Blijdorp is voor mij zeker twee uur rijden. Arnhem kan maar eventueel Amersfoort ook. en Rhenen dat is ook een leuke dierentuin met veel speeldingen voor kinderen
Oja, en naar de dierentuin, hoe doen we dat met slapen dan? Mij persoonlijk lijkt het leuker om bij iemand thuis af te spreken. Kunnen de kleintjes eventueel binnen op een rustig plekje tukkie doen, makkelijker met eten (of heeft de dierentuin wel 10 kinderstoelen staan?) en hebben wij meer gelegenheid tot kletsen. (mag ook wel bij mij, geen probleem) Of gooi ik nou weer roet in het eten? Ik pas me hoe dan ook wel aan hoor! Nu heb ik ja gezegt, nu ga ik mee ook!
@kouf haha ik had je denk ik moeten waarschuwen dat het zoveel pagina's waren haha Ik hou het echt bij de blog. leuk voor later en zo hou ik iedereen op de hoogte. vind het ook echt leuk om te doen Met de zwangerschap zelf hebben ze niks kunnen zien. Emma lag ook goed en was goed ingedaald dus niks aan de hand. Ik heb heel lang mijn weeen moeten wegpuffen omdat de buikweeen niet goed op gang kwamen. Ze hebben me uiteindelijk te lang laten wegpuffen want opeens was er paniek dat ze er uitmoest en met persen gebeurde er niks. toen kwam de gyn en die heeft Emma met een vacuum Emma eruit getrokken. Haar schouder was vast blijven zitten en doordat hij zo hard moest trekken zijn haar zenuwen gescheurd. soms heb je 'geluk' en is het 'alleen' gebroken. Natuurlijk ook verschrikkelijk maar dat komt weer goed. Ik heb een zware bevalling gehad ja. Heel lief van je dat je het gelezen hebt en zo meeleeft! Het is ook een stukje verwerking met alles wat we meegemaakt hebben en meemaken. Wat leuk dta BEau zo geconcentreerd naar Eva zat te kijken Het eerste juni jnuky's koppel is geboren hahaha @antje wat een leuke broek zeg! lekker stoer. @marjon ik heb gehoord dat de leren bambino slofjes goed moeten zijn. Weet iemand dat anders toevallig? Welke maat heeft Wessel dan? @jann wat sneu voor Joas. zo ben je de hele nacht zoet. kun je dan wel een beetje je bed uitkomen? Hoop dat hij zich snel beter voelt. Spuitluiers kunnen ze hebben als ze tandjes krijgen. Heeft hij verhoging dan? Ik wil ook wel helpen met organiseren! In amersfoort moet idd ook een dierentuin zitten en dat is aardig centraal. Volgens mij gaat het een dierentuin worden of niet dames?
@marjon: heb jij wel 10 kinderstoelen staan? slapen is inderdaad wel een probleem maar ik vraag me af of Beau wel wil slapen als er zoveel kinderen bij zijn. Veel te interessant
@ Meeting: Joas wil toch niet bij een ander slapen. In een dierentuin valt hij nog in slaap tijdens het rijden. Wat alleen heel lastig is. Elke kind heeft op zijn eigen tijd, fruit/eten/fles. Moeten we steeds weer stoppen..
@marjon en kouf ja slapen ik ben benieuwd welke kinderen er zouden gaan slapen. Denk dat ze als ze heel moe zijn wel in de buggy in slaap vallen. We kunnen wel even stemmen met zijn allen wat we willen? bij iemand thuis of in de dierentuin of iets anders? Een idee?
Er is voor beide wel wat te zeggen. Ik denk wel dat het handig is om de kinderen ook wat te laten doen dus in dat opzicht is de dierentuin wel handig. Bij iemand thuis afspreken betekend natuurlijk ook lekker kletsen en elkaar goed leren kennen..
hai debsje. Voor de drempel lijkt me een dierentuin geschikter. Het lijkt mij minder eng dan bij iemand thuis.
ik probeer zowiezo weer terug te krabbelen denk ik schijt 7 kleuren. voor de drempel is miss de dierentuin idd geschikter...maar om elkaar te leren kennen denk ik juist weer niet.
hihihi vind het ook heel eng hoor! maar ook wel erg leuk! In de dierentuin kun je natuurlijk ook lekker ergens gaan zitten en kletsen. Heeft iemand een groot huis dan?
Hai Debsje! Ik vind het ook doodeng! Als ik er maar eenmaal ben gaat het vaak wel, maar alleen al de reis er heen, en dan al die zenuwen. Brrr! Ben bang dat Wessel de hele dag gaat lopenm krijsen en niks wil omdat hij merkt dat ik niet op mijn gemak ben. Het idee alleen al dat ik naar de ingang van de dierentuin moet lopen terwijl jullie er allemaal al staan te wachten. Denk dat ik dan gewoon gauw weer terug ga naar mijn auto!
Dat zou mijn angst ook zijn. Dat Emma gaat huilen en ik haar niet stil krijg. Het is niet gebeurd nog, dus geen ervaring mee, maar toch haha!!! en als we een auto hard zien wegcrossen weten we gelijk wie het is hahaha!!!
Of als je dikke rookpluimen boven een auto ziet uitstijgen, dan ben ik dat! Een pakje peuken weg roken tegen de zenuwen!
Stelletje bange poeperds zijn we met zijn allen! Haha.. Ik stem voor dierentuin en dan een middag, ze zijn dan al 1 toch mijn voorkeur gaat nl uit naar een x in de zomer. Ach bij iemand thuis die een grote tuin heeft is ook leuk! Jaja lastig allemaal.. Ik ga verder proberen te slapen we liggen er al vroeg in, net lukte het nog niet dus nog maar ff snel via itouch zp checken!