De juni junky's

Discussie in 'De mama's' gestart door diddi, 21 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Hier zat hij opeens op zn knieen

2. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

bedje en box hier ook nogsteeds op de hoogste stand...ze kan nog niet zelf gaan zitten vanuit lig..dus optrekken doet ze nog niet...kan wel al vanaf haar 6de maand zelfstandig zitten maar nog niet zelf gaan zitten dus zodra ze dat gaat doen of lijkt te gaan kunnen zetten we de boel naar beneden.

3. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Wat een leuke kindjes allemaal!

@ Chamaro, wat een stoere bank.

@ Marjon, o wat eng dat hij zomaar los laat. Dan schrik je je toch rot. Milan heeft de neiging als hij moe is zo zijn hoofd omlaag te laten vallen. Heeft dus al een aantal keren de grond een kopstoot gegeven :(

@ Jannn, hopelijk een betere nacht voor jullie. Wat gebeurt er eigenlijk als jullie hem niet bij jullie in bed nemen. Blijft hij dan huilen?

@ box, hier de box nog in de hoogste stand. Maar hij is zelden in de box. Bedje al langer omlaag, maar dat was omdat hij 2 keer in elkaar gezakt was omdat 1 houdertje niet meer bleef zitten.

Vanavond was Milan aan het brabbelen en het kwam al aardig in de buurt van het woordje mama:)

4. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @antje: Jaa dank je wel! :D

5. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Antje.. Ja dan is het huilen en niet te stoppen! Overstuur raken..
    Maar net heb ik hem wakker in bed gelegd en ik hoor hem niet meer :D
    Dus misschien gaat het de goede kant op.
    Ik ben allang blij dat hij bij ons in bed in iedergeval wel slaapt, ook als is dit niet de goed methode.. Komen wij wel aan onze rust.

Wij gaan ook lekker ons bedje opzoeken.. Nu nog zonder kleine man er tussen :D
    Gisternen lag hij er gelijk al bij...

Welterutsten allemaal!

6. debsje1977

Weltruste jann..en denk maar zo...het is tijdelijk dat hij tussenin ligt ;)..enne ik zou soms wel eens willen dat die kleine van ons een nachtje naast me lag...maar dan valt ze niet in slaap want papa ligt erook dus das spelen spelen spelen :D dus ligt ze lekker op haar eigen bedje ;)

7. Popsel

Popsel Actief lid

24 jun 2007
    281
    0
    0
    #147 Popsel, 24 feb 2010
    Laatst bewerkt: 24 feb 2010
    Wow, wat gaat het snel hier. Ik heb nog niet alles kunnen lezen maar wel wat opgevangen over de 8 maanden sprong.
    Mijn dochtertje is nu 8 maanden en 2 weken en ik denk dat ze die wel gehad heeft ;)
    * ineens wakker in de nacht
    * ontroostbaar gillen: alleen rustig als ze uit bed was
    * ineens meer willen eten
    * meer jengelig, vooral overdag
    * overdag slechter en korter slapen

Kortom: allemaal dingetjes die ze eerst niet deed. Normaal huilt ze echt alleen bij erge honger en vermoeidheid. We herkenden haar dus echt niet terug. heeft hier gelukkig maar een kleine week geduurd, ook in combinatie met doorkomen van 1 tandje onderin.

Het is echt een sprong geweest en ik geloof daar wel in. Niet dat ik me er op vast pin maar veel lijkt wel te kloppen. En ineens zit ze weer lekker in haar velletje en kan ze weer meer.

Ze klapt nu echt gericht in haar handjes, wiebelt/danst op muziek, geeft kusjes en knuffels als ik het vraag, nog meer schater lachen, speelt beter alleen, verplaatst speelgoed en lijkt nog bewuster te spelen: kortom: super leuk om die ontwikkeling te zien!

Ze slaapt weer als vanouds hele nachten door en zit ineens overdag op 2 slaapjes. (totaal meestal 2x2 uur)
    Het regelt zich dus helemaal vanzelf.

Iedereen succes en ik blijf hier lezen, leuk!

En wat een leuke foto's!

8. debsje1977

hi popsel...had vanmorgen nog even gereageerd op het eten van je dochtertje....dat is zekers niet teveel hoor bijna gelijk aan onze kleine droppie ;)

9. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Ik ga op bed!
    welterusten iedereen!

10. Popsel

Popsel Actief lid

24 jun 2007
    281
    0
    0
    @Debsje,

Dank je wel, heb nog niet zo ver terug gelezen :)
    Fijn om te lezen, heb soms het gevoel dat ik haar moet verdedigen: 'ze eet echt niet veel hoor...."
    Ze geniet zo van het eten dus ik laat haar lekker genieten!

Rustige nacht allemaal

11. debsje1977

begrijp je helemaal ;)

truste meis!

12. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal!

Ik doe een poging om met een flinke kop koffie mijn ogen open te krijgen na een beroerde nacht. Wessel begon rond 1 uur weer met gillen, liet zich troosten en begon weer opnieuw. Om 3 uur maar bij ons in bed, maar meneer had de slaap uit. Tegen 5uur weer gaan slapen, en 6.30 weer WAKKER!!!

GAAAAAPP!!!

13. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ahhhh meid... Wat erg!! Ik weet wat het is :(
    Vannacht ging het hier goed..
    In iedergeval wel om half 11 huilen.. Net toen wij naar bed wilde gaan.
    Hij heeft de hele nacht tussen ons in gelegen en niet lang wakker geweets. Om 7 uur werdt er aan mijn haren getrokken.. :D
    Zal vandaag niet 1 slaapje zijn want dat kan nooit als hij al om 7 uur uit bed is...

14. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    @jannn, wat doen die tabletjes waar je het over had bij dat andere onderwerp? misschien dat dat wat is?

Wessel is wel duidelijk heel druk in zijn hoofd, dat zal er ook mee te maken hebben denk ik. Hij ligt nu een half uur in de box en heeft zich al 2x van buik naar rug gedraait. (kon hij nog steeds niet)
    Misschien dat het dan snachts ook snel beter gaat, hij sliep veel op de buik, maar kon dus niet terug komen; dus gillen!

15. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ow ja sorry.. Die zijn van VSM heet kindival.. Mag vanaf 0 maanden gebruikt worden.. En geeft wat rust geloof ik..
    Helpt niet bij iedereen hoor, maar hij valt hier in iedergeval wel zelf in slaap weer en heeft geen huilbuien meer.

Kindival tabletten | Pure Lijfkracht van VSM

Succes,

Liefs

Hier ook nog ff een foto van mijn lieverd :D

16. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Hier is hij :D

17. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Op zijn knieen in de box..

18. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Wat een wijs mannetje! Hij hoeft nog maar een klein stukje en dan staat hij ook!
    Ik ga dat spul vanmiddag maar eens halen, wie weet helpt het hier ook!

19. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Alweer wat vroege vogels hier zie ik!
    Hier wel een goeie nacht gehad, maar wij zitten dan nog niet in een sprong. Als Nils aan het spoken is 's nachts, of ziek is dan neem ik hem ook altijd bij me in bed hoor. Hij slaapt normaal gesproken altijd heel goed, dus als hij huilt 's nachts is er wel wat aan de hand. Bij mij in bed slaapt hij meestal snel weer gelukkig. En dan heb ik ook een rustigere nacht!

@ Marjon: sterkte vandaag dan met zo weinig slaap!

@ Jannn: wat een schatje! Wat zit hij al goed zeg. Als ik Nils neerzet, helt hij helemaal naar voren, en hangt hij als het ware op zijn buik. Heeft nog nul rompbalans. hihi.

Vriend heeft een dagje vrij genomen vandaag. Gaan even een dagje weg! Schoonzus is op vakantie in de buurt met gezin, dus gaan we even op bezoek. Hopelijk een beetje goed weer. Is nu nog erg somber!

20. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Thanks meiden.. Ja hij kan al goed zitten he :D

@ Marjonb... Je kan het geloof ik overal krijgen.. Zowiezo bij de betere drogisten!

Kben beneiuwd.

Liefs

Deel Deze Pagina