De juni junky's

Discussie in 'De mama's' gestart door diddi, 21 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hebben we een nieuwe naam?

2. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Marlous: als ik jou naam zie staan dan kom dit liedje steeds is mn hoofd en ik HAAT dit liedje :D :D Maar nu krijg ik hem niet uit mn hoofd :(
    BTW: ik wil niet met jou onder de douche hoor ha ahh

YouTube - Rinus - Hey Marloes

3. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Jolan: balen is dat he.. Je zit dan echt aan huis gekluisterd....

4. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ja, was je ons kwijt meid???

5. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    haha ja, dit was toch het 8 maanden topic?

6. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ja dat klopt: ik dacht dat iedereen het nu wist..
    Ik kreeg trouwens gewoon een mail dat we over waren jullie niet??

7. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ik kan het liedje niet afluisteren heb geen geluid op dit ding geloof ik mis mn laptop!!!!

Huishouden; ik doe elke dag wat werk 22 uur in de week maar veelal in de avond en weekend dus tijd zat!

Ja dit wast 8 maanden topic!

8. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    nee ik heb geen mail gehad en ben al even niet op de computer geweest vandaar.

ik heb vandaag voor het eerst gefietst met levi, hij vond het geweldig. verder hebben wij sinds het weekend zijn avondfles laten vervallen en zit hij nu op 2 flesjes per dag.

9. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Jann: nee ik dacht dat DIE jann jij was..maar bleek dus een mannelijke jan te zijn :D

He get Jolan is lieke zo ziek?? griep of van de prikjes?

vriendin moet werken dus koffie afspraak gaat niet door......zag net een leuk hobbelpaard in de leenbakker folder...hhmmm miss maar ff ritje daarheen om te kijken of het wat is ;)

10. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    lieke heeft heftige buikgriep. Al sinds zaterdag flinke diarree. Drinkt weinig, eet niets en haar billen liggen open door de zure diarree. Heel zielig....

Weet iemand van jullie waar ik een houten speelgoedkist kan kopen?

11. kareltje

kareltje Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    Inderdaad heerlijk weer om lekker naar buiten te gaan vandaag.
    Wij hebben een hond dus die heeft ook iedere keer een groter rondje met zulk lekker weer.

Vanmiddag gaat het hellaas niet lukken,moet vanmiddag even iemand knippen en kleuren.

@ werk ik ben fulltime moeder.
    Voorheen was ik gevangenisbewaarder

12. kareltje

kareltje Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    ach jolan dat is ook zielig voor je meisje.
    Wel goed in de gaten houden he dat niet willen drinken,niet dat ze straks uitgedroord is.

Sterkte ermee.

Wat voor kist zoek je dan?

13. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Hallo hallo

even snel want ik zit op mijn werk.
    Ik ben gezakt voor mijn examen :x
    Vond het eigenlijk helemaal niet moeilijk maar het waren maar 18 vragen dus das snel bekeken als je er al een aantal niet zeker weet.
    Baas baalt ook en ik moet nu een gesprek aangaan met de grote baas om te vertellen wanneer ik denk het allemaal wel in orde te hebben.
    Klinkt heftig maar zo voelt het niet.8)

@ Debsje gefeliciteerd met de 9 maanden.

@ Jolan beterschap voor Lieke. Houd haar goed in de gaten en knuffel haar maar flink.

Ik ga donderdag met Beau naar de huisarts om zijn nek en hoofd te laten controleren (dwangstand). Ben benieuwd wat daar uit gaat komen.

@ zwangerschapskilos: ben er bijna 30 kwijt :$ was er 17 aangekomen. Maar mag er nog wel 7 voordat ik zelf tevreden ben.

@ huishouden: heb er een verschrikkelijke hekel aan!! 1 keer in de 2 weken heb ik een schoonmaakster dat is ideaal. Verder zit er totaal geen structuur in wanneer ik wat doe. En met de was/strijk is dat best vervelend.

14. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Debsje; laat even horen of dat hobbelpaard wat is! Ik zag hem ook in het krantje gister, lijkt me ideaal want ze zitten er echt in een zitje op. Ben benieuwd!

Jolan; wat sneu voor je meisje! Iderdaad maar even binnen blijven. Hopelijk knapt ze snel wat op!
    Ik heb vorig jaar voor mijn petekindje een spellgoedkist op internet besteld. Je kon het geboortekaartje opsturen en dan schilderen ze die op de kist. Kan ook wat anders natuurlijk. Zal zo ff kijken of ik dat adresje nog ergens heb.
    In het leenbakker foldertje stond gister ook een mooie kist. (vind ik dan mooi;))

Kareltje; Stoer hoor, gevangenisbewaarder! Lijkt me best heftige baan. Heerlijk dat je nu fulltime mama kan zijn. Zou ik ook wel willen...

Huishouden; Net wanneer het uitkomt. Meestal vlieg ik smorgens even het huis door, was aan, zuigen, dweilen en aanrecht glad. Als Wessel smiddags slaapt neem ik minimaal een uur voor mezelf. Tv of laptop bijv. De rest doe ik tussendoor, of savonds als Wessel in bed ligt. Ik werk maar 12 uur per week, en dan nog de nodige uurtjes thuis druk met de beestenboel.
    Boodschappen doe ik elke vrijdag tussen 17 en 18u. Dan is mijn man thuis, en race ik in mijn eentje even de supermarkt door. De kleine dingetjes doe ik dan met Wessel tussendoor.

Ik ben niet zo van de schema`s, soms heb ik hele plannen en doe ik niks. En de andere dag zet ik de hele keet op de kop:D

15. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Kouf; dat is balen joh! Nu moet je nog een keer. Succes met je gesprek!

16. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ja ik probeer er zo vaak mogelijk iets in te 'proppen', maar ze heeft al snel genoeg en duwt dan haar kaken op elkaar :(

ik zoek een kist waar ik haar speelgoed in kan doen. Kleur maakt niet uit (die kan ik verven)

17. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    marjon, oh als je wil kijken welke site dat was, graag!
    ikg a even op de site van leen bakker kijken

18. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hm kan het neit vinden in de folder van leenbakker, alleen een rieten mand. Aangezien ik 3 katten heb, zoek ik hout ipv zo'n mand.

19. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ mamalous: ow jammer ha ha.. Dat liedje is zooo raar, maar daar wordt je gek van! hihih
    @ Jolan, wat zielig!! Maar als ze buikgriep heb kan je toch wel ff naar buiten??
    @mandy: zo doet hij dat joh op 2 flessen!! Heerlijk!
    Hier moet ik echt nog om 21.00 een fles geven anders is het helemaal drama vannacht.
    Vannacht trouwens weer tussen ons in geslapen :(
    @ Kareltje: Heerlijk fulltime moeder.. Hoe oud ben jij als ik vragen mag?? Of hoe jong :D
    Gevangenisbewaarder? Is dat niet heeeel eng.
    @ Kouf: Gatsie wat balen joh!! Weet je wanneer je m over mag doen?
    @ Deb: wat een super leuk hobelpaard.. Ik heb heb m ook ff snel opgezocht :D
    Laat ff weten of dat het was is..

Ik ga denk ik ff buiten zitten :D Met jas aan, lijk me zo lekker..

20. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    jann, toen ik zondag even met haar buiten was geweest werd ze nog zieker dus durf het eigenlijk niet aan.

Deel Deze Pagina