@mamalous het ziet er hier idd erg donker uit. Het regent nig niet maar de zon is ook nergens te bekennen:x Echt nederland he. ej word een week van te voren lekker gemaakt voor 1 dag lekker weer en dan is het gelijk weer stom rot weer:x Wat een supergoed idee. ik had er ook weleens aan gedacht. we hebben nu een leuk gropeje meiden bij elkaar. volgens mij wonen we allemaal erg ver van elkaar af of niet? Misschien kunnen we ook in het midden van het land ergens afspreken? of woont er iemand in het midden van het land? ind het ook wel spannend hoor. Maar kan erg leuk zijn. we weten ook steeds meer van elkaar. Later polsen vind ik ook prima hoor, het moet wel leuk gevonden worden natuurlijk! @ilse wow wat een snelle meid heb je zeg! echt heel mooi hoe ze met de stofzuiger aan de gang is haha Vind ik ook hoor als ik mezelf terug hoor op de filmpjes zo apart @jann wij hebben exact hetzelfde voor Emma gekocht laatst haha! ze trommelt er nu heel even op pakt hem in haar hand vast en schud hem heen en weer en legt hem weer op de grond haha! Ook de stapeltoren van fischer price vind ze erg leuk. Ik stapel hem op en voor ik klaar ben heeft zij hem alweer omgegooid haha! @kinderbijslag komt begin april toch? we hadden een leuk zomerjasje voor Emma gezien van bakkaboe (helemaal verliefd op hoop dat ze die straks nog hebben) @marjon wij hadden bij jos de laat iets laten maken zie link Jos de Laat | hét adres voor een origineel en gepersonaliseerd kado! Ze waren er erg blij mee! @antje ik hoop dat die kristallen werken! had ik het er met jou pas niet over? over het gevoel dat je hebt in je huis? Dat was jij toch? Blijkbaar ziet milan dan toch wat. Hoe voel jij je daarbij dan? @debsje haha kijken of ze het nog wel deed haha prachtig verwoord. ja als ze opeens langer slapen vind ik dat eerst ook wel een beetje eng hoor! ook bang dat er iets is gebeurd
ff een ego bericht hoor.. maar ik weet ff niet meer wat ik met Julian aan moet, hij is sinds we thuis zijn alleen maar het jammeren, mopperen, huilen, krijsen als ik hem op bed leg. Dit ken ik echt niet van hem, hij zit nu met slaapzak en al in de box met de hoop dak hem zo wel naar bed krijg, hij heeft nog geen half uur geslapen vandaag en hij si echt heel erg moe! Dat ene tandje is al gedeeltelijk door, dan zou het toch geen pijn meer moeten doen, zag hem net ook wel aan zijn oortjes zitten maar dat doet hij ook als hij moe is.....mmm Moet ik hem maar gewoon in de box laten en dan maar even minder laten slapen? en had nog zo gehoopt zelf ook ff een tukkie te kunnen doen maar helaas..;
owja ik woon int midden van het land, in Utrecht maar het kan zeker bij ons alleen hebben wij geen tuin of iets en als het dan mooi weer is is dat wel jammer! maargoed toch ff polsen hoor of laten we het een maand rusten haha...lekker duidelijk zijn we! Ellen = voor Mamalous = voor
Misschien een beetje koud (niet ijskoud ) diksap geven? Verkoeld ook een beetje de tandjes en misschien heeft hij nog trek. Oortje is hier ook vaak een teken van moeheid. En misschien wel oorontsteking???
eventueel samen op bed gaan liggen mamalous?? zou dat helpen miss??...of met hem gaan wandelen zodat hij in de wagen in slaap valt? het is idd geen mooi weer maar wie weet werkt het wel heel vervelend idd..vooral ook voor hem omdat hij zo moe is...hopelijk valt hij zo toch nog in slaap. zo zitten helemaal klaar te wachten tot manlief thuis is..zou rond half drie thuis zijn maar zul je altijd zien loopt de laatste afspraak weer mega uit
He wat vervelend Mamalous! Vind het moeilijk om je raad te geven zo over de computer. Hij huilt niet als hij in de box zit dan, alleen bij het naar bed brengen? Als hij het vervelend om te gaan liggen en hij zit steeds aan zijn oor kan het inderdaad wijzen op oorontsteking. Zelf geen ervaring mee maar heb dat hier op het forum wel gelezen van anderen. Heeft hij ook verhoging?
Femke was ook voor. Ik wil de mening van de anderen ook wel even weten voordat we het op de lange termijn schuiven. We moeten het ons niet te gemakkelijk maken (marjon, debsje en ikzelf ). Maar als een van jullie echt niet wil is het prima hoor.
Maar over een maand of drie meeten, is toch best lange termijn?? Iedereen moet er wel een goed gevoel bij hebben hoor! Enne, ik denk dat iedereen het spannend vindt. Ik ben ook niet iemand die heel gemakkelijk met iedereen kletst. Ligt er maar net aan wie ik voor me heb hoor. Maar wat er gezegd is, dat je nu zo gezellig kletst, en dat dat misschien heel anders wordt als je elkaar kent, dat kan natuurlijk. Zou jammer zijn als het negatief wordt beinvloed... Maar ik ben meer iemand van 'we zien het dan wel'. Vind het prima nog even te wachten hoor. Schoonzusje is weer weg, was erg gezellig! Nils had zowaar 2,5 uur geslapen!!! Wow!! Nu ligt hij inmiddels weer in bed, maar is aan het kraaien enzo, dus zal wel niet gaan slapen.... Gaan we zo maar boodschappen doen. @ mamalous: wat vervelend dat julian niet wil slapen. Hij zit zichzelf in de weg, zo klinkt het... Zou idd ook met de oortjes te maken kunnen hebben, maar zou het echt niet weten... Nils heeft af en toe ook van die dagen dat hij gewoon niet wil slapen. Dan ben ik maar met hem in de weer... Niets is goed. Ik hoop dat het snel overgaat voor jou... Balen dat je nu zelf ook niet even een dutje kunt doen!
Dat is meer een angst. Kan erg goed zijn dat het daarna nog veel gezelliger is. Die kans is misschien wel juist groter. Zie ik draai al wat bij
Haha, mooizo!! Begin wel benieuwd naar iedereen te worden hoor! Van sommigen staan natuurlijk foto's op hyves, maar van anderen niet!
Dat heb ik ook die nieuwsgierigheid haha... Heb het hier maar losgelaten dat Julian moet gaan slapen, hij kruipt nog vrolijk rond, dan doe ik hem vanavond maar eerder naar bed ofzo als dat wel goed gaat. Bedankt iedereen voor het meedenken en de tips!!
Ik zat net eventjes wat terug te kijken naar de begin pagina's van ons topic. Wat een hoop verschillende namen komen daar voorbij zeg! En wat zijn wij dan een hardcore junkies die over zin gebleven, haha!
Ja we zijn nu met zijn 8en ofzo, om en nabij...durf het niet aan om uit mijn hoofd namen neer te zetten haha...veelste bang dat ik iemand vergeet... Hebben jullie nog leuke weekendplannen? Ik moet morgen overdag werken en zondagmiddag/avond...maar dan weer lekker tot aan vrijdag vrij dan moet ik een nachtdienst doen.
boodschapse.se....ik blijf lekker binnen hij is nu heerlijk aan het spelen wij hebben zo`n opblaasrol van chicco met ballen erin en daar is ie nu mee aan spelen.
Hallo allemaal!!! Ik ben vanmorgen gezellig wezen winkelen! Joas was in de wandelwagen in slaap gevallen. Maar dat was maar een half uur. Hij heeft besloten om vanmiddag maar niet meer te gaan slapen!! L Ik heb hem nu al 3 keer op bed gelegd en hij vertik het om te gaan slapen! Dat wordt dan wel heel vroeg vanavond @ Marjon: Jammer hor dat je nu geen kleertjes kan kopen! Ik probeer hier ook niet altijd teveel te kopen. Kben natuurlijk ook minder gaan werken & er komt nu veel minder binnen . Heb je permanent gehad omdat je van die stekeltjes heb?? Dat krijg je daar nl van ook van.. Dan breekt je haar af. Doen jullie geen trouwfoto als bedankje?? Dat hadden wij gedaan. @ Mamalous: Wat vervelend! Idd wat hier iemand al zei. Koud drinken proberen te geven! En ik ga er ook heel vaak naast leggen en dat doet hij het wel. Geef je ook wat voor doorkomende tandjes? Joas wil ook niet slapen. Hij zit nu weer heel lief te spelen in de box. Een kind kan toch niet op 1 kwartier op een dag slapen wakker blijven? @ Kouf: Gefeliciteerd!! Alweer 8 maanden @ Antje: Heel apart allemaal! Misschien dat het werkt @ Kouf: Ik vind het ook eng hoor om af te spreken Je ben dus niet de enigste En ik ben het ook wel met jou eens.. Hoe jij het omschrijft. Ik vind het ook wel heel leuk om af te spreken maar ben ook zo bang dat we allemaal totaal anders zijn!! En nu zo als je elkaar niet kent is het gezellig.. Ik denk dat ik het gewoon moet doen en dan zien we vanzelf @ Afstand: Naar Apeldoorn wel 2 uur rijden.. Maar richting Rotterdam maar 20 minuten. Utrecht uurtje ongeveer. @ Weekend: Hier gezellig met mn mannetjes van mn vrije zaterdag genieten!! Wat klusjes opknappen. Savonds op viste bij vrienden en zondag doen wij eigenlijk nooit wat! Nou Joas gaat nu lastig worden. Misschien dat hij het nu wil gan doen?? Moet toch haast wel!
Hangt er iets in de lucht ofzo? Beau is ook totaal niet in zijn hum vandaag. Continu aan het miepen om aandacht, kan niet eens even de boodschappen uitpakken of hij huilt al. Slaapt ook weinig. Ben misschien ook wel verwend, hij is normaal altijd vrolijk. Gister was hij ook al wat snel geirriteerd. Zeg volgend weekend gaat de klok vooruit toch? Dat werkt qua opstaan in ons voordeel toch? Shit mijn hele random reader onder de kwijl:x
dat werkt inderdaad in ons voordeel! Het zal dan echt wel in de lucht hangen! hier is Julian uiteindelijk toch om 16.05 gaan slapen, hij moest wel...helemaal uitgeput..nu loopt alleen alles in het honderd haha...dan maar een x wat later naar bed. Wat zit onder het kwijl?!
Ha ha Kouf zit heel je random reader onder kwijl? Hier ook altijd alles! Vooral telefoon! Joas slaapt nog steeds niet.. Hij heeft niet keihard liggen janken op bed en ik ben doodop!!!! Straks zal het wel weer gezeik worden met eten wil hij dat weer niet omdat hij zo moe is.. Pffff... @ Mamalous: Fijn dat ie is gaan slapen! Nou dan maar wat later vanavond naar bed toch? xxx