Femke, Rebecca is niet opgewekt naar mijn ex toe, maar naar mijn nieuwe vriend ze zat nog net zo droevig bij mijn ex in de auto toen hij haar bracht. Echter kan ik daar niks uit wijsmaken, misschien was ze wel net wakker ofzo.
Ellen, het contact tussen mij en mijn ex is heeeel slecht. Hierdoor weigert hij ook contact tussen ons, al gaat het over zijn dochter. Hij heeft van mij een laatste kans gekregen mits hij gewoon contact zou hebben met mij, over rebecca, en hij zich aan haar schema's zou houden.
@ Simo, eindelijk je meisje weer thuis. Gelukkig dat ze opgewekt is. Balen dat je ex zich niet aan haar voedingspatroon houdt. Dat zou voor mij al een reden zijn om echt boos te worden. @ Femke, wat fijn dat je zo je vaste dagen hebt. Doen ze in de zorg vaak moeilijk over. Althans bij ons dan. Wij mogen 1 vaste vrije dag. Dat is bij mij de vrijdag. Heerlijk dat jullie zo gewoon ff naar het strand kunnen. Ik hou heel erg van de zee. Denk dat ik er iedere dag wel te vinden zou zijn als ik er dicht in de buurt woonde. Op vakantie wil ik ook altijd uitzicht op zee, zodat ik de zee 's nachts gewoon kan horen. @ Ellen, hihi liever een mandarijntje dan snoep. Het is inderdaad maar net wat je ze aanleert. Soepstengel vindt Milan ook heerlijk. Alleen voorlopig mag hij ze even niet hebben. Ze kunnen namelijk sporen bevatten van. Milan ligt al meer dan 2 uur in zijn bedje te slapen, WAUW! Ik heb het idee dat de voeding toch wel zijn werk doet want de laatste dagen hebben we gewoon een veel vrolijker kind. Hij was al vrolijk, maar nu schaterlacht hij zo veel, kraait van plezier etc. We hadden toenstraks gebeld voor het ophalen van onze poes. 100 euro vragen ze zich ervoor Crematorium ligt niet eens ver hier vandaan. We gaan hem morgen mooi zelf brengen. Hij ligt nu onder de overkapping in onze tuin. Net ging onze andere kat er naast liggen, alsof hij over hem wilde waken. Wilde ook niet naar binnen komen en leek wat van slag. De katten speelde nooit met elkaar ofzo, accepteerde dat ze in elkaars territorium leefde, maar moesten ook weer niet te dicht bij elkaar komen. Gek, blijkbaar hadden ze toch iets met elkaar.
@ Antje: wij mogen eigenlijk maar 1 vaste dag op mij werk. Da's bij mij de maandag. Ik ben seniorverpleegkundige, en heb op maandag een kantoordag. De woensdag is niet toegezegd, maar die vraag ik altijd aan, en krijg deze tot nu toe ook altijd gelukkig. Woensdag is een dag waarop bijna niemand (met kinderen) wil werken, dus dat werkt in mijn voordeel. En ja die katten he... Blijven je af en toe verbazen. Wat een geld vragen ze er trouwens voor he... Ongelooflijk!
WWW: sniffend, snotterend en snuitend op de bank met een huilende Beau die al dagen uit zijn hum is @ thuis op de bank Morgen meer!
@ kouf: jij sniffend en snotterend of Beau? (of jullie allebei?). Hier ook verkoudheid, Nils niest aan 1 stuk door, en ik ben ook aan het snotteren. Beterschap jullie! Tot morgen! @ de rest: trusten!
Goeiemorgen! Dat was het weekend al weer. Maar het beloofd mooi weer te worden, dus dat is wel weer fijn! Strakjes met Wessel naar het buro, ben benieuwd wat ze nu weer te miepen hebben. Er zal wel weer een fles af moeten ben ik bang, maar daar begin ik echt nog niet aan. Wessel slaapt nu al bijna 2 weken door, op een speentje in de vroege ochtend na. Hier zijn wij heel zuinig op, dus eerst dit maar eens zien vol te houden! Simo; fijn dat je meisje op tijd thuis was, en dat ze een goeg humeurtje had! Heeft ze een rustige nacht gehad? Wel irritant dat je ex zich niet gewoon aan haar schema houd, en nog beroerder dat er niet met hem te praten valt! Ga je nog een afspraak maken met je huisarts? Antje; Ookal zijn het beestjes, je kan er een boel verdriet van hebben! Wel belachelijke prijzen zeg, om ze op te halen! Misschien nemen je andere katten toch soort van afscheid? Kouf; Beterschap met beau! Ellen; Wessel kan ook niet van lig naar zit! Doet er ook niet echt moeite voor moet ik zeggen! Zoetigheid; Wessel is gek op danoontje, en dat is ook het enige zoet wat hij voorlopig krijgt. Al die speciale babykoekjes enzo lust hij gelukkig niet eens. Je maakt hem blijer met een stuk brood of soepstengel! Hobby`s; Ik doe samen met mijn vader aan men-sport (paard en wagen). We rijden marathon wedstrijdjes, gaan samen een dag door de bossen. Maar doen ook serieuze dingen als; demonstraties, begrafenissen en bruiloften. Mijn vader rijd ook op onze bruiloft! Verder lees ik graag, en verder ben ik vooral veel buiten, tuin beestjes, beetje rommelen. Nou, ik ga de boel ff beetje aan kant maken, en dan moeten we richting buro!
hobby's, ik hou van spelletjes spelen, wandelen, reizen, lezen. meeting, ik ben er wel voor in hoor! Naar welke dierentuin willen jullie gaan? Ik ga een abonnement op blijdorp nemen en dan krijgen andere die meegaan 25% korting op hun kaartje, misschien een idee? antje, ach arm beestje altijd moeilijk als er een huisdier overlijdt... Ik kan me je gevoel heel goed voorstellen, maar als hij binnen was geweest had hij ook niet lang meer geleefd denk ik. vakantie, turkije is ook niet mijn land. Veel te warm (daar heb ik altijd last van zonneallergie) en idd zooooo opdringerig. Thailand vind ik echt zo'n geweldig land! Echt een super vakantie gehad daar. ellen, hoe is het gegaan met emma vannacht? sm, fijn dat rebecca weer lekker thuis is. Wat de rest betreft.... ik blijf het lastig vinden om mn mening te geven erover. Mijn gevoel zegt alleen maar: arm kind, dat ze weer ergens heen moet waar het niet echt soepel loopt etc. Maar dat is mijn blik in deze situaties..... Moeilijk. kouf, hopelijk gaat het vandaag iets beter met beau.
Goeiemorgen! Antje: heel verdrietig dat jullie poes is overleden meid....vind het wel erg duur wat ze vragen voor het ophalen zeg! Wat goed trouwens dat de voeding zo goed aanslaat bij Milan!! was je gevoel dus toch goed Simo:..fijn dat kleine meid weer thuis is! en ook lekker is gaan slapen! kouf: beterschap met Beau!! Ellen: wauw emma haar armpje (waarschijnlijk) gebogen! wat een goed nieuws!!!..dat geeft hoop voor de toekomst fijn dat de fysio zo tevreden en positief was Jolan: Thanks voor het opsturen!!!....hihi heb zelf hier bij de wibra ook nog even een "klein" slagje geslagen ....ze hadden nu nog meer leuke (lente/zomer) schoentjes...en die kon ik echt niet laten liggen ..kleine meis komt dus weer om in de schoenen hihi....jep heb echt een schoenentik...Echter de schoenen die jij voor mij op de kop heb getikt waren er nog steeds niet en kregen ze ook niet meer...degene die ik gekocht heb waren ook geen aanbiedingen...dat was wel weer jammer dan. Ilse/Femke/Ingrid/Marjon en degene die ik nu vergeet...HOIIII lekker genieten van het mooie weer vandaag weer Hobbies: met stip op nr1..vakantie's/weekendjes weg daarnaast hou ik van lezen (clickits) en heb nog een tik..wil alle boeken zelf hebben..dus geen biebboeken, bakken vind ik erg leuk...maar dat kan niet zo vaak anders worden we hier echt tonnetjerond , Terrasjes pikken vind ik erg gezellig, shoppen vind ik ook erg leuk hihi, 1x per jaar heb ik vriendinnendag...ga ik samen met een goede vriendin een dagje weg...elke keer verschillende wat...vorig jaar high thea en jaar daarvoor dagje beautydag bij elisyum, dingen op de computer in elkaar zetten....zoals de uitnodigingskaart voor emily haar verjaardag, mijn favovakantielanden zijn tot nu toe toch wel spanje en griekenland....Turkije zul je mij niet vinden..trekt me in het geheel niet om daar op vakantie te gaan. Gister de stad in geweest...zouden voor mij even naar een blouse en jas gaan kijken...maar waar komen we weer mee thuis...juist weer wat voor emily hahaha...hebben jullie dat ook vaak? meiden geniet lekker van het (doorkomende) zonnetje vandaag! als dat kan en voor de werkers onder ons...Werkse vandaag!!
deb, ik weet niet of je mn bericht nog had gelezen zaterdag, maar mn man was vergeten vrijdag de doos weg te brengen bij het postkantoor. Dus dat is het eerste wat ik straks op mn nieuwe fiets ga doen samen met lieke Morgen heb je ze dus!!!
Zo ik ga even een poging wagen om op iedereen te reageren. @Jolan: Leuke fiets heb je gekocht! Deze week wordt het redelijk weer dus hopelijk kan je er veel gebruik van maken. Zag dat je mijn uitnodiging voor Hyves al hebt geaccepteerd. Wat heb je veel foto's van Lieke zeg, leuk!! En ik zag dat ze al een tijdje goed zit. Vakantie Thailand, wauw. Dat staat hier ook nog op mijn verlanglijstje, maar of het er ooit nog van zal komen... @Marjon: dat is nog eens een hobby wat leuk zeg. Leuk ook dat je dat samen met je vader doet. En Wessel slaapt al twee weken door! Kan me voorstellen dat je even niets wil wijzigen in zijn schema, wat het cb ook zegt. Die kittens zijn schattig! En wat een bedragen bieden ze ervoor . Wel lekker voor jou. En gezellig dat je gewoon mee gaat naar de meeting @Jann: wat een nacht heb jij gehad zeg zaterdag. Dan hoef je geen sorry te zeggen voor een ego-bericht hoor. Hoe is het nou met Joas? Is hij echt ziek? Zo te horen aan de auto's die julle hebben houden jullie wel van snel en pittig rijden @ Femke: gezellig gehad met je schoonouders dit weekend? Waarom kan je nu niet meer op de privepaarden rijden? Is dat omdat je er geen tijd voor hebt om er 3 keer per week op te rijden? Wat heerlijk dat je zo dicht bij het strand woont (jaloers). Hier wel veel bos maar dat kan niet tegen het strand op. @Antje: Wat sneu van je kat. Kan me wel voorstellen dat je gaat denken van wat als ik.. is heel normaal. Mooi dat je andere kat bij hem ging om bij hem te waken. Wat reageert Milan snel op andere voeding!! Lekker om dan weer een vrolijk ventje in huis te hebben. Turkije hier ook onder aan het lijstje vakantie landen. Twee keer geweest en nooit meer! Jammer want het is wel een mooi land. Nou trouwens, Instanbul, dat misschien nog wel een keer want dat is niet te vergelijken met de kust steden. @Ilse: Hoe was het gister bij je vriendinnen? Eva overspoelt door alle aandacht? Je schreef ergens mijn sm is lastig maar ik moet het er mee doen. sm=ms of is het iets anders? of heb ik even een blond moment? @mamalous: afspreken met een totale vreemde, RESPECT! Maar jij was dan ook degene die hier voorstelde om te meeten. Waar kom je vandaan en waarom verhuist naar Utrecht. Vind Utrecht wel een leuke stad (veel geweest in studenten tijd). Hoe is het Julian verder gegaan dit weekend? @debsje: lekker geshopt weer voor Emily. Klinkt gezellig zo'n vriendinnen dag. @ ellen: Wat een goed bericht van de fysio!!! Heb net even gegoogled wat haar aandoening inhoudt want dat wist ik niet precies. Enig idee wat de prognose is nu? Snoep wil ik nog lang mogelijk mee wachten. Wat hij niet kent zal hij ook niet missen . Hoe is het vannacht gegaan met Emma. Hopelijk heeft ze niet gespookt @simo: Wat een verhaal zeg van Rebecca en je ex. Het blijft natuurlijk de vader van je meisje en contact lijkt me daardoor belangrijk. Maar dan moet er natuurlijk wel mee te praten zijn. Is de nacht goed verlopen met haar? Kan me wel vinden in je idee dat hij haar maar moet zien in haar vertrouwde omgeving en niet bij hem thuis. Dat kan altijd toch als ze wat groter is en het ook wat beter kan begrijpen. Heb ik nu iedereen gehad??? ja toch en anders sorry dan komt dat later wel . Beau zit denk ik toch in een sprong. Hij is huilerig en zeurderig. Gisteravond heel hard huilen en niet te troosten. Dan weet ik weer even hoeveel geluk we hebben met ons mannetje want hij is normaal altijd vrolijk. Hier moeten we maar even doorheen. Het gaat trouwens steeds beter met zitten . Vooral als ik een voedingskussen om hem heen leg. En hij gaat ook andere geluiden maken, erg leuk. Zelf ben ik ineens erg verkouden geworden. Was wel wat jammer van vriendlief was weer thuis en ik lag in bed zielig te zijn hahaha. Hebben dan gister ook weinig gedaan. Maar dat halen we aankomend weekend wel weer in. Hopelijk is het dan ook nog mooi weer!
Goedenmorgen dames, @ Marjon, laat het CB maar lekker miepen. Gewoon doen wat je gevoel zegt. Maar heb jij zo'n vervelende CB? Leuk je hobby. Dus jullie vervoersmiddel met trouwen is paard met wagen. Super! Dat lijkt mij zo mooi. @ Jolan, Thailand lijkt mij ook prachtig. Schoonouders gaan in april. Ben al zeer benieuwd naar de foto's. Op mijn vakantie verlanglijstje staan nog heel wat reisjes. Maar daar zullen we toch nog wat aardig jaartjes voor moeten wachten. Zijn niet echt vakanties voor kleine kids. @ Debsje, hihi de schoenenvoorraad toch maar weer aangevuld. Als ik voor mijzelf ga shoppen kom ik wel altijd met dingen thuis voor mijzelf. Maar er blijven ook altijd spulletjes voor Milan aan mijn vingers plakken @ Kouf, hopelijk is het sprongetje snel voorbij. Zul je zien, kan hij dadelijk een hele boel. Wat goed dat het zitten al aardig gaat. Ik hoop ook op mooi weer volgend weekend, is mijn vrije weekend namelijk. Beterschap met de verkoudheid! @ Hier, begin van de nacht veel rond gelopen met Milan. Hij had buikkrampjes. Daarna heeft hij nog heerlijk geslapen tot 9 uur met wel een fles tussendoor om 6. Vriend heeft deze week vrij, dus die zet ik mooi aan het werk Zo, ik ga genieten van mijn vrije dagje.
haha ja, heel veel foto's van lieke idd.... We hebben familie ver weg wonen en vind het wel leuk dat ze haar dan ook af en toe kunnen zien En ben natuurlijk gewoon trots hahaha. Ja thailand was echt helemaal te gek! Hopelijk is beau dan snel uit zn sprongetje....
ja die reizen zijn idd minder geschikt met kids. Hoewel.... mn schoonzus en zwager gaan naar costa rica met een baby van 8 mnd en een kind van 4...... een rondreis. Ach zou niet mijn keuze zijn, maar ze moeten het zelf weten. Wij wilden vorig jaar naar zuidafrika gaan, maar op de dag dat we widlen boeken, had ik een positieve test..... Toch maar niet gegaan.
Goedemorgen, Ellen: wat een goed nieuws van de fysio. Hopelijk gaat ze de buiging echt een beetje maken. Zijn jullie weer een stapje dichterbij. Simo: hoe is het vannacht gegaan met je meisje. Is ze van slag geweest? Wat fijn dat ze weer op tijd bij mama was. Hoe nu verder met papa? Antje: ahgossie, vond zon zielig verhaal. Poezen zoeken altijd een plekje op waar ze zich op hun gemak voelen om te sterven. Het moet een hele geruststelling zijn, dat hij dat bij jullie in de tuin had. Wat ontzettend ontroerend dat de andere katten erbij gaan zitten. 100 euro??? Belachelijk. Marjon: hoe was het bij het buro? Als iets goed gaat moet je niet veranderen is mijn idee hoor. Ik vrees ook dat ze hier gaan miepen dat ze nog 4 flessen krijgt. Ze drinkt ze met zoveel plezier leeg heb echt geen zin om dat af te nemen. Wat een poepies die kittens. Zooo lief. Wanneer mogen ze naar hun nieuwe baasjes? Vakantie: wij gaan dit jaar niet. We willen aanbouwen (en een geluidswal maken naar de buren ). Aankomend weekend zijn we naar CP met vrienden. Zij hebben ook een meisje. Ze is een paar weken ouder dan Eva. Wordt dus lekker genieten in het zwembad. Shoppen: alleen maar voor Eva. Te erg eigenlijk. Ik vind zonde om zoveel geld uit te geven aan eigen kleding. Ik merk dat ik nu vooral wacht op koopjes. Een heel verschil met eerst. Toen ging ik alleen kijken in de merk-kleding winkels. Ongelofelijk dat ik 140 euro voor een spijkerbroek weglegde @Femke: mijn zus woont ook in den haag. Net een huis gekocht.. vlakbij het strand, ze is 31 en heeft een meisje van bijna 6 maanden. Ik zou jullie zo kunnen koppelen als vriendinnen hahaha @kouf: wwwwwooooowwww sm =schoonmoeder wat is ms????? Ze is inderdaad overspoeld met aandacht. Ze heeft zich heel goed gedragen in vreemd gezelschap en vreemd huis. Ze zat continu te lachen. Moppie. Och jeeh ook een sprongetje.. het is een fase, het is een fase, het is een fase. Dat hield ik me telkens voor . En het is ook een fase Ik vind deze wel het lastigste tot nu toe. Beterschap. @Jann: hoe is het met Joas?
De babyshower was gisteren super leuk en gezeliig. Helaas was het geheim door iemand verklapt. Ze had een sms naar de zwangere gestuurd dat ze niet kon komen en hoopte dat ze een leuke dag had.... EEN DAG TE VROEG. Er was wel iets opmerkelijks. Ze zei tegen mij dat ze het geslacht niet weet. Ik heb continu het gevoel dat het een jongen word. Ze kreeg van vriendinnen kado's in het blauw. En ze had een draagdoek ik het blauw genomen. Zou ik niet tot de groep horen die het niet mag weten of is het toeval... ik beschouw haar als 1 van mijn betere vriendinnen en dacht dat zij dat ook zo ziet. Het maakt me verder niet zo uit maar zou wel een tegenvaller zijn als ze het tegen die andere meiden wel zou vertellen en niet tegen mij. Daarna nog naar een andere vriendin doorgereden. Het was lang geleden dat ik beide had gezien, dus super fijn. Daarna Eva afgezet bij opa en oma. Kwam zomaar ineens op om Eva bij hun te laten slapen. Vonden ze natuurlijk super leuk. Mijn vader past toch altijd op maandag op haar dus was net zo makkelijk. Wij zijn gisteren sinds tijden weer eens naar de bios geweest. Vanacht werd ik wakker met giga buikpijn. Leken wel weeen zo heftig. Ik dacht dat ik nu de sjaak was met buikgriep. Gelukkig zakte het weer en nu nergens meer last van. Hebben jullie sinds de zwangerschap ook veranderingen aan je lichaam gemerkt? Ik bedoel niet slappe buik ofzo (duh), maar mijn darmen zijn heel gevoelig geworden en mijn huid ontzettend droog. Hier heb ik voordien nooit last van gehad. Best wel irritant (of word ik gewoon ouder)
@ Ilse: je schoonmoeder natuurlijk!! Kan het ook even niet zo snel terug vinden waar je het schreef. Ik zat aan vervelende ziektes te denken. Had de link naar schoonmoeder niet zo snel gelegd, maar die kunnen inderdaad ook lastig zijn (eerste gedachte was sm,sm??? en dat op een zwangerschapstopic ) Beau heeft eigenlijk nooit heel veel last gehad van sprongen. Ja, hij heeft wel eens een paar dagen een minder humeur, maar dat heb ik zelf ook wel eens... mag allemaal. Maar de afgelopen dagen is hij toch echt wel anders. Hij is ook wel blij hoor en slaapt ook nog goed. Maar is heel snel verdrietig, huilen met echte dikke tranen. 's Avonds ook wakker en huilen. Hoelang duurt deze fase . We zijn al bijna een week onderweg. (tanden sluit ik trouwens ook niet uit). Ben net lang en erg warm gaan douchen. Bleef het maar koud houden :x. Heb daardoor ook ineens weer meer lucht, heerlijk.
Het enige wat ik heb gemerkt is dat mijn eisprong erg heftig was. Heb dagen pijn gehad. Een collega vertelde dat zij dat ook had na de geboorte van haar jongste. Verder nog geen gekke dingen
ilse, dat zou idd wel een beetje vreemd zijn als die andere vriendinnen het wel weten en jij niet. Ik zou hetzelfde gevoel hebben. Balen dat je zo'n buikpijn had vannacht. Het enige wat ik merk na mn zwangerschap is dat ik snel ziek ben. Ik was nooit ziek, maar nu......