De juni junky's

Discussie in 'De mama's' gestart door diddi, 21 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ahh meid wat vervelend voor je!! Tanden??
    Geef m een zetpil.. Straks zit je de hele nacht.

2. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

och jee. Balen. Tandjes of toch een ontsteking ergens :(
    Vervelend. Wat mij ook opvalt bij die kleintjes. zo hebben ze ineens koorts en zo weer niet. maar hij is de hele dag al niet lekker he?

3. Koekeloerie

Eva ligt net op bed. en ik heb me lekker voor de tv gebivakeerd. Heerlijk met een glaasje wijn erbij. X- factor staat op. LEUK :D

4. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Hier begrijp ik je niet helemaal :) verder denken we inderdaad hetzelfde :D

@ mamalous: Wat vervelend zeg!! Zit hij ook nog steeds aan zijn oren? Misschien toch een ontsteking? Aan de andere kant als Beau oververmoeid is, is hij ook een stuk warmer dan normaal. (hopelijk stelt dat je wat gerust;))

5. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    @ mamalous: aaaaah gossie, hij is gewoon niet lekker dus?! Sterkte met hem...

@ tartaar: geen succes helaas. Had een prakje gemaakt, sperziebonen, aardappel en rul gebakken tartaar. Nils vond het wel lekker, maar de tartaar is gewoon te droog. Die blijft, ondanks het smeuige prakkie, in zijn keel steken, met hoestbui tot gevolg... Moet ik dus iets anders op verzinnen... Misschien pureren met de staafmixer?? Wat doen jullie met vlees?

@ dierentuin: helemaal prima! Vind ik een goed plan ook. Zijn we ook een beetje bezig! Ben het ermee eens, dat wel iedereen er achter moet staan.

@ Jannn: Tja, vraag je je echt af hoe ze af en toe met zo weinig slaap toekunnen. Nils heeft dat soms ook. Dan slaapt hij ook maar een half uurtje ofzo... Ontzettend moe, maar slapen ho maar. Hij kan er nu wel beter tegen dan een paar maanden geleden.

@ zp-en: vriend maakt af en toe lollige opmerkingen vanaf de bank (ik zit aan tafel, draadloos internet werkt niet op laptop). Maar het maakt hem niet zoveel uit hoor. Hij vindt het ook wel fijn dat hij lekker voetbal kan kijken dan, haha.

@ Ilse: haha, ik ben ook een schijtlijster hoor! Echt vreselijk, in ons vorige huis was de wc beneden, en als ik dan 's nachts moest, dan rende ik echt, haha! Oooh, en als ik toch aan het bekennen ben, ik heb meer dan een jaar geleden een onwijs enge film gezien (30 days of night: NOOIT KIJKEN). Na die film ben ik nog steeds soms bang als ik alleen thuis ben 's avonds (schaam schaam). Ben als de dood dat er dan zo'n creep op mijn balkon staat. Echt te idioot voor woorden, maar ik heb heeeel veel fantasie dat blijkt...

@ Antje: ik zou echt niet willen weten wie of wat er in ons huis nog rondhangt hoor. Brrrr. Hier woonde voor ons een oude dame, die is overleden. Weet ook niet of ze hier is overleden, maar wil dat ook niet weten. Gaat mijn fantasie echt met me op de loop....

(@Ilse: nu niet zo'n zielig klein stukje he?:D)

6. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.321
    240
    63
    Hier ook zo'n angsthaas 's nachts. Gelukkig hebben we boven ook een toilet, anders had ik een probleem 's nachts.
    In toeval geloven we niet zo ;)
    Mijn zusje heeft eens kaarten laten leggen bij iemand. Die persoon vertelde haar dat ik 2 kinderen zou krijgen. Een jongen en meisje (het medium laatst zei ook dat wij nog een meisje krijgen. Hopelijk hebben ze gelijk, zou mooi zijn, haha)
    Die kaartlegger had ook gezegd dat mijn oudste kind een wat ziekelijk kind zou zijn. Iets met allergieën of luchtwegen :$

@ Mamalous, misschien toch last van nog een tandje?

Geven jullie kindjes eigenlijk ook kusjes? Milan doet dat door zijn open mond tegen onze wang te drukken. Sinds vandaag doet hij dit ook uit zichzelf, zo lief! Krijg ik gewoon ineens een kus op mijn wang.

7. Koekeloerie

:D whahaha Femke ik kom niet meer bij :D

Wij zijn aardig hetzelfde. ik heb ook teveel fantasie. Dat soort films kan ik ook echt niet kijken. Écht niet. Toen we voor een hond gingen kijken heb ik besloten dat het een "pit-bull" werd... wanna know why???? whahaha te erg toch. Het schrikt de boeven af :D geeft me wel een geruster gevoel hoor. En onze wc is beneden. Met een wc raampje. daar kijk ik snacht bewust niet naar... bang dat er iemand staat :$.
    Tjah hallo hoe oud zijn we nou?! :p

Oh en als we dan toch op de biechtstoel zitten:
    Ik ben bang van alles wat vliegt... vooral stekende insekten. ik ga echt op de loop. Zie je het al voor je. Ik houd mijn hart al vast voor van de zomer als Eva met een ijsje in de tuin zit en er eentje aan komt zoemen... :)

8. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Sorry ik typ soms echt veel te snel!! Ik bedoelde: Ik ben denk ik net als jou!

9. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Antje: Ja hier ook met zn mondje open op mn mond :D
    En kroelen doet hij ook. Dan leg hij steeds zijn hoofdje in mijn nek.. ZO lief!!

10. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    hahaha duidelijk. Ik ken dat wel, hier gaan de teksten die ik wil typen sneller dan mijn vingers kunnen :D

11. Koekeloerie

En wij krijgen nog een HEEEEEL HEEEEL druk jongetje.... serieus nog drukker dan Eva... mennn dat trek ik niet. Ik hoop toch dat ze niet helemaal gelijk krijgt ;) Wel leuk hoor een jongen en een meisje. Al maakt 2 van hetzelfde me ook niets uit.

12. Koekeloerie

@Antje wat lief trouwens van het hapje.

hier trouwens nog geen kusjes.
    Ze maakt wel smak geluiden maar als ik mijn wang laat zien draait ze haar hoofd om. Lekker dan :(

13. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.321
    240
    63
    Femke, ik ben ook heel bang als ik 's avonds, maar vooral 's nachts alleen thuis ben. Slaap hier ook echt met de slaapkamer deur op slot.
    Ik wil geen huis waar iemand in overleden is! Is in dit huis, gelukkig, ook niet. Maar hier hebben wel de mijnen gelegen. Wil graag weten wie het is omdat het wat onrust brengt. Bij vreemde laat ik echt wel het huis reinigen. Maar familie mag blijven, dat vind ik juist een prettig idee.

Milan gaat al 2 dagen zonder protest slapen :(
    Wel wordt hij steeds na 1 uur wakker. Iemand idee waar dat aan kan liggen? Dit is alleen in zijn eigen bed het geval.
    De laatste dagen lijkt hij ook veel beter in zijn vel te zitten, stukken vrolijker. Maar heeft ook ineens minder slaap nodig overdags.
    Zal dit het effect van de voeding zijn? I hope so! De jeuk is nog wel aanwezig, maar dat heeft natuurlijk ook tijd nodig om te genezen. De schilfers op zijn hoofdje lijken minder te worden.

14. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    We zitten trouwens op 150 pagina's!!!

15. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    @ kusjes geven: ik weet niet of het echt zo bedoeld is maar ik krijg regelmatig een natte open mond tegen mijn wang :D. Dan zitten we samen even te kroelen en dan doet hij dat. Dus ik houd het op kusjes geven ;).

@bang: ja soms wel maar ik ben zo vaak alleen in huis dat dat wel snel overgaat. Maar ben ook gevoelig voor enge films hoor. Dan loop ik met mijn rug tegen de muur de trap op omdat ik bang ben dat iemand me in mijn nek springt :D

@glaasje wijn voor de tv: heerlijk, ga het inschenken en nog even flikken afkijken. (heb de helft alweer gemist omdat ik toch steeds even wil kijken hoeveel er is geschreven :D)

16. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.321
    240
    63
    @ Ilse, o jee een heel druk jongetje. Nou dan ga je je handen helemaal vol krijgen. Ind maar hopen dat ze daar geen gelijk in had.

@ biechtstoel, hier ook panisch voor wespen en een spinnen fobie. Van spinnen kan ik echt in paniek raken.

17. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.321
    240
    63
    @ Kouf, flikken? flikken maastricht?

18. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Wahahaha, ooooh ik ben echt heel erg blij dat ik dit lees zeg. Dat raampje-verhaal herken ik helemaal, hihi. Bij ons vorige huis moest ik dus door de hal naar de wc. In de voordeur zat dus ook zo'n raampje, waar ik dus niet naar durfde te kijken. Ook als de dood dat er iets/iemand voorstond. 1 keer deed ik het wel, (dus na die enge film) en toen moest ik dus gillen (ik schaam me echt kapot nu hoor) maar er stond natuurlijk niemand. Heb maar tegen mijn vriend toen gezegd dat ik dacht dat ik een spin zag:).

19. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.321
    240
    63
    Haha Femke wat een giller. Hier een giller van mij: Ik ben echt als de dood voor inbraak. Is een kind trauma nadat ik 2 mannen in onze auto zag.
    Onze huizen zijn vrij gehorig. Zoals zo vaak hoorde ik weer eens wat in de nacht. Was echt ervan overtuigd dat het hier was. Vriendlief mocht echt niet gaan kijken. Ik dacht, ik jaag ze wel ff weg. Nou, ik als een idioot op de grond stappen en roepen dat ze moeten oprotten.
    Er was helemaal niks aan de hand, gewoon kabaal bij de buren. Haha, vriend lacht zich nu nog altijd rot erover. En de buren die zullen wel gedacht hebben, wat een achterlijke :D

20. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Wow 150 pagina's! Wij zijn echt actief zeg!!!

@ kusjes geven: Doet Nils ook af en toe. Vandaag nog ging hij helemaal los. Dan pakt ie met 2 handjes mijn hoofd (liefst in mijn haren, geeft veel houvast), en drukt keihard zijn open mondje op mijn wang/nek/kin/ wat dan ook. Haha, zat echt onder het kwijl en snot, maar dat hebben we er graag voor over he!

Deel Deze Pagina