@ Ilse, dat was even eng dan. Gelukkig is het goed gegaan. Hopelijk valt de schade mee. Heb je de opleiding gevolgd voor hobby of voor je beroep? @ Debsje, wat goed van Emily! Dan zal ze een van de komende dagen flink op ontdekkingstocht gaan. @ Femke, is de buikgriep nu bij jullie op komst. Hopelijk is het gauw over. Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd naar die namen Hier vondt vriendlief, Denzel en Dilano mooi. Ik was meer voor de korte namen zoals Luca, Sem, Noah. Wij wisten ook wat we kregen. Waren heel nieuwsgierig en daarnaast was ik al overtuigd dat het een jongetje was, wilde dan ook die bevestiging. @ Marjonb, Hier de luxe van een ligbad. Althans wat je luxe noemt. Wij zelf maken er geen gebruik van, heb liever een inloop douche. Voor Milan is het wel fijn. Maar over 1,5 jaar gaat die er echt uit met de verbouwing. Hihi grappig bevallingsverhaal.` @ Jannn, Hier maken we het eten vers en prakken het dan. Als we eens een keer een potje hebben is het die van 8+ Ik heb vandaag eens wat gesurft naar dieëtvoedingen. Die wat Milan nu krijgt bevat toch nog melk, eiwitten zijn wel verknipt. Daarnaast bevat het de melkzuurbacterie probiotica. Ik vermoed al een tijdje dat deze voeding toch nog de laatste restjes symptomen in stand houdt. Ik denk dat hij de dieëtvoeding moet krijgen die volledig melk vrij is. In ieder geval is het wel de moeite waard om het uit te proberen. Ik ga het woensdag voorstellen aan de KA, hopelijk heeft zij er oren naar!
@marjon: Ja hij blijft zelf zitten en doe dus nu het badje zo vol mogelijk! hij vind het geweldig!!! @ femke: ow ik ga dat ook een keer proberen hoor die kokosmakronen! @ mamalous: kraamviste was gezellig! Heerlijk zo'n poppie! @ Antje: lekker dat je niet meer terug hoeft naar het ziekenhuis. Was een gedoe he als ze al zo klein zijn en nu al het ziekenhuis in en uit lopen.. @ Ilse: o bah zo aan de kant van de snelweg samen met Eva. Had je wel melk bij je voor het geval dat het echt lang ging duren?? Ik heb dat nl nooit!! Stom he! @ Debsje: Meid wat super!!! Hier soms ook op de knieeen maar val dan weer op zn buik!! Wij gaan avond gezellig met de hele fam. uit eten!! Heerlijk!! Nou meiden ik spreek jullie wel weer eens he! Liefs
@ debsje: Heb je zo lang er over gedaan om zwanger te worden!! Pff meid wat lang!! En dan nog een miskraam tussendoor Hier 1 maand
@ Debsje, zo dat is lang zeg. Durf bijna niet neer te zetten hoe lang, of beter gezegd snel, het hier was. Hier was het 1 maand na stoppen met de pil raak. @ Femke, heeft hij een trui waar wol in zit?
WauW 1 maand!???...jeetje wat een turbo snelheid zeg hihi ja idd 5 jaar maar al het wachten en hopen is me alles waard geweest nu die kleine meid er toch nog is gekomen eet smakelijk straks! enne ik spreek jullie wel weer eens??? ehhhuuhh smeer je hem er tussenuit in het "clubje"dan?
O nee hoor ha ha. Ik bedoelde eigenlijk! Ik ben er de hele avond niet en morgen ook druk dus ik weet nog niet wanneer
@ debsje: Jeetje zeg, wat heeft emily lang op zich laten wachten dan. Zaten jullie dan ook al in het medische circuit? Pfff, het zal behoolijk zwaar zijn geweest voor jullie zeg. Die onzekerheid of het gaat lukken enzo. En dan ook nog een miskraam, gaat je niet in de koude kleren zitten lijkt me. Wij hebben echt zoveel geluk gehad. Ik was direct na het stoppen met de pil zwanger. Maar had dit zelf dus nog niet door. Bij mij in de fam is het zwanger worden ook niet zo vanzelfsprekend, dus ik was ervan uitgegaan dat het zeker 1 tot 2 jaar zou duren (als het al zou lukken). Ook gezien mijn onregelmatige cyclus. Maar we kregen een kadootje, en waren direct zwanger. Moet mezelf af en toe nog steeds knijpen: 'ik ben mama'! Vind het zo bijzonder! @ antje: nee geen trui met wol... Net nog even gekeken in zijn nekje, en het lijkt minder rood nu. Hoop dat het vanzelf wegtrekt. @ jannn: gezellig uit eten vanavond! Leuk joh! Gaat de kleine mee, of hebben jullie oppas?
@debsje; Hier ook snel zwanger. Met de pil gestopt en toen ik niet ongesteld werd na ruim 2 weken maar eens een test gedaan. Ik dacht het moet ff op gang komen. Oeps, ondertussen al 5 weken zwanger!
@ Femke: Ja hij gaat mee. Hij slaapt nu nog steeds dus dat is heerlijk!! Bij ons in de fam is het ook niet van zelfsprekend.. Broer & zus na 10 jaar nog geem kinderen!
Nou ik ben ook weer thuis, kleine ligt lekker te slapen. Ik zat vanochtend mijn vriend te plagen en daardoor sloeg ik per ongeluk met de haarlakbus op zijn hand en nu belde hij net dat hij zijn hand bijna niet meer kan gebruiken zo pijn doet het het is niet dik en een beetje blauw, ik zou hem toch niet een gebroken hand geslagen hebben vind het echt erg, gebeurde gewoon echt perongeluk. moest toch shoppen voor mijn moeder van de week nou moet ik dus dingen terugbrengen is het bonnentje weg echt snap er niks van @zwanger worden; ik was ook bij de eerste poging zwanger, dit had ik nooit verwacht mijn moeder heeft 5 jr lang gedokterd voordat ze mij kreeg dus had niet verwacht dat het zo voorspoedig zou gaan. @ eten; julian eet potjes 8 maanden en soms ookal wel van 12 maanden als er iets lekker tussen zit. Of ik maak vers voor hem en dan prak ik het. Ik denk dat het zo`n 50/50 is wat hij krijgt vers of pot. @ reageren; ik kan 5 berichten onderaan lezen maar niet op meer klikken, waar staat dat dan? mm dacht doe ik het zo, werkt het dus niet, sorry als ik wat gemist heb!
@ mamalous: als je op 'plaats reactie' drukt (dus niet op 'snel reageren') dan zie je als het goed is de laatste tien berichten. Onderaan het laatste bericht staan in kleine lettertjes een zinnetje met een link om meer berichten te bekijken. Deze opent in een nieuwe pagina. Arme vriend zeg! Tja, zulke dingen gebeuren toch... Mijn zwager heeft mijn schoonzus pas een gebroken neus gestompt tijdens het stoeien.... (echt stoeien hoor, op de bank, haha). Die voelde zich ook behoorlijk beroerd!
@femke Er staat dat de folder 15 maart weer online staat. Maar in de winkel kun je hem vast ook wel krijgen. Haha ik wist dat ook niet van dat switchen tussen de reacties. ik open altijd een nieuw tabblad en switch zo, doe ik denk ik moeilijker haha @marjon haha dan keek je viriend zeker op ja. dat was verwarrend haha! Voel je je alweer wat beter? mijn man is ook een paar dagen ziek geweest,. buikgriep. We hebben een luxe hier een ligbad haha! maar eerst deden we haar wel in het kleine badje, maar toen hadden we een badstoel gekocht ne die in het grote bad gedaan. nu doen we haar eigenlijk alleen maar in het grote bad. Misschien kan je ook een badstoel halen kunnen ze mooi in zitten (als hij al een beetje kan zitten) @debsje ik was al heel lang van de pil af. eerst wel veilig gedaan, maar later niet meer. Toen we besloten om er echt voor te gaan hebben we het ook echt vaak gedaan en met succes want ik was na 1 maand al zwanger. Ik weet nu echt goed wat een geluk dat is want er zijn zoveel meiden die er lang over doen of helemaal niet zwanger worden. Lijkt me heel moeilijk. @mamalous dat was een echt oeps momet dus vanmorgen. hoe is het met zijn hand? Morgen gaan we naar een vriendin toe. Aan de andere kant van het land. vind het best spannend want op Leiden na (voor controle en operatie voor haar arm) zijn we niet zo ver weg geweest met haar. Benieuwd of ze zich veraakt het is op een boerderij dus ze zal ook koeine zien van dichtbij. @ namen. Mijn man en ik waren het heel snel eens over de namen. Eerst hadden we amy rose in gedachten maar vonden Emma toch mooier. En dan was er nog iets. Emma heeft 3 namen. We hadden Emma roos bedacht en de derde naam kwam van mijn opa. Je moet er wel in geloven natuurlijk, maar mijn opa is een aantal jaar geleden overleden. Ik was net zwanger en wist nog niet dat het een meisje zou worden. Ik kreeg op een nacht een hel duidelijke droom dat mijn opa de naam Merel doorgaf. Mijn opa was gek op vogels. Het bleek dus ook een meisje te zijn en als derde naam hebben we daarom ook de naam Merel gedaan. ik vnd het een heel mooi idee dat mijn opa dei naam doorgaf! Toen ik nog zwanger was zag ik bij de vk ook vaak een merel zitten en in onze tuin kwam ook steeds een merel die dan dichtbij ons kwam zitten toeval???...ik denk van niet. @debsje en heeft ze nog weer gekropen? wat leuk dat ze dat nu gedaan heeft @jann hiereen beetje hetzelfde. Emma is dol op de 6 maanden potjes. vers fruit hebben we geprobeerd maar ze wil het niet. Ik vind dat ook niet zo heel erg, ik weet dat potjes ook gewoon goed zijn. 8 maanden potjes wil ze ook nog niet echt. die grovere stukken heeft ze moeite mee. We proberen het af en toe wel aan te bieden, komt vanzelf hopen we dan maar.
Ja ik zie het staan! waarschijnlijk niet helemaal goed gegekeken! Handig weet we dat weer voor de volgende x.
@ ellen291982; kan het zijn dat je daar toen een topic over geopend had, over je opa die de naam merel doorgeven had, het komt me zo bekend voor. Wel een heel erg mooi idee hoor..
Ellen: het opa verhaal is niet raar...en in geloven weet niet of je erin moet geloven..dingen gebeuren nu eenmaal zonder verklaarbare reden ik vind het een mooie gedachte meid! zo heb ik ook mijn verhaal over mijn opa (08 overleden) en emily uit de doeken gedaan op het topic spookproblemen/hulp/advies...helaas nog geen antwoord gehad tot op heden maar dat is ook zo onverklaarbaar "vreemd" wat een snelle jelles hier allemaal zeg..allemaal 123 hup zwanger lijkt me ook wel wat hebben...de verrassingseffect..hihhi nooit aan gedacht dat je gelijk hup zwanger zou zijn en voila daar zaten ze al....nu was bij ons de verrassing ook giga groot...ze zat er ook zomaar ineens uit het niks...nou ja uit het niks hahah ...maar zonder medische gedoetjes enzo...alle hoop was bij ons al vervlogen en hadden toevallig net erover gehad om toch maar de mmm in te gaan en toen ineens was ik zwanger van emily.....zo'n verrassing dat we het niet geloofde...pas na 25 zwtesten gingen we het een beetje geloven en na de echo met 8 weken kwam het besef het is echt zo
@ debsje: wow zeg, wat zal dat dan een verassing zijn geweest. Hebben jullie echt zoveel testen gedaan? Wat super dat het allemaal toch nog zonder medische tussenkomst is gelukt zeg! Ik moet zeggen dat ik ook een stuk of vijf testen heb gedaan hoor. Kon het ook niet geloven. Ik ben er denk ik zondag weer. Morgen ga ik naar mijn zus voor een nachtje! Niet al teveel kletsen he, dan kom ik nooit meer bijgelezen! liefs!