De juni junky's

Discussie in 'De mama's' gestart door diddi, 21 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Dit is de (B-merk) fiets Jann. Mijn schoonmoeder is ook een klein vrouwtje. Als ik hem niet hou, geven we hem aan haar voor dr verjaardag.

2. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ kouf: wat heb je voor een fiest besteld. Bedankt! Alweer 9 maanden he!!

@ Ilse: waar heb jij die fiets gekocht??
    Leuke fiets.. Deze vind ik leuker dan de grote mamafietsen..
    Deze is kleiner he??

Liefs

3. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Ik heb een sparta pick-up besteld. Met bagagedrager want die zit er niet standaard op en een mand voorop. Vond het eerst een beetje tuttig maar het ziet er bij nader inzien wel gezellig uit. Heb een foto gezocht op internet maar daar ziet de fiets er een beetje gek uit. In het echt is ie leuker :D:D.

4. Koekeloerie

@Jann: Ik ga voor je duimen dat hij vannacht weer zo goed slaapt. Komt het allemaal door het lampje? Of had je nog meer dingen aangepast?

@Marjon: gheghe sorry heb geen idee wat een deel is, maar heb er wel een beetje een voorstelling bij. Is het de 1e bbq van het jaar? Oeeh leuk spulletjes uitzoeken voor de bruiloft.

@Ellen: Ahh wat schattig die foto van Emma met een grote glimlach op de tractor.

@Kouf: Welke fiets heb je besteld? -à al gezien ;), heb je een proefritje gemaakt? Wauw bijna 10 kilo. Hoe vaak Eva al wel niet gekrompen is op dat CB.. pfff waardeloos die metingen. Eens in de zoveel maanden moeten we naar de kinderarts en daar wordt ze altijd wel goed gemeten.

@Jann: Ik vond hem ook zo leuk! Die kleurtjes waren precies wat ik zocht. Hij was destijds in de aanbieding bij de Gamma. Er zit ook een mandje en bijpassende tas bij. Die staat niet op de foto. Geen idee of ze hem misschien voor je kunnen bestellen? Onlangs waren wel weer de omafietsen in de aanbieding bij ze dus wie weet?
    Het is wel 28 inch (grootste maat), maar ik vind hem echt klein uitvallen (ik ben 1.78).

5. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    @ ilse: heb een proefritje gemaakt op het mannenmodel want die hadden ze staan in de showroom. Hij was iets te groot 63 cm, vrouwen model is 57 geloof ik. Maar hij zat lekker en trapte licht. Hij heeft ook 28 inch wielen. Ik ben zelf 1.74 en deze fiets is qua maat prima!

6. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ ilse: Ik zal is gaan rondneuzen dan...
    Ja we hebben alleen dat lampje aangepast en meer niet.. Dus ik hoop dat het nu over is.
    Alleen moeten we elke nacht nieuwe batterijen in het lampje doen.. Dat is geloof ik niet helemaal goed.

We horen m nu wel wakker worden, maar dan leg hij even te spelen en valt dan weer in slaap. Voorheen ging hij keihard gillen. Volgens mij was hij bang.

Liefs

7. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Nee, daar zou ik inderdaad even mee terug gaan. Wordt wel een dure hobby zo ;). Grappig dat het met iets "simpels" als een lampje nu zo goed gaat.
    Ik las laatst wel in 'oei ik groei' dat er rond deze leeftijd een fase is waarin ze ontdekken dat mama en papa ook weg kunnen lopen en daardoor 's nachts slechter slapen. Of heeft Joas altijd slecht geslapen?

8. Koekeloerie

klinkt goed! Vooral die 57 cm. ik ga is googlen

9. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Nou doe dat maar niet want hij ziet er niet leuk uit op plaatjes :D:D
    Je ziet namelijk niet dat hij echt een leuk breed stuur heeft (zo'n omafiets stuur maar volgens mij nog iets breder met een leuke grote bel) en ik heb ook geen plaatje gevonden met bagage drager en mand voorop. Dat maakt het net even af ;)

10. Koekeloerie

elke avond nieuwe bat lijkt me ook niet de bedoeling. Zit er geen draadje met een stekker bij (kan niet op de naam komen.. sorry :))
    wel fijn dat het hiermee opgelost lijkt.

11. Koekeloerie

ik kan die van jou ook niet vinden met een mand erop, maar kwam wel deze tegen. Die vind ik ook erg mooi...

12. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    ja die is ook leuk!! Ook een grappig stuur.
    google eens op de sparta country tour, daar lijkt de pick-up ook veel op.

13. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    ja die :).
    Wil je een echte mama fiets?

14. Koekeloerie

nou ik begin te twijfelen. op moederstuur.nl kan je ook alleen een stuur bestellen en als ik die dan op een normale goede fiets zet heb ik hetzelfde effect. Ik denk dus dat ik die bestel en kijk hoe mijn huidige fiets dan fietst. als het dan nog steeds niet lekker fiets denk ik dat ik een "normale" fiets koop.

15. Koekeloerie

Zit ik lekker een beetje te surfen, half slaperig, hoor ik vanuit de keuken een peuzelend geluid komen. Ik kijk om me heen en zie de katten en de hond lekker rustig liggen... dus toch maar kijken wat ik hoor. Nog in mijn achterhoofd dat het ajb geen muis is.... zit de kat van de buren op het aanrecht mijn lege schaaltje yoghurt uit te likken!!! Handig zo'n kattenluik.

16. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    hahahahaha :D

Dat heb ik ook wel eens gehad. We hebben geen kattenluik maar in de zomer altijd de tuindeuren openstaan. Ik kijk achterom en zie de kat lekker liggen, humm wat is het dan wel? Een wildvreemde kat!
    En onze kat doet helemaal niets!! Sukkel.
    We hebbben een maine coon, klein voor zijn ras maar toch groot vergeleken bij andere katten. Maar oh zo bang :D

17. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Goede morgen,

Dat kleine mannetje van mij laat papa en mama uitslapen!! Al drie dagen ligt hij 's cohtends gewoon lief te spelen of te slapen tot 9 uur :$. Schrok ervan. De rest van de dag is dan wel passen en meten qua eten en slapen. (maar vandaag heb ik er vrede mee want het was wat laat vannacht).

En vanochtend zagen we dat z'n tweede tandje zichtbaar is. Nog niet door maar hij is goed te zien. Beau heeft er gelukkig niet heel veel last van.

Vandaag ga ik studeren :x.

Tot straks

18. Koekeloerie

@Kouf: Lekker hoor dat uitslapen. Jeeeh een 2e tandje. Wat kan dat snel gaan he. Gebruik je iets tegen de (mogelijke) pijn?

Eva is snotverkouden en heeft (weer) vuurrode billetjes. Ook zitten haar hoektanden te drukken. Zij was dus wat eerder wakker dan normaal. We hebben haar bij ons in bed genomen en toen ik mijn bril opzette zag ik pas de hoeveelheid snot die onder haar neus hing, vastgekoekt op haar bovenlip. We kwamen niet meer bij van het lachen. En natuurlijke lachtte ze vrolijk mee, dat was helemaal geen gezicht.

De plak snot moest bijna chirurgisch verwijderd worden... bleeeeegh (en eva huilen :()

19. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Goeiemiddag meiden!!

Nou wat gister een gezellig dagje shoppen moest worden eindigde met manlief op de eerste hulp van het ziekenhuis :(

ik was het vuilnis wegbrengen en had de deur open laten staan..david kwam de trap af en wilde met zijn voet de deur dicht duwen zodat hij er langs kon..hij had de buggysit in zijn handen om in de auto te doen omdat we zouden gaan shoppen...dus hij duwde de deur weg en zijn voet schoot uit en kwam tussen de deur en het scharnier terecht en de deur ging dus helemaal dicht met zijn teen ertussen..hij is toen op zijn rug verder van de trap gevallen omdat de deur zijn voet meenam in de zwaai....ik hoorde hem gillen en toen ik aan kwam rennen spoot het bloed er dus lettelijk uit..echt zo'n gruwelijk gezicht:$ ...hij heeft zijn sok uitgedaan en zag gelijk dat het foute boel was want zijn teen was zo plat als een dubbeltje en de huid lag er aan te bungelen...dus mijn ouders gebeld zodat die emily konden opvangen en hup naar het ziekenhuis....gelukkig was er met zijn rug niks aan de hand die heeft alleen een flinke klap gehad maar zijn teen is aardig gehaverd en gebroken...vind het alleen wel vreemd dat ze het niet een beetje dicht hebben gemaakt want het bloed nog steeds door het verband heen:( ......maar goed het is gelukkig allemaal goed afgelopen...hij verrekt alleen van de spierpijn nu en tja die teen doet nog steeds auw auw natuurlijk ;)

Deel Deze Pagina