nou ja die ene die zijn dier in een hoek wil trappen vind ik wel heel belachelijk en even op nancy ja id het zijn dieren en geen mensen des te meer moeten wij goed voor ze zorgen een mens kan voor zichzelf zorgen een dier niet!
Dieren kiezen er niet voor om van het ene huis naar het andere gesleept te worden. Ik vind ook zoals iemand anders al zei: een dier kies je niet voor even maar voor zijn leven
Nou mensen ik denk niet dat mo666 het letterlijk bedoelde hoor dus maken jullie je a.u.b niet zo druk. Ik zou in igg mijn lieve jacky (hond) nooit weg doen ook al ben ik alergisch of whatever ik kan dat denk ik echt niet. Maar gupsie ik vind het heel knap dat jij het wel kan als ze je zo irriteren is het ook beter voor de katers. Soms heb je geen keus he.
Maar goed dat de PVDD 2 zetels heeft en zo opkomt voor onze dieren... Alle gekheid op een stokje...ze zet ze niet op straat en zoekt een goede plaats voor deze katten. Waar wordt nou al die drukte om gemaakt! Wij hebben een kat en een hond. Ik hoef echt nooit geen hond en kat meer en iriteer me ook heel erg. Vooral de hond die is oud en stinkt.....Ik kan mijn hond niet naar een bejaardenhuis plaatsen zoals je met ouderen doet. Het beestje wordt goed verzorgt maar mag absoluut niet in de kamer meer komen. Ik weet het nu krijg ik heel veel kritiek over me heen.....
maar dat je al uberhaupt zo kan neerzetten wat je met je kat wil doen, omdat je hormonen even in de weg zitten ik woon in schiedam en hier zijn 30 dode katten gevonden bij een dieren mishanderlaarster.. omdat mevrouw dat ook maar zo even wilde doien vind het al afschuwelijk dat je zo denkt, en dan kan je wel zeggen dat we niet zo overdreven moeten reageren. maar die beesten hebebn er niet om gevraagd bij je te wonen, jij heb ze gekozen om ze een huis te geven DOE DAN DAN! en dan niet zeggen ik wil het liefts dat beest inde hoek trappen omdat het een mongooltje is.. dat zeg je toch ook niet over je kindje? dan staat wel heel het forum op om te zeggen dat het niet goed snik is van je, een beets is net zo erggggg zo dat wilde ik ff kwijt.. stoom komt uit me oren sorry
Ik waardeer eigenlijk wel de reacties van de mensen die zeggen het gevoel te herkennen. Ik waardeer het ook dat ze dus gewoon eerlijk zeggen dat ze soms een gevoel over zich hebben ze wat aan te kunnen doen. En ik waardeer nog meer dat ze zich hier overheen kunnen stappen! Ik kan me namelijk niet of nauwelijks voorstellen dat je nooit dergelijke gevoelens of wat dan ook hebt. Gevoel en doen, daar zit toch nog duidelijk een grens tussen hoor. Ik probeer de katten nu ook zoveel als mogelijk de mijden. Ze zitten overdag in de bijkeukens en 's avonds en 's nachts mogen ze het huis in. Maar overdag probeer ik ze zoveel mogelijk apart te houden! Ik ben er mee eens dat je katten niet voor even heeft maar voor z'n leven, maar als de irritatie zo hoog wordt dat mijn ogen wild gaan staan als ze zich wassen terwijl ze bij me op bank zitten, dan lijkt het mij toch verstandiger om rustig op zoek te gaan naar een beter plekje!
Ik zal mijn katten nooit in vergelijk kunnen trekken met mijn kind! Tuurlijk zijn het een soort kindjes van je, maar voor mij is er toch echt nog wel een duidelijk verschil hoor.
ikkan me begrijpen dat je het even niet trek wat je katten betreft, maar denk er ook aan die dieren hebben er niet voor gekozen dat je zwanger werd. ok tuurlijk is het beter dat je die katten dan een beter huisje wilt geven, maar vind het gewoon waardeloos mensen die dan maar het beestje het huis uit doen. maar ja wie ben ik.. ik kan me er gewoon niet over uitlaten wil 100000 dingen zeggen, maar kan er maar beter over stoppen want wordt er intens verdrietig van hoe mensen kunnen denken, omdat het MAAR dieren zijn... ga maar even mijn kat kroelen.. en ja die stinkt ook , en ja de katten stenen liggen ook overal, en ja haar poep vind ik ook verschrikkelijk, maar ik heb haar gekozen dus gooi der niet het huis uit.
Het gaat niet om Gupsy...Ik denk dat ze juiste keuze maakt en een goede plek voor ze zoekt. Tuurlijk, je hebt ervoor gekozen en dus de verantwoording, maar die katten worden er ook niet beter van als ze daar blijven. Het gaat om de manier waarop er door sommige over dieren gesproken wordt. Alsof het niets waard is... Volslagen idioot naar mijn mening..
ik vind het wel heel sneu dat je al boos word op je kat als hij zichzelf wast mijn insziens ben je dan psychisch niet in orde en is het een goed idee om je dieren weg te doen strax doe je ze nog wat aan maar ik vind proffecionele hulp dan ook wel een goed idee want dat slaat natuurlijk nergens op oeh me kat kijkt me aan nu moet hij echt het huis uit ..... :S
In mijn geval gaan ze niet weg omdat ik zwanger ben! Tuurlijk zal er een deel aan hormonen meespelen, maar echt niet alles. Nou ja,.. lees maar eens terug zou ik zeggen!
ik vind het een zeer verstandig besluit van gupsie! denk dat dat voor alle partijen beter is. maar ik stoorde me gruwelijk aan de uitspraak van mo666! zo praat je niet over je huisdier!
Jemig hee, wat een reacties, ik moet er heel erg om lachen, sorry hoor. Sommigen kunnen heel erg geïrriteerd raken door een huisdier wat al smakkend en likkend hun kont gaat zitten wassen naast je broodje en je koffie. Terwijl ik voorheen gewoon zei "ga eens van tafel". Nu word ik daar veel kwader van, ik heb gewoon een korter lontje wat dat betreft. Maar ik zal ze nooit pijn doen, ik ben hartstikke gek op ze! Ik hou me dus altijd in. En ik denk dat Mo haar katje ook echt niet in een hoek zal trappen, alleen zo'n gevoel kan een dier wat veel om je heen loopt af en toe wel oproepen als je last hebt van hormonen. Alle mensen die hier verontwaardigd reageren, zijn zeker ook vegetariër? Of niet?
waarom zou ik er vegetarier voor moeten zijn, vind het gewoon erg dat je zo kan denken sorry, ik eet ook kip. en rund en wat dan ook.
hahah ik wist dat je dat ging zeggen het is al erg genoeg dat er beesten worden mishandeld, is ook geen goed woord over te zeggen, maar je huisdier omdat het je even niet aanstaat omdat de ogen niet normaal staan omdat het een mongooltje is en dan maar de hoek in trappen? sorry maar dat schoot bij mij in het verkeerde keelgat.. haha en ik ben een leuke, ik blijf happen he hap, hap ,hap
jeempie zeg, wat een flauwekul! Tuurlijk doet niemand zijn huisdiertjes kwaad! Tis gewoon een irritatiegevoel, en that's it! Vind juist dat gupsie in het belang van haar katten handeld! Ze kunnen straks ergens wonen bij een baasje die helemaal leip van ze zijn! Je zegt toch ook wel eens dat je je vent wel eens een schop onder zijn reet kan geven omdat hij zo irritant is? Betekend toch ook niet dat je die inene mishandeld en slecht behandeld? Nee meiden, sommige opmeringen gaan echt te ver na mijn mening, er is hier bij niemand sprake van mishandeling bij haar katten, maar gewoon een flinke irritatie ivm een kort lontje! Je kan mij niet vertellen dat je nooit even denkt..GGgrrr..en nu opzouten! Laten we voorop stellen dat iedereen hier de beste bedoelingen heeft bij haar huisdieren en dat niemand hier haar beesies zou mishandelen!