ja wel hoor maar kon naar mijn gevoel niet openlijk over mijn meisje praten..en de aansluiting is er voor mijn gevoel weg. dus besloten om niet meer mee te doen daar.
ooh zie dat kleine meid vandaag haar 9 maanden verjaardag heeft ....get nu echt nog maar drie maandjes tot ze babyaf is ..*snik*...heb wel al mooie taart in bestelling staan bij een mama hier op het forum
idd..het is jammer dat het zo gelopen is maar heb het hier beter naar me zin hihi ja het gaat echt super hard...maar het heeft ook zijn leuke dingen als je ziet wat ze allemaal leren in zo'n korte tijd...dat vind ik geweldig om te zien ..zo'n ontwikkeling dat die kleintjes doormaken het eerste jaar.
@ deb: Alweer 9 maanden ook he!!! Tijd gaat snel... Vandaag heerlijk vrij!! Ik zou wel willen fietsen maar mn stuur zit vastgeroest Dus krijg er geen zitje op.. Eerst ff langs de fietsenmaker.. Hier nog leuke plannen vandaag?? Ik ga mn keuken soppen
Keuken soppen??? met dit mooie weer!!!!!!! he getsie hihi ik ga koffieen bij vriendin vanmiddag denk ik...wil onverwacht ff langs gaan...maar ja als ze niet thuis is heb ik de rit voor jan snot gemaakt das ook weer zo wat kan natuurlijk wel ff bellen..maar vind het leuk om ff onverwachts aan te hobbelen.weet dat zij het leuk vind als mensen onverwachts aanhobbelen ipv het verplichte afspreken.
@ Deb: Hij slaapt nu en dan neem ik mn kans waar Alleen ff de buitenkant hoor Niet de kastjes van binnen ofzo.. xxx
pfff wat hebben jullie trouwens al je figuurtje weer helemaal terug zeg als ik dat zo us bekijk op hyves!! zit er nog lange nie op
1 kilo..poepoe...hihi moet er denk ik nog 10 ofzo...en de blubber wil ook maar niet weg hahaha...toch maar us sportschooltje gaan opzoeken denk ik normaal als emily slaapt doe ik ook altijd me huishoud ding..alleen vandaag ff niet
Debsje, gefeliciteerd! 9 maanden alweer het gaat echt snel... Ik ben net 10 kg afgevallen en ik moet er nog 5... pfpfpff ik ben iets minder gemotiveerd op het moment, maar komt goed jullie schrijven wel heeeeel veeeeel seg
Hahaha, wat een actie Val bijna van mijn stoel af. LOL. @ Hyves, hier ook hyves Anita Profiel - hyves.nl @ Werk, ik werk als groepsbegeleider met licht verstandelijk beperkte jeugd met gedrags en/of psychiatrische problematieken. @ Debsje, gefeliciteerd met de 9 maanden verjaardag. Gaat inderdaad erg snel. Nou, hier de kilo's ook er nog niet af hoor. Moet er nog 13.
Meiden jullie moeten lkkrnaar buiten joh!! Heb net heerlijk 2 uur gewandeld in de zon echt zo lekker!! Hier sinds de bevalling 30 kilo kwijt ongeveer 12 extra dus maar wil er nog wel 10 kwijt maar dat lukt maar niet helaas Wij gaan ff lekker lunchen
Debsje; je hebt mijn foto`s zeker niet goed bekeken! Ik weeg net zoveel als voor de zwangerschap, was al niet erg slank, maar nu heb ik helemaal geen figuur meer! Wordt buikspieroefeningen doen, maar daat heb ik zo geen zin in! Antje; ik heb je een hyves uitnodiging gestuurd! Jolan; Went vanzelf, maar je moet wel 3x per dag berichtjes checken, anders ben je zo het spoor bijster hier! Werk; Ik werk bij een diervoeder winkel. Alle voer voor de diertjes, maar ook ander spul wat je voor dieren verzorging nodig hebt. Maar ik ben dus wel op zoek naar wat anders, want ik vind er niet zo veel aan. Ik ga ff de raampjes aan de buitenkant lappen zo, Wessel even mee naar buiten in de loopstoel, heerlijk! Vanmiddag eens even op pad voor van die leren slofjes. Ik vind die dingen spuug lelijk, kan er niks aan doen. Maar Wessel glijd steeds uit hier op de tegel vloer, en dat is ook zo sneu. Dan wordt optrekken of kruipen ook wel heel lastig! Fijne dag!
@ Antje: Ik heb je uitgenodigd voor hyves @ Mamalous: Ik ben vanmorgen nog lekker naar buiten geweest, meneertje wilde niet slapen.. Nu leg hij lekker te slapen en heb ik de keuken gesopt! Ga ik zo strijken en als hij wakker is weer lekker wandelen!! Maar ik heb een meneertje die heel hard gaat huilen als de zon in zijn gezicht schijnt! Heeft hij vorige zomer ook gedaan. Is zo lastig Lijk me juist heerlijk in zo'n zonnetje leggen terwijl je lekker in een wagentje lig @ huishouden: hoe doen jullie dat toch allemaal als je 3 dagen werkt?? En hoevaak doen jullie wat?? Ik doe alles 1 keer in de week goed, om de zoveel tijd ook kasten etc.. Maar moet wel elke dag wat doen anders red ik het niet einde van de week. Op maandag doe ik zoveel mogelijk! @ naam: we kunnen wel onze eigen naam gaan gebruiken want we kennen elkaar nu toch van hyves! @ Deb: Dacht jij dat ik een man was omdat jij een jan had uitgenodigd hihihihihi
zou ook wel even lekker naar buiten willen , maar denk neit dat het handig is met lieke nu ze zo ziek is