De juni junky's

Discussie in 'De mama's' gestart door diddi, 21 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    @ Diddi: welkom terug!!;) Leuk dat je weer wat van je laat horen. Als je weer wat meer tijd hebt, haak je toch gewoon weer in!

Ik zag trouwens net dat ik sinds vandaag seniormember ben, haha! Geen idee wanneer je 'wat' wordt hier, maar met dit forum schiet het wel lekker op natuurlijk!

2. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    @ jannn: heeee joh, ik heb jou al op hyves, haha!! Stond ik verstopt op je pagina??

3. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.321
    240
    63
    @ Marjon, kan mij goed voorstellen hoe gesloopt je nu bent. Moeten er nog veel lammeren geboren worden?

@ Jann, balen van de dimmer. Hopelijk slaapt hij ook goed zonder. En anders heerlijk bij mama, zal Joas helemaal niet erg vinden :D

@ Femke, enig idee waardoor hij steeds wakker wordt?

@ Ellen, canvas is ook erg mooi. Hadden wij eerst ook aan gedacht. Maar vind dat niet zo mooi bij ons aan de muur. We hebben namelijk op de lange muur, precies in het midden een sierbehang, dus niet zo mooi om daar nog iets op te hangen. We hebben nu op een klein muurtje 1 posterformaat ingelijst en daarnaast, verticaal, 3 kleinere foto's.

@ Hier, vandaag dronk Milan de nieuwe voeding wel gewoon. Denk dat het niet aan de smaak heeft gelegen, maar aan de tandjes krijgen en zijn verkoudheid. Eet over het algemeen wat slechter nu.
    Milan is lekker uit logeren tot morgen avond. Dus wij zijn vandaag naar de film geweest, naar Alice in wonderland in 3d uitvoering. Mooie film en absoluut een aanrader als je van fantasie houdt.

4. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Hoi meiden!

even snel tussendoor...ben aan de freubel :D
    ben een probeersel aan het maken voor emily haar verjaardaguitnodiging....hoe vinden jullie hem tot nu toe???

5. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Wat gaaf!!! Ik vind je uitnodiging helemaal super! :D

Hier weer een druk nachtje gehad, maar nu hoeven er nog maar 5 schaapies te lammeren! Hopelijk komen die vandaag zodat we er vannacht niet meer uit hoeven.
    Vandaag tussendoor lekker bijslapen, heerlijk!
    Het klinkt misschien wel heel druk en vermoeiend, en dat is het ook wel, maar het is ook super gezellig hoor!
    Het heeft ook wel wat om samen midden in de nacht in de schuur te zijn, en weer een gezonde drieling op de wereld te zetten, vannacht 3x een drieling.

Over een paar weekjes gaan ze voor het eerst met z`n allen naar buiten, dat is HET moment van het jaar, ik zal dan een filmpje plaatsen. Die kleine lammetjes crossen dan de hele wei door, en huppelen en springen, zo leuk!

Eerst over 2 weken nog zo`n week, weer stuk of 30 schapen die moeten lammeren, en dan zijn we er weer.

Wessel heeft nu al 5 nachten door geslapen:$! Super he! Ik dacht onderhand dat het nooit meer ging gebeuren. Hij komt wel tussen 5 en 6 voor een speen, en 7 uur de fles. Keurig toch!

Ik ga nog even heleboel flesjes geven!

6. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Ik heb net voor het eerst heel eventjes met Wessel gefietst! Hij vond het leuk!
    Het past ook prima op mijn oude fiets, ik heb zo`n sportstuur, en ik kan kan prima op en af stappen. Ik kan gewoon tussen het zitje en mijn zadel staan. Voorlopig voor mij geen dure moederfiets, ik red me hier wel ff mee!

We hebben hier mooie fietspaden helemaal langs een beek en kikkerpoel, kan niet wachten tot het zonnetje schijnt, kunnen we er lekker op uit!:D

7. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hey meiden,
    heb vanaf vrijdag even niets meer gelezen.
    Moest echt even bijkomen.
    Met lieke gaat het gelukkig weer goed. Ze eet en drinkt alles weer en speelt ook weer.
    Snachts slaapt ze weer prima door, dus dat is mooi.
    Ik bne ook weer aardig bijgekomen.

8. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hoi dames,

Mag ik ook hier mee kletsen?

Mijn dochtertje is wel 1 juli, maar was te laat geboren haha.
    Ze heet Rebecca, is heel makkelijk en vrolijk. Heeft 6 tandjes en de 7e is bijna door. Ze loopt aan 2 handen en de loopwagen, kruipt niet maar sleept zichzelf op haar billen vooruit.
    Ze eet volledig met de pot mee.
    Sochtends brood met een bekertje melk
    Eind van de ochtend koekje
    Begin van de middag weer 2 boterhammen met een beker melk
    Smiddags fruit
    Avondeten met de pot mee en een toetje na.
    Als ik op de andere pc zit kan ik wel een keer een foto spammen.

Verder ben ik alleenstaande moeder, contact met haar vader is er wel geweest, maar gaat nu moeilijk.
    Ik heb een nieuwe vriend die gelukkig helemaal gek is van mijn dochtertje en andersom. Hij heeft een zoontje van bijna 3. Ook die kunnen het samen goed vinden.

9. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    meiden,
    geven jullie smorgens of smiddags fruit?
    Lieke eet sochtends haar fruit de laatste tijd niet helemaal meer op, maar als ik het smiddags ga geven zit het zo dicht op haar avondeten, ben ik weer bang dat ze dat niet op eet.

10. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hier verschilt het nogal.. Ik probeer het smiddags te geven maar dan gelijk als ze uit bed komt.

11. debsje1977

Goeiemorgen meiden!

Single mom...Welkom en gezellig dat je mee kletsen wil ;)

Jolan: fijn dat het weer beter met lieke gaat meis!!
    fruithap...emily krijgt hem al vanaf het begin in twee keer...de ene helft rond half 11/11 uur en de andere helft rond half 4/4 uur...dit hebben we gedaan om de tuusentijd van lunch naar avondeten te overbruggen en zo heeft ze twee keer per dag lekker wat fruit ipv 1 x heel veel....het is wat ze natuurlijk gewend zijn maar emily is er tevreden mee en vraagt ( op haar manier natuurlijk) ook niet om meer als het op is.

12. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Goedemiddag!

@Femke: Hoe is je nacht geweest? Heef Nils weer door hoe het moet, of is hij toch nog wakker geworden. Het hoort wel een beetje bij het sprongetje en een stukje verlatingsangst misschien? Eva heeft het ook gehad. Duurde hier een week of 2-3.
    Woont je broer ver van jullie vandaan? Fijn dat iedereen voor elkaar klaar staat.
    Whaha zoooo herkenbaar: het huishouden staat stil als je er niet bent en de troep wordt alsmaar groter en groter. Onbegrijpelijk dat mannen dat niet (willen) zien.
    Whoehoe senior-member. Dat gaat hard he in dit soort topics!

@Antje: Merk je al verschil met de nieuwe voeding. Alice in Wonderland lijkt me ook zo gaaf. Manlief is bang dat het een beetje kinderlijk is.. is dat zo?

@Marjon: Als je het zo uitlegt lijkt me heel vermoeiend maar inderdaad ook een extra band geven. Daar haal je ook energie uit… en toch respect meid. 2 drielingen ohhh wat gaaf! Heb je nog een beetje kunnen slapen vannacht?
    Het naar buitenlaten gaan klinkt echt super.
    Ik heb de foto van het fietsen op je hyves gezien! Super leuk. Ff lekker ontspannen fietsen heerlijk hoor.

@Ellen: jaaah ook een x-factor fan. Ik ook. Mijn man vind het he-le-maal niks. Ik hoor hem altijd even mompelen als ik het zit te kijken. Zoals ze het nu hebben opgezet vind ik ook leuker. Het gaat nu al vanaf het begin om het talent en niet om de mensen die “afgaan” op tv.

@Jann: Klinkt wel super gaaf die baan van je man. Maar ook vermoeiend en voor jou eigenlijk ook. Je zal altijd zien dat er dan net dingen gebeuren zoals een kapot lampje ;) Wat is er precies kapot? De lamp of de dimmer? Is het alsnog goed gegaan?

@Diddi: Leuk om wat van je te lezen. Zo te zien gaat het super goed. Dat dromen herken ik van Eva. Hier klinkt dan ook ineens een gilletje of een huiltje. Ik zit dan vol spanning bij de baby-foon en duim dat ze toch doorslaapt. Gelukkig is het pas 1 keer voorgekomen dat ze wakker werd en getroost moest worden met een flesje.
    Jeetje maatje 80 alweer. Gaat hard he. Tot snel!!!

@Debsje: WAUW!! Wat een mooie kaart. Superleuk die foto’s met de ballon. Ik zie 1 dingetje die ik anders zou doen (goed bedoeld he) ik zou de bloem bij de linkse foto over de foto heen zetten.

@Jolan: Gelukkig dat Lieke weer bijna de oude is en jij ook. Ik geef haar ’s ochtends fruit. Samen met een beetje thee of diksap.

@Sm: welkom hier!! :D

13. Koekeloerie

Wij hebben net ook even een flinke ronde gefietst.
    Zit ik halverwege de rit opeens op standje kinderhoogte met het zadel. Potverdikkie. Als je bijna 1.80 bent is dat aardig rot om zo verder te gaan. Ik heb nu wat last van mijn knieen en ik hoop dat ik geen bekende ben tegengekomen... zag er natuurlijk niet uit haha :D
    Maaaaar Eva vond het helemaal geweldig. Ze zat samen met het dochtertje van mijn vriendin lekker te kletsen onderweg en te stuiteren in het zitje. Toen ik thuis kwam had ze een hele rode toet. Ech zo'n gezonde rode blos op haar wangen :D

14. debsje1977

en daarna ook lekker in slaap gevallen zeker van alle opwinding :D

wij kijken sinds vorige week prins zoekt vrouw op sbs6....is echt heel leuk opgezet en zelfs mijn man vind het leuk om te kijken...nou dat wil wat zeggen hoor hihi ;)

15. Koekeloerie

Ik ja, maar Eva ging nog even door :D
    Ik heb je post weer ge-upt, hopelijk werkt het. Als je nou morgen pas reageert staat ie weer bovenaan ;)

16. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.321
    240
    63
    Goedemiddag,,

@ Debsje, ik vind je ontworpen uitnodiging erg mooi!

@ Jolan, Milan krijgt altijd na het avondeten fruit, als toetje. En op de dagen waar hij 2 keer fruit krijgt geef ik het zoals het die dag het best uit komt in zijn slaapschema.

@ SM, welkom! Wat knap dat ze al aan je handen loopt en zo te lezen ook een goede eter.

@ Ilse, ik vond hem niet echt kinderachtig. Als je gaat kijken, wel in 3d. Denk dat hij in 2d iets minder is.
    Geen idee of er al effect is op de voeding. Hij is namelijk bij oma en opa. Ik verwacht dat het herstellen van zijn huidje ook wel even duurt.

Als Milan op de bank zit trekt hij zich continue omhoog aan de leuning. Hij vindt dat helemaal geweldig. Gister klauterde hij zelfs de leuning omhoog :$
    Als hij maar niet zo'n wilde barbaars als zijn vader wordt, want dan komen we echt ogen te kort en moeten we een hele grote ehbo kist aanschaffen :D

17. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@femke wat fijn dat de hele familie gelijk klaarstaat om te helpen. kunnen ze er ook sneller in.
    Hoe was het vandaag op je werk?

@antje ja dan word het natuurlijk anders. wij hebben op de schhorsteen zeg maar sierbehang en verder een lange muur rood, daar kan het mooi op. Vind het een goede uitvinding die canvas:) We hebben het de vorige keer bij herinnering op linnen gedaan niet duur en goede kwaliteit
    wat gaaf dat Milan al druk aan het klimmen is op de leuning.
    Emma die staat nu zo goed op haar beentjes. en ze zet zelfs al een stap aan onze hand. Sporen we haar een beetje aan door te sturen zeg maar en dan zet ze haar voetje vooruit zo stoer:D

@debsje had in de uitnodigingen topic je leuke uitnodiging gezien. hele leuke en vrolijke en vooral toepasselijke foto's. Heel mooi gedaan:)
    heb je trouwens al wat verkocht van je kleding?

@marjon wow wist niet dat een drieling zo vaak voorkwam. dacht eigenlijk dat ze bijna altijd maar 1 lammetje tegelijkertijd kregen:)
    Ja leuk als je dat filmpje wil plaatsen.:D
    Wat leu kdat Wessel het zo naar zijn zin had op de fiets. Idd heerlij kals de zon weer gaat schijnen. heb het weer gezien en het zal 11 tot 13 graden worden, is al een goed begin:)

@jolan wat een goed nieuws dat alles goed is met Lieke. logisch dat je bij moest komen, is niet niks natuurlijk wat jullie en jullie kleine meid hebben meegemaakt.
    wij geven om 10 uur een fruitpotje.

@singlemommy welkom in dit topic:)
    al 6 tandjes gaat hard daar dus!
    wat fijn dat het zo goed klinkt tussen je dochtertje en je nieuwe vriend en tussen jou en zijn kindje.

@ilse helemaal mee eens. Het is even leuk om iemand op tv te zien die zichzelf voor gek zet, maar uiteindelijk vind ik goed zingende mensen ook veel leuker. Hier kijkt mijn man half mee die vind het ook al minder. Eerst vnd hij zulke programma's wel leuk , maar hij heeft het te vaak gezien. Ach ja dan leest hij lekker een boek haha;)

ik weet niet meer wie het schreef maar over dat haar kindje met de hand in de mond gaat en het eten er weer uithaalt?
    Emma stopt nu tussen de happen door weleens haar handje in haar mond. ze haalt het er gelukkig nog niet uit haha!

Hebben jullie kindjes dat ook dat ze opeens helemaal kunnen gaan lachen en dat je dan geen idee hebt waarom?
    Zo leu kals Emma ineens begint te giechelen en dat wij de reden niet weten:D

18. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Haaaai meiden! En welkom singlemom.

Debs: jeee wat ben je creatief! Ik wilde dat ik zo goed was daarin! Doet me meteen denken aan het geboortekaartje! Heb jij (jullie) die ook zelf ontworpen? Wij hebben er gewoon eentje van internet besteld, erg makkelijk, haha. Mijn vriend was er ook makkelijk in hoor, die vond het allang prima. Die heeft uit de selectie die ik had gemaakt meebeslist.

Antje: haha, dat lijkt me een geweldig gezicht, Milan die omhoog klautert. Maar was (is) je man ook zo'n wildebras???

Ilse: helaas, de nachten zijn nog steeds beroerd. Lijkt wel of we 's nachts een ander kind hebben!! Ik was vannacht op de logeerkamer gaan slapen (nils slaapt nog bij ons op de kamer namelijk) zodat ik even een nacht kon doorslapen. De wekker ging namelijk ook alweer om 5.45... Maar het ging dus echt NIET vannacht. Mijn vriend is met hem in de weer geweest, maar hij bleef huilen. Uiteindelijk maar in mijn eigen bed gaan liggen, met Nils er naast aan de borst. En toen sliep ie zo.... Dus benieuwd hoe het vannacht gaat. Overdag is hij trouwens supervrolijk! En hij eet ook eindelijk weer beter! Fruithap gaat nu weer op, evenals de boterham.
    Mijn broer woont trouwens een half uurtje rijden bij ons vandaan.
    En ik moest zo lachen om je fietsverhaal! GEWELDIG!!! Zag er vast hilarisch uit!

Marjon: hebben de schapen gelammerd vandaag? Nu een nachtje doorslapen voor jullie? Super dat Wessel zo goed doorslaapt 's nachts zeg! Heeftie het afgepakt van Nils soms???;). Ik vind de lammetjes ook altijd zo geweldig als ze door de wei stuiteren. Als ze zo klein zijn zijn ze geweldig, maar ook als ze al wat groter zijn. Dan zie je van die dikke lompe lammetjes springen en raar doen! Echt super!!! Ik wacht het filmpje af!!! En super dat je gewoon op je normale fiets kunt met Wessel!

Ik ga de was ophangen!!!!

tot later!!

19. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    @ Ellen: een stuk rustiger op het werk dan vorige week gelukkig. Pfieuw zeg! Was gewoon bijkomen vandaag! Wij hebben trouwens ook een herinnering op linnen. Was nog van het kerstcadeau van het werk van vorig jaar. Die moest eind december vorig jaar op zijn laatst verzilverd worden, dus hebben we maar een foto van Nils gedaan. Hij is supergaaf, en ook enorm groot! Moeten nog een plekje ervoor bedenken!!

20. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Hoi allemaal, ben ik gisteren vergettn een laptop mee te nemen zit ik nog op de itouch, net ff het eea teruggelezen, ben dus ff meer afwezig dan aanwezig hier helaas, heb vandaag gewerkt en nu moe!

Ik vergeet jullie niet en lees gewoon mee!

Deel Deze Pagina