Heel veel plezier Femke! Ellen: een lange rit voor de boeg meis...miss verstandig om onderweg eventjes te stoppen als ze weer wakker is zodat emma even wat kan drinken en uit haar stoeltje/maxi kan en haar beentjes even kan strekken....doen wij ook altijd als we naar mijn schoonouders in friesland gaan en geen enkele problemen ondervonden tot nu toe Heel veel plezier in iedergeval!! prettig weekend allemaal meiden!! p,s vind het een erg gezellig groepje zo
Goedemorgen meiden, @ Ellen: wij rijden ook wel vaker een lang stuk... Soms idd ff stoppen en ff eruit. Wat drinken ofzo. Wij zijn gisteren wezen uit eten. Nou het liefste mannetje was die van ons!! Zo lief!! Hij was zo moe, dat we vannacht na maanden echt door hebben geslapen zonder tusssen ons in tot half 9!!! Super he!! Mag ik hier nog bij horen Vandaag is hij 9 maanden!!!! We moeten denk ik echt ff over, maar ik ben hier zó wegwijs dat ik weet hoe dat allemaal moet.. Iedereen een fijne dag. Kheb heerlijk een vrij weekend, hoef niet te werken.. Liefs
Ik meld me ook nog even. Zit met mijn broodje achter de computer. Zometeen spulletjes inpakken. Het is echt idioot hoeveel je mee moet nemen voor 1 nachtje met een baby. Lijkt wel alsof ik ga kamperen ofzo... Nils zijn uitslag trekt weg gelukkig. Hij geeft nog wel over af en toe. Gisteravond toen ik hem uit zijn bedje tilde, zo hoppa, tussen mijn borsten in... Had een shirt met v-hals, dus het ging zo naar beneden, haha. Dat was mijn mamamoment van deze week. @ jannn : gefeliciteerd! En als jij er niet bij mag horen dan ik ook niet, want nils moet nog 8 maanden worden... tot morgen!!!
Goeiemorgen! Ik ben weer beetje boven water, en heb meteen weer wat leesvoer! Wessel had om 5u de slaap uit, en vertikte het om verder te slapen. Maar bij ons in bed genomen, maar ging alleen luid brabbelen.:x Om 7u er maar uit, en ik had zo`n zin in koffie (al 3 dagen niet gehad). Nou, na 3 slokken was het weer sprinten, mijn maag is nog niet helemaal ok. Bahbah! @femke; fijn dat de uitslag weggaat, minder fijn het spugen! Lekker he, zo achter je shirt! Veel plezier dit weekend! @jann; Dikke duim voor je mannetje! Wat kan je dan trots zijn he, als hij het zo goed doet! Gefeliciteerd met zijn 9 maanden verjaardag! Maar als jij dat dan ff regelt, dat overzetten?Voor dat een ander het voor ons doet. Maar wel ons even duidelijk aangeven waar we dan blijven, anders zoeken we ons een ongeluk! Fijn vrij weekend! @debsje; wat zullen jullie dankbaar zijn geweest voor jullie zwangerschap! Wij natuurlijk ook, maar 5 jaar wachten! Petje af! En ik vind dit ook een heel gezellig groepje zo. Standaard paar x per dag even kijken of er neuwe berichtjes zijn! @ellen; Ik vind het juist super mooi hoe je aan de naam Merel bent gekomen! Wessel kan goed zitten zelf, maar gaat zo wild tekeer dat hij zijn evenwicht niet houd. Ik ga denk ik toch maar eens zo`n opblaasbaar badje kopen, valt in ieder geval een stuk zachter. En als het niks is zet ik hem van de zomer wel buiten als speelbadje ofzo. @mamalous; hoe is het met de hand van je vriend? Moet je hem maar extra verwennen dit weekend! Ik ga eens even wat doen in huis Fijn weekend allemaal!
@ marjonb: ik zit terug te lezen maar ik heb verkeerd getypt.. Ik bedoelde eigenijk dat ik het juist niet weet. Het staat er nu echt of dat ik hier heel veelweet! Maar ik ben 1 woordtje vergeten en dat was: niet!!
Hoi Meiden!! Ik meld me ook weer even. @Antje: Drama met de auto valt gelukkig mee. De thermostaat is kapot. Ik denk een kwaaltje van onze auto. Dat is nl de 3e keer al. Maar nooit zo erg als nu. We gaan er morgen weer een eindje mee rijden en we zullen wel zien wat er gebeurt. Welke voeding geef je? Ik geef Nutramigen. Ik durf niet te provoceren, maar misschien is het hier al voorbij (het gaat zo goed). Balen dat hij zo ernstig reageert. Jullie waren heeeel snel zwanger hahah! Lekker toch! @Jann: Neeee ik had tijdens autopech alleen maar een sapje bij! Ik had mijn vader al gebeld of hij haar wilde op komen pikken. Eer hij halverwege was, kwam de ANWB al aanzetten. Ik had voorrang gekregen vanwege Eva. Het zijn echt mijn helden die mannen bij de ANWB . Ons pap kon dus weer terug naar huis. Wel lief dat hij wilde komen. Leuk dat etentje. Hij heeft zich dus goed vermaakt en gedragen Je zit dan zelf ook wat lekkerder aan tafel. En jullie ook al zo snel zwanger! Wat goed! Eva is ook 9 maanden vandaag!!! Whahaha was het bijna vergeten. Wij hebben al bijna peuters!! @Debsje: Sow meid, 5 jaar? Ik durf dan bijna niet te zeggen dat het bij ons de 2e maand na stoppen van de pil raak was. Ik denk nu soms dat ik er nu te snel vanuit ga dat bij een eventuele volgende het ook zo snel raak kan zijn. Dat hoeft natuurlijk helemaal niet. @Fem: Had je ook bijna geen kwaaltjes, dat je pas wat later ontdekte dat je zwanger was (wat later gheghe zeg maar gewoon LAAT). Oooh lekker die warme klets tussen je borsten brrr. *Sjeeee wat een snelle zwangere meiden zijn wij!* @mamalous: Mannen zijn ook wel een beetje watjes en zijn snel zielig Hoe ernstig was het? @Ellen: Veel plezier bij je vriendin vandaag! Leuk een boerderij. Ben benieuwd wat Emma er van vindt. Mooi hoor van de namen van Emma. Ik geloof ook niet in toeval ik was zwanger een week nadat mijn oma overleed. @Marjon: Hopelijk knap je dit weekend helemaal op. Kan je mannetje je niet een beetje helpen in het huis?
Vanmorgen zijn we even lekker op de FIETS (bij gebrek aan auto ) naar de supermarkt gegaan. Ik heb een B-merk mama fiets maar denk dat ik toch een andere wil. Ik ben vrij lang en zit gewoon niet lekker. Het zitje is dan wel weer van bobike en Eva geniet er echt van. Dus ik denk dat ik wat vaker ga fietsen. Bespaart ook weer benzine. Hebben jullie nog tips welke fiets er fijn fietst en ook geschikt is voor lange mama's?
Hai ilse, mijn mannetje heeft gister al een lading boodschappen gedaan, en wil ook wel helpen hoor, maar komt gewoon tijd te kort! We hebben een heleboel schapen die aan het lammeren zijn, en nog gaan lammeren. Hij moet dus kraamhokken bouwen, met bevallingen helpen en met flesjes aan de gang! Deze maand komen er zo`n 100 lammeren ongeveer, dus dat zijn heel veel flesjes maken! Normaal help ik daar dus bij, maarja dat gaat echt niet! Ik heb het aanrecht leeg gehaald, gezogen en gedweilt, en toen vond ik het wel weer best. Vanmiddag lekker met zoonlief op de bank Free willy gekeken. Al 1000x gezien maar dat maakt niet uit! Morgen hebben we een bbq, en datis altijd zooooo gezellig! Ik hoop dat ik er wel ff heen kan. Dan maar niks eten, maar ff lekker bijbeppen met alle vrienden. Vanavond maar flink op tijd naar bed.
Was dat de eerste keer dat ze op de fiets mee was? Lijkt mij ook zo leuk, maar wanneer is dat verantwoord? Wessel kan wel goed zitten zelf!
@Marjon: Zoooo ja dan heeft hij ook een hoop andere dingen aan zijn hoofd. Dat zijn inderdaad een hoop flessen Free Willy en was het een spannend eind? Oh lekker bbq! Is het geheel buiten of overdekt ofzo. Klinkt wel erg gezellig. Lekker in het zonnetje is het goed te doen denk ik. als Wessel goed zelf kan zitten, kan het gewoon hoor! Eva is ongeveer 1.5 maand geleden voor het eerst mee gegaan op de fiets. Ik had toen alleen geen windscherm en dat was toch wel erg koud in haar gezicht. Nu zit die er ook op en ze vind het echt leuk. Gaat ook lachen als ik wat harder aanzet met trappen hahaha
@Debsje: Ik zag je inbraak. Wist helemaal niet dat je er ook bij hoorde? Heb jou nooit gezien (toch)? Waarom ben je daar gestopt?
Ha meiden, Vanavond gezellig bij vrienden wezen eten.. Joas die had smiddags tot kwart over 2 geslapen en daarna niks meer.. En het ging weer super! Hij leg net op bed en hij slaap alweer. Vannacht ging het zo super, ben ik echt blij mee. Hopelijk blijf het zo gaan want vanaf volgende week zaterdag is mijn man een week van huis en dan wil ik niet weer de hele nacht oplopen.. @ Ilse: wat leuk dat je bent gaan fiesten. Ik kijk er ook zo naar uit. Maar vroeg me idd ook af wanneer ik dat kon gaan doen. Ik heb nog een oude fiets waar ik vroeger mee naar school fietste En daar heb ik nu een oud zitje voor op gekocht. Als het fietsen me bevalt dan ga ik alles nieuw kopen. Wat is een B merk mamafiest?? Ik ben klein.. Welke kleur heb je?? Is hij al oud? Kan ik m niet overkopen @ Marjon: gezellig een bbq geniet ervan he! Liefs
@mamalous wow dat je dat onthouden hebt! wat leuk! weet niet zeker meer of ik een topic geopend had of ergens gereageerd had, maar ik heb het in het begin van mijn zwangerschap erover gahd. daarom vind ik het ook erg leuk dat je dat nog weet. @debsje ik hoop dat je snel antwoord krijgt. Dat hoor je wel vaker dat op het moement dat mensen de medische molen in willen gaan dat ze dan zwanger worden. Ik vind het heel fijn dat je toch zelf zwanger bent geraakt. volgens mij is ivf en andere medische dingen heel zwaar lichamelijk en geestelijk. ik kan me dan ook heel goed voorstellen dat je het na 1 of 2 of 3 testen nog niet kon geloven.En ja als je dan een echt kloppend hartje ziet moet je het wel geloven. Ook toen had ik pas echt het besef dat ik echt zwanger was. zo'n wonder, prachtig moment dat eerste moment dat je je babytje in je buik ziet, ook al zie je alleen nog maar een klein stipje met een kloppend hartje, het is heel bijzonder. @debsje het viel ons heel erg mee kwa tijd. we dachten er twee en een half uur over te doen, deden we eerder wel met de trein of als het door de week was. maar we deden er maar 1 uur en drie kwartier over. Emma heeft de eerste tijd geslapen en daarna nog even gespeeld met een speeltje dat we aan de maxi cosi hadden gedaan. het was heel gezellig. Emma heeft voor het eerst koeien gezien. die vind ze toch wel wat eng haha! De kalfjes waren wat minder eng. Ze heeft het erg leuk gehad. ze heeft heel veel gelachen. iedereen was ook helemaal verliefd op dr het was heel gezellig. zie die vriendin niet heel vaak omdat we dus ver van elkar af wonen, was zo fijn haar weer te zien. Ze was ook zo leuk met Emma in de weer! @jann wat heerlijk dat hij zo lief is geweest. En nog fijner dat jullei zo lang hebben mogen slapen. laten we hopen dat hij dat vannacht weer gaat doen, dat jullie weer door kunnen slapen. Ja we moeten nu toch eens gaan regelen dat we ergens anders kunnen staan. Gefeliciteerd trouwens dat jullei zoontje 9 maand is! @marjonb. dat is wel een goed idee denk ik. Kun je die badjes een beetje in een grote maat kopen dan? zag toevallig dat ze bij de wibra straks een babybadje te koop hebben opblaasbaar maar die is maar 71 cm lijkt me niet heel groot of wel? Hoop dat je morgen beter bent zodat je naar de bbq kan (duim voor je) @ilse wat leuk dat je met Eva fietst al en dat ze het leuk vind. kan je helaas niet helpen aan tips (ben zelf niet zo groot).
@ilse; het was reuze spannend! De bbq morgen is op deel, je weet wel een soort schuur bij een boerderij aan? Maar er staan kachels dus dat komt wel goed. @ellen; ik zal eens kijken bij wibra, ik las ergens dat daar volgende week veel baby dingen in de aanbieding zijn? Ik ga nog even verder neuzen, was bezig dingetjes voor de bruiloft te zoeken. Bedankjes, haaraccesoires, versiering etc. Leuk Leuk!
Nou zal ik dan het gemiddelde weer even drukken met het snel zwanger worden . Ben al vanaf augustus '07 van de pil af. Maar heel eerlijk kwam onze relatie break ertussen. Mijn cyclus was erg onregelmatig en had net een afspraak bij de gyn om eea te controleren toen ik zwanger bleek. Achteraf gezien hebben we niet zo lang hoeven wachten maar op het moment zelf leek het "tijden". @ Ellen wat een mooi verhaal over de naam keuze. Ik geloof wel in dat soort dingen. Moet zeggen dat ik alle drie de namen erg mooi vind en leuk bij elkaar passen. Koeien waren dus nog wat eng? Wat een leuke foto's!! @ debsje: wat een kadootje na al die tijd wachten. En heerlijk dat je de MMM niet in hoefde. Bij ons kwam de rust ook pas echt toen we de echo hadden gehad . Hoe is het met het kruipen van Emily? @ Femke: wat lekker dat de uitslag bij Nils weg trekt. En wat een verhuizing he als je een nachtje weg gaat. Met oud en nieuw zijn we een nachtje bij mijn moeder blijven slapen.. De auto zat tot het dak toe vol . En dan zijn we nog maar met z'n drieen. @ ilse: gefeliciteerd met Eva!!! Wat balen van je auto maar gelukkig was fietsen een goede oplossing. @ marjon: Zal een drukte geven de aankomende tijd met die lammetjes. Wel leuk voor Wessel om tussen de dieren op te groeien!! Mijn opa en oma hadden een boerderij en vond die vrijheid en ruimte heerlijk. @ Jann: dus een nachtje beter geslapen. Ben je er zelf wat van opgeknapt of merk je dat nog niet na 1 nachtje . Ook jij gefeliciteerd met Joas. Wat goed van hem dat hij het bij het etentje zo goed volhield. Heb vandaag een fiets besteld. Hij komt pas begin mei maar dat is vroeg genoeg aangezien Beau nu toch nog niet kan zitten. Heb er zin om straks met hem lekker erop uit te kunnen. Gister is vriend-lief bij het cb geweest en Beau is 9.8 kilo. Lengte was 71.9 cm maar volgens de verpleegkundige was de nieuwe assistente nog niet zo goed in het opmeten want iedere baby die dag was weinig gegroeid .