het is een sparta amazone geworden. net opgehaald, en lieke's eerste ritje is een feit, ze vond het super ja dat had ik idd ook hoor van te voren met dat weekendje. Maar ik baalde toch dat ik er niet bij kon zijn
ja heb hyves: Jolanda Verbunt- van Os Profiel - hyves.nl Je mag me toevoegen hoor Wilde net een foto maken vand e fiets, maar batterij van de camera is leeg komt later dus
Goedenmiddag dames, Kom ik om 15 uur op mijn werk aan, blijkt dat ik vanavond geen 1 jeugdige hier heb. Gezellig . Had ik mooi later kunnen beginnen. @ SM, vervelende situatie meid. Ik begrijp uit je verhaal dat het je dochterje geen goed doet. Dan doe je er goed aan om haar niet meer mee te geven, maar onder toezicht van jou. @ Roken en alcohol, ik ben gestopt op de dag dat ik positief teste. Na de zwangerschap heb ik wel nog eens gerookt op een festival. Blijkbaar vind ik met alcohol op het wel lekker, nuchter vind ik het echt vies. Alcohol drink ik alleen tijdens uitgaan / festival. Thuis eigenlijk nooit. Wijn vind ik niet lekker, krijg er ook hoofdpijn van. Ben meer van de bacardi / cola. @ Auto, ruig een mini cooper! Audi vind ik ook mooie auto's. Wij hebben een ford focus station. Wat een ruimte, wil niks anders meer dan station. Hiervoor hadden we een opel corsa 3 deurs. Als daar de wandelwagen in de kofferbak stond, was het vol. Kon niks meer bij. Alleen een beetje spijt dat we niet weer een diesel hebben genomen. Zeker gezien ik straks weer wat meer ga werken. Misschien volgend jaar maar inruilen. Dan zal het een opel astra worden of weer een ford. @ Desbje, chill zo'n buitenbar en lounge. Ik vind dat niet materialistisch hoor. Dat vind ik als men per se de nieuwste, duurste, grootste tv etc wilt. Puur omdat dat ruig is. Zo'n buitenbar met lounche is gewoon luxe en relax. Wie houdt daar nu niet van. Meeting dus bij jou, klinkt goed in de oren, zeker met die bbq erbij @ Jannn, gaat het al beter met het eten van Joas. Misschien is hij niet zo lekker. Zou mij er niet te druk om maken.
He meiden, Tis hier rustig vandaag! Wat er nu was gisteren met Julian geen idee, ondankt de paracetamol die ik gegeven had bleef hij brullen uiteindelijk samen met hem op ons bed gelegd en toen uiteindelijk in slaap gevallen, toen vriendjelief naar bed kwam toen hem in zijn eigen bed gelegd en begon ie weer, maar van korte duur en verder de hele nacht niet gehoord. Vandaag gewerkt maar volgens vriendlief was alles vandaag goed. Ik ga dinsdag bij iemand op de thee, die ik nog nooit gezien heb maar die via MP een advertentie zette voor een vriendje of vriendinnetje voor haar kindje van 14 maanden. Ben benieuwd...maar vind het ook doodeng! Ze woont echt maar 3 km bij mij vandaan. Eetsmakelijk allemaal en een fijne avond!
@ singlemommy, wat een nare situatie joh...pff snap dat je nu aan het aftellen bent tot morgenavond. Heb je wel wat afleiding? Kan je helaas niet veel adviezen geven hoe je dit aan moet pakken. @roken/drinken; roken volop gedaan tot aan de dag van de positieve test toen niet meer..mis het steeds meer...drinken nooit, vroeger wel met stappen maar nu vind het gewoon echt niet lekker. @ auto; hier ook een ford focus station, zo`n fijne auto!
@ Mamalous: Wat fijn dat het vandaag weer goed gaat met Julian! Had je diegenen van marktplaats of zwangerschapspagina?? xxx
He jannn, via marktplaats...misschien klikt het wel en hou ik er een vriendschap aan over, zou ik echt leuk vinden, hier niet zoveel mensen om mee heen..
Joehoe! Ik ben er nog wel hoor! Vandaag gewerkt, en gisteravond visite. Ik zal proberen op iedereen te reageren, alvast sorry als ik wat mis....... @auto; heel gewoontjes een golf station en een polo, niks bijzonders. @ Roken & drinken; Ik drink alleen met uitgaan een wijntje, verder niet. Roken helaas wel. Dus Debsje en Kouf we kunnen elkaar de hand geven. Tijdens mijn zwangerschap ben ik gestopt, vond het zooooooo moeilijk! Ik ben 3 dagen na de bevalling weer begonnen. @singlemommy; Wat een rot situatie zeg! Kan me goed voorstelllen dat je de klok wel voor uit kan kijken! @Meeting; ik doe gewoon mee! Lijkt me stiekum wel heel gezellig, en aangezien er meer van die onzekere mutsen zoals ik zijn durf ik het wel aan! En een bbq is nooit weg natuurlijk! Misschien wel handig om ver vooruit datum proberen te prikken ivm vakanties etc? Verder is er niet zo heel veel bijzonders besproken geloof ik? Ik ga Wessel lekker in bad doen!
Het is lekker rustig geweest vanmiddag. Scheelt een hoop bijleeswerk. @Jannn: Dus Joas heeft het dus best goed gedaan. Alleen wat drinkt hij weer weinig. Balen. @Antje: wat betekent dat precies dat je geen jeugdige hebt? Knap dat je gelijk alles hebt kunnen laten staan. @mamalous: Vreemd van Julian zeg. Nou ja wel fijn dat hij nu nergens meer last van heeft natuurlijk. Wow dat je dat durft zeg. Ik zou dat nooit durven. Hebben jullie veel met elkaar gemaild of gelijk een afspraak gemaakt. @Marjon: badderse
Ik ben vandaag weer een stukje verder gekomen met de tekening voor de bouwvergunning. En we hebben nog even lekker een eindje met z'n 3en gefietst. het was echt heerlijk weer. Vanavond gaan we op visite bij mijn schoonouders.
Hey dames, Even ego hoor. Heb net een brief gelezen die ik vandaag heb ontvangen van mijn advocaat. Ik heb volgens haar het volste recht de omgang helemaal stop te zetten. Of ik dit ga doen weet ik niet, denk het niet hoor. Ik ga hem zeker wel zeggen dat hij haar hier op kan zoeken. Zo ontneem ik hem niet de omgang. Mocht hij er een zaak van maken sta ik dan ook weer wat sterker denk ik. Ben een beetje opgelucht. Nu maar wachten tot mijn meisje er morgen weer is en kijken hoe ze is.
Heb 2x gemaild en durf het ook eigenlijk niet maarja moet op de 1 of andere manier toch met mensen in contact komen wil ik julian ookmet andere kindjes leren omgaan. Heb wel foto's gezien en zo op het eerste gezicht een leuke meid.
Dat is goed nieuws!! denk je dat hij er een zaak van zou maken? ga je nog wat doen vanavond en morgen overdag zodat de tijd wat sneller voorbij gaat?
Ik ga even op hyves kijken waar je woont. Was je op zoek naar contacten omdat je haar advertentie had gevonden? ik wist niet eens dat ze dat aanboden op mp.
Ik kijk altijd op mp bij kijk in je wijk en toen kwam die voorbij. Ja woon in utrecht, wij komen er beide niet vandaan en hebben weinig mensen hier in de buurt waar we mee omgaan. Vinden we allebei erg jammer we kunnen hier niet echt aarden, hebben ook in een wat mindere wijk een appartement gekocht maar daar helemaal niet bij stilgestaan toen was het ook nog niet zo erg.
@ SM Ik snap dat je de klok vooruit wil kijken! Heel veel sterkte ermee en hopelijk snap hij jou wat je bedoel Je wil gewoon niet meer dat hij met je dochtertje omgaat. Ik vind het sneu voor je dochtertje.. Hopelijk heb ze het wel goed daar nu. @ Mamalous: Spannend!! @ Ilse: Gezellig dat jullie met zn 3e gefietst hebben.. Nou idd niet veel gedronken, maar goed!! ALs hij maar lief is HIj was vorige keer wel heel weinig aangekomen! Wij gaan zo naar vrienden. Joas gaat niet mee. We hebben oppas. Hij slaapt de laatste tijd savonds slecht.. En dan moeten we vaak even bij m gaan zitten etc.. Nou daar heb ik echt geen zin in bij vrienden! EN we komen er al niet vaak. Al waren het nou de beste vrieden dan zou ik het misschien nog wel doen.. Ik ging Joas net in bad doen! Wilde ik zn haren uitspoelen.. Glij hij onderuit zo onder water, ik laat van schrik de sproeier los, midden in mijn gezicht!! Ik spreek jullie snel weer!! xxxx
@jannn...Kan je dan wel rustig bij vrienden zitten als je weet dat Joas thuis misschien niet goed in slaap komt? Wel gezellig, wij hadden eigenlijk een verjaardag, vriendjelief zou alleen gaan, maar die ging ook niet..waarom snap ik niet hij had er geloof ik geen zin in ofzo.. Owjee lag hij zo onder water, het gebeurt ineens in een sec he...je schrikt je rot! Veel plz vanavond!