De juni junky's

Discussie in 'De mama's' gestart door diddi, 21 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Goeiemorgen!

Gisteravond zijn we druk geweest met de bruiloft, dus even geen tijd voor ZP. We moesten nog bedankjes uitzoeken, wat nog steeds niet is gelukt (tips?), en bedankje voor de getuigen en ceremoniemeester.
    We willen iets origineels, maar kunnen het nog niet vinden.

Ik heb voor aan de antenne`s van de auto`s al leuke versiering zelf gemaakt, dat is klaar!:D

Kleertjes kijken is leuk, maar niet als je niks kan bestellen:x. Gister heb ik mijn fiets weg gebracht naar de fietsemaker voor een opknapbeurt. Ik heb er zo`n ouderwets stoeltje op zitten , die met beugels aan het stuur zit. Volgens de fietsenmaker levensgevaarlijk, want ik heb een aluminium stuur, en die kan dat helemaal niet houden. Gelijk maar nieuw zitje besteld, geen bobike, die vind ik zooooo duur! Vanmiddag kan ik mijn fiets ophalen, ben benieuwd.

Straks op verjaardag bij de buurvrouw, alle buurvrouwen komen hier bij alle buurvrouwen op de verjaardag smorgens. Soort traditie. Ik ben ver uit de jongeste, maar de dames zijn wel gezellig, en super gek met Wessel dus is wel leuk.
    Vanmiddag boodschappen doen, en vanavond krijgen we visite.

Mijn dag is dus weer vol!

Oja, Wessel slaapt al een hele week door snachts, en is vrolijk, trekt zich nu vlot op in de box, en rolt eindelijk van buik naar rug. Denk toch dat die 8 maanden sprong hem behoorlijk dwars heeft gezeten!

Antje, wat doe je met die kristallen?

Ik kan niet wachten tot Wessel papa of mama zegt. lijkt me zo leuk!:D

Ik ga de kleine man wassen en aankleden, tot later!:)

2. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Goedemorgen allemaal.

Minder zon vandaag dus hopelijk meer mensen hier?:)
    Ga er vandaag een relaxed dagje van maken met Beau, lekker veel spelen op de grond.
    Hij is vandaag trouwens 8 maanden, JOEPIE!! :D

3. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

goedemorgen, gisteravond gewerkt kan ik vandaag uitslapen word ik alsnog om 7uur wakker!!! Ga straks mn moppie weer ophalen, hoor net dat mijn pa buikgriep heeft hopelijk blijft het julian bespaart!

4. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Owja er kwam gisteren een ideetje in mij op; zou het niet leuk zijn om rond de eerste verjaardag van onze kleintjes af te spreken bij iemand?
    Misschien vinden jullie het niks maar vind zo gezellig hier!

5. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Goeiemorgen!!

Gisteravond geen tijd gehad voor mp helaas.

moet nog even teruglezen dat zal snel klaar zijn want het was zo te lezen helemaal niet druk hier ;)

Kapper: ik ben bij brain wash geweest voor het eerst...zitten sinds kort hier op het winkelcentrum en doen alles voor 14 euro...ben helemaal heppie met me modelletje..het is goed geknipt...nu kan ik mijn haar weer los dragen zonder dat het er niet uitziet of lijs langs mijn hoofd hangt ;)

marjon: druk druk druk zie ik wel...veel plezier vanmiddag met de buurvrouwen!!..bedankjes tips...uum tja uuhhh..geen idee..wij hadden flesjes bruidstranen....

mamalous: hopelijk blijft het Julian bespaard die buikgriep...in iedergeval beterschap met je vader!

manlief is vanmiddag lekker vroeg thuis dus we gaan weer een poging tot shoppen wagen :D
    ben ff naar emily die ligt geloof ik haar kamer/bed te verbouwen hihih ;) :D

6. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    goeiemorgen!!!
    Helaas minder mooi weer vandaag, en nu ben ik weer eens vrij:(... Helaas, maar gelukkig is er nog zp;)!!!
    Nils was er weer vroeg bij vanmorgen, half vijf:(.... Daarna sliep hij tot half acht/acht uur, vroeg voor hem. Toen lag hij te kraaien in zijn bed. Hem nog even bij mij in bed genomen met wat speeltjes, kon ik nog lekker boekje lezen... Maar daar was Nils het niet mee eens, want mama's boek is veeeeeeeeel leuker dan het speelgoed natuurlijk. Na de zoveelste poging van Nils om mijn boek uit mijn handen te grissen zijn we maar opgestaan...

@ Mamalous: ik vind het een leuk plan!!! Lijkt me supergezellig! Gaan we werk van maken! En hopelijk krijgt Julian geen buikgriep. Is echt een naar besmettelijk virus wat rondgaat!

@ Debs: 14 euro voor de kapper, da's echt weinig zeg!!! En nog helemaal super dat het goed zit! Ik moet ook echt nodig weer!!! Ben nog maar 1 keer geweest sinds Nils is geboren:). Maar draag het altijd vast, dus dan merk je er ook niet zoveel van.

Weet niet of jullie daar ook last van hebben (gehad): haaruitval? Bij mij was (is) het echt enorm! Ik had een dikke bos, maar tis nu echt een zielig staartje. Maar het begint wel weer terug te groeien gelukkig. Vooral rond de haargrens op mijn voorhoofd zie je dat nu, daar heb ik stekeltjes:$.

@ Kouf: GEFELICITEERD!!!!!!!! Onze jongens schelen precies een week volgens mij!

@ Marjon: wat leuk dat jullie zo met de bruiloft bezig zijn!! Komt wel dichterbij nu he! Ik heb trouwens ook oude buurvrouwen, haha. We wonen op een galerij met vier flats. Twee van mijn buren zijn bejaard, haha. Maar wel erg aardig, we gaan ook af en toe op de koffie bij elkaar. Zij zijn ook dol op Nils. Vind het af en toe wel jammer dat er niet ook een mama met jonge kindjes in de buurt woont... Maar ja, tis wel lekker rustig, da's weer het voordeel!!

Ik moet echt even wat gaan doen. Nils is al aangekleed, maar ik zit nog in mijn badjas, hihi. Even douchen en nog beetje door het huis heen. Schoonzusje komt straks even op visite!

7. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.321
    240
    63
    @ Kouf, Gefeliciteerd met de 8 maanden verjaardag!
    Leuk zijn die polo's van de h&m, heb er gister 2 gekocht voor Milan, de groene en de blauwe en een shirt van star wars, dat vondt zijn papa helemaal super.

Wat betreft de kristallen: Een combinatie van 3 bepaalde kristallen zou harmonie en rust moeten geven in huis. Of het werkt, weet ik niet.
    In ons huis is iets aanwezig, ik voel ook vaker aanwezigheid. Dit is al vanaf dag 1 dat ik hier woon. Er gebeuren wel eens onverklaarbare dingen (niks engs hoor!). Op Milans kamer is een opberghok, onder de trap naar zolder. Bij dat hok heb ik altijd een onprettig gevoel, altijd zo geweest. Laats bij het bezoekje aan het medium heb ik de vraag gesteld of zij kon vertellen of er iets is in ons huis en of het negatief is. Ze zei toen: rechts boven. Dat is dus die plek :$
    Laatste tijd merken we het aan Milan. Hij kijkt erg vaak naar iets, volgt dat, lacht erna en grijpt met zijn handje er naar toe om het te willen aanraken. De tip van de kristallen hebben we een aantal keer gekregen. Dus ik ga dat maar eens uit proberen. Misschien slaapt Milan dan rustiger. In eigen bed wordt hij namelijk altijd na 1 uurtje slapen wakker.

@ Marjon, pff moeilijk hoor zo'n bedankje. Ik heb ooit een mini garde gekregen en een potlepel. Die dingen heb ik nog, gebruik ik nog altijd. Misschien iets in die trant, iets wat mensen niet ergens in een kast ofzo gooien. o, nu gauw douchen voordat mijn ouders op de stoep staan voor de koffie.

8. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Haaruitval; JAAAAA!!! Ik heb ook stekeltjes van zo`n 4 cm, over een brede rand vooraan! Gek wordt je er van! Ik draag het nu altijd vast, en bovenop een flinke lading haarlak om die "stekeltje's" in bedwang te houden.
    Hoe moet dat in vredesnaam goedkomen met mijn bruidskapsel over 8 weken?:(

9. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    @Marjon: ooooh gelukkig, jij ook!! Ik draag mij haar ook vast, en als ik dan geen haarlak gebruik, staat die hele rand korte haartjes rechtomhoog!! Geen gezicht!! Maar met haarlak gelukkig weinig last van. Dat moet met je bruidskapsel toch ook vast goedkomen toch? Doet een kapster je haren? Die hebben ongetwijfeld goeie tips en trucs hoor! En meestal vallen zulke dingen jezelf op, en anderen weer een stuk minder...

10. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    @ Antje: best griezelig, zo'n plek in je huis. Vraag je je toch af wat er dan is he... Ik geloof daar in iedergeval wel in. Hopelijk werken de kristallen, en slaapt Milan wat rustiger. Wel een goed teken dat ie naar 'het' lacht, en er blijkbaar niet bang van is.

11. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    @antje: ben je veel bezig met spiritualiteit? Volgens mij vertelde je laatst ook over mediteren tijdens de zwangerschap. Heb het wel geprobeerd maar nooit echt gelukt :( Apart verhaal over je huis en dat het medium dat bevestigd heeft. Laat je weten of de kristallen hebben gewerkt? (over een tijdje)

@ haaruitval: dat herken ik zeker. Maar sinds kort, eigenlijk toen ik met de borstvoeding ben gestopt. Ook mijn nagels zijn minder hard en breken sneller.

@Femke: ja ze schelen precies een week :). Beau is een week te laat geboren. Hoe was dat bij Nils?

@ Mamalous: afspreken. Ik zat er op te wachten dat iemand het voorstelde en moest dus wel lachen toen ik je berichtje las :D. Heel eerlijk weet ik niet hoe ik daar tegenover sta. Misschien vind ik het wel een beetje eng :). Ik weet niet of dat het goede woord is... Ben wel benieuwd hoe anderen hier over denken.

12. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Femke; Mijn schoonzusje is kapster en die gaat mij ook op de bruiloft onder handen nemen. Volgende week gaat ze wat uitproberen, maar ze heeft er al over gehad om veel extra haar in te zetten. Dat plukje wat ik nog heb is niet echt mooi op te steken zeg maar! Gelukkig is ze erg creatief, dus zal uiteindelijk wel goed komen.

13. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    @Afspreken, Ik sluit me beetje bij Kouf aan, aan de ene kant lijkt het me hartstikke leuk, maar ben niet zo spontaan ben ik bang.... Even afwachten wat de rest er van vind.

Is er eigenlijk iemand die aan mijn kant van het land woont? Omstreek Apeldoorn/ Zutphen?

14. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Ik woon in Enschede. Is 30/40 minuten denk ik (ben niet zo goed in schatten van afstand en tijd :D)

15. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ik vind dat ook doodeng hoor afspreken maar tis geen verplichting natuurlijk!! Duurt ook nog wel ff natuurlijk we zien wel toch? Enne vind jullie wel spontaan hoor!

16. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Ha gelukkig, dank je wel :D.

Ik wijs het ook niet direkt af hoor.
    Het leuke van een forum is (vind ik) dat je anoniem met verschillende mensen kan praten zonder dat je wordt afgeleid door hoe iemand eruit ziet/praat hoe hij/zij zich kleed. Dat moet natuurlijk ook niet uitmaken maar er is niet voor niets een eerste indruk.
    Afspreken kan 2 uitwerkingen hebben. Of je leert elkaar nog beter kennen, hebt een beter beeld van iemand wat toch moeilijk gaat digitaal. Of het klikt niet en de gezellige gesprekken hier zijn over. En misschien ben ik voor dat laatste wel een beetje bang.
    Maar als iedereen heel enthousiast is dan zet ik me hier ook wel (makkelijk) over heen en kom ik ook gezellig.

En nu niet denken dat ik een of andere freak ben met een bochel, spraakgebrek en weinig eigenwaarde. Dat valt allemaal best wel mee :D

17. debsje1977

zoooo de appeltaart is klaar...kwam op als dunne..dinges :D
    emily lag lekker op bed..en zag dat ik nog 6 appels in de schaal had liggen die echt op moesten dus ff kijken of ik nog eitjes en genoeg boter en bloem en rozijntjes had...ja dus dus ben lekker aan de bak gegaan :)...en het ruikt me toch lekker hier nu...jummiee!!!

emily heeft gewoon 3 UUR!!! geslapen!!:$ wist niet wat me overkwam hihi....elke keer naar boven kijken of ze "het"nog wel deed:):)

meeten: ook ik vind het doodeng....heb 1x een meeting gehad met 20 andere meiden hier op het forum...was erg gezellig...heel druk...maar ik was doodsbenauwd..(onzeker) want ik ben in het echt toch wel iets anders geloof ik dan hier op het forum....blijkbaar ERUG saai:)...ik weet me nooit geen houding te geven waardoor ik dan ineens niks te zeggen heb...zoek me rot naar woorden maar komt geen zinnig woord uit dan :D:D...dus meeten....zeg geen echt ja maar ook niet echt nee...makkelijk he :D

18. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Wat ben ik blij dat er meer zijn hier die onzeker zijn! Ik heb ook moeite om met veel vreemden een gespreksonderwerp te vinden.
    Gek genoeg heb ik daar hier geen probleem mee!:D

Wat er ook gebeurt, hier wil ik wel graag door kletsen!

Laten we anders over een maandje nog eens iedereen polsen, we "kennen" elkaar ook pas een maand as zondag. Voor mijn gevoel is het al eeuwen!
    Misschien dat we ons over een maandje ofzo gemakkelijker voelen om af te spreken!:)

19. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Polsen we het dan nog eens, ben ook geen held hoor!! Ik ga ff relaxen spreek jullie later vandaag zeker nog!

20. debsje1977

wat zit je toch weer vol goeie ideen Marjon ;)
    sluit ik me helemaal bij aan.

ga emily even eten geven..mezelf ff onder de make-up smeren...en kijken of ik me haar nog hetzelfde krijg als gister toen ik van de kapper kwam hahaha :D...altijd een ramp bij mij daarna.
    en dan lekker shoppen met ut gezinnetje..

btw: voor de hyves dames die op onze toettoet reageerde...uum ja is idd onze toettoet geweest :D...echt met pijn in me hart afscheid van genomen..wat een auto was dat zeg ;)

nou tot later weer lady's ;)

Deel Deze Pagina