@mamalous: joh!!! Wat gaaf. Leuk dat het klikt én jullie een vervolg afspraak hebben gemaakt. @marjon: jolan en ik hebben elkaar ontmoet. In bikini wel te verstaan @Antje: wat voor beweging maakt hij precies. Eva kantelde gisteren continu met haar bekken heen en weer tijdens het huilen. Voelde een beetje raar aan. Ze krijgt sinds kort boter van blue band op haar boterham. hmm
oooooh..... zwijmel zwijmel zit de foto's van de eerste weken van lieke te bekijken. Wat gaat de tijd toch snel!!! Kan het me al bijna niet meer herinneren.
als ik daar naar terugkijk ben ik dankbaar dat die tijd voorbij is. Eva was helemaal niet zo leuk als baby'tje, maar de foto's zijn wel snoezig
ja lieke was de eerste weken ook niet echt gemakkelijk (andere oorzaken dan bij eva natuurlijk....) Maar als ik die foto's zie, dan denk ik toch: oh ik wil weer!!!
Ik heb mamalous gemaild. Doen we het via datumprikker.nl of anders? No way dat ik in bikini zou gaan haha! Maar dat willen de andere meiden ook niet dus dat komt goed uit haha Ik moet met de trein komen want we hebben geen auto. misschien dat we een auto kunnen lenen maar dan moet mijn man me brengen (heb geen rijbewijs) dus als ik m et de trein ga moet het wel makkelijk te bereiken zijn. Ja op kortere termijn lijkt me ook slim. de kinderen hoeven ook niet perse allemaal al 1 te zijn en zometeen zit je met vakanties enzo. Hoop wel op lekker weer. kun je als we naar de dierentuin gaan zonder paraplu lopen en als we ergens thuis gaan lekker in de tuin.
Meiden Ik wacht nog op een paar emailadressen, die van simo, jann en antje en dan kan ik de datumprikker versturen. Even dat ik niemand vergeet: Debby, femke, Jolanda, Ilse, Ellen, Marjon en dan nog de 3 van hierboven.. Hebben we dan iedereen, ja toch?
Simo! Ik woon in klarenbeek! Heel dicht bij elkaar! Als de meeting ver weg is kunnen we misschien carpoolen!
oke weet ik dat. leuk zeg dat er nu schot in zit. @ilse en jolan. Leuk dat jullie elkaar kennen , dan hebben jullie een bekend gezicht bij de meeting is wel fijn. weten jullie waar ik een site kan vinden waarop je kan zien wat een baby moet kunnen bij een bepaaldde leeftijd? (heb je volgens mij een minimum leeftijd en een maximum leeftijd waarop ze het wel moeten kunnen. Dit even voor een vriendin. Die is bij de ka geweest omdat haar kindje veel verstopt zit en slecht eet en die begon opeens over dat ze ook achter zou liggen in de ontwikkeling. volgens mij dikke onzin en zij vond het ook heel raar. omdat het kindje nog niet van buik op rug kon (wel andersom) en kindje is bijna 7 maand. Ik vind dat helemaal niet raar. kindje kan al aardig zitten, goed spelen met beide handen, goed op de buik liggen en spelen enz.
Gister heeft hij gewoon ontlasting gehad. Maar de nacht ervoor had hij hetzelfde en toen had hij geen ontlasting gehad. Hij heeft gister voor het eerst Meloen gehad. En nu net zien we uitslag op zijn armpjes. Dit had hij vanmorgen nog niet. Waarschijnlijk dan reactie op de meloen. Grrr lastig, om zeker te weten of het door de meloen komt, zal ik nog een keer meloen moeten geven. Maar dat vind ik zo zielig, want dat betekent dat ik hem dan "ziek" maak, als de meloen de boosdoener is. Ik woon helemaal laag in limburg, naast heerlen. Een stuk rijden zal ik sowieso moeten. Als het maar niet langer dan 2 uur is.
@ Ilse, hij kreunde en daarbij spande hij zijn buikspieren aan. Maar trappelde niet met zijn beentjes. Als hij lag ging draaide hij naar zijn buik en ging dan op zijn knieen en hoofd zitten en zo wat schuiven. Heel onrustig. Misschien eens andere boter gebruiken. Ik heb een lijstje van welke boters allemaal kan, van de dietiste. De blue band staat er niet bij, wel de blue band voor te bakken. Wij hebben nu de wajang. Daar staat ook echt op dat het koemelkvrij is.
Oh Ilse en Jolan dan hebben jullie alvast een bekende! Dat is fijn! Was dat ook een meeting van ZP? Wat hebben jullie gedaan? Ja zwemmen waarschijnlijk, maar waar, en hoe ging dat? Was het meteen gezellig? Antje; wat vervelend is dat toch! Hoe lang duurt het voor zo`n allergische reactie over is? Babyfoto`s kijken doe ik weinig, was niet zo`n geweldige tijd. Mamalous; leuk dat het klikte! Mischien krijg je er een gezellige vriendin aan! Ik krijg zo een vriendin op de koffie met haar dochtertje van 13 maanden. Dat is me toch een mooi kind! Niet normaal! Felle blauwe ogen en heel donker haar, heerlijk meissie! Ik heb gauw het terras afgespoten, kunnen de kids lekker buiten in het zonnetje spelen!
Als we ergens meeten vlak in de buurt van een treinstation, dan ga ik misschien ook wel met de trein. Want ik zal anders op de terug reis in files terecht komen.
@ Marjon, meestal is het een dag later weer voorbij, gelukkig maar. Waarom was het geen mooie periode?
@antje wat moeilijk dan. snap dat je hem niet 'ziek ' wil maken. Wat een uitgezoek is het ook zeg! lijkt me erg moeilijk. @marjon lekker zeg! hier schijnt het zonnetje ook. Heel veel plezier vanmiddag!