@ Simo; en ben je wezen fietsen vandaag? Hoe vond rebecca het? @ Kouf, hoe voel je je nu? AB zou nu toch moeten aanslaan. He wat naar dat Beau zo reageert, weet je wat ik denk... Jij bent zo vertrouwt nog meer dan zijn papa en daarom doet hij dat bij jou, zou dat kunnen? Ik weet het niet hoor... Zou er niet zo heel veel achter zoeken hoor! @ Ellen, wat voor klachten heb je dan, blaasontsteking klachten? Lijkt me echt vreselijk!! Hoop dat de gyn iets voor je kan betekenen, laat je ff weten hoe het gegaan is. @ Antje, ik vind het een mooi gewicht hoor, denk dat Julian 500-1 kg zwaarder is ofzo.. Ieder kindje is toch anders en die groeicurve is zo gemiddeld! Wel fijn dat ze bij je thuis komen om te kijken hoe het te doen met het slapen, ik vind altijd wel dat je veel aan het CB hebt. @ jannn, mogen ze eierkoeken dan? Ga ik die ook eens halen, vind die zelf zo enorm lekker! Joas wil alleen het beste van het beste haha...Mooie kinderstoel trouwens, welke is het? Wij hebben er 1 van chicco (gekregen) en vind die eigenlijk niet zo heel moeilijk schoon te houden, wil eigenlijk een andere maarja dat vind ik ook zo lullig. @fulltimemama, ik ben het niet, maar zo voelt het wel doordat ik `s avonds werk en `s nachts en in het weekend en ik vind mijn werk zo leuk dat het niet als werken voelt. Wij hebben gisteravond vanuit mijn werk een bijeenkomst gehad over kindermishandeling en heb er echt de meest gruwelijke foto`s voorbij zien komen, die staan voor altijd op mijn netvlies. Twas wel heel nuttig, we weten nu een beetje waarop te letten.
Waaaaaaaaaaaaaaaat?!!!!!!!!! Niet normaal zeg! Was overigens ook niet van plan om zijn uitnodiging te accepteren. Ik schoon af en toe zelfs mijn hyves op.... Mik ik allemaal mensen eruit die ik nooit spreek, of waar ik niets mee heb ( vraag me dan af waarom ik er ooit 'vrienden' me ben geworden.. haha)
Hey dames, Wat een dag zeg.. Rebecca heeft aan 1 stuk zitten huilen. Echt.. Af en toe hield het op als ze bij mij mocht zitten maar ook dat was niet altijd goed. Ze slaapt nu net en ik heb nu zooooo'n hoofdpijn, niet normaal! Ben dus ook niet weggeweest vandaag. Durfde met haar zo de deur niet uit. Het komt door haar tandje en er zitten ook al kiesjes te duwen.. bah bah... wat vreselijk zeg!
@ Antje: Ik zou niet weten of dat al mag, nu jij dit zo zegt. Ik doe mn zus na J Die heeft er al 2 dus ik denk die weet dat vast wel.. Waar kan je zien/weten wat je kindje nou eigenlijk mag??Wat een super leuke foto van m in de zandbak! Ik wil graag een houten zandbak in de tuin.. Maar mn man niet L Hij is bang dat hij alles in zn mond gaat stoppen en dat het vies wordt.. De tuin is van hem en het huis daar zorg ik voor ha ha.. Hij is zo druk met zn tuin altijd! @ Simo: wat balen!! Ik herken zon dag! Woon je samen?? Dan kan je vriend het ook ff overnemen of was hij nog niet thuis?? Joas is vandaag zo goed in zijn doen!! Zoveel brood op.. Meestal maar 2 of 3 stukjes! Weet je wat ik nu doe! Ik snij een halve boterham door 3e en dan vouw ik m dubbel en geef ik m in zn handje. Gaat heel goed! Ik heb eerder zn fles gegeven omdat wij ff naar het dorp moesten veel boodschappen hebben en dat accepteerde hij ook en heel zn prakje zonder mopperen!! Nou het is een top dag!! Sorry Simo!! Maar waarschijnlijk gaat het morgen wel weer beter! Heb je wet gegeven voor tandjes?? Wat doen jullie nu snachts aan in bed?? Sowieso in de slaapzak.. En dan nog heel de pyama?? Ik nog wel maar twijfel of het te warm is..
Zo, weer thuis na een dagje werken, bleh! Zo niks aan, maar ja, kan ook nog niks anders vinden, dus moet maar. Ik heb de datumprikker ingevuld, maar tot 20 mei heb ik echt geen tijd om af te spreken. Er moet nog zo veel gebeuren voor de bruiloft, en het tweede lammetjes weekend is al aangebroken. Vannacht weer de eerste drieling. Komende week daar weer druk mee. Jannn; Wessel heeft sinds drie dagen een romper, pyamajasje, dunne slaapzak, en deken in een hoes. Daarvoor lag de deken dubbel en had hij een broekje aan. Fijn dat Joas zo goed te pas is, wat kan je dan genieten he! Ik ga voor Wessel op 1 april bij Intertoys zo`n blauwe schelp kopen, die zijn die dag maar 15 euro. Kan als zwembadje of zandbak, en je hebt dan een deksel! (voor onze kat) Simo; Jij geniet dus duidelijk minder! Hopelijk een rustige nacht, en morgen weer vrolijk! Kouf; Eerst aan je zelf denken hoor! Je bent toch echt ziek, en niet alleen maar beetje verkouden? Beterschap! Ik heb trouwens ooit ergens gelezen dat een baby de dag af reageert op de persoon die hem het dichtst bij staat. Meestal is dus de mama de pineut! @Fulltime-mama: Wel bijna, ik werk nu elke woensdag en om de zaterdag. Maar heb echt stom werk! Druk op zoek naar wat anders, voor zo`n 20 uur per week. Ik ga eens even de boel opruimen hier, want dat staat acuut stil als moeders een dagje werken is!
@antje ik hoop dat jullie snel terecht kunnen dan. Ik moet morgen om half 11 bij de gyn zijn. vind het superspannend Daar gaat het om dat Milan lekker actief is. En wat hij al kan, dat is zeker veel! Ik zou me er dan ook geen zorgen om maken. dat zou wel fijn zijn als de wijkverpleegkundige jullie kunnen helpen met het slapen. @jann Nu heb ik nog veel witte afscheiding. beetje melkachtig. Soms jeukt het en soms niet. de ha zei dat het rood en gezwollen was en vond het niet vreemd dat ik er last van had. Ik heb een tijdje korreliger afscheiding gehad en veel jeuk toen wist ikj meteen schimmelinfectie (was na de urineweginfectie en blaasontsteking) was niet zo gek dat ik die kreeg na de urineweginfectie en blaasontsteking. Ik had zelf niet geweten dat ik die had gehad was vlak na de bevalling namelijk. Daarna was de schimmel weg. en dachten ze aan een bacterie. Ik heb vooral last van de afscheiding. jeuk is met de schimmel veel erger geweest. wow wat kan hij lekker eten zeg! Bij emma krijg ik er nog niet echt brood in. Hoe zwaar is Joas nu dan? en hoelang? Ja ze zijn nu erg beweeglijk en komen minder aan begreep ik van het cb de vorige keer. @mamalous hahaha!!! Dat word vaak het bos in met Julian Grappig dat ze zo kunnen reageren op iets wat voor ons doodnormaal is haha Las een keer op het forum dat er een meisje bang was voor gras, ook zoiets haha ik heb bij jann de klachten gezet. geen blaasontsteking klachten gelukkig. die heb ik vlak na de bevalling wel gehad! Ik hou jullie op de hoogte Wat een grappige foto. net of hij het zand wil wegtoveren haha Heftig zeg. Lijkt me heel moeilijk om te zien die foto's. Kom je dat veel tegen in je werk dan? Wat heerlijk trouwens dat je je werk zo leuk vind. Nog meer moeders die dol zijn op hun baan? @marjon zie dat marjon haar werk helaas niet leuk vind. Moeilijk dan of niet om nog gemotiveerd te zijn? Drukke tijd heb je voor de boeg dan. En straks weer nioeuwe lammetjes. Ook veel werk! @kouf hahaha ja ik bedoelde Beau Vervelend dat je baas ook last heeft van de sprong. En zijn moeder zou ook wel niet blij zijn dat het al twee jaar duurt haha Ik heb bij Jann gereageerd wat de klachten nu nog zijn. @simo jippie ben ik niet de enige haha Dat is balen voor Rebecca zeg! Slaapt ze nu al wel dan? Ik hoop dat ze vannacht lekker kan slapen kan jij ook tot rust komen.
o ja ik zag bij datumprikker dat er geen een datum meer is dat we allemaal kunnen. Moeten we toch andere data zoeken!
hallo allemaal. Ik kan het echt niet meer bijwerken zo veel jullie geschreven hebben. Wat een verhalen allemaal. Omdat ik het ontzettend druk heb, heb ik weinig geschreven. Het gaat hier allemaal goed, maar zowel mijn man als ik hebben de laatste tijd vaak in de avonden wat. Dus vandaar. Onze kleine meid doet het echt geweldig. Ze kruipt als een idioot zo snel door de kamer heen. Ze trekt zich op tot staan!!! Ze weet nu de kasten open te maken enz. Wat leuk om te zien wat ze allemaal aan het ontdekken is. Vandaag voor het eerst op de fiets met haar geweest. Wat een feest is dat. Ze genoot ervan. De hele weg keken mensen om. Ze was de hele tijd lekker aan het brabbelen en gillen van plezier. Dat maakte het voor mij alleen maar leuker. Eten en drinken gaat ook goed. Ze eet met de pot mee en dat bevalt prima. De ochtend eet ze een broodje met nog een klein flesje. In de middag nu nog fles, maar die gaat volgende week ook om naar een broodje! Dan in de middag een koekje met sapje. Na het avond eten krijgt ze een toetje en later nog een miniflesje. Om half elf krijgt ze nog steeds een fles, maar daar zijn we mee aan het minderen. Ze drinkt nu nog maar de helft van wat het eerst was! Dus dat duurt niet lang meer en dan is die er uit. Dansen op muziek vindt ze helemaal geweldig. Lekker maf doen is echt een hobby van haar. Ze slaapt overdag niet veel. Hooguit anderhalf uur, maar daar in tegen slaapt ze de nachten geweldig. Gelukkig. Ze slaapt van kwart voor acht tot half acht, acht uur. Die fles van half elf gaat onderhand slapend! Zo als jullie lezen gaat het hier erg goed. Ik ben echt een super trotse moeder! Liefs
Lieve Jannn, Je haalt mij (weer) met antje doorelkaar.. Ik ben mamalous met Julian en Antje is Antje met Milan Lijkt ook wel een beetje op elkaar dus ik vergeef het je!
@ Ellen: Bij Joas kreeg ik er eerst ook echt geen brood in hoor. Maar vandaag opeens wel. Tkan best zijn dat het morgen weer niet zo is! Als hij heel goed brood gaat eten! ! Dagelijks echt 1 boterham dan ga ik ook sochtends brood geven. Dan mag de fles er toch af van de ochtend?? Hij is nu 76 cm lang en 8280 gram. Ik denk dat ik ook heel vaak een schimmelinfectie heb hoor! Heb ook vaak last van erge afscheiding.. Was me altijd maar goed met lactasyd en noooit zeep! @ Diddi: Wat leuk om weer eens wat van je te horen!! Lekker dat ze de hele nacht slaapt! Hier ook nog maar 1 slaapje op een dag hoor. Smiddags soms van 2 of 3 uur maar vandaag ook nog maar van 1 uur. Liefs
Datumprikker: donderdag 3 juni lijkt het beste uit de verf te komen geloof ik...fem en antje hebben onbekend ingevuld wat bedoelen jullie daarmee?? @Deb, hoe is vandaag met je vader gegaan?
ik zie trouwens dat op 4, 7 en 25 mei er ook 7 mensen wel kunnen tot nu toe. Hetzelfde als op 3 juni. Ach er zullen altijd mensen niet kunnen, helaas.
HOIII meiden!!! Kouf: sorry dat ik idd de laatste tijd beetje weinig aanwezig (kletsen) ben ....moet eerlijk bekennen dat ik wel lees en er wel ben maar het is elke keer maar ff 5 min tijd en dan moet ik ineens weer wat anders doen....dus denk ik dan kan net hoi zeggen en niet fatsoenlijk reageren dus laat ik maar niks zeggen en alleen ff lezen. ( handig om als onzichtbaar te staan dus) Merk wel als je ff paar daagjes niet meeklep je idd de draad kwijt bent hier hoor! dus zal proberen wat meer mee te kleppen weer. Jolan! JAAAHAAA gisteravond stond buuv aan de deur met een mega doos!....die dacht dat ze een zwaar pakket aan moest pakken dus ze zette zich al schrap....hihi was het zo licht als een veertje Manlief had wel weer opmerkingen natuurlijk...die was super nieuwslappig en maakte gelijk de doos open en bleef maar schoentjes eruit halen voor zijn gevoel maar hij vond ze wel allemaal erg leuk nogmaals heel heel erg bedankt! Ellen: wat heb ik gekocht op de markt....um heel veel haarfrutsels voor emily..natuurlijk ...een witte blouse voor mezelf met burberry ruit kraag/en mouwen omslag....twee shitjes...soort dagboekje voor verhalen over emily..en um geen idee meer...kleine dingetjes Bevalling/na bevalling: dat zal ik maar niet uitspreken...schaam me kapot...vind het heel erg hoe ik die eerste tijd mezelf heb gedragen en gevoeld....gelukkig geen last meer van...nu geniet ik vollop van haar Full-time mama....hier nog 1tje ...en vind het helemaal geweldig!! Ellen: spannend morgen meis!...hopelijk valt het mee meis! Datumprikker: alvast uit bloote hoofd wat ik vanmiddag wist via me mobiel ingevuld met opmerking erbij...zal zo nog even goed naar de overige datums krijken. Marjon: suc6 met de lange nachten weer meis!!..hopelijk gaan alle bevallingen weer voorspoedig Mamalous: wat een leuke foto...wordt vaak naar de zandbak met hem hihi...kan me voorstellen dat koud zand raak aan die kleine handjes voelt Houten zandbak: jajaa leuke gezien in de folder van de praxis geloof ik...niet te klein maar zeker ook niet al te groot...met bankjes erbij....leuk leuk leuk. Simo: wat vervelend dat kleine meid zo huilerig is vandaag en niet in der hum...hopelijk kan ze wel lekker slapen vannacht wil ik ff prijzencircus shoppen op de site van v&d....is tie uit de lucht vanwege teveel belangstelling ...na ja we blijven het proberen
Zooo, hier is het huis helemaal in rust! Nils ligt lekker te slapen en vriend is naar hockeytraining. Kan ik heerlijk op mijn gemakkie internetten zonder me schuldig te voelen dat ik ongezellig doe. Nils heeft vandaag op de creche de eerste voeding van mij zelf gehad, en de tweede kreeg hij uit een tuitbeker. Nu was ik een beetje vergeten te kolven, dus dat moest gisteravond om half tien nog. Toen had ik lang niet genoeg voor een voeding, maar goed. Tis vandaag helemaal goed gegaan in iedergeval. Hij heeft goed gedronken! Dus voorlopig doen we het nog even zo, 1 voeding van mij en 1 uit de tuit. Moest wel even wennen om weer te kolven hoor. Had ik al een hele poos niet gedaan! diddi: leuk om weer van je te horen! Wat heerlijk dat het fietsen zo'n succes was! Ik hoor hier alleen maar leuke verhalen over, dus ik moet ook hard op jacht naar een andere fiets! Ellen: ik vind mijn werk ook erg leuk hoor! Heb er vantevoren nooit zo'n zin in, maar ik ben dan ook geen ochtend mens. Als de wekker om 5.45 gaat wil ik het liefst mezelf omdraaien in bed. Maar als ik eenmaal op het werk ben heb ik het echt naar mijn zin. Werk zelf is uitdagend, en heb leuke collega's. En als ik dan weer thuis ben geniet ik dubbel van Nils. @ Nachtkleding: Nils draagt nu een pyjama, slaapzak zonder mouwen, en deken met lakentje. Hij had eerst een heel warme slaapzak met mouwen aan, maar dan zonder pyjama, maar wel met broekje. Heb het idee dat een slaapzak zonder mouwen nu wat prettiger is. Marjon: wat is jullie trouwdatum eigenlijk? En wat balen dat je werk niet leuk is zeg. Wat doe je ook alweer? Hoop voor je dat je iets anders kunt vinden. Maar tis nu ook een beetje een hectische tijd om op zoek te gaan naar een andere baan denk ik, met de bruiloft en lammetjes. Enne, tis herkenbaar hoor, dat het huishouden stil staat als moeder van huis is, haha. Jannn: wat een heerlijke dag als ik het zo hoor! Dan kun je er weer helemaal tegenaan he! Handig dat ie zo het broodje wel wil eten zeg! Eigenwijs mannetje! SiMo: he, wat een rotdag voor jou en Rebecca zeg... Wat een snelle zeg, dat de kiesjes al komen! Maar ze heeft dan ook al 8!!! tanden. Hopelijk een rustige nacht voor jullie beiden... Sterkte meid! Mamalous: wat een heerlijke foto zeg! Hij zit daar wel heel grappig met zijn handjes! Weet nog toen mijn zus met haar oudste, toen 10 maanden ongeveer, naar het strand ging voor het eerst. Hij kon niet van het zand afblijven juist, hij at het op. Was echt niet tegen te gaan, dus de dag erna zat zijn luier vol met zand, haha. Wij wonen ook in een appartement, dus moeten ook maar eens snel met hem naar het strand voordat hij het zand eng vindt, haha! Antje: gezellig saampjes naar het cb!! Leuk zeg! Da's bij ons ook lang geleden! En wat gewicht betreft, hoor ik heel veel dat het rond deze leeftijd wat afneemt. Is bij ons ook maar goed ook, want anders zou Nils iets van 14 kilo wegen als hij 1 is. Curve vlakt hier dus ook af. En wie weet krijg je nog tips van de wijkverpleegkundige wat betreft het slapen. Baat het niet.... Kouf: heb je echt zo'n grote mond? Is op zich niet zoveel mis mee, als het terechte dingen zijn toch? Maar je moet dus eigenlijk weer een beetje credits opbouwen bij je baas... Aan de ene kant wel een beetje vreemd, want de dingen die je noemde zijn persoonlijke omstandigheden, kun je niets aan doen! Tis geen onwil dat je afwezig bent geweest... Veel succes vrijdag alvast maar! @ de rest *zwaai*