Vriendlief zijn kleren mag hij lekker zelf strijken, haha. Ik strijk eigenlijk alleen de hydrofieldoeken nog af en toe. Als ik zin heb. En de kussenslopen, dat vind ik ook wel prettig. En de kleertjes van Nils als ze gekreukt zijn. Maar meestel klop ik de kleren heel goed uit voordat ik ze ophang, en dan droogt het wel goed glad op. (heerlijk die huishoudelijke praatjes) ga nog even kijken of ik wat nieuws over de vermissing kan vinden!
O je geeft mij hoop. Ooit gaat Milan dus ook door slapen!! Hier ook nog geen tandjes hoor. Volgens mij gaan die van ons gewoon direct voor het "grote" gebit, haha. Wat balen zeg van het speeltje. Slaap lekker en ik zal voor je duimen dat de lammeren er snel zijn!
Nee ik heb er echt een hekel aan. En als ik dan dus eindelijk een keer ga strijken (1 keer per twee weken ofzo) dan doe ik ook maar alles. Ben dan toch bezig...
hoevaak wassen jullie dan? Hier gaan er zo`n 6-8 wassen per week denk ik ongeveer doorheen..en we hebben een 7kilo wasmachine en droger, gebruik de droger alleen voor de witte was en sokken en ondergoed enzo..
hier ook ziggo maar ook geen problemen voetbal: 0-1 voor inter Vermissing: getver zie het hele senario al voor me. meisje kent de "buur"man die aanbeld...hij vraagt of ze even kan meelopen voor het een of ander...en meisje doet dat want hij woont immers twee huizen verderop dus kan toch geen kwaad. krijg er de rillingen van.
denk dat wij ook zo'n 6 tot 8 wassen per week hebben. Geen idee hoeveel kilo onze wasmachine kan hebben. 7kilo is wel veel toch?
hier wassen we alleen in het weekend....zo'n 6 tot 8 en dan is alles er door...en op maandag ga ik op me gemakkie op bed de was opvouwen...emily lekker spelen op bed en ik wasvouwen ( kijk dat vind ik nou weer geen straf maar wel gezellig eigenlijk )
tv doet het sinds 22.15 ongeveer weer. Jullie hebben het gewoon net gemist Zie net op ad dat er een agent is aangehouden in de zaak Milly
Wat enorm shit (excusez le mot) dat je cadeautje voor Wessel direkt weg was. Zou ik ook zo van kunnen balen! Slaap lekker, hopelijk zijn deze lammeren er snel en kan je weer een paar nachten door slapen. Lief van Wessel dat hij juist in deze tijd lekker doorslaapt.
ja 7 kilo is groot, hebben hem sinds kort vandaar dat ik het weet haha...probeer altijd op te sparen! Sinds de kleine er is draait dat ding overuren, paar maanden terug gingen er vanwege het vele spugen soms wel 7 truitjes per dag doorheen! @debs; tja zo zal het inderdaad wel gegaan zijn...
Ik werk voornamelijk in het weekend dus dat is niet handig, was wel meestal `s avonds en dan is het de volgende dag droog door de droger of hangen en dan is het `s ochtends ook gelijk weer weggewerkt.
Vreselijk...1 woord vreselijk...die ouders...mijn hemel wat een verdriet moeten die hebben zeg *slik*
edit zie dat het niet bevestigd is, waarom melden ze dit dan!!! zie hier: Elsevier.nl - Nederland - 'Milly dood gevonden in tuin vlakbij ouderlijk huis'; agent aangehouden