als je een te hoge onderdruk hebt en eiwit in je urine kan dat duidden op zwangerschapsvergiftiging. "Help" is volgens mij een heel ernstige vorm hiervan
kouf...wie is die man die dat ijsje zit te eten in de rolstoel bij het ziekenhuis? en is alles goed gekomen met hem?? sorry als ik te persoonlijke vragen stel hoor!
dank je wel voor de uitleg Kouf! hihi was tie alleen in zijn "jongere jaren" een lekker ding?? wat is tie nu dan
Nee niet te persoonlijk hoor. Dat is mijn vader. Hij is in augustus 2008 overleden aan kanker. We wisten het eigenlijk nog maar kort. Binnen 4 maanden is hij overleden. Misschien een beetje gek om deze foto op mijn hyves te zetten maar ik heb zelf ook wel mooie herinneringen aan deze tijd. Hier zaten we lekker in de zon een ijsje te eten terwijl hij nooit ijs at . Hij was echt aan het genieten.
ooh gaak zo nog ff spieken nee vind het niet gek om die foto op hyves te zien...hoopte alleen dat hij niet zo ziek was dat het goed gekomen was...maar het blijkt van wel dus ...heftig hoor meis....weet er alles van helaas...het is zo'n rotziekte he....wel fijn dat je ook mooie herrineringen hebt aan die periode...hoe bizar kan het zijn he..gewoon in 4 maandjes vanaf horen (denken gezond te zijn) tot overlijden....vreselijk lijkt me dat....heb er gewoon een brok van in me keel....vond je het moeilijk toen beau geboren werd...heeft tie nog meegekregen dat je zwanger was of niet?
Ja vond het heel moeilijk toen Beau geboren werd en mijn vader er niet bij was. Hij heeft niet geweten dat ik zwanger ben en dat is misschien maar goed ook. Opa worden had hij geweldig gevonden!! Maar ik weet dat hij nu ook trots is en het allemaal wel mee krijgt. Maar als ik Beau met zijn andere opa zie.. ja dan moet ik soms wel even slikken maar vind het daarnaast ook heel mooi. Beetje dubbel. Ik wil dat hij dan extra geniet van deze opa.
@ Kouf, kan het niet gewoon nog een gevolg zijn van de voorkeurshouding, dat de spier wat korter is ofzo? Hij heeft er zelf geen last van begrijp ik. De ergste periode is zo tussen de 12 weken en tot ongeveer een maand terug geweest. Dat is de periode geweest waar zijn huidje de meeste problemen gaven, hij zich helemaal rot krabde en 's nachts niet langer dan 1 tot 2 uur sliep. Dit verbeterde wat toen wij balneum badolie zijn gaan gebruiken. Nu krabt hij alleen nog heel erg op zijn hoofdje en de rest van zijn huidje af en toe. Voeding voor koemelkallergie krijgt hij al vanaf 11 weken, maar steeds niet de juiste voor hem. Hij gaat nu de sterkste krijgen waar helemaal geen melk meer aan te pas komt. Hopelijk haalt dit het laatste restje jeuk weg, kan hij weer rustig slapen en krijgt hij hopelijk wat meer kleur in zijn gezichtje. Hij ziet nu vaak bleek met geregeld rode kringen om zijn ogen, dan is het net eens spookje. Hebben we letterlijk en figuurlijk een spookje @ Jannn, ik ag hard duimen dat het vannacht ook weer goed gaat bij jullie. Kom op Joas, je kunt het!!
dat begrijp ik helemaal...gelukkig is mijn (stief) vader er nog maar hoelang dat weten we niet (hopelijk nog heel lang)...maar mijn eigen vader niet..en emily haar andere opa woont in friesland dus die band is er "nog" niet omdat ze ze daar te weinig voor ziet...wat ik erg jammer vind...denk ook niet dat mensen dat beseffen als ze zoiets niet meegemaakt hebben hoe belangrijk het voor je is dat je kleine genieten kan van het hebben van een opa en een oma....gelukkig zien mijn ouders emily bijna elke dag..en ik hoop ook uit de grond van me hart dat mijn (stief)vader nog lang van haar genieten mag...merk wel dat het hem soms zwaar valt als we er zijn met emily..dan wordt hij erg emotioneel omdat hij niet ver vooruit kijken kan...hij geniet met de dag zeg maar. hopelijk kun je je verdriet beetje bij beetje een plekje gaan geven in de loop van de tijd!. zou je graag een knuffel willen geven maar dat gaat zoooo moeilijk door een computer heen
hihi gaan we hem casper noemen ..nee hoor hoop echt dat deze voeding de oplossing gaat wezen voor Milan..zou heel fijn zijn voor de kleine man
@ antje, nee hij heeft er geen last van. Hij is in ieder geval erg vrolijk en huilt bijna nooit (wat zijn wij verwend ). Voor mij is dat ook het belangrijkste hoor. Maar de fysio vond dat het te lang duurde en wilde overleggen met de ha. Ik vind het prima, laten ze maar kijken. Liever nu dan over een paar maanden er achter komen dat spieren overbelast zijn of dat we te laat zijn voor eea. Mijn schoonvader is revalidatie-arts en heeft ook nog gekeken en gevoeld. Maar hij zegt dat de spieren soepel aan voelen en weet ook niet precies wat hij heeft. Maar omdat hij ook al een paar weken opgezette klieren heeft wordt er naar gekeken. Maar Milan heeft er dus best een tijd echt last van. Jemig! Jeuk is vreselijk. Hopelijk gaat dit goed werken en kan hij weer lekker slapen.
Dank je wel. Deze knuffel komt wel aan hoor . Wij hebben hier nog een oma (schoonmoeder) die ook kanker heeft en niet meer te genezen. Is dus ook afwachten hoelang ze nog van Beau kan genieten (we hadden niet verwacht dat ze de geboorte zou redden maar ze is er gelukkig nog). Is inderdaad erg emotioneel net als bij jouw (stief) vader. Fijn dat je hem en je moeder zo vaak ziet. Goed genieten hoor nu!! Foto's maken en alles goed in je opnemen (als een spons ). Niet vooruit kijken maar NU is belangrijk! Ook een knuffel voor jou!
Debsje dank je wel voor dit gesprek!! Vind ik mooi en fijn dat dat zo kan Ik ga vriend-lief even inmaken met "regenwormen" tot morgen en slaap lekker
graag gedaan meis.."praat" miss ook makkelijker als je in het zelfde schuitje zit ..en voor deze dingen moet ook ruimte zijn toch....het hoef niet allemaal lang leven de lol in het topic te zijn..en serieus gesprek mag ook best eens ga jij vriendlief maar even inmaken dan ga ik nog even van de toastjes genieten die op tafel staan .....oooohhhh zo kom ik noooooiiiit van die kilo's af he Tot morgen!!
ja debby dat is hem ook en verderop ook in dat groene shirt valt het tegen in een oudere versie? ik sta achter met regenwormen :x nog 1 potje en dan naar bed tot morgen
Goeiemorgen meiden, Zo weer heel wat pagina's doormoeten lezen,het gaat hard als je een dagje niet online bent geweest. Gisteren werd mijn neefje 1 jaar,erg leuk om te zien zo'n eerste verjaardag. Over een kleine 3 maanden word onze man ook alweer een jaar,gaat ongelofelijk hard hoor. Ben heerlijk op de fiets naar de verjaardag gegaan gisteren,Giovanni vind het geweldig om te fietsen. Heb voor mijn verjaardag een mamafiets gekregen,echt ideaal hoor. Ik heb Giovanni 4 maanden bv gegeven,had hem graag 6 maanden willen geven maar helaas door veel stress en spanning in die periode liep de bv zo hard terug dat ik ook niet eens kon afbouwen was ineens op!!!!!Heb daar heel veel moeite mee gehad,maar uiteindelijk was het beter voor ons allebei. Ook hier veel last van ecxeem met hem,ga nu ook over op balneum voor in bad kijken wat dat gaat doen. Verder ga ik vandaag het ziekenhuis even bellen voor een afspraak te maken om de medicatie door te spreken. Wij willen graag een 2e kindje,en die zal waarschijnlijk ook weer via icsi verwekt worden. Hoop rond de 20e te beginnen met spuiten. @jolan Wil je even heel veel sterkte wensen met Lieke.Natuurlijk is het moeilijk om je meisje achter te laten in het ziekenhuis. @ellen Wat wil je allemaal wten van het beroep gevangenisbewaarder? Het is heel afwisselend werk,je weet niet wat de dag brengen gaat. Soms heb je hele saaie dagen,dat er niets gebeurt en andere dagen heb je het ene na het andere incident. Je moet die mensen eigenlijk de hele dag vermaken. Ze komen s'morgens om 8 uur hun cel uit en tussen de middag gaan ze weer een uurtje achter de deur en dan om 5 uur weer tot de volgende morgen 8 uur. In die tussentijd kunnen ze sporten,naar de kerk,naar de bieb net wat het dagprogramma toelaat.Per dag mogen ze een uur naar buiten.Koken kunnen ze zelf in een grote keuken op de afdeling,en ze krijgen iedere dag een magnetronmaaltijd en een halfje brood.
@ Kouf: nee hoor dat vatte ik niet persoonlijk op Ik ben 1.63.. Tis denk ik gewoon een oude fiets @ Antje: tot half 4 ging het prima.. Toen wilde ik m een speen geven en bleef hij huilen. Bij ons gelijk in slaap gevallen.. En bij jullie?? Ik ben vandaag weer heel de dag niet online. Kga lekker winkelen met mn schoonmoeder & schoonzusje. Voor het eerst met Joas dus ik ben benieuwd wat dat gaat worden! Hebben jullie dat al vaak gedaan?? Ze kunnen natuurlijk niet normaal gaan slapen..
Goeiemorgen! Jann: ben ook al vaker wezen shoppen met emily. als ze in slaap viel deed ik de wagen gewoon in ligstand en kon ze heerlijk slapen...ze sliep dan ook meestal het gewone aantal tijd dat ze in haar bedje ook sliep...hier ging het goed dus hopelijk bij jullie ook Veel plezier in iedergeval!! Kouf: regenwormen???? doe je die opeten ofzo...brrrr enne geef mij maar de jonge versie idd
@ Kouf en Debsje, ik hoop dat jullie kindjes nog lang mogen genieten van hun oma en opa! @ Debsje, hihi casper het spookje was een goede naam voor hem geweest. Hmm misschien maar naamsverandering doen @ Jannn, hier vannacht sowieso bij ons. Had erg jeuk. We hebben druppels voor tegen de jeuk, maar dat geven we liever niet dan wel, is toch een medicijn en bij wat druppels te veel kan hij overgevoelig reageren (hebben we al eens gehad). Maar gisteravond toch maar gegeven want was zo zielig. Hij heeft toen van 22.30 tot 4 uur heerlijk geslapen. Vanaf 4 uur werd hij wat onrustig, veel woelen en speentje steeds kwijt. Ik ben al eens vaker met Milan wezen shoppen. Hij slaapt gewoon in de wagen. Milan is een heel makkelijk kindje, die kunnen wij gewoon overal mee naar toe nemen. Veel shopplezier! Grrr nog geen tandje door. Duurt erg lang bij hem. Zijn jullie kindjes ook zo gek met de speen? Milan glundert helemaal als hij hem ziet en als hij ergens aan zit wat niet mag, hoef ik maar te rammelen met dat ding. Dan weet die niet hoe snel hij er op af moet komen. Net een hond wat op zijn bal af gaat. Hij zegt nog net geen woef woef Maf kind, zo'n vader zo'n zoon, haha.
hey meiden, jullie hebben het hele verhaal meegekregen gister (bedankt ilse) We zijn weer thuis. Het gaat weer wat beter met lieke. Ze houdt haar flessen in ieder geval binnen en eet weer wat. Ze is nog wel heel huilerig. Ligt nu in bed, is doodmoe, maar ze ligt maar te huilen....