Jeetje zeg, dat je ex gewoon je bevalling heeft gemist doordat hij wilde computeren!! Krijg nu een beetje een indruk van waarom hij je ex is. Nils weigerde de fles vanaf dat hij 8 weken was. Daarvoor lukte het wel. We hebben echt vanalles geprobeerd, maar het mocht niet baten. Dat was trouwens ook de reden dat ik op zp terecht ben gekomen. Heb toen de hulp van Ilse de lactatiekundige gevraagd, en ben vervolgens blijven hangen. Inmiddels zijn we alweer heel wat maanden verder, en hebben we het feit dat hij de fles niet wil op een andere manier opgelost. De creche is naast mijn werk, dus ga ik even heen en weer tussendoor. En in de weekends komt mijn vriend met Nils op mijn werk, en ga ik in de pauze heen en weer naar huis. Maar nu drinkt Nils wel redelijk goed uit een tuitbeker, en zelfs iets uit een fles. Tot nu toe alleen nog maar met water geprobeerd, dus hopelijk wil hij ook melk. We zien het wel, maak me er nu niet zo druk meer om... Jij nog eet smakelijk, maar zal inmiddels al wel op zijn, haha!
Meiden, nu toch iets raars. Krijg op mijn hotmail een mailtje van een kerel die mijn als vriend wil toevoegen. In nogal slecht nederlands. Hallo Femke het lijkt mijn leuk om vrieden te worden op hyves en kennis wild maken met jouw en ik hoopt dat ik bij jouw vriendenlijstje er bij komt en nog de groetjes van bert.regelink Lijkt mij op een soort spam. Je gaat toch geen wildvreemde uitnodigen op hyves??? Daarbij is mijn profiel alleen zichtbaar voor vrienden.
Goedenavond dames, Dacht dat ik wel veel te lezen had, maar ik zie dat jullie niet zoveel gekletst hebben. @ Femke, hier nog een tandloos kindje. Wat fijn dat dat zo op te lossen valt, voeden tussen het werk door. @ Marjon, pff meid, kan goed begrijpen dat je de babytijd niet zo leuk vond en wat een pittige bevalling zeg. Gelukkig dat je de pijn vergeet hè. @ Kouf, kan het gesprek niet op een andere dag plaats vinden, wanneer jij je weer beetje mens voelt? @ Simo, wat een snelle bevalling, maar lijkt mij ook wel heftig. Balen dat je geen foto's hebt van die eerste tijd. Wie weet krijg je ze nog ooit.
@ Femke! Niet op in gaan. Vorige week iets heel naars bij ons op het dorp gebeurd. Een meisje ging wel op zo'n uitnodiging in en hij heeft haar ontvoerd en verkracht. De politie heeft haar op kunnen sporen dmv gsm masten! Ik vind dat eng, niet doen hoor
Goeiemorgen! Getver wat een enge verhalen hier zeg...brrrr. Femke...niet doen hoor gewoon weggooien dat mailtje...wat lopen er toch een creeps rond op de wereld zeg Vandaag weer super mooi weer meiden! lekker van gaan genieten dus gister lekker naar de markt geweest...en natuurlijk kon ik me portomonee weer niet in me tas houden hihihi ...heb weer wat leuke dingentjes op de kop getikt. zo lekker wassen en aankleden en dan even op de koffie bij mijn nicht/vriendin. ben er dus weer van tussen voor vandaag! Toedels meiden!
Goedemorgen dames, Heerlijk weertje he! Vandaag een drukke dag, opruimen, schoonmaken, wassen, was opvouwen, boodschappen doen. En ik moet mijn stuur nog afmaken. Hij zit al op mijn fiets, moet nog iets aangedraaid worden en de handvaten, versnellingen en remmen moeten nog vastgemaakt worden. Dan heeeerlijk fietsen vandaag! Heb er zin in!
Haha ja erg he.. Ik vind het al knap van mezelf dat ik het zo lang met hem heb volgehouden en dat ik het zelfs nog een keer geprobeerd heb met hem omwille van rebecca. Wel fijn dat Nils nu in ieder geval iets drinkt uit een beker.
Goede morgen allemaal, @ Femke: uitnodiging op hyves gewoon niet accepteren. Heb ook wel eens zo'n uitnodiging gehad. Enge mannen Wat een luxe dat je Nils live kan voeden als hij op het kdv is en dat je vriend hem langs brengt in het weekend. Het is natuurlijk wel noodzaak maar het was een groter probleem als het kdv verder weg zou zitten. @Simo: Jammer dat sommige mannen hun verantwoordelijkheid niet kennen. Veel plezier met fietsen . @ Debsje: we zien je weinig de laatste dagen maar je bent dus wel gezelligge dingen aan het doen. Geniet van de mooie dag. @ Jann: wat een naar verhaal zeg van dat meisje uit je dorp. Hoe is het met Joas, heeft hij weer lekker geslapen? Ik blijf vandaag toch nog thuis. Heb een sms gestuurd vanochtend met het aanbod om toch nog naar het gesprek te komen als mijn baas dat wilde. Krijg het korte berich terug "ziek is ziek beterschap". Dat is natuurlijk zo maar het zit me niet lekker. Bel hem vanmiddag nog wel even op. Heb Beau net weer naar het kdv gebracht. Gister is hij daar de hele dag vrolijk geweest . Toen we thuis kwamen begon het gejengel al weer vrij snel. Ik kon niet eens even naar de wc of hij begon te huilen. Hij wilde alleen spelen met dingen die hij nog niet eerder had gezien maar ook dat was van korte duur. Gisteravond zat hij gezellig bij papa op schoot en moest lachen. Nog even kroelen met mama en hij begon te huilen . Vriendlief moest er stiekem wel om lachen. Nou, ik niet!! Wat is dat toch??
@Femke had al wat gegoogled en dan kom je wel op zulke soort sites maar net niet wat ik zoek. Ik ben ervan overtuigd dat het kindje niet achterloopt. Ik zat echt te denken in plaats van dat ze zich 100% procent gaan inzetten om het kindje goed te laten eten en drinken en poepen maken ze de ouders nog meer ongerust. Gaat helemaal nergens over! @antje hiever zijn jullie in het alternatieve circuit? Hebben jullei al ergens een afspraak kunnen krijgen? De lijst word wel steeds langer of niet? Wel een lekker bekkie heeft hij daar op de foto Leuk zo'n oudere foto terug te zien. dan zie je opeens heel goed wat ze veranderen in zo'n korte tijd! @marjon jeetje meid wat hebben jullie het moeilijk gehad zeg. Seriues 60 min op een dag? hoe deden jullie dat allemaal dan? om de beurt bij hem zijn? wat verschrikkelijk vermoeiend lijkt me dat. En wat hebben jullie je zorgen gemaakt lijktm e niet eten en drinken. Wat ontzettend fijn dat het nu goed gaat met Wessel. kan me heel goed voorstellen dat het nu wel genieten is en dat er van genieten de eerste tijd weinig terecht kwam als hij zoveel wakker was en er zoveel zorgen zijn geweest. Ik had gelezen dat hij de mex. griep had gehad klopt dat? kan hij dat nog eens krijgen? Hij heeft het echt te verduren gehad. Gefeliciteerd met Wessel's eerste tandje!!!! LEUK!!! Las ook je bevalling. Oeh meid zware bevalling. En zeer pijnlijk dat uitscheuren. heb je lang last ervan gehad? of heb je er nu nog last van? Logisch dat je een echo eist. Zo'n bevalling wil je nooit meer natuurlijk! Heeft Wessel daar ook niet een hele dreun van gekregen? Was hij daarom zo onrustog of had dat er niks mee te maken? @kouf dank je voor de link. dat is precies wat ik zoek. Ik mis alleen de draai van rug op buik. Maar ik zag dat andersom met 9 maanden nog niet laat is en dat meisje waar het over gaat is bijna 7 maand. Beterschap wat rot dat je je nog steeds niet lekker voelt zeg! als je echt te ziek bent kun je beter niet gaan, ook al nemen ze het je niet in dank af. daar ziek zitten werkt ook niet lijkt me. Lees net dat je baas had gesmst. klinkt goed gelukkig! Heeft hij misschien last van de 8 maanden sprong? @tandjes Emma heeft er al een hele tijd twee (onder) ze kwijlt en bijt op alles (ook op onze vingers AU!!!) maar nog geen derde te bekennen. @simo wow dat je zo snel alweer op de been was na de bevalling. Echt balen dat je niet bij de babyfoto's kan. hoop dat je dat nog wel gaat lukken Wow al 8 tandjes? zij gaat snel! @onzekerheid na de bevalling. Veel onzekerheid natuurlijk gehad. Emma een week in het zh. Ze wilde de borst niet. ze huilde al asl ze hem zag. Ik heb nog even gekolfd maar de melk kwam ook niet echt op gang. Ze moest wel drinken hebben dus ze hadden in het zh al een flesje gegeven (mocht ook sonde maar dat wilden we niet). De fles ging primas. Na even heb ik de keuze gemaakt om flesvoeding te geven. Ik wilde ook niet daar me zorgen om moeten maken. Ik vonmd het heel jammer dat ik geen bv kon geven. Had altijd gedacht dat ik bv zou geven. Maar heb een buurvrouw en een vriendin in dezelfde periode zien aanpoten met de bv. Ging niet vanzelf allemaal. Ik moet zeggen het word altijd mooi weergegeven. BV is het beste voor je baby en het is heel natuurlijk. Maar je hoort ze niet over kloven, stuwing, dat het niet wil, niet goed aan kunnen leggen, veel pijn, ontstekingen enz. Daar zouden ze veel eerlijker over moeten zijn vind ik. Ik had een katheter omdat ik niet kon plassen en huilde bijna de hele dag. ik heb de eerste week niet echt kunnen genieten van ons kleine wonder. ik had veel pijn van de hechtingen (vacuum bevalling) en de katheter kwam er steeds tegenaan. Had ik oo nog een urineweginfectie. AU, au,au. Ik weet nu nog niet of ik alleen pijn had van de hechingen of ook door de urineweginfectie. @femke wat creepy! niet accepteren hoor @jann Jeetje echt waar? wat eng. Sinds de computer er is hebben zulke mensen natuurlijk meer wegen om in contact te komen met meisjes. Gadsie echt heel erg:x @debsje wat heb je allemaal op de markt gekocht? @lekker weer. Mijn man zei gister tegen me dat het wel 20 graden kon worden. dus ik had hem voor gek verklaard. geloofde er niks van mmm zag ik later het weerbericht en het kon idd 20 graden worden schaam schaam. Maar heerlijk genieten. heb net even gesnoeid in de tuin. wil het een beetje aan kant hebben. En weet dat we daar nu langzaam aan moeten beginnen anders komt er niks van. Wilo de verjaardag van Emma in de tuin vieren. @mamalous ik heb de datumprikker ingevuld en bij sommige dingen een opmerking erbij gezet. zag dat ik de enige was haha!!! Zag dat er veel data zijn dat iedereen tot nu toe kan. Ben ik trouwens de enige fulltime mama? Vind het grappig mijn man, Emma en ik zijn 3 maanden na elkar jarig. ik op 29 mei, Emma op 25 juni en mijn man op 23 juli. Ik heb gezegd dat als we nog een kindje krijgen dat die op de 27e word geboren dan hebben we 23,25,27,29. En als hij/zij dan in de maand augustis of april word geboren is het helemaal grappig haha! we zijn ook alledrie de opvolgende in de horoscoop. Vond het gewoon grappig Moet morgen trouwens naar het zh toe omdat ik nu al 9 maanden met een bacterie rondloop (hou het niu op bacterie omdat de ha dat de laatste keer zag) maar we hebben toen voor de 3e keer een kweekje laten maken maar daar kwam niks uit zo vaag terwijl ik wel gewoon klachten heb en de dokter ook wel zag dat er wat was. Nu moet de gyn kijken. Vind het serieus doodeng!
@ Kouf, misschien wat eenkennig aan het worden? Trek het je niet zo aan van je baas, ziek is ziek meid, kan jij niks aan doen. @ Ellen, ik had gister gebeld naar zo'n gezondheidscentrum en zij zat momenteel op haar kuuroord. Maandag zou ze weer op de praktijk zijn, dus dan moeten we bellen voor een afspraak. Wat grappig die datums en maanden bij jullie. Wanneer moet je naar de gyn? @ Meeting, ik heb de datumprikker ingevuld. Helaas weet ik veel datums nog niet. Zal straks op mijn werk kijken of ik al een concept rooster kan vinden. De planner heeft momenteel nachtdiensten, dus verwacht dat het rooster deze week wel klaar zal zijn. Vanmorgen naar het CB geweest. Zijn lekker te voet gegaan. Papa ook weer eens keertje mee. Milan was nu 75,5 cm en 8680 gram. Hij blijft nog steeds zakken in zijn curve, was maar 250 gram aangekomen en zijn hoofdje was helemaal niet gegroeid. Volgende maand extra wegen. Wij maken ons er niet druk om. Hij is ook een heel actief. Wijkverpleegkundige komt ook binnenkort eens op huisbezoek, dan gaan we eens goed naar het slaapprobleem van Milan kijken. Misschien dat zij nog tips heeft voor ons. Ontwikkeling gaat goed, had eens op die lijst van die arts gekeken, maar veel dingen hoeft pas bij 12 of zelfs pas bij 15 maanden, zoals optrekken tot staan, mama en papa zeggen, teigeren, blokjes ergens in / uit doen. Zo, wij mogen weer eens langzaam richting werk gaan. Zo geen zin, wil lekker in de tuin zitten. Allemaal een fijne zonnige dag.
@ Ellen wat zijn jou klachten dan van die bacterie? Hier echt een ondeugend jongentje! Vers brood eet hij achter elkaar een hele boterham + halve eierkoek! En brood uit de vriezer een paar stukjes!!
@ Antje: Joas weegt nog veel minder dan Milan. En hij was vorige keer maar 20 gram aangekomen. De arts zei dat het normaal was met kindjes van 9/10 maanden.. xxx
Meiden, ff een egoberichtje... Julian is bang voor zand! of hij vind he tvies ofzo hahaha.. was naar de speeltuin gelopen en daar hadden ze ook een zandbak, ik heb erin gezet, raakt ie het zand aan trekt hij zijn arm heel hard weg.. de bange poeperd! Dat krijg je als je in de stad woont in een appartement! moet hem maar snel aan de natuur laten wennen haha..
@ ellen: mijn baas last van een sprong? ja al twee jaar denk ik maar ik denk dat je Beau bedoelde, zou goed kunnen. Al heeft hij denk ik ook last van zijn tanden aan zijn luiers te zien en te ruiken (zover ik dat kan). En zoals Jannn ook al vroeg wat zijn je klachten van die bacterie? @ Antje: ik trek het me een beetje aan omdat ik denk ik niet veel credits meer heb bij hem. Er is de laatste tijd zoveel gebeurd (overlijden vader, zwangerschap) waardoor ik veel afwezig ben geweest. En ik heb een veel te grote mond . Ik ga vrijdag een gesprek met hem aan. Hopelijk heef de wijkverpleegkundige goede tips voor jullie! @mamalous: vind het wel schattig zoals Julian reageert . Even wennen is met weinig te vergelijken denk ik. @Jannn: Joas weet gewoon wat lekker is @ datum prikker: ik heb er even naar gekeken maar kan hem pas vrijdag goed invullen als ik het rooster heb bekeken op mijn werk.