Bankverkeer.

Discussie in 'De lounge' gestart door Rnate, 29 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Heeft iemand enig idee of het bankverkeer wel gewoon doorloopt;)
    Rabobank heeft normaal gesproken op zaterdag wel transacties..

Maar omdat het koninginnedag is vraag ik me af of het wel doorloopt of niet, kan niks op de site vinden namelijk, vaak staat er dan wel iets op de site..

2. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Volgens mij loopt het gewoon door hoor.. Anders geven ze het wel aan. Vorig weekend stond wel op de websites aangegeven dat vanaf vrijdag t/m maandag geen transactie's plaats zouden vinden..

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Rabobank onderling werkt gewoon door.

4. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja dat vroeg ik me dus ook af.. volgens het uitzendburo zou het geld er morgen opstaan

5. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    ABN werk in ieder geval niet morgen!
    Staat ook op de site,
    van de rabobank durf ik het niet te zeggen

6. koala28

koala28 Niet meer actief

In het weekend is er geen betalingsverkeer tussen banken onderling (dus overboeking van bijv. ING naar Rabo). Dit komt omdat het betalingsverkeer tussen de NL banken via Equens loopt en deze instantie is altijd gesloten in het weekend en op feestdagen.

Alleen overboekingen binnen een zelfde bank (dus van Rabo naar Rabo, ING naar ING) worden wel verwerkt. Hiervoor is Equens niet nodig.

7. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    er is vandaag geld overgemaakt naar mijn bank (volgens mij abn) dus dan zou het er morgen waarschijnlijk wel opstaan dus als er verder geen melding over is..

8. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Ja nou ze zei dat ze het gister echt hadden overgemaakt ze hebben Ing ik rabo dan zou het vandaag of morgen zei ze maar ze bedenken steeds smoesjes ;););)

Deel Deze Pagina