@depsje ziet er leuk uit die camping, is het lang rijden? i heb hem opgeslagen, wie weet wat voor volgent jaar. @jolan wat vervelend voor je dochter, sterkte ermee.
Jolan, heel veel beterschap voor Lieke! Fijn dat jullie weer thuis zijn! liefs Inger ik ga snel verder met poetsen
Kom net terug van een paar uurtjes shoppen. De buuf kwam vragen of ik zin had om meetegaan,nou daar zeggen we geen nee tegen De schade is beperkt gebleven. Een nieuwe tuitbeker 1 extra is altijd makkelijk. en heb ook maar balneum voor in bad gekocht kijken of het goed gaat. Een nieuwe broek voor de kleine man en zijn eerste paar schoentjes/slofjes. Zijn meer slofjes want wil hem pas schoentjes aandoen als die echt zelf kan lopen,dat is beter voor de voetjes. Helemaal blij met me aankopen. Verder heb ik geen zin vandaag,heb vannacht erg slecht geslapen. Dus ben eigenlijk helemaal brak,maar wil nog zoveel. En straks manlief weer ophalen van werk en dan naar schoonmoeders toe.Onderweg erg even stoppen bij die grote M........
@Antje ik heb door waar het bij door komt dat ik snel aankom. Snoepen, dat is echt mijn struikelblok. Na de zwangerschap had ik het geluk dat ik weinig behoefte had aan zoetigheid. dan de strress erbij (minder leuk) en zo heb ik ze eraf gekregen. Maar de laatste kilo's die ik eraf wil die lukken nog niet helaas. (was aan het afvallen voor ik zwanger raakte). Ik merk dat er vaak geen goede steun word gegeven aan mensen die bv willen geven. Ze zeggen dat het het beste is en als je fv wil geven dan kijken ze je bijna boos aan, maar als het niet goed wil lukken dan is er weinig steun, vind ik erg jammer. Ja goed kolven zit er dan zeker niet in als er jeugd om je heen je nodig is. wat vervelend dat hij zo'n last heeft van allergie. moeten jullei nu een tijdje doe nieuwe voeding geven om te kijken hoe het gaat of moet hij in het vervolg deze voeding blijven eten? Ja idd tandjes zijn heel schattig om te zien! Vind het ook super lief als Emma lacht en je haar twee tandjes ziet. lees nu dat jullie met een maand heenmoeten. Ik hoop echt dat het geholpen heeft tegen die tijd. @kouf dat is dan juist mooi lijkt me dat je zulke foto's hebt van een mooi moment in zo'n rottijd. Heel rot en verdrietig dat hij jullie zoontje niet meer heeft kunnen leren kennen. ook ik geloof dat ze nog zeker dingen mee kunnen krijgen als ze overleden zijn @inger Dan zou het wel goed zijn ja, lijkt me. Wilde hij wel de fles hebben daarna? accepteerde hij die gelijk? @ilse ik kan me heel goed voorstellen dat je het niet ziet zitten nu voor een volgende bv geven. Je hebt gedaan wat je kon, vind ik heel erg goed. maar wat was daar gezegd? ken het niet een eet en drinkstoornis bij baby's. schrikken lijkt me. Is het nu allemaal goed dan? (weet niet of je er wat over verteld had?) Hoop dat als je toch besluit de volgende bv te geven dat het dan goed gaat. @debsje jeetje zeg, wat lijkt me dat erg! je maakte teveel melk aan dan ofzo? dat het zo'n pijn deed? gelukkig kreeg je er een pil voor en was het daarna goed. kon je achteraf niet eerder zo'n pil krijgen? In zo'n geval lijkt me dat je er toch niet zo lang mee hoeft te lopen? Ontzettend irr ja als je denkt dat je het verkocht hebt en je hoort gewoon niks meer!:x Lekker joh zo vaak op vakantie. Ook leuk voor Emily. Jullie kunnen het dus goed met ouders/schoonouders vinden dat jullie samen op vakantie gaan? Lekker zeg! @kouf hoe is het gegaan vandaag bij de ha? ik hoop goed nieuws? weten jullei ook hoe het kan dat hij zo'n dwangstand heeft? wat kan eraan gedaan worden behalve fysio? of is er verder niks aan te doen? @kareltje kan ik me heel goed voorstellen dat je daar moeite mee hebt (gehad). Je hebt er zeg maar geen afscheid van kunnen nemen. Je moest er abrupt me stoppen omdat het op was. Zeg ik het zo goed? Balneum werkt hier wel. Emma's huidje is een stuk vetter. Dus wel uitkijken met uit bad tillen want dan zijn ze nog gladder haha Hoop dat het bij jullie ook wil werken. Is het bij jullei voedselallergie? of 'gewoon' eczeem? zit het in de familie? Waar zitten ze zo ongeveer voor? voor diefstal of moorden zeg maar? zijn er wel eens grote incidenten geweest dan toen je aan het werk was? @speen. Emma gebruikt de speen nu minder als eerst. We leggen haar tussen de middag op bed zonder speen sinds een paar dagen (was de eerste keer speen vergeten en ze viel gewoon in slaap). ze valt dus lekker in slaap, dus kan ook zonder. s avonds als ze gaat slapen geven we de speen wel. Maar ze wil hem zelf ook gewoon minder vaak. maar ze doet nu soms wel even de duim in de mond. niet lang een paar seconden. ben benieuwd of ze dat doorzet. Ik hoop van iet duim is moelijker afleren als de speen @jolan zo schrikken is dat. wat zielig voor Lieke. Ik ben hele blij dat het nu de goede kant opgaat. Doe het maar rustig an aan die kant. Ben hier superverkouden. keelpijn, neus zit helemaal dicht. word er altijd zo moe van
o ja als we emma nu aan de handen vasthouden en we trekken haar een beetje omhoog (zelf doet ze ook een deel) kan ze zo heel goed op haar benen blijven staan en zo ook zakken (met hulp) gaat dus steeds beter jippie!
@ Kareltje, heerlijk shoppen. Heb je van de balneum de baby variant genomen of de normale? Wij gebruiken gewoon de normale. Heb pas ook de creme ervan gekocht. Wat gebruik je eigenlijk voor wasmiddel? @ Ellen, ziet wel schattig uit als ze de duim nemen. Milan doet dat de laatste tijd ook wel eens. Als hij het goed doet op deze voeding dan blijft hij op deze. Dat beoordelen ze dan volgende maand. Ik heb nu dan ook maar een machtiging voor 2 maanden. Wat goed van Emma! Zal ze zich binnenkort ook wel gaan optrekken. Ben benieuwd wanneer meneer hier voor het eerst staat in de box. Hij tekt zich wel op aan de bankleuning. Bij mijn ouders was hij van de week voor het eerst zelfstandig gaan zitten. Heeft het daarna niet meer gedaan, wij hebben het nog niet gezien.
@ellen Het is hier gewoon echt eczeem,dat heeft de dokter ook gezegd. Mijn schoonzus heeft last van eczeem,dus daar zal het wel vandaan komen. Inderdaad met die bv kon ik geen afscheid nemen,ineens het intieme kwijt met je kind. ben iemand die dat soort dingen moeilijk los kan laten hoor. Maar volgende kindje gaan we het weer proberen. De gedetineerde zaten voor van alles en nog wat. De een zat voor drugs de ander voor moord,ander weer pedofilie. Gelukkig weet je dat niet als je daar rondloopt. Ik heb 1 keer een opstand meegemaakt,dat was geen prettje om dat mee te maken,wat een spanning hangt er dan zeg. Gelukkig ben ik verder verschoond gebleven van andere incidenten,ik was iedere keer (gelukkig) vrij als iemand een zelfmoord poging had gedaan.Lijkt me verschrikkelijk om dat te moeten zien. Wel heb ik een keer meegemaakt dat een gedetineerde verliefd werd op me en een obsessie kreeg voor me,dat was ook wel eng. Uitspraken doen van ik ga met mijn bloed jouw naam op me borst schrijvenwas echt bang dat ik die cel een keer open zou doen en hem aan zou treffen in het bloed met mijn naam op zichzelf of de muur geschreven. Gelukkig heb ik een goed gesprek gehad toen met een afdelingshoofd en die heeft hem overgeplaatst. Waren ook allemaal illegaal in nederland,dus zowiezo niets te verliezen! @antje Ik heb gewoon de baby extra vettend genomen. Ik twijfelde bij de creme omdat ik ook de dokterscreme nog gebruik. Ik was tegenwoordig met neutral wasmiddel,maar ik merk daar geen verschil in hoor.
Ha meiden! Net terug van shoppen en het ging super!! Heb leuke dingen gekocht.. Vanavond praat ik bij Liefs
Ooooh men!!!! Ik had vanmiddag een enorme lap tekst getypt.... Ging er iets mis met het plaatsen, alles weg!!!! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!:x:x:x:x:x:x:x:x:x Zo, ga nu even een poging doen om het weer opnieuw te doen!!
Nou ik heb weer genoeg leesvoer! Het is gekkenhuis hier, dus weinig tijd voor juni junkies helaas. Wel heel veel gezonde lammetjes geboren dus dat is wel fijn. Wessel kan sinds vanmiddag zwaaien! Als je dagdag zegt gaat hij zwaaien, en nu niet per ongeluk bij dagdag, maar tot aan het naar bed brengen bleef hij het doen. Zo schattig! Wessel heeft ook al 2 nachten achter elkaar door geslapen, helemaal trots op mijn ventje! Jammer genoeg moeten we er nu wel 2x per nacht uit om bij de schapen te checken:x @BV/FV Wessel heeft alleen flessen gehad. Ik sond en sta niet achter borstvoeding geven, zag er als een berg tegenop. Bij een volgende absoluut weer de fles! @Jolan; ik had niet meegekregen dat Lieke was opgenomen, fijn dat ze weer thuis is, en hopelijk knapt ze gauw weer op! @antje; ben je al met de nieuwe voeding begonnen? Hoe lang duurt het voor je resultaat mag verwachten? @jann; hoe was je dagje winkelen? @kareltje; wat is balneum @kouf; hoe ging het bij de ha? Wijzer geworden? @ellen; beterschap! Tja, begin ik bij gister te lezen en te reageren, staan de antwoorden er ondertussen ook al weer! haha! Dus jann en antje, ik heb het antwoord al gelezen Volgende keer weer wat uitgebreider, moet nog even aan de slag!
Oke dus even balen daarstraks maar het mag de pret niet drukken. Ben inmiddels bij mijn ouders. Was nog een hele reis, bijna 4 uur! Had een dikke file door een ongeval. Gelukkig hield Nils zich erg goed, sliep de hele tijd. Zelfs niet overgegeven!!! Dus mama blij. Hij is wel erg eenkennig op het moment hoor. Toen we net binnen waren bij mijn ouders, wilde hij wel IN me kruipen! Nu is hij een beetje gewend gelukkig, maar wil toch het liefst bij mij zitten. Hoop dat hij snel minder eenkennig wordt, want vind het vervelend, zowel voor mezelf als voor mijn ouders! Morgen lekker even winkelen met mijn moeder! @ speen: wil Nils niet, meteen vanaf het begin niet eigelijk. Nu vind ik het wel handig, heb je ook geen gedoe snachts als hij hem kwijt is. @ bv/fv: hier bv nog steeds. Geen gemakkelijk start, maar volgens mij heeft niemand die met bv. Gaat super eigenlijk, alleen wil Nils niet uit een fles drinken. Is best lastig af en toe, maar we zijn er inmiddels aan gewend. @ Karel: wist niet dat je als vrouw ook als bewaarder in een mannengevangenis kon werken! Dacht dat alleen mannen dat 'mochten'. Maar weer wat geleerd dus!! @ Antje: wat een boef dat hij stiekem bij je ouders zelf gaat zitten zeg!! Nou ja, hebben zij ook eens ergens de primeur van toch? haha! @ Ellen: wat super dat Emma aan jullie handen gaat staan! Zal ze flink sterk in de benen zijn he! durf nu even niet een enorme lap tekst in 1 keer te plaatsen, ga het dus even in etappes doen!!!
btw: morgen is Nils 8 maanden!!! Hoor ik eindelijk bij de oorspronkelijke titel van ons topic. Maar ben dan meteen weer de enige denk ik, want de meesten zijn alweer 9 maanden!! @ Marjon: wat super dat de meeste lammetjes gezond zijn!!! Succes de komende drukke tijd!! En wat onwijs leuk dat Wessel zwaait! Ik probeer Nils dat ook te leren, maar dat gaat echt niet lukken, haha! @ Jolan: beterschap voor je dochter, hoop dat ze weer snel opknapt! @ Kouf: jeetje zeg, eerst je vader, en nu ook je schoonmoeder ernstig ziek. Jullie krijgen het ook behoorlijk te verduren. Gelukkig kan je schoonmoeder Beau nog wel meemaken. Kan me er wat bij voorstellen dat je dan echt in het NU leeft. @ Jan: ik ben trouwens ook nogal klein, 1.64m... En wat winkelen betreft, daar houdt Nils niet zo van. Hij vindt dat rijden en stilstaan maar niks. Echt veel langer dan 1,5 uur houdt hij het niet vol, of hij moet in slaap vallen. Hoe is het gegaan vandaag?? @ Antje: oooh, ik wil Milan wel eens zien als hij op zijn speen afkomt, haha! Moet je filmen joh, is echt lachen!!! Nils wordt helemaal blij als hij zijn vitamine D druppels krijgt. Dan doet ie zijn mondje al open, en steekt zijn tong uit. Ik druppel de druppels dan rechtstreeks in zijn mondje.
Zooo, ik heb nog niet op iedereen gereageerd, maar ik ga even gezellig doen! Gezellig even bij mijn moeder op de bank! tot later!!
@ Marjon, jij blij dat je je bed niet uit hoeft voor Wessel, moet je er voor de lammeren uit. Wat goed dat hij zwaait. Probeer Milan dat ook steeds aan te leren, maar ik heb een eigenwijs mannetje. Alles wat mama voordoet vertikt die. We zijn nog niet met de nieuwe voeding begonnen. Vanmorgen de machtiging gefaxt naar de leverancier en vanmiddag hebben ze gebeld voor de bestelling. Morgen komt TNT de voeding leveren. @ Femke, moet ik inderdaad eens filmen. Of beter gezegd vriendlief vragen om te filmen. Hij is van de foto's en filmpjes. Ik vergeet dat altijd en als ik er eens aan denk, zoals vanmiddag, sloop ik direct de camera, haha.
@ Marjon: wat leuk dat Wessel zwaait. Joas zwaait ook naar iedereen. Vandaag in een restaurant zat hij steeds te zwaaien naar mensen die langs kwamen Joas zegt nu ook steeds Tuut Tuut als hij een auto voorbij ziet komen.. @ Femke: wat leuk dat je bij de moeder bent. Gezellig!! Het ging vandaag heel goed met het winkelen. Op de heenreis wat hij al in slaap gevallen. Heeft netjes gegeten in een restaurant en daarna nog anderhalf uur in de wagen geslapen. Totaal niet zo heel veel voor overdag maar hij lag al om kwart voor 7 op bed. Lekker hoor! Ik vind het heerlijkdat hij het zo goed gedaan heeft. Morgen maar een rustig daagje denk ik. Al moet ik volgende week er wel op uit om een overhemd terug te brengen. Ik had zo'n Itiliaans overhemd meegenomen voor mn man is hij te klein !! Ik ga niet helemaal terug naar Breda. Moet dus ff kijken hoe ik dat moet doen
@ Jan: wat super dat het zo goed ging met Joas! Dan ben je helemaal blij he!!! En 1,5 uur slapen in de wagen is toch best een mooi poosje! Schattig trouwens dat hij tuut tuut zegt en zwaait! Echt aandoenlijk. Nils doet dat nog niet, maar hij lacht naar mensen. Hoewel hij dat nu wel wat minder doet, maar dat komt door de eenkennigheid denk ik.
Ik kom even snel hallo zeggen, ben bekaf en ga zo slapen. (was vannacht veeeel te laat geworden en vanochtend er weer optijd uit) Zal morgen weer even uitgebreid reageren op iedereen. Nu even alleen een ego berichtje. Beau heeft besloten om zijn hoofd toch rechtop te houden sinds gister. Eigenwijs mannetje . Stonden we dus voor piet paulusma bij de ha vanochtend!! Zijn klieren zijn nog wel opgezet maar dit kan volgens hem goed komen door de doorkomende tandjes dus dat houden we nog wel even. Mocht het weer terug komen dan worden we waarschijnlijk door verwezen naar een kinderarts maar we gaan er maar vanuit dat het nu goed blijft gaan. En we hebben vandaag een autostoel gekocht. Nog niet uitgeprobeerd maar zaterdag ga ik naar mijn moeder in Arnhem dus een mooie gelegenheid. Vriendlief gaat een week skien met mijn broer en wij gaan ze uitzwaaien. Ik ga slapen want moet morgen weer werken. Tot morgen avond
Goeiemorgen meiden!! Jeetje wat kletsen jullie veel als je een dagje niet geweest bent Jolan: fijn dat Lieke weer thuis is hopelijk knapt ze snel op! Mandy: ja vonden wij er ook leuk uitzien en een goede waardering is altijd meegenomen...het is ongeveer 10 uurtjes rijden als je 100km per uur aan houd Kareltje: goed geslaagd met shoppen zie ik al Ellen: nee ik had geen melk tenminste heb al die tijd nooit iets gezien wat erop leek of eruit kwam...gewoon onwijs veel pijn...net of ze in de vriezer hadden gelegen zeg maar. Wat goed dat Emma haar speentje al minder wilt..des te makkelijker heb je het straks met afleren vervelend is dat he Ellen zo verkouden zijn ...heb toen ik verkouden was die otrivin duo gekocht...wat een superspul is dat zeg!! Wat gaat Emma ineens hard he..goed van haar dat ze al gaat staan..nog klein stapje en ze gaat stapjes zetten hier nog niks van optrekken enzo madam vind het allemaal wel best geloof ik hahaha Femke: dat is zoooooo vervelend als je de hele boel weer kwijt ben..zeker als je een lang verhaal/reactie heb gedaan ...heb het ook al paar keer gehad en sindsdien doe ik voor ik op reactie versturen druk eerst mijn tekst kopieeren..mocht het dan fout gaan kan ik het er zo weer inplakken Marjon: wat lekker dat Wessel doorslaapt! nu alleen wakker vanwege de lammetjes...kun je nog niet bijslapen..pff hier sinds dinsdag huilen als we haar naar bed brengen...weer wat nieuws..ben ik niet gewend van haar..gisteravond bij vrienden even bakkie gedaan..normaal als we haar op bed leggen daar gaat ze lekker slapen...dus niet he...gilde de hele boel bijelkaar...geen idee wat het is hoop dat het snel weer over is Femke: wat super dat Nils zich zo goed gehouden heeft tijdens de reis..en dan ook nog 4 uur onderweg...echt super hoor van die kleine man!!..geniet lekker van je weekendje bij je ouders meid! Antje: hopelijk krijg je vandaag de voeding binnen zodat je daarmee starten kan en hopelijk zul je snel resultaat zien! JannL wat super dat het zo goed is gegaan met shoppen! en 1.5 uur slapen in de kinderwagen...lekker hoor!! overhemd.= marktplaats miss? Kouf: wat goed dat Beau zijn hoofd weer recht houd! hopelijk zet het door en blijft het zo!! zit je straks gewoon een weeklang alleen thuis...getsie...of vind je het wel lekker even hier: om half 8 kleine dame wakker dus uit haar bedje gehaald..dacht ga nog even op bed zitten/spelen met haar.....maar daar dacht ze anders over...we zaten nog niet op bed of ze legde haar hoofd op mijn borst en viel prompt weer in slaap ...dus half uurtje zo gezeten maar das niet handig voor je nek dus heb haar zlef op ons bed gelegd en ben er uit gekropen...tja en daar zit je nu dan..vanaf 8 uur al beneden en manlief en dochterlief liggen samen nog te slapen in het grote bed ....kun je een keer langer doorslapen lukt het me gewoon niet hahaha uitslag vader: helaas mag hij niet aan de medicijnen maar moet dus weer aan de chemo ...waarom hij niet die medicijnen mag slikken weten we niet ...dat is tie vergeten te vragen de oen! de kans is erg groot nu dus dat ons weekje cp niet doorgaat omdat hij dan midden in de chemo zit....ach nou ja dat is het minst belangrijke hoor..vorig jaar zouden we naar spanje gaan toen ging het ook niet door omdat hij aan de chemo zat weer...dus vandaar nu in september weer geboekt..we zullen we zien hoe het allemaal loopt...vind het leuk die vakanties maar belangrijker vind ik zijn gezondheid...van wat daar nog van over is dan Gister gezellig naar de markt geweest met mijn moeder,tante en oma...heb van mijn oma 3 paar schoentjes gehad voor Emily ....ja ik heb een schoenen tik!..zit ook met smart te wachten tot ik bij de wibra mijn slag kan slaan...staan zulke leuke schoentjes in het krantje!..en nu ze nog niet loopt kan ze die nog net ff mooi aan ..als ze straks lopen kan zal de tik wel minder moeten worden want die schoenen koop je niet voor 2 a 3 euro hahah btw: zijn jullie al een beetje met de verjaardagen van de kinders bezig?....wij zijn langzaam aan het kijken wat we voor uitnodigingen gaan maken...aangezien manlief uit een grote familie komt moet dat altijd ruimschoots van te voren aangekondigt worden zodat men het kan inplannen in de agenda's nou ga nog maar even een bakkie koffie doen denk ik....over 1.5 uur staat vriendin voor de deur voor een bakkie dus mag ook nog wel wat in huis gaan doen hihi prettige dag vandaag allemaal!!!