hopelijk gaat tie straks goed schijnen...des te fijner is het als ik straks bij mijn ouders de ramen sta te lappen buiten...is een stuk aangenamer werken dan..dan wanneer het bewolkt is (maakt het zo snel fris dan) had bijna de meeting trouwens moeten afzeggen een afspraak die hij woensdag had is verplaats naar de donderdag...wat dus zou betekenen dat hij de auto nodig heeft...als het goed is heeft hij met een collega kunnen regelen dat hij gehaald wordt en weer terug gebracht wordt omdat ze beide naar die afspraak moeten. zo nu eerst koffie en een gigaretje
Wat hebben jullie een boel gekletst zeg en wat een onderwerp ook. Hier ben ik dus ziek, heb gelukkig mijn nachtdienst kunnen ruilen voor een avonddienst morgenavond, das wel te doen. VAnaf morgen heeft mijn man ook vakantie dus dat scheelt wel weer, hopelijk is Julian beetje relaxed vandaag. Zondag word mijn man 30 en ik weet echt niet wat te halen en ga nu ook de stad niet in en ik kan gewoon niet met lege handen aankomen! Zit nu online te kijken.
beterschap mamalous!! moeilijk is dat he een cadeau te vinden. wat doe je met de meeting trouwens?...nu je ziek ben kan ik me voorstellen dat je zegt ik blijf liever thuis want ik moet zaterdag ook nog op vakantie.
tja tpas dinsdag he... ik ga ervan uit dat ik gewoon kom, tis natuurlijk dichtbij me hoef niet ver te rijden ofzo.
goeiemorgen!!! Even snel een berichtje voordat ik in de weer ga! Zometeen even snel douchen en dan met Nils boodschappen doen. Misschien dat we ook nog even naar de kinderboerderij gaan. Zal even kijken op internet of die nu WEL open is, haha. Debs: wat een luie verkoopsters bij de blokker zeg. Dat ze gewoon te beroerd zijn om dat ding voor je op te halen!!! Ik zag dat zwembadje hier bij de blokker ook liggen! Ik kan hem zo voor je halen en dan neem ik hem donderdag mee! No problemo! Marjon: jammer dat de nacht niet was zoals je (we) hadden gehoopt. Maar Wessel heeft natuurlijk zijn prikjes gehad, dus helemaal een eerlijke start heeft hij niet. Hopelijk zie je wel verbetering de komende week! Mamalous: hopelijk knap je op meid!! Scheelt inderdaad voor jou dat de meeting om de hoek is! Sweet: de blokje nog gevonden? Balen zeg!!!
dat is waar en je kan altijd nog beslissen mocht je je niet lekker voelen om eerder naar huis te gaan...hoplijk ben je zaterdag weer goed opgeknapt..want zo'n end rijden als je niet lekker bent is niet echt een pretje denk ik....weet je al hoe je Julian gaat vermaken al die uren? daar zit ik nog over na te denken voor als we over twee weken gaan rijden.
btw: wie is er de volgende op de lijst die 1 wordt? als ik het goed uit me hoofd heb is dat eva toch??