De juni junky's

Discussie in 'De mama's' gestart door diddi, 21 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@femke gelukkig dat het meeviel vandaag.
    Leuk dat jullie dat hebben gekregen voor kerst.
    @mamalous geeft niks hoor! Rust maar lekker uit van je werk! :)

2. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Hai daar ben ik weer even.
    Heb gister en vandaag niet de tijd genomen om te reageren.
    Net wel even alles snel terug gelezen maar de puf niet om overal op te reageren, sorry.
    Zal morgen weer proberen actief mee te kletsen.
    Hopelijk horen we morgen ook meer over die dagvaarding en de stappen die we nu moeten ondernemen. Nou ja, ik, want vriendlief zit lekker in de sneeuw;)
    Succes vannacht voor alle slecht slapende kinderen en mama's!

3. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.321
    240
    63
    @ Ellen, ruig een rode muur. Hier hadden we eerst ook veel rood, maar ik was er alweer snel op uit gekeken (is normaal bij mij, haha). Nu hebben we alleen de muur wat van beneden tot boven in trappenhuis loopt nog rood, hebben een open trap.
    Leuk hè hoe ze zich zo ontwikkelen. Ik vind het steeds leuker en leuker worden.

@ Femke, zijn er geen tandjes op komst?
    Mijn vriend was als kind een echte wildebras. Zijn moeder kwam ook echt ogen te kort, zo snel was hij. Littekens heeft hij wel genoeg. En nu is hij zo'n onhandige, haha.
    Kerstkado van het werk, was dat zo'n tinteling? Hadden wij ook afgelopen jaar.

Milan vanavond opgehaald. Zit zijn gezichtje weer helemaal onder het eczeem. Van het beddegoed van oma en opa. Ze toch maar gevraagd of ze dit een volgende keer met neutral willen wassen, want elke keer is dit het geval na logeren bij hun.

Vandaag had Milan eens vastere ontlasting. Kijken of dat de komende dagen ook zo is, want dat betekent dat de voeding zijn werk doet.

Zo, gaan maar eens langzaam ons bed op zoeken, morgen mogen we weer werken en heb vroege. Dus de wekker gaat hier vroeg en ik verwacht een zware nacht. Het lukte hem namelijk al niet om zelf in slaap te vallen. Is altijd een beetje uit zijn doen na logeren.
    Hoe lang duurde het bij jullie kindjes totdat de tandjes door waren? Hij heeft er al een tijdje last van en nu wel erg. Wordt tijd dat het eens doorzet!

4. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Antje: wat fijn dat zijn voeding zijn werk gaat doen!!..hopelijk is het iss nu de goede voeding voor Milan ;)
    Tandjes: tot nu toe duurde en ongeveer 5 dagen dat ze echt last had en ze door waren.

Kouf: een weekje alleen thuis....best lekker maar ook wel erg fijn als manlief weer thuis is ;)
    hopelijk hoor je morgen meer over die dagvaarding meid!

Mamalous lekker uitrusten meis..we zien je vanzelf wel weer ;)

Marjon; ben benieuwd naar je filmpje...zo leuk van die kleine dartels door de wei...krijg je echt een lentegevoel van ;)
    maarre is jou man boer?..vraag ik eigenlijk omdat er zoveel lammeren geboren worden bij jullie...of hebben jullie ze voor de hobbie??..lijkt me best zwaar en helpen bij de geboorte midden in de nacht en daarnaast nog moeten werken......komen lammeren altijd s'nachts trouwens???

wie ik vergeten ben...SORRY!!!! ;)

5. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Jolan! Wat fijn dat het beter gaat met Lieke.. En hier geven wij sochtends fruit! 2 uur na de 1e fles. En als het niet helemaal op gaat dan doe ik het ook nog wel eens op zijn brood of na zijn brood nog geven!
    @ singelmommy: Welkom! Leuk dat je mee komt kletsen!
    Wat eet jou dochter goed zeg! Heerlijk hoor. Hoeveel melk drinkt ze nog?? En ik vind het knap van je dat je een alleenstaande moeder bent..
    Respect hoor want ik vind het heel erg druk zonder mn man.

@ Ilse wat super dat je bent wezen fietsen!! Leuk joh! Hier nu wel een fiets staan met zitje maar ik kon er dus niet tussen. Dus dat wordt voorlopig ff niet zitten.
    Wij hadden zo'n losse dimmer gekocht die je in het stopcontact kan steken. En daar moet je je schemerlampje in stoppen zodat je die kan dimmen. Het schemerlampje doet het nog wel maar de dimmer niet meer.
    Maar het is opgelost hoor. Heb een schemerlampje in een hoekje van de kamer staan & en hij heeft heerlijk geslapen de hele nacht.

@ Ellen: Ik schreef dat, over dat Joas steeds zijn hand in zijn mond steekt tijdens het eten! Soms niet maar dan steeds weer wel

@mamalous: Rust lekker uit en we spreken je vast wel weer hier een keer hoor!

Joas kan nu optrekken aan de box!! Hij kan dus zelf gaan staan..

Ik ga m de fles geven en dan weer helemaal alleen mn bedje in :(

Liefs

6. debsje1977

hihi jann ik zou me niet kunnen beheersen hoor als manlief niet thuis zou zijn voor de nacht...ik zou dan dochterlief lekker naast me in bed nemen ...ohhhhhh hihihi ;)

7. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    #947 Beaujuulais, 14 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2010
    Ga toch even een poging wagen om te reageren ;)

@ Debsje: vond je uitnodiging erg mooi!! Wat leuk dat je al zo bezig bent met de eerste verjaardag van Emily. Je gaat het dus groots vieren? Hoeveel mensen ga je uitnodigen? Heftig dat je vader weer aan de chemo moet :(!! Pittige tijden dus weer. Is er een kans dat het hiermee verdwijnt of is het alleen verlengend?

@Marjon: Mooi hoe je tegen deze drukke tijden aankijkt :). Kan me voorstellen dat vooral het samen hiermee bezig zijn ook een soort van "romantisch" is. Geboorte is mooi ook bij dieren. Wat heerlijk dat je met Wessel hebt gefietst. Volgens mij woon je erg mooi (zoals je de omgeving beschrijft). Ook ik kijk uit naar je filmpje :).

@ Ilse: jij hebt ook best heftige tijden gehad met je meisje! Las je stukje over moeilijk eten en drinken. Frustrerend lijkt me dat . Gelukkig kan je er nu goed mee omgaan. Weet je wat me opvalt. je reageert heel veel op wat anderen hebben gedaan en af en toe vertel je wat over je zelf (in ieder geval de laatste pagina's). Heel attent! Volgens mij ben je een enorme lieverd!

@ Ellen: grappig he dat lachen om niets. Ben ook zo benieuwd wat er in zo'n hoofdje omgaat. En ook hoe de stem straks zal zijn als ze echt gaan praten.

@ Jolan: Wat een goed nieuws dat Lieke zich weer wat beter voelt!! En gelukkig voel jij ook weer wat beter. Antwoord op je vraag, wij geven tussen de middag fruit bij de boterham. Beau slaapt 's ochtends best veel dus dit kwam zo uit. Maar wij hebben dan ook een raar / afwijkend schema :D.

@ Jann: Wat knap van Joas dat hij gaat staan!! En ook nog goede nachten af en toe. Heerlijk joh! Ook af en toe parttime single moeder lees ik. Hier ook maar vriendlief is dan wel in Nederland gelukkig. Vanaf mei tot oktober is hij hier van zondag avond tot donderdag avond weer weg. Ik zie er niet echt tegen op maar gezellig is anders.

@ Antje: Milan uit logeren?? Hebben jullie genoten van de rust en vond je het niet heel gek? Heb je al opgegeven voor een baby EHBO cursus of schrik je niet zo snel van kleine ongevallen? leuk dat hij zo lekker ondernemend is. Hoe snel trekt het exceem nu weer weg?

@ Femke: jullie zitten dus nu echt midden in de 8 maanden sprong, balen :(. Lijkt me vreemd om zo'n verandering te zien bij je (normaal) blije baby.Volgens mij had ik het nog niet eerder gezegt maar respect dat je nog steeds borstvoeding geeft. Hier nog weinig last van de sprong maar hij is dan ook nog geen 8 maanden :D

@ singlemommy: hoi! Wat een leuk verhaal over je dochter. En hoewel ze maar iets ouder is dan Beau kan ze echt al veel zeg! Daar is Beau echt lui bij. Zal hem morgen eens even toespreken :D

Heb ik nu op iedereen gereageert? Ik hoop het ben hier namelijk zo'n 45 minuten mee bezig geweest :D

8. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    #948 Beaujuulais, 14 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2010
    Oh nog een paar antwoorden.

Iemand vroeg welke autostoel we hebben gekocht: een Romer king plus. Hij vindt het leuk maar niet zo leuk als ik :)

Wilde ik niet mee skieen: nee! Vind het wel aardig maar niet geweldig. Geef mij maar een zon-vakantie. En alleen zijn is niet gezellig maar te doen hoor. Vorig jaar ben ik van de 12, 10 maanden alleen geweest. Nou ja, vriendlief was er dan van donderdagavond tot zondag avond. Dus ik ben het wel gewend :D.

Over dat fraude verhaal:
    We hebben nooit betalings herinneringen of aanmaningen gehad. De deurwaarder heeft ons adres achterhaald aan de hand van het rekeningnummer. Alle andere correspondentie is naar een ander adres gestuurd vandaar de schrik toen dit binnen kwam. Er is ook nooit iets dmv een machtiging van de rekening afgeschreven anders hadden we dat wel direkt gestorneerd. De bank is dan ook geen partij geweest in dit verhaal. Gelukkig maar want de bank is mijn werkgever :D. We hebben een politie rapport van de aangifte gestolen id bewijs. Wel gek inderdaad dat er niet goed is geidentificeerd of gecontroleerd op id-bewijs. Misschien werkt Vodafone niet met het systeem waarin gestolen id bewijzen staan vermeld? Verwacht wel dat we een paar goede troeven in handen hebben om onschuld te bewijzen :).

Zo, nu Beau nog even een fles geven en dan lekker naar bed.
    Tot morgen!!

9. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Toch nog even een vraagje :D.
    Ik lees net dat je je kind pas mee mag nemen op de fiets als ze zelf kunnen gaan zitten (ik bedoel van liggen zelf naar zit-stand kunnen).
    Doen jullie kinderen dat ook?
    Want als dat zo is dan... nou dan duurt dat hier nog even. Mijn mannetje doet echt nog vrij weinig :D

10. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Nou meiden omdat ik zo vroeg in slaap was lig ik nu al een paar uur wakker grr

@ kouf; geen idee eigenlijk kan beau wel blijven zitten als je hem zelf neerzet? Waarom ben je doordeweeks alleen? Hier ook 2 jaar gehad en mogelijk in de toekomst weer, vriendjelief is militair. Wat een naar verhaal lees ik over vodafone, sterkte ermee!

11. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

@ antje; wat knap van milan je komt echt ogen te kort hoor!! Hier ook een wildebras, maar wel een bikkel stoot vaak zijn hoofd, ik schrikken en de kleine nergens last van haha

12. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

@ellen; dat lachen herken ik een beetje, dan zitten vriendjelief en ik elkaar aan te kijken van jaja het zal wel hihi

@fem; klinkt wel een btje als de spring,echt niet leuk hier heeft ie best lang geduurd zo'n 2 weken maar troost je het gaat echt weer goed komen!! Waarom slaapt hij bij jullie? Ik zou het niet kunnen zou zelf niet kunnen slapen, straks met de vakantie slaapt hij wel 2 weken bij ons, ik ben erg benieuwd!
    In je onderschrift staat kleine boe ipv boef denk ik!

13. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Nou heb echt niet iedereen gehad sorry maar ga ff proberen of ik verder kan slapen... Doegg!

14. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!!

@Antje: Ik ga duimen dat het werkt en effect heeft. Aaagh neeeee wat balen van het beddengoed bij opa en oma!! Anders neem je je eigen lakens en dekens mee. Doen wij ook wel eens hoor. 3-d lijkt me toch wel gaaf hoor. Ik sleep hem gewoon mee :) Ahh ook al zo’n drukte maker. Ik houd hier ook mijn hart vast dat ze niet de drukte van papa mee gaat krijgen. Die kreeg vroeger pilletjes om rustig te worden. Soms vraag ik me af waarom hij ermee gestopt is ;)

@Ellen: haha de kleine Emma heeft last van binnenpretjes. Die zijn vaak het leukst :D
    Eva heeft het niet. Wat ze wel doet is lachen als wij lachen. Schattig om te zien.

@Femke: oh wat balen zeg van die nachten. Hij wilt gewoon niet zonder zijn mama! Vermoeiend. Ik kan me er een beetje een voorstelling bij maken. Het lijkt me zo slopend (en frustrerend). Slaapt hij overdag dan wel? Ben je niet bang dat hij nooit in zijn eigen bedje gaat slapen?

@mamalous:

@Kouf: succes met regelen vandaag. Hopelijk wordt het niet een ellenlange welles-nietes strijd. Je verhaal zit aardig dicht getimmerd met die aangifte dus zal wel loslopen.
    Haha ík een lieverd? Ik heb zo mijn goede momenten :D ;)
    Ik vroeg om de autostoel. Wij hebben ook de Römer King Plus en dan de fel roze met spijkerstof (ik kon het niet laten). Waarom ben je zoveel alleen?
    Je kindje moet zelfstandig kunnen blijven zitten. Niet uit zich zelf, maar stabiel. De eerste keren moet je ook geen fietsroute uitstippelen richting friesland, maar gewoon lekker blokkie om. Komt vanzelf hoor. Je zal dalijk zien dat hij als eerste zindelijk is ofzo en mijn snelle-jelle tot haar 6e met een luier loopt ;)

@Jann: Ik heb nu een mama-stuur. Echt een aanrader. Bij de halfords krijg je ook nog eens 20% korting en kost ie ‘slechts’ iets van 45 euro ipv 59. Oh gelukkig is het goed gegaan met het schemerlampje. Ik weet niet of je nog een bon hebt van de dimmer, maar zou ermee terug gaan. Wat is dat snel gegaan bij Joas! Knap zeg. Weet hij ook hoe hij weer terug moet?

@mamalous: je hebt er een heel nachtwerk van gemaakt. Rust lekker uit.

15. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

En nu ga ik vlug weer aan het werk. Er ligt voor 36 uur werk, maar ik werk er maar 20.
    Heb zelfs voorgesteld om meer uren te gaan werken, maar er zijn geen uren meer beschikbaar. Ik moet het er dus mee doen... :(

16. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Goedemorgen!

Mamalous wat een nachtbraker ben jij!:D Helemaal kapot nu zeker?

Kouf, ik dacht dat ze mee mochten op de fiets als ze zelfstandig stevig zitten. Wessel kan ook niet zelf gaan zitten, maar zit al wel 3 maanden echt stevig. Nu ga ik twijfelen...

Debsje, mijn man is meer hobby-boer. Hij werkt gewoon full-time als monteur. De schapen is echt hobby op de eerste plaats, en het levert uiteindelijk nayuurlijk ook wel wat centjes op.

Wij wonen wel echt achteraf, op 1km van het dorp. Mijn schoonouders wonen aan de voorkant van het huis, en wij aan de acheterkant. Hebben we 2 jaar geleden helemaal verbouwd en gemoderniseerd. Om ons heen zijn alleen weilanden:D
    Je moet er van houden, en niet elke avond samen voor de buis willen hangen, want daar is echt geen tijd voor.

Nog 4 schapen te gaan, en dan hebben we weer een weekje rust voordat de 2e groep gaat beginnen.:D

Ik ga nog ff wat doen!

17. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Goedemorgen.

Ik mocht uitslapen vanochtend :). Werd wakker gebeld door vriendlief om 9.15 uur. Beau lag nog te slapen (was wel wakker geweest tegen 6.45 uur maar viel weer in slaap). Wat een luxe.

@ Marjon: een hobby, dit is een hobby erbij :$. Wauw, Respect! Hoeveel schapen hebben jullie in totaal?

@ Ilse: zit je nu stiekum op het werk te zp-en?

@ Mamalous: wat vervelend dat je vannacht zo hebt wakker gelegen! Kan je vandaag nog wat inhalen?

Ik ben zoveel alleen omdat vriendlief steeds andere opdrachten heeft door het land heen. Ook hij werkt bij de bank en werkt dan een paar maanden hier en dan een paar maanden daar. En eigenlijk zijn die opdrachten nooit hier in de buurt :). Ja nu in Hoogeveen. Dat is net 5 kwartier rijden van ons vandaan. Dus nu is hij 's avonds wel thuis. Maar straks dus weer weg.

Mamalous Beau kan ook niet blijven zitten als ik hem neer zet. Ja helemaal voorover maar dat is niet zelf stevig zitten. Teigeren doet hij ook niet echt. Praten al helemaal niet. Ja geluid maken maar meer keel geluiden ooh aah uhh dat maar niets geen tada baba of zoiets. Humm wat een lui mannetje ;)

18. debsje1977

Goeiemorgen meiden!!

GGGrrrrr:x:x heb ik weer hoor :(
    kleed ik emily snel aan om te zorgen dat ik vroeg bij de wibra kon wezen want vandaag pas gingen de schoentjes in de aanbieding terwijl de rest afgelopen zaterdag er al lag...dus ik kon om half 10 aan ( mooi op tijd toch dacht ik zo)....is alles al weg:$:$:(:(
    geen schoentje meer te bekenen...wat bleek...om precies 9 uur stond er een vrouw voor de deur die alle dozen met schoentjes gekocht heeft....nou lekker dan...dus geen leuke schoenen kunnen scoren voor kleine meis :(..

vanmiddag naar de uwvarts ben benieuwd.

manlief is weer aan het werk..bn benieuwd hoe het autorijden ging ;)

Fietsen: als het goed is mogen ze mee op de fiest als ze zelf goed kunnen zitten..hoeven als het goed is nog niet zelf te kunnen gaan zitten....hhmmm waar kunnen we dit nakijken ;)

Kouf: nou ik hoop dat het snel opgelost is...al weet ik uit eigen ervaring dat vodafone tot het gaatje gaat..al is het maar voor 10 cent..

Marjon: het lijkt me heerlijk om achteraf te wonen ( dan wel zonder de schapen hoor hihi:D)..wat een vrijheid heb je al kind dan..heerlijk alle ruimte om te kunnen spelen enzo...het geeft mij een soort van beschermd gevoel ten opzichte van de stad ;)

Feest: groot...umm gewoon in de tuin hoor maar we nodigen wel alle familie uit..en als die allemaal komen (zoals ook toen ze geboren was) ja dan zijn het er wel een heleboel idd ;) )..vandaar dat we een kaartje eruit doen en met de vraag of ze willen laten weten of ze komen zodat ik daar rekening mee kan houden met de definiteve taartbestelling ;)

nou ga weer ff mezelf met emily bezig houden die zit te jammerpotten ;)

19. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Kouf, wat lief van Beau dat je lekker mocht uitslapen! Heerlijk hoor!
    We hebben nu zo`n 100 schapen, en daar komt de komende weken nog zo`n 100 lammetjes bij.
    Verschilt erg per week hoor, het aantal, we verkopen natuurlijk ook regelmatig.

Wessel kan vanalles, maar niet van buik naar rug draaien, ook zoiets! Nou ja, zal allemaal vanzelf wel een keer komen!

20. debsje1977

mijn hemel...100 stuks! jemimenie....das bijna een fulltime baan om ze te verzorgen hihi ;)

Deel Deze Pagina