BBQ-en

Discussion in 'De lounge' started by Jantien, May 2, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jantien

Jantien Bekend lid

Feb 20, 2006
    906
    0
    0
    Wie weet hoe het zit met BBQ-en.
    Het gaat nu weer mooier weer worden en ik verheug me al op een heerlijke BBQ.

Het lijkt mij dat als het vlees goed gaar is dat ik toch best kan meedoen.
    Ik zou zelf geen kippevlees kiezen nu, maar de rest?

2. Monika

Monika VIP lid

Aug 12, 2005
    8,246
    72
    48
    Female
    Thuishulp
    Landgraaf
    Volgens mij mag je gewoon hebben wat je normaal ook in de pan braad hoor.

En ook kip, als het maar gewoon goed gaar is.

3. Lientje

Lientje Fanatiek lid

Nov 24, 2005
    4,063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik zou oppassen met die zwarte troep die aan bbqvlees zit na het bakken. Misschien met een zilverpapiertje eronder dat dat beter is?

4. Jeanet

Jeanet Actief lid

Sep 10, 2005
    224
    1
    0
    EVV+ in de thuiszorg
    Zuid Holland
    Het belangrijkste is goed doorgebakken vlees/kip, maar de zwarte aangebrande randen vermijden, voor de rest lekker genieten van de BBQ met dit mooie weer.

5. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    ja... alles kan je gewoon eten, wel goed kijken of het goed gaar is... en idd die zwarte dingen zijn kankerverwekkend..( in hoge desering) maar tis ook sowieso niet lekker toch? :D

nou veel plezier :D

6. senseemillia

senseemillia VIP lid

Nov 20, 2005
    8,645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nee die zwartgeblakerde dingen eet je sowieso niet. Tenminste ik niet hoor. Gewoon lekker de bbq pakken en vergeet het visje niet! Dat is schijnbaar ook goed voor je nu (was het al maar nu extra) ;)

7. Jodi

Jodi Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    1,696
    0
    0
    Heb nu al trek in BBQ :) jammie

8. senseemillia

senseemillia VIP lid

Nov 20, 2005
    8,645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Die laatste keer die mooie dag hebben wij gelijk het apparaat gepakt uit het schuurtje hoor! Donderdag weer...ik verheug me er nu al weer op!
    Lekker zalmpje, hamburgertje, lekkere stoomgroenten en niet te vergeten het maiskolfje..jummie

9. Miky

Miky Bekend lid

Jan 18, 2006
    604
    0
    0
    Groningen
    Mmm bbq-en ja daar heb ik ook al wel weer zin in!

10. diana1982

diana1982 Actief lid

Oct 25, 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    lekker kipfilet en ananas aan een stokje. maak het altijd zelf klaar. slaatje sla en dat soort dingen heerlijk.

11. kAAtje76

kAAtje76 Actief lid

Feb 26, 2006
    120
    0
    0
    Maarssen
    BBQ-en is inderdaad gezellig. Bij ons gaat de BBQ aan en dan gaan we het eten een beetje verzamelen. Vor de kip hebben wij een hele goede oplossing, deze gaat de oven in. Dan is de kip gaar zodra we de tafel hebben gedekt en als de kip op is dan is het eerste vlees op de BBQ ook gaar.

Op mijn boodschappenlijstje voor komende zaterdag staan al een paar BBQ boodschappen. Nu alleen nog even de BBQ schoonmaken.

Groetjes en BBQ ze
    kAAtje

12. pim

pim Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    3,970
    0
    36
    Nijmegen
    Wij gaan vanavond ook bbq-en. Heb gisteravond al lekkere aardappelsalade voor erbij gemaakt. Staat nu ijskoud te worden in de koelkast. Mjammie!

Pim

13. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    mijn vriendin kwam gister met het idee om te gaan bbq vandaag. ze vroeg mag jij dat wel. omdat ik dus verschillende dingen hierover heb gehoord heb ik de ass. van de ha gebelt en het haar gevraagt. haar advies was om het liever niet te doen ivm de bacterieen in het vlees het vlees wordt op de roosters niet zo warm dat alles dood gaat en of het goed gaar is is ook de vraag. ze gaf het advies om het op een electriese plaat te bakken. dit ga ik dus vanavond ook doen zet hem er lekker naast. veel plezier iedereen die gaat bbq en denk om je veiligheid ook met het vuur.

Share This Page