De juni junky's

Discussie in 'De mama's' gestart door diddi, 21 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Thanx! Haha. Ben natuurlijk beretrots op mijn vent!
    Heb meteen even de nieuwe foto bekeken! Ze is inderdaad alweer veranderd! Tis echt een mooi meisje om te zien zeg! (voorspel gebroken jongensharten!)

2. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

:):) dank je wel femke! :)
    dan zal ik haar maar goed opvoeden en dat ze geen jongensharten mag breken want dat is zielig ;)

3. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Ik geloofde nooit zo in die "sprongetjes" bij 4 en 6 maanden had hij ook zo`n periode van veel huilen, maar toen gaf ik steeds de schuld aan doorkomende tandjes.
    Hij heeft nog steeds geen tandjes, dus ik denk dat ik toch moet toe geven dat het de 8 maanden sprong is.

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik hoop dat het je bespaard blijft. Hier was Emma vooral s nachts opeens veel wakker en huilen. Erg vermoeiend. Eten deed ze wel goed. Ook wat sneller huilen overdag als normaal. Nu is ze weer heerlijk vrolijk. Na een sprongetje kunnen baby's iets wat ze eerst nog niet konden of nog niet goed konden zoals: kruipen, staan enz.
    Hier was het ook wel een paar week. Maar gelukkig 1 tot 1,5 week s nachts drama.

Maar wat een mooi meisje hebben jullie. echt een poppetje! heel schattig.

5. Ellen291982

het wachten waard.:) Een echte stoere vent zo te zien. wat een schattie:)

6. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Zijn er nog meer kindjes die zich in de box optrekken tot staan? Wat een ellende zeg! Wessel gaat staan, blijft heel trots staan, en laat ineens de spijlen gewoon los!:$ Eerlijk waar, hij klettert me toch met zijn koppie tegen die spijlen aan! Wat moet je daar nou tegen doen?

Ik laat hem nog maar af en toe in de box, en laat hem vooral op de grond spelen. Maar ik ben bang dat hij zich nu ook rap aan de bank etc optrekt. Hij kan (gelukkig) nog niet kruipen maar sinds gister weet hij wel hoe hij op de buik vooruit moet komen.

Leuk hoor die nieuwe dingen, maar slecht voor mama`s hart!

7. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @8 maanden sprong: Hier ook nog niet..mischien komt het nog want mijn meisje is 2 weken te vroeg geboren..

@marjonb: nee Chanell kan haarzelf nog niet optrekken..
    Jeetje wat schrikken dat ie zichzelf dan zomaar laat vallen!

@all: Dit is mijn knappe dochtertje! Vandaag gemaakt..Heb haar tegen de bank aangezet en ze bleef eventjes staan haha..

Bekijk bijlage 54026

8. Ellen291982

@marjonb wauw wat staat hij goed zeg!
    kan me goed voorstellen dat je af en toe de schrik er goed in hebt zitten

@chamaro wat een knappe meid!

9. debsje1977

wat een heerlijke kindjes marjon en chamaro...zo lekker eigenwijs kijken he ;)

10. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Ja idd..Ze kan idd erg eigenwijs kijken..
    Naar vreemde mensen of mensen die ze weleens heeft gezien..kan ze hun echt aan kijken met andere woorden van Wie ben jij nou weer?! En kan ze zo 2 minuten die persoon aankijken..
    Ze zeggen weleens..om verlegen van te worden haha

11. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Heej meiden,

Wat kletsen jullie hier veel! Gezellig hoor..
    Ik kan het nog niet goed bijhouden en al jullie namen onthouden.

Hier in iedergeval wel last van 8 maanden sprong. Is net wel zelf om 7 uur in slaap gevallen. Net om 9 uur de fles gegeven en legde hem wakker terug en is ook verder gegaan.
    Misschien nu niet de hele nacht bij ons in bed.. Ik hoop het!!
    Hier nu ook nog maar 1 slaapje overdag. Vandaag van maar anderhalf uur!

Als ik vraag: wat doe de auto's zeg hij TUUT TUUT!!
    Leuk he??!!

Hij kan nu echt super goed alleen zitten. En zet je een mand vol met speelgoed voor hem neer dan haal hij eerst alles leeg en dan leg hij alles weer terug. Hij kan zichzelf zo lekker vermaken!

Liefs

12. debsje1977

1 slaapje nog maar???...jeetje zeg...komt dat door het sprongetje?
    emily slaap nog 2 soms 3 keer per dag...meestal 2x een uurtje.

13. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ja 1 nog maar en dan wel gelijk van 3 uur behalve vandaag dan :D
    Hier nog meer babys hoor, las ik..

14. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    @ Majon: wij hebben de bodem van de box nog hoog zelfs! Hij maakt absoluut nog geen aanstalten om zich op de trekken! Lijkt me ook erg eng hoor, als ie zich ineens loslaat, en dan met zijn koppie hard valt!!
    En tis een schatje om te zien!!

15. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    1 slaapje! Wessel is wel vreselijk aan het rommelen met zijn slaapjes maar meestal slaapt hij 2x op een dag. soms 15 min soms wel 2.5uur. Hopelijk is dat ook beetje duidelijk als die sprong over is.

16. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    De bodem van de box hebben we al een week of 6 laag. Niet dat hij toen al wat probeerde, maar ik vertrouwde het niks. Het bedje staat nog halverwege, hij slaapt in slaapzak, en kan nog niet zelf gaan zitten dus dat kan nog eventjes.

17. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Hier beide bodem van bed & box laag gezet want hij ging zich optrekken.. Niet zo'n fijn idee.

18. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Hier staat de box en ledikant nog op de hoogste stand..
    Chanell doet ook nog geen pogiingen om haar op te trekken..

19. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Ja, ik denk dat wij ook niet al te lang wachten met het naar beneden zetten van de bodems. Je kunt het maar beter voor zijn. Alleen voor de box vind ik dat een beetje zielig voor hem, want nu kan hij zo lekker naar buiten kijken! Maar uit de box vallen is natuurlijk nog zieliger...

20. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Ziet er ook heel ongezellig uit hoor, zo onderin. Maar je moet je gevoel volgen, er zijn geen regels voor. En ik wil niemand bang maken, maar Wessel stond ook ineens. Hij kan niet van lig zelf gaan zitten, kruipt niet, maar hij zat zittend te spelen in de box, en hij stond! Nu zal dat minder snel gaan met de box in de hoogste stand denk ik, Wessel pakt de spijlen ook hoog vast om zich op te trekken, anders lukt het niet.

Deel Deze Pagina