De juni junky's

Discussie in 'De mama's' gestart door diddi, 21 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

dank je voor de link's meiden!

2. debsje1977

hihi en ik zie jullie nog steeds zitten onderin :D

3. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Hup naar bed jullie :D

Hoi Jann

4. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

ik lig al op bed, dacht dat vriendjelief ook naar bed toe komt maar die zit nog in zijn xboxgame dus wacht nog wel ff!

5. debsje1977

hahah met de laptop op bed....ben je dan verslaafd :p ;)

6. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

23.00 uur extra nieuwsuitzending rtl 4.
    Ah de xbox gaat uit...dag dag

7. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.321
    240
    63
    Neh, maar wel een echte juni junky:p

8. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

ik verslaafd, neehoor..........hahaha

9. debsje1977

ik ga ook...ga jamie oliver kijken ( is al bezig) en om 23 uur de extra uitzending ook maar ff ;)

Truste meiden en tot morgen!!!

10. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    doei doei

ik ga ook zo slapen
    welterusten

11. debsje1977

de naam is echt toepasselijk he :p

doei!!!

12. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Wat!! Ik heb 10 bladzijde bij te lezen! Nou ga maar beginnen…
    @ Antje: Hier ook heel erg gehad.. Wij namen m wel bij ons in bed. Terwijl we heel veel negatieve reactie’s daarop kregen. Ik weet ook echt wel dat het niet de juiste keuze is maar laten huilen was geen optie. Je zou naast zn bedje kunnen gaan zitten totdat hij slaapt. Maar hier is hij er uit zn eigen vanaf gekomen hoor. Slaapt nu weer heerlijk in zijn eigen bedje. En ik denk maar zo, als ze 18 zijn leggen ze echt niet meer bij je in bed :p
    @ Femke: Ik ben het met je eens :D Joas klapt ook in zijn handje en gaat heen en weer bij: zo varen de scheepjes voorbij! Leuk he!
    @ Kouf: Joas begon om half 8 weer te huilen. Toen heb ik m even op ons bed gelegd en er naast gaan leggen. Toen is hij heel snel in slaap gevallen en hij slaap nu nog steeds. Wel in zijn eigen bedje.
    @ SM: Jij heet dus ook Debbie.. Ik heb je toegevoegd. Wat heb je een mooi meisje joh. Is het een halfbloedje? Waarom ben jij gestopt met opvolgmelk? En wanneer mag je beginnen met peutermelk?
    @ Debs: Hoe heb jij die uitnodiging gemaakt? Ging Emely zelf zitten?? Dus ze ging op haar zij liggen en zo omhoog?? Joas doet dat ook steeds! Hij is nu bezig met teigeren door heel de kamer. Vreselijk he dat bericht van dat meisje uit Dordrecht.. L Zou ze haar moeder expres hebben moeten bellen dat ze thuis was?
    Pfff wat tikken jullie veel…. Er kom geen einde aan.
    @ Strijk: Hier wordt alles netjes gestreken! Net als Kouf ook zelf rompertjes! Leg netjes op een mooie stapel in de kast. Heerlijk!!
    @ Marjon: Balen joh van dat speeltje. Is idd niet goedkoop!
    @ Kouf: 1 keer in de 2 weken strijken?? Pff hoelang ben je dan bezig ha ha. Ik strijk wel 4 keer in de week denk ik.
    Hier 8 wassen per week.
    Ik zit hier ook met de laptop op bed :p Nog even en dan ga ik ook slapen. Mn man komt gelukkig donderdagavond weer thuis :D
    Allemaal welterusten..
    Liefs

13. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.321
    240
    63
    Ik lees net het volgende in een topic bij voeding:

Ik heb inmiddels vernomen dat het blue band brood inderdaad zonder koemelk is, maar voor kindjes met ernstig KMA toch niet geschikt vanwege de mogelijke sporen. Ik heb ook gelezen dat je met E482 op moet passen bij koemelkallergie, omdat het toch een broodverbeteraar is.

Oei oei, dit brood krijgt Milan en Milan is heel gevoelig voor als het sporen bevat of kan bevatten. Morgen maar gauw ander brood halen, zo krijgen we namelijk ook geen goed beeld met de nieuwe voeding. Maar zo lastig brood vinden zonder iets van koemelk erin. Maar eens bij de natuurwinkel kijken. Anders even geen brood, maar pap.
    Wil toch 100% zeker weten dat hij niks van koemelk binnen krijgt. Anders weten we dadelijk nog niet of de onrust en de jeuk daar nog van komt.

Zo ik ga ook eens het bedje opzoeken.
    Slaap lekker iedereen!

14. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Lang!!
    Ben een hele slechte huisvrouw, heb er echt een hekel aan.
    Ik kreeg tijdens mijn zwangerschap nesteldrang als mijn schoonmaakster bezig was :D.
    Maar ja, ben wel een slechte huisvrouw die de rompertjes strijkt.:)

ga nu echt.

slaap lekker allemaal

15. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Goedemorgen meiden,

Hier heerlijk geslapen! Joas heb het gelukkig goed gedaan. Is het voordeel van overdag slecht slapen :D
    Hij is nu pas aan het wakker worden terwijl hij gisteren om kwart over 7 op bed lag...

Ik hoop dat het vandaag een goede dag mag worden.. Het zonnetje schijnt al zo lekker de kamer in :D

Allemaal een fijne dag.

Liefs

16. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Jann wat heerlijk dat Joas zo goed heeft geslapen!!!
    Hopelijk is hij vandaag in een beter humeur.

Ik heb het 'oei ik groei' boekje mee genomen naar mijn werk. Even doorlezen wat er gaat komen de aankomende tijd :D. Het is wel grappig om te lezen wat hij straks allemaal zou kunnen gaan doen. Dan moeten er nog behoorlijk wat stappen gemaakt worden :$:p

17. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

kouf je zal zien in een x kan hij het, je draait je om en weer terug en hij zit...zo ging het hier iig wel...zo wonderlijk vind ik het!
    Heb je het rustig op je werk?

18. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Ja dat gevoel heb ik ook wel dat het zo gaat.
    Ik zie hem nu al vaak naar de spijlen van de box grijpen en zijn buikspieren aanspannen.
    Goed in de gaten houden dus.
    Maar als je 'oei ik groei' moet geloven kunnen ze al bijna zelfstandig naar de bakker :D
    Ja het is rustig hier, gister en vorige week ook.

19. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.321
    240
    63
    @ Kouf, dat gaat dadelijk zo snel. Als ik zie wat Milan ineens in een korte tijd allemaal doet.

@ Jannn, o heerlijk dat hij zo goed geslapen heeft.

Hier hebben we Milan toch maar bij ons genomen. Hij werd om de haverklap wakker. En gezien ik nog niet zeker weet dat het niet lichamelijk is, dan maar gewoon bij ons. Ook bij ons in bed is hij onrustig. Komende dagen geef ik eens even geen brood. Eens kijken hoe hij het dan gaat doen.

20. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Ik hoop het Antje, lijkt me zo leuk. Maar ik heb geduld hoor. Komt straks waarschijnlijk ook een tijd dat je terug denkt aan de tijd dat ze nog niets konden en je er niet steeds achter aan moet rennen ;)

Wat vervelend van dat brood maar gelukkig dat je er achter bent gekomen. Lijkt me erg moeilijk en een flink gepuzzle wat je Milan wel en niet kan geven aan voeding.
    Prima toch dat je hem bij je in bed hebt genomen. Ookal is hij dan ook onrustig, het is beter dan alleen en verdrietig in zijn bed en jullie onrustig door het heen en weer moeten lopen.:)

Deel Deze Pagina