De juni junky's

Discussion in 'De mama's' started by diddi, Feb 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

@deb: sjee zoveel pijn!! Aaaauwww. Ik zal ook nooit meer het gevoel van druppende melk op mijn buik vergeten.. gadverdarrie.

2. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

Sep 15, 2008
    2,803
    70
    48
    Female
    @ Jann: wat lekker dat Joas zo goed heeft geslapen!! Ben je cht zo klein?;)

@ Ellen: ik kijk als ik thuis ben nog even je hyves. Ik had examen Nibe rechtwijzer (wie mag wat, wanneer en hoe bij de bank, zowel zakelijk als prive in verschillende situaties). En ik mag nog een her doen hoor (zal wel moeten want deze opleiding is verplicht).
    Dwangstand: Beau houdt zijn hoofd scheef. Linker oor op linker schouder. Morgen naar de HA omdat hij ook zijn lymfeklieren heeft opgezet. Met fysio is er weinig verbetering. Al vinden we zelf dat het de afgelopen dagen veel beter gaat

@ jolan: heel veel beterschap voor Lieke. Wat zal je geschrokken zijn!!

een hobbelschaap had ik voor Beau gevraagd. Leek me hartstikke leuk. Het is een loop auto geworden :D. Mijn broer kwam er een tegen, een mini cooper en vond hem zo leuk. Hij rijdt zelf ook een mini en vriendlief ook dus Beau heeft er ook een. Staat wel een foto op mijn hyves.

BV: ik heb 5,5 maand bv gegeven en vond het super! Erg mooi en intiem (op een niet sexuele manier ;)). Wel veel zwaarder dan ik had verwacht. Een eventuele volgende wil ook weer bv geven.

Zo nog 15 minuten werken en dan weer naar huis. Kan ik vanuit de auto ook nog even genieten van het mooi weer :D

3. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    4,321
    240
    63
    @ Jolan, dat is schrikken zeg. Heel veel beterschap en hopelijk mag je meisje weer snel naar huis!

@ Kouf, heeft of had hij ook een voorkeurshouding? Kind van mijn nichtje houdt het hoofdje ook heel scheef naar 1 kant. Maar zij had ook een duidelijke voorkeurshouding, heeft ook een flink afgeplat hoofdje.

Vanmiddag naar KA geweest. Voedselallergie is inderdaad uit het bloedonderzoek gewezen. Alleen weten ze niet welke, want daarvoor moeten ze het opsplitsen en dit was niet gebeurt. Gaan ze nu alsnog doen en als het niet lukt kunnen we opnieuw prikken. Andere uitslagen waren goed, 1 test was mislukt.
    Ze heeft een machtiging gegeven voor andere dieetvoeding, de sterkste variant waar geen koemelk meer aan te pas komt.
    Ben zo benieuwd of dit inderdaad de oplossing is. Mijn gevoel zegt duidelijk JA.
    Over een maand moeten we dan terug. Morgenvroeg moet vriendlief maar direct de machtiging faxen, dan hebben we vrijdag de voeding binnen.
    Hij was ook weer gegroeid. Is nu 74,5 cm en 8635 gram.

Volgens mij zitten er nu echt tandjes aan te komen. Vanmiddag vlamde ineens zijn eczeem erg op en voelde hij wat warm. Wordt eens tijd dat er een tandje komt. Vind dat er zo schattig uit zien.

4. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    Joehoe!!! Daar ben ik ook weer!!! Haha, jeetje zeg, ik moest gewoon gedwongen afkicken van zp de afgelopen dagen..... Erg druk geweest met werk! En gisteravond uit eten met een collega. Was onwijs gezellig, dus een stuk later geworden dan gepland, haha. Lag er laat in gister, en vanmorgen was Nils ineens om kwart voor vijf!!!! al wakker. Nu gaat mijn wekker om kwart voor zes, dus da's ook al vroeg, maar toch...

Ga nog even snel verder lezen hoor!

@ Ilse: heb je hyves uitnodiging geaccepteerd!

@ de rest: heb via Ilse's hyves al een aantal van jullie uitgenodigd, maar nog lang niet iedereen. Ga kijken of ik jullie vanavond kan vinden, of nodig mij anders uit via Ilse! Ben echt benieuwd naar alle foto's!

Ga morgen naar mijn ouders voor twee nachtjes, dus kan daar heeeelijk zp-en de hele dag (haha, lekker gezellig, nee hoor.)

5. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Antje wat zal dat een opluchting zijn als je nu de goede voeding krijgt voor Milan!...hoelang duurt dat voordat het zichtbaar is of het idd daaraan lag?....hopelijk kunnen ze de testen nog doen en dat je niet opnieuw weer moet prikken ;)

het is wat met die tandjes he..sommige hebben weinig last en andere zijn er weer behoorlijk beroerd van..hopelijk zijn ze snel door! ;)

Ohhhh Femke toch!!!!...gezellig twee dagen naar je ouders en dan zeggen zo...nu ga ik twee dagen alleen maar zp-en hahahaha...gaan ze leuk vinden :D

heb je ook lekker gegeten? of wat het gezellig en het eten zo zo ;)

6. debsje1977

Ggrrrrr sommige mensen ook op marktplaats:x:x:x Bahhhhhh

bieden ze op iets, mail je ze terug dat het accoord is en hoor je gewoon niks meer :$..sorry hoor maar dat vind ik echt ASO...als je het niet meer wil kun je dat toch gewoon even melden in een mailtje ..is toch helemaal niet zo erg..en in 1 minuut gedaan...poehpoeh...ik mail ze nog netjes terug of ze het nog willen of niet na een paar dagen...heb net het gevoel of ik moet leuren dan...en daar hou ik zo niet van.....bied als je het hebben wil en anders loop door en laat het links liggen ;)

zoo moest ik ff kwijt hoor :D

7. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    @ debs: eten was heerlijk ook nog!!! Dus helemaal goed. En wat balen van MP zeg... Stomme lui!

zo, ik ga nils even proberen verder te voeren. Hij heeft al 1 hap op, maar weigert verder, dus het zal wel goed zijn zo!

8. debsje1977

1 hap?..oei das niet veel ;)
    maar ja geen honger is geen honger he...emily slaapt nog steeds de slaapkop :D

btw: niet dat het interessant is maar voor degene diehet willen weten...die twee weken camping voor 250 is incl een kant en klare bungalowtent die daar al staat zo lekker hoeven we nisk mee te zeulen aan tenten en dat soort dingen..incl gewone bedden en koelkast en electra en internet e.d....ja ja wat moet ik twee weken zonder zp hihi :D..vandaar dat ik zei dat ik het een koopje vond ;)

nu gaan we maar even eten dan krijgt emily straks wel als ze wakker wordt ;)

9. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Meiden ik heb mn laptop ff aan de praat!! yes totdat ie weer oververhit raakt arghhhhhh rotding!!
    Ik ben opzoek naar een fiets, maar niet veel geld voor ben MP maar aan het afstruinen... volgens vriend is onze fiets echt niet geschikt om mee te fietsen, ik heb er al in geen maanden meer opgezeten dus hij zal het wel weten.
    Balen zeg dat mensen dan niet reageren, echt zo grrrrr... maarja ken het wel gebeurt hier ook vaak zat.
    Lekker hoor zo`n goedkope vakantie, die van ons zal ook niet veel kosten..gaan samen met mijn ouders dus die zullen wel lekker spekken voor ons heerlijk!! wil misschien in sept nog wel een weekje naar Spanje ofzo maar dat zal er wel niet van komen.

Fijne avond iedereen, ga ff gezellig zijn voor vriendjelief!

10. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

zou chamaro ons kwijt zijn? die praatte ook mee toen we nog bij baby&dreumes zaten toch?

Jolan beterschap trouwens met Lieke

11. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    Hallooo,

Hier heerlijk gewerkt vandaag.. Kon weer ff wat lezen..

@ Jolan: wat erg voor je joh! Lieke toch aan het uitdrogen of was er wat anders aan de hand? Heel veel sterkte ermee meis...
    @ kouf: ja ik ben echt zo klein..
    Kheb trouwens een oude fiets.. Toen ik naar groep 8 ging :D Nou ik ben nu 24 dus reken maar uit :D
    Nu heb ik een leuke fiets gezien, die ga ik eerst ff testen en over 5 weekjes hebben we vakantie dan gaan we m kopen.
    Nog ff wachten dus.

@ iedereen die heb gereageerd op het slapen: het was idd heerlijkdat hij de hele nacht heb geslapen...
    @ iedereen die gereageerd heeft op mn foto's op hyves: Thanks :D
    @ FV/BV: Ik wilde BV gaan geven. Maar Joas was met de vaccuumpomp geboren waardoor hij echt heel veel hoofdpijn had.. Bij het aanleggen zat de KV en VK steeds aan zijn hoofd & tegen zijn hoofd te duwen.. Dat deed pijn waardoor hij hard ging gillen!! Het ging toen ook niet en ik werdt er zo zenuwachtig van.. Toen hebben we nog gekolft maar dat was ik snel zat..
    Ik weet het niet hoor of dat ik bij event. de volgende weer BV gaat geven ik denk het niet.

Het was veel om terug te lezen dus ik zal zat vergeten zijn.

Liefs

12. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    hey meiden,
    even snel.....
    Mn telefoon was leeg, dus bedankt maaike voor het plaatsen en laura bedankt voor je sms.

Ik ben even helemaal van de kaart. Vanmorgen naar de ha geweest en die heeft ons meteen doorgestuurd. Het feit dat ze al sinds gister neit meer geplast had en met huilen geen tranen meer had, wees op uitdroging. In het zh bleek dit idd zo te zijn. Ze moet een nahctje blijven. Heeft een infuus met ors gekregen. Als dat er inzit, gaan ze kijken of ze ook weer eet.
    Niek blijft bij haar vannacht en is nu ook bij haar. Ik ben vanmiddag in het zh ook van mn stokje gegaan: zelf ziek, nog niet goed gegeten, spanning en zien dat lieke een infuus kreeg, resulteerde in flauwvallen. Voelde me echt stom! Hallo! ben voor me dochter hier, ga ik zelf plat.
    Ben dus even naar huis gegaan, heb net even een uurtje geslapen en ga nu spulletjes pakken en weer terug.
    Niek blijft daar vannacht zodat ik ook wat kan opknappen. Maar ik vind het zo moeilijk om mn meisje zo te zien. Wat een zielig hoopje mens is het:( Alleen maar jammeren.

Meiden bedankt voor jullie steun.
    kus

(oh ja..... het weekend zal waarschijnlijk voor ons niet doorgaan. Ik baal ervan, maar lieke's gezondheid gaat nu natuurlijk voor)

Dit stond van Jolanda bij de Juni mama's..

13. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @ellen hier beide kids flesvoeding.
    @ilse inderdaad een grote tuin 20 meter diep, heerlijk is dat!
    ik heb het gemist maar wat had lieke het kindje van jolan?

hier lekker gewerkt en vanavond zonder man, hij heeft een informatiedag met hotelovernachting van zijn werk. gelukkig gebeurd dat maar 1 keer per jaar.

14. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @antje jeetje voedselallergie, wl fijn dat jullie wat duidelijkheid hebben dan. als hij tandjes krijgt merk je et vaak ook aan de heerlijk zuur stinkende luiers bah.
    @femke ga je alleen naar je ouders of neem je de kleine mee?
    @depsje dat vind ik ook zeer vervelend aan marktplaats. dat is echt niet duur die camping, waar is dat dan? (sorrie heb geen zin om terug te lezen)

15. debsje1977

16. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    4,321
    240
    63
    @ Debsje, over een maand moeten we terug en dan moet wel duidelijk zijn of hij het beter doet op deze voeding. Zou fijn zijn als mijn gevoel erover juist is. Dan hebben we eindelijk na 7 maanden de juiste oplossing!

Grr inderdaad aso zo'n mensen. Helaas komen dat soort praktijken vaker voor op marktplaats. Wij hadden pas de easyfix erop staan omdat onze nieuwe auto de bevestiging niet heeft. Ding hebben we 4 maanden gebruikt, kostte 130 euro en dan willen ze het voor 50 hebben :( Mooi niet dus.

Hier gaan we zo maar ons bed opzoeken. Onze kleine man wilt niet in zijn eigen bed. Niet gek ook als er tandjes aan het vervelen zijn. Omdat zijn eczeem nu daardoor de kop op speelt, heeft hij ook weer overal jeuk. Dus vannacht maar lekker bij papa en mama.

17. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    @ Antje vervelend dat hij nu weer niet in zn eigen bedje wil slapen..
    Hopelijk slaapt hij vannacht wel goed..

Ik ging het vannacht goed en hopelijk as nacht ook weer.

18. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

Sep 15, 2008
    2,803
    70
    48
    Female
    @ Jann: het was niet vervelend bedoeld hoor maar volgens mij vatte je het ook niet zo op toch? Ik heb namelijk je foto's bekeken en daar valt dat helemaal niet op. Je hebt trouwens mooie foto's op je hyves! :)

@ antje: ja hij had ook een voorkeurshouding en een kleine afplatting maar dat is is weer redelijk bijgetrokken. Vandaag hield hij zijn hoofd mooi recht (zieden ze op het kdv ;)). Morgen maar afwachten of ze er iets mee kunnen bij de ha. 's middags komt de fysio ook nog.
    Wat fijn dat er wat uit het bloed onderzoek is gekomen en dat jullie nu andere voeding kunnen gaan geven. Heeft Milan er erg last van gehad de laatste tijd?

@mamalous: ha de laptop weer even aan de praat. Dat gaat toch is stuk makkelijker. quality time met vriendjelief altijd goed, veel plezier :D.

@ femke: jij bent ook een bezig bijtje. weekendje naar zus, nu weer naar je ouders. Gezellig hoor :)

19. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

Sep 15, 2008
    2,803
    70
    48
    Female
    @ debsje: dat was mijn broer op die foto met die vis. In zijn jonge jaren dat wel :Den een lekker ding? Ja, men zegt het...vaak;)

20. debsje1977

Antje: kleine man mag best beetje verwend worden nu hij zo aan het vechten is met tandjes toch ;)...wat is er dan beter slapen als tussen in ;)...weltrusten alvast voor straks dan ;)

zeg ff vraagje: eiwit in je urine als je zwanger bent kan duiden op "help" toch??

idd iemand had het over consider..maar die zie ik idd niet meer hier..zou ze ons idd kwijt zijn of geen zin meer hebben gehad?...kan natuurlijk ook nog....miss kleppen we voor sommige teveel...vooral ik dan waarschijnlijk hahahahah :D:D:D

Share This Page