@ Antje: Wat doe je voor werk?? Ik werk 16 uur, mij plan ze echt niet meer in hoor anders sta ik bij haar op de stoep!
@ singlemommy22; wat lief zeg van haar! dan is ze echt gek met jullie! @ilse; dank je wel! hoop dat het ook gaat werken, we zullen het zien van het tandje, hij is er best laat mee en zit er al zolang op te wachten, de tandenborstel en tandpaste liggen al maanden in zijn commode.. Dat word nog een ramp overigens! Laat haar tandje maar snel doorkomen; heeft ze er last van?
Ja volgens mij ook haha.. Wel spannend hoor het eerste tandje Hier nummer 7 bijna door.. ze gaat veel te snel, want ze kan nu heeeel hard bijten.
nummer 7 al? Jeetje... Zo leuk eigenlijk dat alle kindjes rond dezelfde leeftijd zijn maar allemaal anders lopen, de 1 doet dit sneller dan de ander en andersom...valt me echt op zo blijkt maar weer dat elk kindje uniek is!
Ja echt he! Zo zie je ook maar dat je je kindje niet kan vergelijken met die van de buren/vrienden of wat dan ook.
@ Kouf, gelukkig dat het toch makkelijk te regelen is. Scheelt een hoop tijd en energie. Hihi, nee geen ehbo cursus. Moet via het werk ieder jaar bedrijshulpverlening volgen, dus we weten wel raad met kleine ongelukjes. Het eczeem is al bijna weer weg. Kwestie van even goed smeren. @ Ilse, ik kan je wel wat ritalin sturen Genoeg van liggen op mijn werk. Nu is mijn vriend een rustig type, maar als kind absoluut niet. Ma stond nog aan de kassa, was meneer al een glijbaan opgeklommen, waar hij nog veel te klein voor was, of zat hij al bijna in het zwembad. Dat soort fratsen. Hij is wel echt lomp, een echte kluns, zoals zich snijden aan de kaasschaaf O lekker meer werk dan uren, herken het. Werkte je voor de zwangerschap ook al 20 uur? @ Marjon, o heerlijk zo rustig wonen. Zouden we hier ook wel willen. Hier wonen we midden in een woonerf. @ Debsje, zo hey wat ASO! Typisch van zo'n lui die het ergens anders weer duurder verkopen. Snap niet dat ze alles aan 1 persoon verkopen. Knap lullig voor alle andere klanten. @ Mamalous, waarom mogen jullie geen schotel plaatsen? @ Jolan, misschien is ze de dagen in het halen waar ze weinig tot niets heeft gegeten. @ Singlem, wat lief van je schoonmoeder! Wat houdt die training in? @ Femke, goed dat je het zegt. Ik heb er helemaal niet aan gedacht dat vanavond weer Grey's is. Toenstraks om 6 ook de herhaling vergeten. Heb namelijk niet alles gevolgd voor Grey's. @ Jannn, ik werk op woongroepen met jeugdigen. Is een traject wat 2,5 jaar geleden gestart is en ingestort is. We zijn dit nu weer aan het opbouwen, maar teamhoofd wilt een beetje te veel tegelijk. Allerlei cursussen en uren om gezamenlijk te sparren / overleggen etc en dat wordt altijd even op het laatst besloten en dan ergens in het rooster tussen gepast. Voor 1 of 2 keer is dit niet erg, maar het is al vanaf oktober zo. Dus ga hem morgen eens even duidelijk maken dat ik hier niet langer meer mee accoord ga, ze plannen het maar in in een maand waar het rooster nog niet klaar van is. Voor mij betekende het namelijk dat ik deze maand 4 keer extra moet komen en meestal ook nog op een dag waar ik avonddienst heb en hebben ze de extra uren 's ochtends gepland. Wat inhoud dat ik of diensten van 9 tot 23 uur moet draaien of 2 keer op en neer rijden. Maar ik kan wel goed mijn grenzen aan geven! Zo ga ons mupke eens verzorgen en dan aan de buis gekluisterd voor Grey's.
Die training leer je enerzijds dat hoe je het beste aan een baan kan komen, wat je leuk vind en wat je kan enz enz enz.. en anderderzijds is het kletsen over het ouderschap, hoe je hier tegenaan kijkt en dat soort dingen. Ik ben nog maar 2 keer geweest dus weet het nog niet zo heel goed.
Dat staat in de regelementen van de Vereniging van Eigenaren. Die jongen die hem kwam plaatsten had het aan mijn vriend gevraagd, ik was boodschappen doen, maar vriendjelief weet dat soort dingen nooit dus ik kom thuis en toen zeiden ze dat tegen mij en ik gelijk opgezocht en toen stond er dus dat het niet kon, nou die jongen maar weer alles inpakken en naar de volgende klant, nu maar kijken hoe dit afloopt hadden namelijk een 2jarig contract afgesloten bij online voor alles in 1 alleen word de tv dan door canal digital geleverd, hoop dat we er nog van af kunnen. We zouden gebeld worden maar als er morgen niet gebeld is ga ik woensdag zelf bellen!
Las ergens dat het verplicht was toch omdat je een jonge moeder bent, maar als ik op je nickname afga dan ben je 22? is toch niet zo heel jong, was zelf 25 toen ik moeder werd. Hoop wel dat je er wat aan hebt! Ben je opzoek naar een baan?
Het is verplicht omdat ik een jongerenuitkering heb. Een bijstand voor jongeren, dit maakt je verplicht om deel te nemen aan een plan die de gemeente voor je opzet. In mijn geval eerst die training, vervolgens een opleiding. De oudste van die training is 26, de jongste 18 geloof ik. Maar sinds 1 januari 2010 ben je een jongere tot je 27e.
ow ok helder!! Wat voor een opleiding krijg je dan of weet je dat nog niet? Wel leuk en leerzaam dus, ook leuk om mensen te leren kennen lijkt mij.
@ debs: wat een aso-actie dat iemand gewoon al die schoenen opkoopt. Snap eigenlijk ook niet dat de Wibra dat toestaat hoor. Vaak is het met zulke acties zoveel items per klant.... Ik zou ook flink pissig zijn hoor. Jemig!
Ze vonden mijn voorkeur voor de boekhouding een hele goede optie, dus dat wordt het haha. Het is wel leerzaam denk ik, tot nu toe heb ik er niet veel van kunnen leren buiten het feit dat sommige probleemjongeren het goed vinden dat ze roken tijdens de zwangerschap omdat ze al gestopt zijn met de jointjes en het feit dat ze, als ze 100.000 euro zouden winnen, hun geld zouden verbrassen aan vakanaties, auto's en dat soort dingen. Ach... ieder zijn ding denk ik dan maar
uum singlemom...zit jij met zulke meiden op die cursus? mag aannemen dat dan dan wel de "jonge" meiden zijn van een jaar of 18...al zou je denken dat ze toch verstandiger zouden zijn...maar goed idd ieder zijn ding
ik was ook best pissig vanmorgen hoor...heb me speciaal gehaast met die kleine ( en die domme doos van de Wibra wist dat ik zou komen want liep al vanaf donderdag geloof ik elke dag even naar binnen om te vragen of ze ze al hadden enzo)...dan had je er toch best even een paar achter kunnen houden ??
@ Ilse: Nils slaapt overdag wisselend. Gister 2 uur, wat veel is voor hem, en vandaag maar 45 minuten op de creche... Hij was wel gewoon gezellig en lekker aan het spelen, dus hij kan het wel hebben. Ben ook niet zo bang dat hij straks niet alleen wil slapen hoor. Hij is vrij gemakkelijk, en slaapt vaak ook gewoon door als wij naar bed gaan. We zien het wel. Maak er nu nog even geen probleem van... Greys: (vroeg jij toch naar?): dit seizoen is George dood gegaan. Sprong voor een bus om iemand te redden... En Izzy en dingetje zijn getrouwd (misschien kom ik straks nog op zijn naam). Meredith en McDreamy zijn uiteindelijk niet getrouwd (alles was geregeld), maar hebben op een post-it hun geloften opgeschreven, en toen was het klaar (erg vaag). En het Grace hospital is gefuseerd met Mercy West (de vijanden). Dus het is haat en nijd tussen de artsen. Oja, en Izzy is ontslagen, heeft kanker gehad, is genezen, en weer aan het werk. Toen maakte ze een grote fout, en is ze ontslagen. En nu is ze spoorloos. Dat waren de grote lijnen volgens mij! Oooh, ik moet echt opschieten, want het is bijna half negen!! Moet nog op een heleboel mensen reageren, maar dat lukt nu even niet: SORRY!!
Ik heb net Eva's verjaardagsjurk besteld. natuurlijk kom ik hem hier gelijk showen!! Er zit ook nog wat zwarte tule aan de onderzijde (steekt wat uit), maar die zie je niet op de foto.
Denk je bij te zijn met lezen krijg je dit... . Goed ik ga dus even een paar blz terug en ondertussen een beetje tv kijken. tot straks