@ SM Ik ben dan weer jaloers op jou! Hier krijg ik met moeite een halve boterham naar binnen. Zonder korsten dus er blijft niks van over! En alles wordt uit zn mond gehaald & op de grond te gegooid. Dus als ik het goed begrijpt dan krijg Rebecca bijna geen opvolgmelk meer? @ Femke: Heerlijk dat Nils op zn rug blijft liggen. Joas draait alle kanten op en valt soms op de gekste manieren in slaap. Dus dan leg ik m weer goed. Mn schoonmoeder zei vanmiddag dat ze m ook altijd gewoon laat leggen en dan slaapt hij overdwars in bed ook 3 uur lang. Ik hoop het ja dat hij morgen het weer beter doet want dit is echt niks vandaag! Hij heeft maar 20 minuten vanmiddag geslapen. En nu sliep hij net is hij weeer wakker! Dus moet er weer naartoe zucht . En ik krijg straks nog wel visite :S. Kan wat worden
Hoi dames, Even vluchtig al die pagina's te lezen. Te moe om alles door te lezen, 2 dagen die wekker om 5.45 uur is niks voor mij. Morgen gelukkig een avonddienst, kunnen we weer wat langer slapen. Milan wilt de laatste dagen niet in zijn bedje slapen. Het is maar huilen, huilen, huilen. Is dit verlatingsangst? Zodra we hem oppakken is het goed en als we hem in ons bed leggen ook. Iemand tips? Moeten we hem nog wel oppakken en bij ons leggen? Dadelijk wilt hij misschien helemaal niet meer in eigen bed. @ Ilse, wat een gave jurk! Ze zal er prachtig uitzien tijdens haar 1e verjaardag.
antje, ik ben altijd tegen het bij me leggen. Want wat jij zegt: ik ben altijd bang dat ze eraan gaat wennen. Heb je hem al even laten huilen? Bij lieke werkt dat meestal wel.
@ antje: in tegenstelling tot Jolan ben ik juist voor het bij me in bed nemen. Ieder geval is weer anders hoor. En ik merk zelf aan Nils dat hij er absoluut niet aan went. Hij slaapt later net zo gemakkelijk weer in zijn eigen bed. Ik vind het zelf ook een prettig idee, en het scheelt mij een hele hoop ge-emmer minder in de nacht. De verlatingsangst gaat vanzelf weer over toch? Maar wat de juiste manier van handelen bij verlatingsangst is, geen idee. Ik doe ook maar wat, haha.
ik denk idd dat het ieder geval apart is. Als lieke bij mij ligt slaapt ze zelf ook niet goed. Ze is om de haverklap wakker, en ik doe ook geen oog dicht.
Ja we proberen al met laten huilen. Vaak is het al geen huilen meer, maar krijzen en dat vind ik erg moeilijk. Net na 15 min huilen er naast gaan zitten. Na een half uur viel hij eindelijk in slaap. Misschien dat we dit even zo moeten doen. Hij wordt meestal zo om het uur wakker als hij in zijn bedje ligt, dan begint het weer van vooraf aan. En meestal na de zoveelste keer nemen we hem bij ons. Mede ook omdat hij vaak wakker werd wegens jeuk. Maar nu is dit echt niet het geval. Denk dat we nu maar even consequent moeten zijn en gewoon naast hem zitten. Zal even een paar zware nachten worden.
Ja absoluut ze is totaal geen baby meer. Ze heeft zowiezo al een heel sterk karakter. Echt een dame met heel veel pit! Ze klimt en klautert overal heen. Heeft in babytaal altijd hele gesprekken. en ze heeft zowiezo nooit een babyhoofdje gehad haha... al vanaf het begin een heeeel sprekend kinderhoofdje.. Zoals mensen het noemde haha Eigenwijze kattekop is het hahaha. wie hyves heeft moet maar eens kijken op: Debbie Profiel - hyves.nl Hier is haar karakter erg goed te zien op de fotos!
Oja, nog leuk nieuws: Nils klapt in zijn handjes!!!! Joehoe!!! Hij begon er vandaag spontaan mee toen we in de C&A liepen, haha. Het ziet er echt zooo schattig uit! Ook thuis deed hij het toen ik het liedje erbij zong!
Klinkt als de 8 maanden sprong. Ik heb Rebecca tijdens de hele erge nachten wel bij mij in bed gehad hoor.
Dat hebben wij ook gehad, hier opgelost door eerst naast zijn bedje te zitten en dan steeds verder de kamer uit dan op de overloop dan de deur steeds verder dicht, deur dicht dan nog even zingen en dan weg, dit duurde bij ons steeds 10-15 minuten meestal werkte dit wel, als we hem bij ons leerleggen wil hij altijd spelen
Hier ook zo... Rebecca went er niet aan. Het heeft 2 nachten geduurd hier.. dat ze echt ontroostbaar was.
Jolan!!! je bent een schat!!! je bent geweldig!! ze zijn echt helemaal geweldig...idd ook degene die je dacht dat ik wel leuk zou vinden......kan niet wachten tot ik ze aan emily der voetjes kan doen hihi. Jann: dat is idd niet veel 20 minuten over de hele dag hopelijk slaapt hij zo een beetje en kun je je aandacht richten op je visite meis Antje: ook hier niet van het bij ons nemen...kan ook niet echt een voorbeeld geven daar wij het niet aan de hand hebben gehad (tot nu toe) als ze al eens wakker wordt dan gaan we er naar toe en laten haar liggen..troosten haar en aai haar over haar haartjes en als alles weer goed is lopen we weer weg en gaat ze weer slapen.....Tenzij ze echt giga over haar toeren is (meestal slaapt ze dan nog dus waarschijnlijk een nachtmerrie ofzo) dan halen we haar eruit en nemen we haar even bij ons in bed of mee naar beneden...maar ze gaat altijd terug naar haar eigen bedje....daar ligt ze ookal vanaf het begin..denk dat ze de eerste twee weken af en toe eens een nachtje bij ons heeft gelegen...maar sinds dien altijd in haar eigen bed maar dat is ieder voor zich en niet elke kindje is hetzelfde
Femke, de laatste dagen hebben we hem niet mee gemaakt overdags. Het weekend is hij wezen logeren en de afgelopen 2 dagen heb ik vroege diensten gehad. Ik weet alleen dat als mijn ma hem in bedje legt, hij een uurtje ongeveer slaapt. Ze is de laatste 2 dagen met hem op hun bed gaan liggen nadat hij na dat uur wakker werd. Ze heeft niet geprobeerd wat hij doet als ze hem laat liggen of terug legt na troosten. Hij heeft een hele tijd wegens lichamelijke problemen bij ons geslapen. Toen we eenmaal begonnen zijn met eigen bedje was dit de 1e dagen ook moeilijk, maar niet zo extreem als nu.
ja ik vind het idd ook wel een groot verschil hoor tussen een beetje huilen en echt hysterisch krijsen. Daar kan ik namelijk ook niet tegen en laat dat ook niet lang gebeuren. Het blijft moeiljk dit soort dingen....
na zeg hihi hebben we er nog een debbie bij hier die naam circeled wel veel rond hier op het forum he
Dat hebben wij ook gehad, hier opgelost door eerst naast zijn bedje te zitten en dan steeds verder de kamer uit dan op de overloop dan de deur steeds verder dicht, deur dicht dan nog even zingen en dan weg, dit duurde bij ons steeds 10-15 minuten meestal werkte dit wel, als we hem bij ons leerleggen wil hij altijd spelen
Dank je! *Om gek van te worden soms hoor, wordt werkelijk overal aangehouden! sommige komen geschokken terug als ze langs lopen om haar ogen te bekijken Anderen zeggen wel 20 keer in 1 minuut wat een mooie ogen ze wel niet heeft. In de supermarkt, kledingwinkels, op straat, de markt, enz, enz, enz,.... soms heb ik de neiging haar een zonnebril op te zetten . Om eerlijk te zijn zie ik die mooie ogen niet echt hoor.. In mijn ogen zijn ze normaal.*