@debsje: heb je vandaag nog goed geshopt? en gelukkig heb je mysterie Hummer opgelost. Wat is er voor die enorme bak in de plaats gekomen?
Geeft niks, ik vergeet zulke dingen ook direct weer,haha. Mijn vriend is trouwens in slaap gevallen op de bank. Ligt heel zachtjes te snurken, schattig...
ik heb hem om dezelfde reden aanstaan als Deb. Ik wil soms gewoon alleen bijlezen zonder de verwachting te wekken dat ik ga reageren. Bij de juni mama's wordt heel veel gebept en soms even geen zin om te reageren.
Welke foto bedoel je Ilse?? heb ik hilarische foto's van Emily dan?? nu moet ik toch echt zelf me hyves gaan doorspitten hihihi maar idd die hummer was onze trouwauto...reed wel lekker hoor..maar een slurpbak..gossie mag blij zijn dat het niet onze eigen auto is....daar loop je op leeg op zo'n ding MAAR: moest wel van David ff zeggen dat we nu ook wel een speciale auto hebben...LOL....een alfa romeo 159 JTDM sportswagon special edition Giugiaro...ppffff noem het ff zeg hahaha....maarrre hij haalt het niet bij mijn crysler 300c full options hoor zoo ik ben klaar met opscheppen hoor
Kouf: lekker he zo'n vrijdagavondje lachen op een forum met een wijntje erbij ik drink niet...maar rook wel