@ jolan: als ik Beau op zijn billen zet dan valt hij echt om . Hoewel in de winkelwagen wel goed zat. Als hij mijn vingers vasthoudt kan hij ook blijven zitten. En staan wil hij nu! Hij trekt zich op aan mijn handen om te gaan staan en wil niet meer terug om te zitten of te liggen. Ik vind het niet erg hoor maar het viel me op.
Dames, wat kletsen jullie veeel Hier een rustig dagje gehad. Wel even langs de wibra geweest want ik las hier dat er schoentjes waren in de aanbieding. En die had Rebecca net nodig. Hier waren ze nog in overvloed trouwens, maar het is ver van Rotterdam. Ook een zwembroekje, pyama, spijkerbroek en reserver boxkleed gekregen. Allemaal van mijn lieve oma haha. Zo nog even opruimen en schoonmaken. Morgenochtend moet ik weer naar een jongemoeder training van de gemeente. Niet echt heel gezellig maar ja, ik ben het verplicht. Mijn schoonmoeder komt oppassen en die is nogal een poetsmiep geloof ik haha. Dus ik zorg maar dat ik zoveel mogelijk zelf al gedaan heb. Hier trouwens ook een meisje die niet kruipt.. ze sleept zich wel vooruit op haar billetjes, probeert zelf te staan, kan erg goed zitten maar we moeten haar neerzetten of ze moet zich op kunnen trekken aan je arm of de box ofzo, ze stapt goed aan 2 handen en heel voorzichtig achter het loopwagentje. Ook klapt ze sinds een paar dagen in haar handjes en "op haar boze bolletje" doet ze al een tijdje haha, zo grappig.
Kouf, volgens mij hebben ze die puzzelstukken ook wel bij intertoys. Het zijn allemaal kleurtjes met cijfers er op.
@marjon: zal donderdag eens gaan kijken als ik weer vrij ben. Vandaag komt het er niet meer van. Beau heeft een slaapdag ingelast volgens mij . Hij ligt alweer 1.5 uur te slapen. Ongezellig hoor. @singlemom: een verplichte jonge moeder training?? Hoe jong ben je als ik vragen mag?
oh heerlijk toch dat hij even slaapt lieke ligt ook al 1,5 uur, maar die heeft vanmorgen maar 40 min geslapen....
*****inbraak***** Hier even een oktobermama die getrokken werd door de titel...Dacht eens even kijken of jullie inderdaad net zo'n junk's zijn als wij oktobermama's. Maar ja.... zo te zien wel. Kletze nog met zijn allen. *****uitbraak*****
Is het algemene slaapdag vandaag? Wessel ligt al voor de 3e keer vandaag in bed! Hij heeft van 9 tot 10 geslapen, van 11.30 tot 14.00, en nu ligt hij er weer in, en het is stil boven... Als hij er uit is ook niet te genieten vandaag, zal het wel ff nodig hebben!
hahahaha, oh laat hem even met lieke kletsen dan heerlijk als ze weer wat langer slaapt. Gister sliep lieke 2 keer 45 min en dat was het..... Nu gelukkig wat langer
@ jolan: stuur Lieke maar door, Beau verteld wel even hoe het moet. Beau lijkt gewoon erg op papa die slaapt ook het liefst de hele dag haha. (mama stiekem ook hoor maar krijgt de kans bijna niet).
kouf, tot 2 maanden terug sliep lieke ook heel veel overdag, maar ineens was dat over.... Nu slaapt ze meestal zo'n 3/4 uur op een dag.
@ Kouf: Ik koop vaak merkkleertjes, maar bij h&m kan je ook super leuk slagen.heb nu toch ook weer zon leuk stelletje gekocht voor m daar! @ Jolanda: Ik woon in een heel klein dorpje in de Hoekse Waard. Ken je dat??Ik dacht het al ja dat Lieke middenin de 8 maanden sprong zat.. Hier ook erg gehad. Volgens mij zijn we er nu bijna uit @ Speelkleed: Joas zit veel in de box. Op de grond leg ik wel eens een oud boxkleed neer. Nou ja zo oud kan hij niet zijn maar in iedergeval die niet meer in de box leg. Ik leg bijna nooit een kleed op de grond want hij blijf er toch niet op leggen. Is er binnen 10 sec. vanaf Weet je wat ik lastig vind! Dat hij niet meer elke dag dezelfde tijd gaat slapen. Je weet niet echt waar je aan toe ben. Wil ik met een vriendin gaan afspreken. Kom je sochtends of smiddags?? Ja uhmmm.. Leg eraan hoelaat Joas wakker is sochtends.. Meestal gaat hij pas 12 uur naar bed.. Maar goed spreken we voor smiddags af moet hij natuurlijk wel voor 14.00 geslapen hebben.. Pff volgens mij maar niet al te druk om maken want het loopt toch zoals het loopt @ Singelmommy: Wat kan Rebecca al veel joh!! Leuk!!
Ik vind 3 tot 4 uur nog veel!! Hier vandaag maar 2 uur in totaal en dat is het... Het was net boven muis stil. Ik ga kijken.. Leg hij keihard te lachen Nou dan kom hij er maar weer uit & vanavond heel vroeg..
wat merkte jij aan dat sprongetje dan? Ik heb eigenlijk nooit iets gemerkt aan sprongetjes. Ja hoekse waard ken ik Op verschillende tijden slapen is idd lastig. Daarom heb ik er wel eens over gedacht om lieke op vaste tijden op bed te leggen. Nu moet ik zeggen dat (voordat lieke ziek was) ik haar na haar fruit op bed legde, zo rond 10.30 en na haar sap zo rond 15.30 Dan legde ik haar gewoon op bed ook al gaf ze nog niet aan naar bed te willen , maar vondik het gewoon even mooi geweest. Nu is ze steeds eerder moe dus veranderen die tijden, komt denk ik omdat ze nog niet helemaal fit is.
Leg jij hem dan savonds eerder op bed? Dat 'durf' ik niet echt, ben dan zo bang dat ze smorgens vroeg wakker wordt.
@ Jolanda: Snachts heel veel huilen & niet meer te troosten. Dus snachts een fles. Overdag veel huilen.. Om aandacht vragen. Fles minder goed drinken etc. Ik woon in Nieuw Beijerland. Ken je dat ook??