ik heb alles los staan maar dat doet niks...dus nu dacht ik ik ga het maar in pakketjes doen op maat....voor alles van 50 t/m 68 totaal 310 st kleding en schoenen vraag ik 200 euro ..mag we gvor 150 maar dan heb ik nog beetje speling als er mensen bieden vandaar op 200 gezet..is toch netjes? dat is omgerekend 1.55 euro per kledingstuk..waarvan veelal merkkleding is...maar nu moet ik het in de maten gaan onderverdelen qua prijs en raak ik de klust kwijt
@ debs: haha, schoenentic??? 16 stuks???? Haha, geweldig!! Maarre, ik zou denk ik het in kleinere pakketten verkopen, ipv alles in 1 koop. Denk dat je er dan meer voor krijgt. Maak je er merk-pakketten van, denk dat je er dan nog best wat leuks voor kunt krijgen. Maar weet niet in wat voor staat het is, en wat je er zelf een beetje voor wilt krijgen? @ ellen: ja idd gewoon k*t. Ik heb dan ook maar een fractie van wat ik in eerste instantie had getypt weer opnieuw geschreven... Had er flink de balen van! @ jan: blijf tot morgen bij mijn ouders. Moet zondag weer werken... En wat goed dat je de ts even hebt gepb't. Is toch ook wel vreemd dat wij haar topic helemaal hebben overgenomen. Wil ze nog wel weer inhaken straks? @ antje: ben ook benieuwd hoe de nieuwe voeding bevalt, en wat een krabpak nu is? (foto??) @ Ilse: dat lijkt me ook echt rampzalig wat jij hebt meegemaakt met het niet willen eten zeg. Daar kun je echt wanhopig van worden volgens mij.... Wat fijn dat het nu goed gaat.
@ debs: lijkt me zeker niet te duur, 1.50 per kledingstuk!!! Zeker niet als het merkkleding is!!! Vraag: hoe zit het met volkorenbrood? Vanaf wanneer mogen ze dat eten eigenlijk? Gister heeft Nils toevallig een hele boterham op, en vandaag weer. Mijn ouders hadden geen bruinbrood namelijk.
@ Femke: Je ze zal binnekort weer eens reageren @ Debbie: 1,55 is wel heel erg weinig voor een kledingstuk per merk.. Voor Burberry als het er nog goed uit ziet zeker 10 of 15 euro vragen. Wat heb jij veel kleertjes!! Ik dacht dat ik veel had.. @ Kouf: ik ben benieuwd
*waar was ik gebleven* @Inger: oooh ik ben jaloers!! Leuk zeg een weekend weg met de meiden. Heel veel plezier waar ga/ging je heen eigenlijk @Kouf: Whahaha oooh wat erg!!! Sorry, maar vind hem wel goed Ik? Nee hoor, ik heb nergens last van. Welke autostoel heb je gekocht? Oh lekker skieen. Geen zin om mee te gaan? @Deb: ah wat onwijs K** zeg. Nu dus chemo. Ja jammer van de vakantie naar cp, maar er zijn inderdaad belangrijker. AAAH je hebt een schoenen tik, oh dan ga ik dalijk schoentjes aan je laten zien, zo meisje-meisje. Heerlijk. We zijn nog niet echt bezig met haar verjaardag, naja ik ben in afwachting van sales voor een mooie verjaardagsjurk Wat lief dat recept! @Antje: ik zie nu dat je de voeding al hebt gegeven. Wat voor krabpakje heb je? Wat is dat? @Ellen: take me out neh, blegh haha. Ik houd wel van X-factor!! @Jann: ja het huilen staat je eerder bij dan het lachen hoor. Wat vervelend dat je het ook hebt meegemaakt. Hier gaan de flessen tegenwoordig tot op de laatste druppel leeg alle 4 en ik geniet er telkens weer van. Sjee ik heb gemist wat je man voor werk doet. Zoeken ze daar nog mensen??? @Diddi: waar ben je meid onze oprichtster @Deb: 107!! Jeeeuh wat veel. Ik zou het niet weten? Heb echt geen idee maar ik zou je setjes kleiner maken.. bijvoorbeeld 30-40 stuks. Dan kom je op schappelijkere prijzen (dus omhoog). @Kouf: Ik ben nieuwsgierig Ooooh ik moet echt een pitstop houden
@debs ja dat is zeker niet veel geld en helemaal niet als het merkkleding is. Ik zou het idd ook in kleinere pakketjes onderverdelen zoals femke zei. Dan kun je er ook wat meer voor krijgen wat het ook waard is. Want zoveel bij elkaar kan je er ook haast niet meer voor vragen omdat het zo'n groot bedrag is. en he is meer waard. Wij hebben ook zo lekker veel kleren alleen geen merkkleding (wel paar bakkaboe leuke kleren hebben ze he!) @kouf wil ook het verhaal horen! Mijn mannetje is trouwens met emma vandaag naar dirk geweest daar was bell photo. Emma vond alles helemaal prima. ze is neergelegd, gezet, in een zeepkist gedaan, ze vond het allemaal goed haha! 25 maart kunnen we de foto ophalen ben zo benieuwd!!!
Ohh gaaf een fotoreportage van Emma...dat zal zeker leuk worden uum tja 1,55 per kledingstuk is niks idd...en dat is al ik de 200 euro al krijg voor 150 mag het ook weg van me,...wil er vanaf alles is in zeer goede staat anders verkoop ik het geen eens. na ja ga het nu eerst maar in de maatpakketen proberen als dat nog niet werkt weet ik het niet meer.....over kleinere pakketen...dat heb ik al alle "los" verkoop is per 10 a 20 stuks..sommige dingen per setje zoals de bakkaboe idd broekje, vestje en truitje enzo
ik ga mijn bed opzoeken, ben moe!!! Zal morgen het fraude verhaal van kouf lezen! Ben errug benieuwd!!
ik kom misschien aan die hoeveelheid als ik de sokjes apart tel, de rompertjes en setjes helemaal uit elkaar trek... maar dan nog niet Ohja ik ging je schoentjes laten zien... ff zoeken
ik lees het ook morgen verhaal van kouf We nemen alleen de gratis foto. hoe leuk ook, het is voor ons teveel geld om de andere foto's ook te nemen. Maar de foto krijgt een mooi plekje aan de muur! welterusten meiden!!!!
ohja voor ik het vergeet: Alleen morgen nog 50% korting op alles bij Villa Happ En bij Halfords kan 20% korting krijgen op 1 artikel naar keuze, zoals een moederstuur en 15% korting op kinderzitjes! bonnen kan je uitprinten op de site van halfords
wedstrijd is nog bezif maar even mijn verhaal dan Vriendlief (noem hem verder even H. dat is korter) kreeg vandaag een dagvaarding!!! Vodafone zou nog 2600 euro van hem krijgen . 30 maart moet hij voorkomen bij de rechter. Dus hij belt me op mijn werk met dit verhaal en is redelijk gestressed. Hij belt namelijk met KPN en heeft nog nooit iets bij Vodafone afgenomen. Deurwaarders kantoor is niet meer te bereiken (vrijdag middag, ambtenaren hebben weekend ofzo) en hij kan de klantenservice van Vodafone niet bereiken. Dus ik met de klantenservice bellen ( ik ben wel bij vodafone). Verhaal uitgelegd en zij zoeken. Niets op postcode huisnummer en naam. Wel op rekeningnummer en ja ook zijn naam en voorletters horen daar bij.. Verder werd ik voor meer info doorverwezen naar het deurwaarders kantoor. Ondertussen naar huis gereden en H. gebeld met Interpolis rechtsbijstand. Nou is zijn portmonnaie gestolen bijna 2 jaar geleden met zijn pasjes en id bewijs. Vlak daarna zijn de kosten bij Vodafone begonnen. Een en een is twee, iemand heeft met zijn gegevens een abonnement afgesloten en de kosten niet betaald!! Maar ja dat moeten wij maar zien te bewijzen. Gelukkig is er wel aangifte gedaan van de diefstal en hopelijk kunnen we dat, samen met opvraag van het contract (met valse handtekeing) als bewijs gebruiken dat H. niet schuldig is. Hopelijk is dat voldoende. Ben er niet bang voor dat wij dit niet gaan winnen maar het brengt zo veel verspilde energie en kosten mee. En daarbij gaat H. morgen op vakantie. Dus hij kan vanaf Oostenrijk gaan bellen en ik natuurlijk vanuit hier. En daarbij maar hopen dat de BKR registratie die er waarschijnlijk zal zijn verwijdert kan worden (waarschijnlijk niet alleen hersteld) en er geen beslag wordt gelegd op zijn bankrekening. Dus... ons stress verhaal van vandaag. nu eens terug lezen wat jullie hebben gedaan vandaag
Lelly kelly schoenen!! helemaal gaaf!!! zo vind ik ook de Olliy schoenen ze leuk pfff heb ff topicje geopend bij te koop aangeboden en wat foto's erbij geplakt van de pakketen.....niet alle foto's hoor gewoon een kleine selectie als ik alle foto's plak dan krijg ik een waarschuwing dat ik de site overbelast hahahaha