Nee nog niet aan. Wel gewoon de ramen en de deuren open gehad en het is dus nu 18 graden binnen. Maar morgen ga ik een 4 seizoenen dekbed kopen bij de action voor beneden op de bank. En dan weer lekker met een kruikje onder de dekens op de bank. Heerlijk. Beetje het idee van een verwarmde tafel net als in japan. ( kotatsu)
Het was hier vanmorgen 18graden, dus toen even gestookt tot 20. Nog geen uurtje san gestaan en verder heel de dag 22graden geweest. Nu inmiddels nog 21graden.
Het was hier net nog gewoon 21 graden binnen. Heb hem even aangezet om te testen of hij het doet. So far so good! nu weer snel uit want vind het veel te duur allemaal als het niet nodig is.
Hier was het vanochtend voor het eerst 18 graden beneden. We zetten s nachts altijd de bovenraampjes open in de woonkamer en keuken. Maar het liep al gauw weer op naar uiteindelijk 22 graden. Tussen de buien door scheen de zon flink op het raam achter. Ik zet de verwarming pas aan als de temperatuur niet meer tot 19 graden oploopt in de middag.
Hier is het nou 17,5 graden. Vanmiddag nog 18,5 wel gehad omdat we de oven hadden gebruikt. Morgen gaat ie voor het eerst aan denk ik.
Het was vandaag en gisteren ineens weer 30 graden buiten... Voorlopig dus nog lang niet nodig. In de nacht is het wel fris wat de binnentemperatuur al met al nog steeds aangenaam houdt.
Ik hoorde vannacht de ketel loeien dus de verwarming is aan. Huis is 18graden. Vriend had vandaag de halve dag de deur open dus het was flink afgekoeld.
Het is gisteren niet boven de 16.5 uitgekomen binnen. Maar we waren grootste deel van de dag op pad, dus nog niet de verwarming aangedaan. Zal vandaag wel gebeuren verwacht ik.
Hier was het gisterochtend 17,5 graad binnen. Even kort aangezet omdat ik allemaal portretshoots bij mij thuis had. Zo vervelend als klanten in een hele koud huis komen. Maar hij sloeg al snel af, want als het zonnetje een beetje schijnt warmt het ook weer lekker op. Gisteravond sprong hij nog even aan (had hem op 18,5 graad gezet)
Gister dus! Het was 17,5 graad toen we wakker werden. Heb hem op 19 gezet. Even de kou er uit. Later scheen de zon en was het 22 binnen.
Gisteravond hebben we vloerverwarming aangezet. Het was nog maar 17 graden en dat is niet fijn. En ik kan ook de gastkinderen niet opvangen in een ijskoud huis. Nu is het aangenaam binnen dus gelukkig werkt het! Vloerverwarming moet je aanlaten en niet steeds aan en uit zetten.
Ik vond het gisteravond voor het eerst fris in huis. Nog geen kachel aangedaan. T was 19 graden. En met een dekentje, een glas wijn en de afstandbediening een zeer genoeglijke avond voor mij
Hier is het momenteel nog 23,5 graden binnen, dus de verwarming blijft voorlopig nog wel uit denk ik.
Dit weekend nog niet aangehad. Zaterdag veel op pad geweest. Gisteren veel in de weer fewrest met poetsen/ opruimen, bedden afhalen,opmaken, boodschappen. Daar krijg je het wel warm van Vanmorgen 17.5 voelt toch wel fris. Maar net zoon weggebracht en het was koud dat het leek of hier de verwarming aan stond
Op de eerste verdieping staan de ramen standaard op de kiep (met hor) in onze slaapkamer, de badkamer en N's kamer. Wij slapen sinds april zonder dekbed (enkel hoes). Op zolder droogt onze was nog steeds goed. Gisteravond vond ik het voor het eerst fris, maar had een panty aan (thermostaat gaf 20 graden aan). Op de bank heb ik joggingbroek en sokken aangedaan en een kruik gemaakt. In bed een slaap tshirt van man en een paar schone sokken en prima geslapen. Pas als de thermostaat 19 of lager aangeeft, ga ik 'm aanzetten.