Truste Ilse!! heb idd ook al iets moois voor haar verjaardag gezien van jottum...maar zoooooooo duur.pffff schrok ervan
heb femke er nog niet tussen staan geloof ik. ga ff jamie oliver kijken en dan me bedje in! Truste meiden!!
@jann, we hadden het bedje 3 maanden geleden al halverwege gezet, ik dacht echt dat het nog wel kon. Hij is nooit erg actief in bed ofzo. Maar hij had er inderdaad ook zo uit kunnen kiepen Past je er ook niet tussen als je je zadel lager zet? Ik kan ook niet "netjes" opstappen, ik ga eerst op het zadel zitten zeg maar. Zo hoeft alleen mijn been tussen het zitje en het zadel, en niet mijn buik. Niet erg elegant, maar we kunnen fietsen! @maxicosi; die heb ik een maand geleden aan de kant gedaan. Het was zo`n drama steeds, en in de autostoel vind hij het geweldig. We hebben de priori, en in ligstand is dat net een maxicosi. @kouf; het lagen te veel dames te puffen in de schapenschuur, ik kon dus niet weg:x Misschien donderdag ff, hij moet toch wat aan zijn voetjes hebben! @debsje; wat een super gave taart! En wat een heerlijke vakanties! Dat gaan wij niet redden ben ik bang. Ik merk nu dat het geld er echt uit vliegt, en dan ook nog de bruiloft in mei, en eigenlijk is onze auto ook aan vervanging toe Misschien een paar daagjes weg onder de noemer "huwelijksreis" Ik ga nog even helpen achter, en dan gauw paar uurtjes slapen! Weltrusten!
@ antje: heb de uitnodiging ontvangen en was al foto's aan het kijken vakantie: dit jaar niet naar het buitenland. Schoonouders hebben een (vakantie) huis in Zeeland en we gaan daar een paar keer heen. Vriendlief werkt van mei tot november in Terneuzen dus Beau en ik kunnen dan mooi in het huis logeren / vakantie houden.
Goedemorgen meiden, Tis nog lekker vroeg maar ik ga zo werken.. Kben zo verslaafd dat ik toch echt ff ZP moet checken Hier zo'n goede nacht gehad. Joas heb in 1x doorgeslapen!!! Heerlijk he. En nu heb ik hier oppas thuis dus ik hoef hem er niet uit te halen.. Kan ik zo weg gaan. @ debbie: Wat een mooie taart!! Leuk hoor. Hoe duur is zo'n taart of mag ik dat niet weten Ow een jurk van Jottum! Gaaf!!! Als ik een meisje had dan had ik het ook wel geweten.. @ Antje: Mn man wil niet ver weg Die durf niet te vliegen met Joas.. Hij denkt dat het niks wordt. Dus nu zijn we al een jaar niet geweest. Vd zomer gaan we een paar dagen naar mn schoonouders die zitten op de veluwe. En in september 2 weken. 1 week CP & 1 week landal ( heel luxe huisje, heerlijk met zonnebank & sauna) Verder nog geen plannen.. @ marjon: mn zadel staat al op zn laagst en nog kan ik niet bij de grond. Ik ben echt klein... Ik ga er vandoor! Tot vanavond... xxx
Goeiemorgen meiden! Zo emily slaapt nog dus ik ga eerst even lekker een bakje koffie doen met een sigartetje buiten . Werkse Jann!...wat zullen jullie lekker geslapen hebben hopelijk zet dit door. De taart kosten 45 euro.....ben bij de bakker geweest en daar zou ik over de 100 euro kwijt zijn...dat vond ik veels te duur...45 euro is nog niet goedkoop maar goed voor een eerste verjaardagstaart...moet zeggen dat ik taarten toch al niet goedkoop vind hoor...als je twee vlaaien neemt ben je er ook zo 30 kwijt zo nu eerst mijn bakkie Toedels!
goedemorgen!! Ik moest werken gisteravond, toen ik om 12 uur thuis was werd julian wakker en heb ik nog een uur met hem opgezeten wat er nou was geen idee. Toen om half 6 de wekker voor mijn vriend ben een beetje brak nu. Wij gaan in juni 2 weken naar frankrijk zo,nu 10 uur rijden ben erg benieuwd! Meer reactiies volgen nu eerst ff fruit klaarmaken.
Waar ga je heen in frankrijk Mamalous? wij vertekken 19 juni naar camping la baside de ardeche in de ardeche...ook idd zo'n 10 uurtjes tuffen...heb er al helemaal zin in ...was ook nog erg leuk geprijst..en hebben voor david en mijn verjaardag aan iedereen vakantiecadeaubonnen gevraagd en hebben daar de hele reis van kunnen betalen...dat noem ik nog eens goedkoop op vakantie hihi Mamaloud miss nog even lekker terug duiken als Julian straks slaapt?..erg vervelend idd je zo brak te voelen...dat wordt op koffie leven vandaag
@ Jannn, cp en landal zijn ook heel leuk! Wij zijn afgelopen zomer een weekje naar de roompot in volendam geweest. O heerlijk dat hij de nacht heeft door geslapen. En ook in zijn eigen bed? Hier hebben we ook heerlijk geslapen. Doet goed weer eens een nacht doorslapen. @ Debsje, dat is inderdaad goedkoop op reis. Goed idee ook eigenlijk! @ Mamalous, dat was een kort nachtje. Misschien had hij mama gemist.
WOW! Wat een gave taart! Ik denk dat wij zo'n foto taart van de Hema gaan doen. Jeetje Debsje, wat een luxe! 3 keer op vakantie wij ook zoiets begin april weekendje CP met zn 4tjes (inclusief hond ) eind april midweekje CP met familie eind juli naar Winterbergen met vrienden dat was het zo'n beetje Heerlijk he vakantie! Ik heb er helemaal zin in xx Inger
@jann wel fijn dat hij tussen ullie in ieder geval wel slaapt en niet wakker blijft. @ilse hier vanaf 7,5 maand in de autostoel op advies van het cb, omdat hi al 8,8 kilo was en vrij lang is. levi ligt nu te slapen, hij was vanochten pas om 8.15 uur wakker ik was helemal verbaasd(en zelf natuurlijk om 6.30 al klaar wakker).
vakantie; hier helaas niet dit jaar, wij zijn aan het sparen voor een nokverhoging/ dakopbouw. over 2 weken is mijn dochter jarig en wordt ze alweer 3 jaar, wij hebben een trampoline voor haar besteld. duur kado maar levi kan er ook op als hij ouder is. straks de kids weer naar mjn moeder brengen en dan weer aan het werk.
@debsje ik zit ongeveer op het gewicht voor ik zwanger was. ik wil alleen wel nog een paar kilo kwijt. was 35 kilo aangekomen in de zwangerschap! alleen dat vel he! dat zit er nog steeds wel. ben wel heel blij dat mijn borsten kleiner zijn als voorheen. nog gefeliciteerd met Emily alweer 9 maand! nog 3 en dan is ze al een jaar! waar blijft de tijd haha! @jolan hoe is het met lieke? wat sneu zeg! eet ze nu wel weer goed? en heeft ze weer normale poepluiers? @kouf misschien heb je het wel verteld maar zag het zo niet staan welk examen moest je dan doen? kun je nog een her doen? wat is dwangstand precies? succes voor morgen alvast als je met beau heen moet @debsje wat voor hobbelpaard heb je? we hebben er een gevonden op een rommelmarkt van Teiegentej van winnie. geen zitje erop maar ze vind hem wel leuk. idd ook vasthouden anders valt ze er ook af wow wat een gave mooie taart. bijna zonde om op te eten 3 keer op vakantie? heerlijk!!!! wij willen in juni waarschijnlijk een midweekje weg! waar ga je heen? @marjon ja had gereageerd op de foto van wessel dat hij staat in het bedje. waren nog geen voortekeken vabn geweest? hoor vaak dat kinderen opeens besluiten te gaan staan in een box of bed. Gelukkig is het goed gegaan Wel heel knap van hem natuurlijk. @jann heb je een te smalle instap op de fiets? ik moet ook eens gaan rondneuzen voor een fiets waar ik een zitje opkan doen, mijn fiets is nie techt veilig genoeg. @inger is het alweer wat beter met je mannetje? @ilse ja we gebruiken de maxi nog. we hebben zelf geen auto en we zijn hem dus ook nauwelijks nodig. dus zolang we die nog kunnen gebruiken doen we het ook. later gaan kijken naar een autostoel, want af en toe zijn we hem wel nodig.Emma past nog mooi in de maxi cosi. @kareltje ben je gevangenisbewaarder geweest? Wil je erm eer over vertellen? vind het altijd erg interessant zulke beroepen. @kouf mij heb je volgens mij ook niet toegevoegd. mijn dochters hyve gebruik ik. @mandy leuk cadeau! en zeker dat je er lang wat mee kan als Levi ouder is. Hebben jullie je kindje trouwens bv of fv gegeven? (nee geen discussie over wat beter is of slechter haha) ben gewoon benieuwd. Emma wilde de borst niet helaas, leek me toch wel bijzonder. Nu krijgt ze dus fv.
Ik heb fv gegeven ik slik medicatie vandaar maar had het anders ook zo gedaan denk ik. Jammer dat emma de borst niet wilde
@ Ellen, zo dan heb je de kilo's er weer vrij snel er vanaf. Hier zo'n 27 bijgekomen. Maar het wilt nog niet zo lukken met eraf te gaan. Maar ik ben niet iemand om aan een dieet te gaan, nooit ook gehoeven, maar misschien dat ik dat toch eens moet als ik mijn oude gewicht terug wil. Hier hebben we FV gegeven. Heel lang getwijfeld. Wilde eigenlijk combinatie, maar werd mij afgeraden en kreeg er geen steun in. Daarnaast wilde ik dat ik bv langer kon geven dan mijn zwangerschapsverlof. Kolven op mijn werk zag ik totaal niet zitten. Als de jeugd iets nodig heeft kunnen ze maar enkele minuten geduld op brengen en als het ze dan te lang duurt is boze jeugd het gevolg. Maar een2e kindje krijgt absoluut bv, daar is geen twijfel meer over. Zeker ook gezien de allergieën van Milan.
wij hebben hier het eerste half jaar bv gegeven en toen wilde hij zelf niet meer vond ik erg jammer maar goed is goed dacht ik toen
@Mandy: Gaaf een trampoline. Hebben jullie een grote tuin? @bv/fv: Ik heb het iets van 5 weken volgehouden met kolven. Eva pakte de borst niet en het geven van borstvoeding was voor mij een obsessie geworden. Ik heb werkelijk alles gebprobeerd. De lactatiekundige adviseerde mij te stoppen aangezien het maanden ging duren en dan nog de vraag was of het uberhaupt ging lukken. Later dronk ze ook haar flessen erg slecht, dusdanig slecht dat ik bij een logopedist terecht ben gekomen voor een drink en eetstoornis. Een eventuele volgende ga ik absoluut GEEN borstvoeding geven. zeg ik nu heel stoer
ik heb onderstaande even gekopieert van juni 2009 topic. ook wel handig om hier even te melden. ik schrok ervan... FF NIEUWS VAN JOLAN OVER LIEKE: ze ligt in het ziekenhuis en moet een nachtje blijven, meer weet ik niet, ze vroeg me om dit hier te melden, als ik meer weet volgt het.... jolan weet niet of ze vandaag hier nog komt.
Mijn hemel ligt ze in het ziekenhuis ik dacht dat het een flinke griep was...ach goss die kleine meid. Jolan heel veel beterschap met Lieke!! bv/fv: ik heb flesvoeding gegeven..dit omdat ik de 9 maanden zwangerschap gigantische pijn in mijn borsten heb gehad..maar dan ook gigantische...manlief moest me zelf op een gegeven moment douche omdat ik het van de pijn niet meer kon...ik stond met een hele hete kruik op mijn borsten onder de douche en manlief moest dan mijn haar wassen..nou ja alles eigenlijk doen heb ook pilletjes gehad van de gyn tegen de melkproductie...normaal krijg je die niet als je besluit geen bv te geven maar mijn situatie was wel zo dat ik ze wel kreeg...gelukkig maar..want twee uur na de bevalling die pilletjes ingenomen en over was de pijn...wat een opluchting was dat zeg Ellen: ben gister naar de hobbelpaard wezen kijken die in het leenbakker krantje stond maar vond het nog te gevaarlijk voor emily wij gaan in juni twee weken naar een camping in frankrijk voor 250,- maar eigenlijk gratis omdat we het totale bedrag hebben kunnen betalen van de cadeaubonnen die we voor onze verjaardagen hebben gevraagd naast deze vakantie gaan we nog weekje cp met mijn ouders en twee weken met mijn ouders naar spanje....er veel vakantie maar wel erg leuk ...zijn al drie jaar niet op vakantie geweest dus halen het nu ff in