De juni junky's

Discussie in 'De mama's' gestart door diddi, 21 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

@Debsje: brrrr, auw auw wat een verhaal!!! beterschap voor je man. Komt het nog wel goed met zijn teen?

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@kouf die vrouw moest het dus echt nog leren met meten haha. :D
    wat heerlijk dat jullei uit kunnen slaen. Geniet er lekker van, soms vinden ze opeens niet meer nodig zo lang te slapen.

@ilse dat is makkelijk, wist niet dat dat bestond. ook een stuk goedkoper als een hele moederfiets als je eigen fiets nog goed is. helaas is mijn fiets niet meer goed genoeg om met een kind op te fietsen. ik denk dat ik op marktplaast ga kijken. vind die moederfietsen heel mooi maar wel erg veel geld.
    haha dan sta je raar te kijken als er een andere kat op je aanrecht zit. Hier kwam wle eens een kat binnen die at altijd de bakjes leeg van onze katten gelukkig komt hij niet meer. ;)

is het met eva wat beter? wat mooi dat ze gewoon mee kon lachen, ook al is ze snotverkouden.:)

@debsje iieuw wat een verhaal zeg! schrikken! Hoop dat het snel beter gaat met je vriend.
    Gan ze het later nog hechten dan? of wachten ze totdat het zelf weer dichtgroeid?

3. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    @ debsje: jemig wat een verhaal! Dat is schrikken. Heeft hij iets gekregen tegen de pijn?

@ ilse: nee, Beau heeft er niet echt last van. Alleen rode billen en die smeren we in met sudocreme. Beterschap voor Eva. Verkouden zijn is niet leuk, vooral niet als je zo klein bent.

4. Koekeloerie

@Ellen: Om heel eerlijk te zijn vind ik die moederfietsen spuuglelijk :D Voordeel van zo'n stuur is dat je na enkele jaren het stuur weer om kan ruilen voor het originele en dan heb je weer een normale fiets.

5. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.321
    240
    63
    Zo weer heel wat bladzijdes te lezen gehad. Gister een bericht getypt op het werk, zie ik dat die er niet tussen staat :(
    Even snel reageren en dan onder de wol. Zitten hier in de ziekenboeg. Milan heeft een bovenste luchtweg infectie met beginnende oorontsteking. Zo zielig, snot loopt hem gewoon uit zijn neusje en zijn oogjes zitten steeds vol met groene pus. Hij lijkt net zo'n stoned garnaal. Heeft nu ook lichte verhoging, hopelijk blijft het daar bij, anders moeten we weer terug naar de arts. En mama heeft het ook aardig te pakken.

@ Debsje, autsch, dat klinkt erg pijnlijk. Komt het wel weer goed met de teen? Leg hem maar flink in de watten. Beterschap voor het mannetje.

@ Kouf, lekker als ze zo lang slapen hè. Milan heeft vrij lang tot 9 uur geslapen, maar krijgt sinds een weekje de laatste fles vroeger, dus 's ochtends nu ook iets vroeger wakker.

@ Fiets, :) hier hebben we (nog) geen fiets. Alleen een oud gammel ding met lekke band en een slot waar het sleuteltje van weg is. Was bedoeld als vervoermiddel voor mijn vriend, voor naar het station.
    Ik wil wel een fiets hebben, lijkt mij heel leuk om met Milan te gaan fietsen, lekker door het bos.

@ Ilse, Milan heeft ook de nutramigen. Maar denk dat de neocate beter geschikt is voor hem.
    Ik kan goed begrijpen dat je niet durft te provoceren. Is ook echt geen pretje voor ze. Zou ik ook niet doen als het niet nodig is. Maar hoefde je dat niet te doen voor de verzekering?

Dames, nog een fijne zondagavond!

6. Koekeloerie

@Antje; Beterschap met Milan. klinkt erg vervelend voor hem. Ik hoefde van de ka niet te provoceren. Ze wilde dat ik zeker tot 1 jaar Nutramigen bleef geven. Het gaat nu erg goed en dan ga je twijfelen of ze wel echt KMA heeft en of ze er anders misschien over heen is gegroeid. En dan denk ik wel eens... zou ik een beetje yoghurt geven. Of een keertje kaas op haar boterham. Ik durf het alleen echt niet. Zo vervelend als zij daar dupe van is. Dus sja hoe kom ik er dan achter? Schijtebroek ben ik.

7. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Hey meiden,
    zoooo flink wat leesvoer zeg! Ben er snel doorheen gegaan hoor. Vriend komt zo thuis met eten (patat!!!!), dus even kort nu alvast.

@ debsje: brrrrrr krijg echt de rillingen van het teen-accident van je man zeg... Ben verpleegkundige, maar zulke dingen kan ik slecht hebben, haha. Hopelijk komt het snel weer goed!!!

oooh, vriend is er!!!
    eerst even eten, vanavond meer!

8. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    @debsje; leg je man maar lekker in de watten, klint echt niet fijn! Zal voorlopig ook wel niet naar zijn werk kunnen dan? Vreselijk vond ik dat toen mijn man in december zijn kaak had gebroken. Was helemaal mijn eigen ritme kwijt!:)
    Hopelijk heeft hij morgen niet meer pijn aan zijn rug!

@antje; arme Milan, zo sneu! Lekker onder de wol kruipen en hopelijk gaat het morgen met jullie allebei weer beetje beter!

@kouf; heerlijk dat jullie zo kunnen uitslapen! En fijn dat het doorkomen van de tandjes zo rustig gaat!
    Wat studeer je?

@ilse; zie het zo voor me, dat snotterkoppie!:D

Wij zijn vanmiddag naar de bbq geweest, en was erg gezellig. Zelf alleen stokbrood gegeten, meer durfde ik niet aan.:(
    Wessel heeft zich super gedragen, zo trots ben ik dan!
    Hij heeft daar nog een uurtje geslapen, en tot half 8 alleen maar vrolijk geweest. Heerlijk is dat! Net nog even op de bank knuffelen en flesje, en nu slaapt hij heerlijk rustig.:D

Vanavond nog een keertje op tijd naar bed, en dan ben ik er morgen weer helemaal door! :D Klaar met ziek zijn!:D

9. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    @ Femke: eet smakelijk :) Hoe was het bij je zus?

@ Antje: beterschap voor jou en Milan. Hier gelukkig nog nooit oorontsteking gehad maar dat schijnt echt erg vervelend te zijn :(. Hopelijk hebben jullie wel een goede nacht :).

@ Ilse: hoe is het vandaag gegaan met Eva haar verkoudheid? Nog chirurgische instrumenten moeten gebruiken?

@ Debsje: hoe is het met de teen van je man? Heb je hem flink verwend vandaag?

Beau zijn tand is door!!! Vanochtend voelden we nog niets maar zagen hem wel zitten. Vanmiddag voelden we echt iets scherps naast zijn andere tandje. Gaat lekker snel zo en zonder al te veel problemen. :)

10. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    He marjon, had jouw bericht net nog niet gezien.
    Super dat Wessel het zo goed deed vandaag. Was het druk bij de bbq? Toch altijd wel spannend hoe je kind het zich gedraagt in een andere omgeving en met meerdere mensen. Lekker trots zijn!!

Ik volg geen studie maar moet voor mijn werk heel wat zelf -studies doen. We gaan reorganiseren dus als ik "mee wil" in deze verandering (lees mijn baan behouden) verwachten ze dus dat ik naast mijn werk lekker thuis ga studeren. En dat valt vies tegen omdat ik vrij vaak alleen ben. Dus ik ben nu bezig met een Nibe rechtswijzer. Droge stof maar wel interessant.

11. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ha meiden!!

Kan niet alles terug lezen hoor. Tis zoooo veel!
    Hier weer tussenin geslapen.. Jammer hoor. Het ging zo goed!!
    Wie heeft er ervaring met de Snoozzz. Dan wordt je kindje vastgelegd in bed..

Ik praat morgen weer vollop mee maar kga nu vroeg naar mn bedje. Kben moe.

Liefs

12. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

hoi meiden!!

had niet meer tijd vanmiddag vandaar niet op de rest kunnen reageren...Sorry!!:)

Antje veel beterschap met kleine Milan!!..zo zielig he die kleintjes zo ziek zien.

Marjon!! TROTSE MAMA :)
    geweldig om te horen hoe trots je over Wessel praat...zo'n lief manneke tijdens de bbq...een voorbeeld kerreltje ;)

Lekker he Koef even kunnen uitslapen :)...hier vanmorgen ik was al ruimschoots beneden koffie op enzo en kleine meid sliep nog...heb wel drie keer bij haar gekeken of het allemaal nog wel klopte hihi...:)

Teen mannetje: ja daar is hij nog wel even zoet mee...heb vanmiddag even een foto gemaakt van zijn teen ( ik zal jullie die besparen hoor :D )....mijn moeder wilde ff zien hoe het eruit zag ( is verpleegkundige)...maar aangezien hij hem zelf verzorgd ziet ze hem alleen met dik verband er om heen vandaar de foto ;)
    morgen gaat hij niet naar zijn werk maar wil wel naar een afspraak als hij in zijn schoen kan die hij hier in de buurt had ingepland dus heeft mij gevraagd of ik hem wel chauffeuren...vind ik niet zo erg die afspraak schijnt nogal belangrijk te zijn....MAAR nu ik 1 vinger gegeven heb pakt hij gelijk me hele hand:$...want tja als hij morgen idd op die manier naar die afspraak kan kan ik hem dinsdag ook wel naar Assen rijden want die afspraak is ook belangrijk!:$:$
    ja halllo...om de hoek of ff naar Assen tuffen is nogal een heel verschil he...hahahaha.:D
    maar als ik het al doe dan staat tie mooi vet in de krijt bij mij hihi :D

Jann: ai toch weer tussenin...geen ervaring met de snoozzz...in iedergeval weltrusten is ook wel eens lekker vroeg je bedje in ;)

Koef: tandje door!! yippie en zonder al te veel pijn begrijp ik...mooi zo...hoeveel tandjes heeft tie nu??
    Emily haar boventandje is er eindelijk door..nu hopen dat de andere ernaast ook snel komt...is ze voorlopig hopelijk weer even pijnvrij ;)

Mamafiets...heb ik niet...vind ze eigenlijk spuuglelijk :):)
    heb een Union gekocht vorig jaar...vond ik vroeger al de fijnste fiets toen ik nog op school zat...en zweer er nogsteeds bij....net als bij mijn nokia hahaha...ben geloof ik een beetje honkvast ;)

Koef wat knap dat je dat kan zo'n zelfstudie en dan ook zorgen dat je het ook doet ook...zou niks voor mij zijn...zou door vanalles en nog wat gewoon vergeten te studeren...maar bij jou hangt je baan er miss vanaf dus dat is dan wel andere koek natuurlijk...miss dat ik dan ook de ruggegraat er wel voor zou hebben....super dat je het doet vind het echt heel knap van je!

Ga er weer vantussen..moet manlief nog even in de "watten" leggen hihi ;)
    prettige avond allemaal!!!

13. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Zoooo, 't eten is weer op!!

Was vandaag weer rond half zeven thuis. Was erg gezellig bij mijn zus en zwager. Alleen de heenreis was niet zo geweldig.... Ik was net een kwartier onderweg, en ging de snelweg op, hoor ik Nils overgeven... Kon daar niet stoppen, dus doorgereden naar eerst volgende tankstation. Oooooh men.... Het was echt ongelooflijk wat eruit was gekomen! Nils zat er echt helemaal onder (fruithap plus melk...:(). Alleen zijn sokken waren nog droog, zelfs de maxicosi voetenzak was vies... Dus achterin de auto bij mij op schoot hem schone kleertjes aangedaan.... Toen weer op weg. Je zult altijd zien dat je zulke dingen hebt als je alleen bent, haha.
    Bij mijn zus, besloot hij ineens acuut een aanval van eenkennigheid en verlatingensangst te krijgen. Dus alleen bij mij op schoot willen. Ook met slapengaan, eerst een dik uur jammeren (geen koorts, schone luier, vol buikje). Toen ik kwam kijken, en hem even uit zijn bedje pakte, meteen blij. Dus toen wist mama genoeg! Hem na even knuffelen weer teruggelegd, en hem zelf in slaap laten vallen (onder een hoop gemopper). 'sNachts om vijf uur was hij weer wakker, en toen hem lekker bij mij in (een eenpersoons)bed genomen. Waar hij verder tukte, en mama niet... Vandaag zat hij stukken beter in zijn vel gelukkig. En ik ben moe:)... Nog wel een heerlijk stuk gewandeld. Was superweer zeg! Echt even genoten!!
    Ik moet morgen weer werken, drie dagen op een rij. Ga er zo maar vroeg in denk ik, pffff. Even wat uurtjes maken, want de wekker gaat weer om kwart voor zes.

@ Ellen: geweldige foto's van emma op de tractor! Je ziet haar genieten! Nils heeft vorige week voor het eerst koeien, paarden, schapen en honden van dichtbij gezien. Was ook een hele ervaring. De koeien vond hij wat eng, maar de rest was erg interessant!

@ Kouf: zo heeeee! Beau is ook een flinkert! Nils woog vorige week 9640 gram. Ook niet klein dus! Dat worden spierballen voor mama! Oja, en wat opmeten betreft..... Daar kunnen ze soms niets van! Nils heeft nogal een groot hoofd (nu 48 cm omtrek), dus die wordt ook iedere keer opgemeten. Maar de een na laatste keer zag ik gewoon dat ze het scheef deed. En toen was zijn hoofdomtrek dus niet gegroeid, haha. Een raadsel!!

@ Jannn : ook nog gefeliciteerd met de 9 maanden!! Toch een beetje een magische grens, nu is hij langer uit je buik dan dat hij erin heeft gezeten!! (bedenk me dit nu pas hoor, haha). Snoozer ken ik niet overigens.

@ Ilse: nee, ik had de eerste tijd van de zwangerschap echt nergens last van. Was wel een tijdje erg moe, maar relateerde dat niet aan zwangerzijn. Iedereen om me heen was moe, tja, 't was midden in de winter, dus wat wil je... Bij mij kwam de 'ellende' pas rond de 28 weken. Toen kreeg ik veel last van harde buiken, vooral op het werk. Moest toen echt rustig aan doen. En later kon ik echt nog maar amper lopen, dat deed zo'n zeer. Dus wat ik in het begin heb gemist, heb ik later ingehaald, haha.

Meiden, sorry, kan niet op iedereen reageren... Ga zo echt mijn bedje opzoeken!

Vind het wel onwijs gezellig zo te kletsen met jullie!!

14. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    He Jann, jammer dat Joas vannacht niet in zijn eigen bed heeft geslapen. Maar je weet nu dat hij het kan dus hopen dat hij het aankomende nacht weer begrijpt. :)

@ debsje: dit is Beau zijn 2e tandje, allebei onder. maar zijn onderkaakje zit goed verstopt dus als hij lacht zie je ze niet. Ben benieuwd hoe hij eruit ziet als hij boventanden krijgt, want die ga je wel goed zien :D
    Wat betreft studeren, ik doe alles op het laatste moment hoor en er zijn heel veel dingen die ik veel leuker vind dan met m'n neus in de boeken. Heb de afgelopen weken dan ook niets gedaan dus moest dit weekend wel iets doen. Ik heb dinsdag examen maar ben bang dat ik hem niet ga halen... Dus zoveel applaus verdien ik niet :D

15. debsje1977

#575 debsje1977, 7 mrt 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 mrt 2010
    Ohh vergeet ik gewoon ff op het schatje van een Emma te reageren..oohhoooo..schaam.....geweldig die foto's op de trekker..je ziet haar gewoon helemaal genieten op dat grote ding :)..het is echt een lekker poppetje ;)

Femke: jeetje zeg idd zul je net zien gebeurt je alleen als je idd met z'n twee op stap gaat...gelukkig alles weer schoon gekregen en lekker he je mannetje bij je in bed nemen...ff lekker knuffelen terwijl hij zoo heerlijk tegen je aan ligt te slapen...fijn te horen dat je het naar je zin heb gehad meid! werkse de komende drie dagen!!

Kouf: hihi dan neem ik een beetje applaus terug en bewaar die voor na je examen :D;)

Ilse: idd heb ik ook bij de juni mama's gezeten in de tijd dat we allemaal nog zwanger waren...echter typte ik ook nog mee in "de bus" miss wel bekend hier....en kreeg het vele heen en weer getype tussen die twee niet echt meer voor elkaar dus moest ik stoppen met 1 van de 2...en omdat ik het gevoel had bij de bus meer aansluiting te hebben ben ik gestopt bij de mama's :)..maar heb zelfs op de lijst gestaan (miss nog wel weet ik niet) op het externe forum...die lijst die marloes bijhield...als je begrijp welke ik bedoel ;)

16. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Goedemorgen allemaal, wat hebben jullie gezeliig gekletst, ik heb het hele weekend gewerkt.
    Ik ben vandaag jarig en ik heb van mijn kleine man oorbellen en een ketting gekregen helemaal zelf door zijn papa uitgezocht zo leuk!
    En sinds vandaag loopt julian langs de meubels, zo gaaf!!!

17. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Owja reageer later als ik op de laptop zit uitgebreider zovan de itouch is niet handig!

18. debsje1977

GEFELICITEERD MET JE VERJAADAG MAMALOUS!!! :)

langs de tafel lopen???? gossie zeg die is er snel bij......of is emily zo langzaam ;)

19. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    @ Mamalous, gefeliciteerd met je verjaardag! Goed verwent door je mannen. En wat een lief cadeau van Julian om op jouw verjaardag zelf langs de meubels te gaan lopen :)

@ Femke: wat een begin van je logeer weekendje zeg! Lijkt me best vervelend als je niet direkt kan stoppen. Was Nils zelf overstuur?

@ Jann: Hoe is het vannacht gegaan? Ik heb geen ervaring met een snoozzz, geen idee zelfs wat het is. Zal eens googlen

20. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

@ debsje Dank je wel! Heb hier een snelle hoor... al vanaf dat hij geboren is maarja..voordat hij echt losloopt zal nog wel ff duren denk ik hoor..en hij isalweer bijna 9,5 maand he..
    Hoe is het met de teen van je lover? en ga je morgen nog naar Assen rijden?

@ellen; wat een schatje heb je toch als kindje, zo leuk op de boederij!

@ mamafiets; is grote wens van mij maarja heb er het geld niet voor, maar ga er toch voor sparen, krijgen een leuk bedrag straks terug van de belastingdienst dus wie weet blijft daar nog wat van over en anders een gewone fiets!

@ marjonb; wat fijn dat wessel zìch voorbeeldig heeft gedragen, kreeg hij lekker veel aandacht van iedereen?

@kouf; dank je, meid denk je dat je mee kan straks in de reorganisatie als je zoveel extra studeert, hoop het voor je hoor, wat is het beroep dat je uitoefent? Heb je wel een vast contract?

@ femke; jeetje is Nils wagenziek? sneu zeg zo helemaal onder de spuug.. en tja eenkennig hier ook bij zijn opa en oma vorige week nog, hoort er bij toch! Werkse deze 3 dagen!

@ jann; hier ook geen ervaring met snoozz, sorry...

@ allemaal; heeft er iemand al op het verkeersbord in dit topic geklikt om te vragen of we over kunnen, anders doe ik het zo ff, moeten dan naar algemene clubs denk ik he en de naam is... hadden we die nou al bedacht?

@ sorry op wie ik niet gereageert heb..:)

Hebben jullie hyves/ msn? misschien leuk om elkaar toe te voegen als je dat zou willen iig...ik geef mijne niet hier openbaar maar dat moet dan maar via PB.

Deel Deze Pagina