de random reader. Dat apparaatje om te kunnen internet bankieren. Had even niet in de gaten dat ie dat had gepakt en dat gaat natuurlijk richting mond. Mijn kat heeft de afgelopen dagen ook al zo'n irritant gedrag. Rent heen en weer, hangt in mijn stoelen. Wil naar buiten en dan weer naar binnen. Ik heb geen kattenluik dus ik kan steeds weer de deur open en dicht doen voor hem anders gaat hij enorm hard miauwen. GGRRRRR!!
Bij de rabobank heet dat ding zo. Sommigen noemen het een calculator. Volgens mij heeft iedere bank een andere naam voor dat ding
Daar ging ik eigenlijk ook vanuit maar dat heeft ook wel wat nadelen. Wat te doen met slapen? Als we bij mamalous thuis afspreken komen er dus ineens zo'n 16 man binnen zetten.
Tenminste lijkt mij leuk, met kinderen. Ben ook erg benieuwd naar alle ukkies. Kun je ook goed de verschillen zien, haha. Utrecht is denk ik het meest centraal van alles, of niet? Is voor mij een uurtje rijden ongeveer vanaf Den Haag. @ Kouf: wat een gave kat (hyves, hihi) heb jij (behalve dat ie nu zo irritant is dan he...). Is het een noorse boskat, of maincoon ofzo?? Onze kat is een kruising, moeder is noorseboskat, lijkt daar namelijk wel op! Nils is trouwens 5 dagen later geboren, dus dan schelen onze knulletjes nog steeds een week, haha! @ marjon: wel super dat je schoonzusje je haar wil doen! En die stekeltjes komen echt wel goed. Over acht weken zijn ze alweer een stukje langer, en makkelijker tussen je haar weg te werken. @ zomertijd: ik vind het een nadeel, een uurtje korter slapen!! Ik heb dat weekend ook nog eens vroege dienst, dus ipv 7.15 beginnen, dus om 6.15 eigenlijk.... Moet ik om 4.45 opstaan! Ga ik nu nog maar even niet aan denken... @ weekend: morgen even 'grote' boodschappen doen met zijn drietjes. En 's middags naar een tweedehands kleding en speelgoedbeurs. Zaterdagavond komen schoonouders (waarschijnlijk) die blijven een nachtje slapen dan, en gaan zondag weer weg.
weet het niet precies, ellen misschien? Zou ik moeten nakijken. Maar heb ook niet alle foto's van iedereen bekeken hoor...
Daar had ik nog niet aan gedacht, haha. Iedereen campingbedje mee, en de woonkamer als slaapzaal? Nee grapje hoor. Nils slaapt toch niet als er zoveel drukte is... hier moeten we nog even over nadenken!!
Volgens mij heb ik van iedereen wel een foto gezien. Debsje heb ik even moeten zoeken maar uiteindelijk wel gevonden Het is een maine coon inderdaad. Wel een klein uitgevallen maine coon hoor. Mijn schoonouders hebben er een die is zeker 1.5 keer zo groot en die slaapt de hele dag. Lijkt mij heerlijk als die van ons dat ook gaat doen @ Jann: ik zie nu net pas je berichtje. Vervelend dat Joas niet wil slapen!! Hopelijk vannacht dan extra lang. Gelukkig is je man er weer om iets over te kunnen nemen nu toch. Sta je er niet helemaal alleen voor. Ik had Beau net naar bed gedaan omdat hij vanmiddag bijna niet had geslapen. Nou daar was hij het niet mee eens. Huilen zeuren bah. Heb hem maar even laten gaan. Tot ik dacht, misschien wel handig om hem er nu uit te halen dan kunnen we vroeg eten. Wat denk je, slaapt hij ineens Weekend: morgen komt mijn moeder met een vriendin van haar langs. Die komt nog even kraamschudden . Morgenavond laat komt vriendlief weer thuis. Heerlijk!! Dus zondag is het quality time met z'n drieen.
Dan doe ik even een poging. Ik neem de volledige schuld op mij indien ik iemand vergeet: (noem wel degene die het langst en het vaakst meekletsen he!) Marjon (& Wessel) Antje (& Milan) Debsje (& Emily) Ilse (& Eva) Ellen (&Emma) Jannn (& Joas) Mamalous (& Julian) Kouf (& Beau) Femke (& Nils) Zo, hopelijk heb ik alle kindjes ook bij de juiste mama's! De jongetjes zijn wel zwaar in de meerderheid valt me nu pas op!
Beau is al weer wakker. Heeft maar liefst een kwartier geslapen . Nou dan kunnen we toch nog op tijd eten (hij dan)
@ Kouf! Mn man is nu gelukkig thuis. Twas net echt gillen op bed. Ik dacht laat ik maar vast zijn eten geven. Wat blijkt dus.. Hij had razende honger!! Nu is hij weer lief. Wel heel moe, maar hij gaat zo lekker naar bed. Gewoon iets vroeger. Mn man zit nu ff lekker te spelen met m.. @ Femke: Wat goed van je dat jij alle namen weet van de kindjes.. Ik moet altijd heel goed nadenken!
Haha, nou gelukkig! Nils heeft ook niet meer geslapen na vanmorgen... Het zit in de lucht denk ik. Hij is nu enorm moe, en daardoor een beetje vervelend. Heb hem nu in de kinderstoel naast me gezet. De box of speelkleed is geen optie, want hij wil het liefst bij mij op schoot. Kinderstoel is een compromis waar hij nu even genoegen mee neemt... Ga zijn eten klaar maken!!! Vanavond voor het eerst een (stukje) tartaar voor hem bakken. Als het net zo'n carnivoor als zijn vader is gaat het er zo in, hihi.
Doe je dat dan door het eten met de staafmixer of eet Nils al een prakje? Hier echt nog niet hoor Ik zit gelijk alle namen ff uit mn hoofd te leren Wij eten staks als Joas zeker te weten slaapt. Biefstuk, sla & pattat!!