De juni junky's

Discussie in 'De mama's' gestart door diddi, 21 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    @femke1978 Ik ben het gewend, we hebben de laatste 8 maanden nog niet 1 nacht van 23 tot 7 kunnen slapen! Ik heb hem vorige maand een weekendje naar mijn zus gebracht om bij te kunnen slapen. Nou ik slieo zo mogelijk nog slechter! haha!
    We gaan vanmiddag lekker samen in het grote bed tukkie doen. Heerlijk!!!!!!
    Fijne dag vandaag!

2. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Jann jullie kleine schat is al een heel mannetje zeg!..bij hem is ook al het baby eraf..het is echt een dreumes..en een heerlijk kerreltje trouwens ;)

hier kleine geslapen van 20 tot 8.30...ze was zelfs op haar aankleedkussen al in slaap gevallen hihi.

fijne dag allemaal

3. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Hier ook een halve nacht tussen mama en papa in. Milan werd tegen 12 wakker. Hadden als eerste gewoon speentje gegeven, goed gelegd. Hij werd dan wel stil, maar na enkele minuten ging hij weer wat huilen, weer stil, weer huilen. En zo ging dat een half uur. Toen hebben we hem maar bij ons genomen. Half 5 weer wakker en was toen onrustig in ons bed. Terug gelegd in zijn bed en daar heeft hij geslapen tot 8.30 uur. Het gekke is dat Milan wel steeds op ongeveer dezelfde tijden wakker wordt. Zal het dan gewoon gewenning zijn ipv de jeuk?

@ Jannn, wat een leuk kereltje. Wat lijken ze groot als ze zo in een stoel zitten hè.

Was net aan het kijken of ik nog recente foto's van Milan op de pc heb (die wat ik eerder geplaatst hebt is al van voor de kerst)
    Kom ik tot de conclusie dat ik de laatste tijd weinig die fotocamera te weinig te voorschijn haal. Gelukkig maakt papa er wel geregeld met zijn telefoon.
    Maar eens vaker die camera te voorschijn halen.

@ Femke, een fijne dag gewenst!

Hier vanavond een spiritueel avondje bij een vriendin. Er komt dan zo'n medium. Ben eens benieuwd, ben daar meestal sceptisch in. Eerst zien en dan geloven.
    Milan gaat dan vanavond logeren bij oma en opa.
    Morgen is een spannende dag voor ons. Morgen moeten we naar het ZH voor een ECG en daarna bij de kindercardioloog de uitslag. KA ontdekte vorige week een hartruisje.
    We gaan er gewoon vanuit dat het iets onschuldigs is, maar vinden het toch wel wat spannend.

4. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Hier een recente foto van de carnaval

5. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

hihi wat een heerlijk eigenwijs koppie heeft milan zeg :D

veel plezier vanavond...ben benieuwd...wel even vertellen hoe je het vond he!
    heel veel suc6 morgen in het zh meis!!

6. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Wat een lekker koppie heb Milan! Heerlijk ventje.
    Wij moeten volgende week naar de KA omdat mijn zoontje steeds moest overgeven maar dat is nu weer over..
    Weet nog niet of we nu nog gaan.
    Ook hoorde de HA hier een hartruisje maar hoefde er niks aan te doen zei hij.

Liefs

7. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    @ Debsje, jaja, ik zal morgen vertellen hoe ik het vond. Ben nog nooit naar zoiets geweest. Vriendin van mij is heel spiritueel. Ik geloof ook wel in mediums, maar moet het altijd eerst zelf ervaren. Dat heb ik ook met alternatieve geneeskunde. Geloof erin, maar ben toch altijd sceptisch. Pas als ik reslutaten zie, geloof ik in die persoon.

@ Jannn, heeft dat overgeven lang geduurd dan? Gelukkig dat het nu over is.
    KA wilde een ECG en dat we naar de kindercardioloog gaan. Waarom dat ze direct actie wilt is ons een ?
    Ze zei wel nog dat het niks hoefde te betekenen.
    Milan heeft wel dagelijks koude handjes en voetjes. Koude handjes heeft hij altijd wel gehad (heeft die van papa), voetjes is iets van de laatste tijd. En soms zijn ze paars. Misschien dat in combinatie met het ruisje?

8. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ik wil de hele tijd reageren maar mn laptop houdt er steeds mee op hij is stuk maar probeer de foto's van julian te redden, had ook net leuke foto's gemaakt om hier te laten zien.
    Nu maar even vanaf mn itouch.

Hier hebben we ook een heftige 8 maanden sprong gehad dat we echt dachten wat moeten we hier toch mee maar gelukkig het gaat weer over!!!!
    Hier ook een spuugerd gaat wel steeds iets beter de ha weet het aan het drukzijn van julian.

Spannend zeg je bezoek aan de ka (sorry weet ff geen naam meer).

Gisteravond nog even bij mijn moeder in het zh geweest ze gaan nog onderzoeken doen maar ze krijgt nu prednison via het infuus.

Volgens mij vergeet ik op heel veel te reageren maar ik moet nog even goed teruglezen!

Maandag gaan wij in ondertrouw!! We gaan voor een geregistreerd partnerschap!!

9. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Hij heeft 2 weken lang veel gehoest en overgeven. HA vond dat wel vreemd dus heeft hem na 3 keer langs gekomen te zijn doorgestuurd naar de KA.. En nu doet hij het opeens niet meer..

Ja kan mischien wel in combinatie zijn van hartruisje.. Maar ik zal me maar niet teveel druk om maken. Misschien valt het wel mee...
    Maak hij nooit een benauwde indruk?? Dat hij naar adem hapt ofzo?
    Heb je het wel gezegd dat hij blauwe handjes/voetjes heeft?

Sterkte.

Liefs

10. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    @ Jannn, gelukkig maar dat het nu over is. Maar heb je lang moeten wachten voor een afspraak?
    Paarse voetjes had hij toen we bij de KA waren, dus ze kon het al direct zien. Mij is nog nooit opgevallen dat hij het benauwd heeft. We maken ons er ook niet zo druk om, maar uiteraard is het wel spannend.
    Dat hij momenteel niet goed groeit maak ik mij eigenlijk meer druk om dan om het hartruisje. Ben dan ook zeer benieuwd naar de uitslagen die we 10 maart krijgen.

@ mamalous, hopelijk gaat het snel beter met je moeder!

@ Tandjes, zo te zien zitten die hier aan te komen. Beneden zie je duidelijk 2 bobbels (1 bobbel heeft hij al een hele tijd) en boven lijkt het dat er ook een tandje op komst is.

11. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@marjonb arghh wat vervelend. hoop dat het een korte fase is
    @jann wat een leuk ventje heb je zeg! Wat zit hij mooi te kijken op die stoel haha!
    @mamalous heerlijk dat het einde er is van de 8 maanden sprong. Hier ook best heavy geweest.
    Gefeliciteerd! alvast met de ondertrouw.

@debsje zo dat was een mooie lange nacht dus voor je meisje! Lekker zeg!
    @antje dan kunnen ze zo doorkomen ja. We verwachten er bij emma ook meer want ze kwijlt weer heel veel.

Volgens ons zit Emma niet zo lekker in haar velletje. Gister was ze s morgens vooral steeds wat huilerig en vanmorgen weer.
    En ze had een flinke poepbroek. Alles zat eronder. Ik heb haar onder de douche gezet met kleren en al! En zij maar huilen en huilen. Zo sneu! Dan probeer je het allemaal heel snel op te lossen maar dan wil het weer niet herkenbaar?

12. Ellen291982

@antje wat een ongelooflijk leuke en grappige foto/ Een konijnenpakje zo te zien? vond ie het leuk?

13. Ellen291982

Oja hoeveel en hoelang slapen jullei kindjes op een dag?

Emma slaapt tussen de middag van 12 tot ongeveer 2 uur en dan s avonds gaat ze om 7 uur op bed tot ongeveer half 8 s morgens.
    Soms als ze s middags heel moe is gaan we even met haar op bed liggen rond half 5.

14. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Hier een foto van ons manneke, overmorgen alweer 9 maanden!!
    Mn laptop doet het ff dus ben mijn foto`s aan het veilig stellen!!

15. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ha meiden,

Nog even snel voordat ik naar mn werk ga.. Hier net een boterhem gegeten, maar er ging maar 4 stukjes in :( Zo wisselend hier.. Nooit meer dan een halve hoor..
    Vandaag toch wel 2 slaapjes. Net al 2 uur erop zitten. Heb m maar een beetje wakker gemaakt dmv rommelen want anders slaap hij zo niet bij oma..

Ik spreek jullie morgen weer!

Liefs

16. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Wat een ontzettend lekkerding 8)
    Hij is ook echt geen baby meer!

17. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Vandaag was hij om 7 uur al wakker. Dan is hij om 10.00 vesleten en gaat hij wel naar bed en heb 2 uur geslapen. Nu gaat hij hopelijk om 16.00 nog een keer.
    Maar als hij om 8 uur wakker is kan hij het makkelijk tot 12.00 uithouden en dan gaat hij van 12.00 - 15.00 en dan om 19.00 weer.

18. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Julian slaapt meestal nog 2 slaapjes en dan van 10.00-12.00 en `s middags van 14.00-15.15/15.30

Het wisslt vaak, soms ook maar 1 slaapje als hij heel laat wakker is.

19. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Klopt maar hij is nooit echt baby achtig geweest vind ik zelf.

20. Ellen291982

@jann een beetje hetzelfde dus van 12 tot 14.00 (bij jou 15.00 en dan om 19.00 weer.
    @mamalous hoeaat gaat hij s avonds op bed dan?
    wat heeft hij mooie ogen trouwens!
    Een echte dreumes al. zo te zien. Hoe groot is hij?

Emma is trouwens vandaag precies 8 maand! FEESTJE HAHA
    De fysio komt vanmiddag weer voor haar armpje. ik hoop dat ze tevreden is over de oefeningen die we doen voor haar armpje. Gelukkig is ze altijd tevreden. dan weet je dat je het goed doet en dat is erg fijn om te horen!

Deel Deze Pagina