debsje en jann...pben jullie mij ff jullie hyves voeg ik jullie toe! gezellig! @ kunnen; julian doet dus alles behalve los lopen...hoeft ook nog niet van mij hoor.. @marjonb; ik heb die fles wel laten vervallen, al een tijdje terug, ipv daarvan geef ik hem water met een tussendoortje liga of bambixkoekje. Ik zit zelf te denken wanneer ik de laatste papfles kan laten vervallen, wij hoeven pas met 11 maanden weer naar CB, 9 maanden mochten we overslaan omdat meneertje het zo goed doet, dus weet niet wat zij met 9 maandnen zouden adviseren. Hier zitten we met de lunch inmiddels op 2 boterhammen en die gaan ook lekker op. @arrie; welkom Wij gaan ff wandelen!
Hey meiden, Ik kom net achter dit topic. Ik vind het ook wel leuk om hier mee te gaan schrijven. Mijn mannetje is afgelopen zaterdag 9 maanden geworden,wat gaat de tijd toch snel he.
Net als de 3 maanden mama's gaat ook jullie clubje verhuizen. Zo kan het topic baby en dreumes echt gebruikt worden voor de vragen. Voortaan staan jullie onder het mama gedeelte. Kwebbel
@ Inger: Hier is er geen touw aan vast te knopen wanneer hij slaapt. Tis echt elke dag anders! Nu valt hij net gelukkig weer in slaapt. Dus dan is het vanmorgen anderhalf uur en nu weet ik niet. Soms doet hij 1 x 3 uur. Dan is van 12.00 - 15.00. Dus nog maar 1 slaapjes per dag. Maar dat doet hij alleen als hij om 8 uur of later uit bed was en de vorige dag niet te druk is geweest. @ Marjonb: Hier bijna hetzelfde als Wessel: 8.00 165 cc papfles 10.00 200 gram fruit 12.00 halve boterham + 60 cc thee 14.30 195 cc melk Tussendoor lange vinger met sap 18.00 200 gram groente + danoontje ( met opvolgmelk erin) 21.00 210 cc melk + rijstebloem. Komt uit op 250 cc Maar ja hij is wel lang dus misschien komt het daardoor.. Is best lastig dat hij lang is want vaak past hij shirtjes van maat 80 al wel, maar zijn ze in de breedte nog veel te groot.. Leuk, in het winkelwagentje! Ik heb dat nog nooit gedaan. Voor een paar boodschappen dan pak ik geen winkelwagentje. Ga ik toch maar eens doen dan @ Arrie: gezellig klets gezellig mee!! @ mamalous: ik pb zo ff mn hyves.. Ik weet niet wanneer je de allerlaatste fles kan laten vervallen. Gewoon een keer proberen denk ik. Ik kom net terug van CB maar daar heb ze het niet overgehad. En dat zou hier ook nog niet gaan lukken denk ik want als ik minder geeft dan komt hij snachts al van de honger. @ Kareltje, Gezellig meid... Kom hier lekker meekletsen. Ik ga ff op onderzoek uit hoe ik moet veranderen dat we overgezet kan worden!! Want als ons topic baby van 8 maanden blijft heten dan zittten we op een gegevende moment met een leeftijds verschil. Dan hebben we baby van 10 en 8 maanden bijv.. Juni junky's doen???? Ik ga ff zoeken en dat laat ik het weten! Liefs
@ kwebbeltje kan onze naam dan ook veranderd worden in de juni junky's ha ha.. Want anders dan komt er op eengevende moment een leeftijdsverschil. xxx
Ik krijg gewoon nog een melding in mn email dat er een nieuw bericht is. Dus ga ik automatisch naar de mama's denk ik. Alleen nu nog ff de naam veranderen.
Jep ik ben ook helemaal voor de juni junkies!! idd zoals je zegt anders wordt het zo'n zooitje met leeftijdsverschillen maarre wat eten jullie kids veel of eet emily zo weinig.. 8.00 gewone fles + 1/2 boterham 11.00 fruithapje 13.30 pap 15.30 fruithapje 18.00 avondeten 100 gr en toetje 20.00 uur papfles en tussendoor krijgt ze dan thee of diksap (en heel soms een liga)
arrie en kareltje, hallo! gezellig dat jullie meedoen. Zelf schrijf ik ook pas sinds kort mee @ Inger, slapen is verschillend maar zo'n 2 a 3 keer per dag. 's Ochtends vrij lang 2/3 uur en s'middags vaak een uurtje en nog een half uurtje. @ Jann, hoe heeft Joas vannacht geslapen? En wat is hij lekker lang. Gewicht is toch wel redelijk netjes of niet? Al is 200 gram in 2 maanden wel weinig Ga even koken. Nou ja even. Op maandag kook ik voor ons zelf voor 3 dagen en dan nog groente voor Beau (2 soorten) dus ben wel even bezig. Tot straks. Oh en als de naam ook wordt verandert, PB me even dan anders kan ik jullie niet meer terug vinden. Stond net ook al gek te kijken toen we niet meer bij baby en dreumes stonden
@debsje Hier ook een kindje wat minder eet hoor. Nou ja geen melk meer iedergeval. Voedingsschema: 7:30 fles 210+7 10:00 een stukje fruit (kiwi,banaan,mandarijntje,druifjes)+ sap 12:00 2 boterhammen met beleg en boter. 15:30 weer fruit of een lange vinger + sap. 17:30 avond eten hij eet met de pot mee of potje + toetje. Dan om 19:00 gaat hij naar bed tot de volgende ochtend.
Je zou eens kunnen kijken of je een ander schema kan doen, ik vind in de ochtend pap erg handig en dan om 09.30 fruit, 12 uur 1a2 boterhammen met diksap, tussendoor liga/bambixkoekje met water, avondeten potje 8 maanden of soms 12 maanden of vers zeker 200-250 gram + toetje en dan voor het slapen avondpap. Zo is ons schema dus.. Maar als ze het verder goed doet... kan je het natuurlijk ook gewoon zo laten! Julian is ook heel erg druk dus die verbrand ook best veel hoor, want ik denk dat hij niet meer dan 9 kilo weegt ofzo..