De katten zoeken een ander huisje.

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 5 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Tja, alleen Mo kan ons vertellen of ze haar kat ook daadwerkelijk in een hoek schopt, of niet.
    En een mongolenkat, bestaat dat eigenlijk?
    :p

2. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    hahahahaha ja volgensmij wel...die van mij is ook niet helemaal helder!

Zullen die katten zich nou ook irriteren aan ons?

3. Niet meer actief

Inkoppertje voor een lullig grapje, maar ik zal het laten!

Maar ik heb weleens een kater gezien waarvan ik echt het gevoel had dat ie een mongooltje onder de katten was! Het klopte gewoon net ff niet, lastig uit te leggen. Overigens echt een schat van een kat en gek op kippen!

4. Niet meer actief

Ehm.. ja dat denk ik wel, alleen hebben hun een paar stiletto's om dat duidelijk te maken!

15 jaar geleden hadden we een poes en die had het ook even gehad met de mensen geloof ik. Die gek viel je steeds aan als je niets vermoeden de trap op liep. Dan stond zij op de open zoldertrap te wachten om je te grazen te nemen. Ik was het wel zat dat mijn rug steeds open lag, dus die heb ik wel een keer bij de kraag gepakt en richting hoek gemikt! Nadien heeft ze het niet meer gedaan!

5. Niet meer actief

Hehehehe....heb het geprobeert te googelen maar nee.....geen mongoolse kat gevonden. Ik denk dus dat ze echt het scheldwoord bedoelde. Wel een beetje wrang hoor

Ennieweej...ik geloof ook niet dat de dames hier ook werkelijk bedoelde dat ze d'r beestjes in de hoek schoppen. Dat hoop ik niet tenminste. Hormonen of niet maar dan mogen ze van mij die mensen aan de hoogste boom hangen en stuur die beestjes maar naar mij.

Ook al hebben we al 2 honden en 2 poezen ;)

6. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Ehm.. ja dat denk ik wel, alleen hebben hun een paar stiletto's om dat duidelijk te maken!

15 jaar geleden hadden we een poes en die had het ook even gehad met de mensen geloof ik. Die gek viel je steeds aan als je niets vermoeden de trap op liep. Dan stond zij op de open zoldertrap te wachten om je te grazen te nemen. Ik was het wel zat dat mijn rug steeds open lag, dus die heb ik wel een keer bij de kraag gepakt en richting hoek gemikt! Nadien heeft ze het niet meer gedaan![/quote]

Ik heb dus zo een kat! Die zit dan boven aan de trap onder een tafeltje..kom je uit je nest met je bloten voeten springt ze inene op me blote voeten met der nagels hoppa! NOu dan loop ik toch te godveren...1 voordeel je bent wel gelijk wakker!

7. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    geen twijfel over mogelijk, soms kijkt die kat (Poes eigenlijk) me ook eens aan van , wijf laat me nou eens met rust :x
    hahah en tja die kat van mij spoort ook wel eens niet ...

mijn kat loopt alsof ze een ballon tussen der benen heeft.. hoe zij kan lopen :) lach je helemaal rot...

8. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    mm..hoe moet ik quoten? bij julllei staat het zo mooi in het wit! mmmm

9. Niet meer actief

gewoon het quote buttontje gebruiken die rechts bij het bericht staat wat je wilt quoten. Zorgen dat de haakjes blijven staan en alleen overbodig tekst weghalen..(zoooo offtopic hahaha)

Overigens is 1 kater dus helemaal zot op astrid en mijn man. Astrid kan met dat beest alles doen wat ze wil. Tandeninspectie, staartjeslepen, maakt niet uit. En mijn man krijgt elke ochtend liefdesbeetjes van die kat! Dat zijn kleine tedere beetjes in zijn harige benen haha.. Dat is wel erg schetig hoor.

10. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    maar er komt toch ook = "naam persoon " erbij?

11. Suske

Suske Actief lid

6 sep 2006
    386
    0
    0
    Als echte kattenliefhebber lees ik de reacties hier met verbazing. Ik kan mij voorstellen dat een allergie je doet overwegen om je katten weg te doen. Mijn vriendin is gek op dieren en heeft het jaren geprobeert en moest nu haar twee katten wegdoen van het ziekenhuis. WIj hadden al 2, maar ik heb meteen gezegd ik wil je helpen en nu hebben wij er 3. Haar 2 katten konden niet overweg en moesten maar niet bij elkaar blijven. De kat was meteen gewend en is ontzettend lief. De andere 2 hadden ook weinig tot geen problemen met hem. Mijn vriendin daarintegen heeft het er erg moeilijk mee gehad. Dus laat ik altijd even zij knor horen wanneer zij belt.

Ik vind het trouwens erg lief, dat ze zo beschermend zijn voor de baby. Bij onze zoon lagen er soms wel twee poezen tegelijk op mijn schoot. en nu liggen ze soms ook met z'n 3-en bij mij op de bank. Na de geboorte van onze zoon was poes erg beschermend. Huilde hij, dan kwam ze meteen en trok gewoon aan mijn mouwen en liep mee heen en weer om hem te troosten. Ik vind dit erg lief.

12. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    zoiets? sorry..ook ik ff of-topic, maar wel zo belangrijk toch? net zo belangrijk of er mongolen katten bestaan! hahaha

13. Niet meer actief

precies.. en vergeet vooral niet die paar berichten over vegetarisch zijn ja of nee..hahaha LOL, maar goed.. Let's go On Topic! Volgens mij heeft nog niet iedereen zijn zegje gedaan.

14. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    haha enne...mag je je ook niet irriteren aan je kat als je lekker met je vent aan het klussen bent en je wordt aangekeken alsof je van mars komt? (door de kat dan he, laten we dat even duidelijk hebben)

15. Niet meer actief

ow ehm.. 1 van onze katers heeft het wel heel bond gemaakt hoor. Wij waren namelijk eens aan het klussen en terwijl mijn vent mij daar lekker aan het bespelen was, besloot de kater de klokkenspel van mijn man te bespelen.. Whahaha, god ik kan er nog om in een deuk liggen! Je snapt natuurlijk wel dat dit een enorme turnoff was! En een wijze les!

16. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    HAHAHAHAHAHA DAT meen je niet! Ik zal spontaan in een deuk liggen en niet meer bij komen! Ik heb wel een sgehad dan ik inene ene hap in mijn teen had tijdens het klussen! Nou sorry voor de dames hier hoor, maar dat lieve vriendelijke katje kreeg toen echt een duw! Mij een beetje storen tijdnes een belangrijke daad!

ps: mooie quote he! hahahaha

17. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Als je dan een huisje hebt gevonden kan die van mij dan ook mee? Nee, geintje. Die kat van mij, daar word je echt helemaal gek van. Hij is anderhalf jaar geleden aan komen lopen. Hij weigert pertinent zijn behoefte te doen op de kattenbak. Nou was dat eerst niet zo'n probleem; we woonden letterlijk driehoog achter en we lieten altijd het keukenraampje open. Inbreken was daar niet mogelijk.

Nu zitten we sinds een jaar in het appartement op de begane grond in hetzelfde grachtenpand. Het heeft ons heel erg lang gekost hem naar buiten te laten gaan (dus via de voorkant), toen 'ie eenmaal naar buiten ging vond 'ie het fantastisch. Ok, we lopen 24 uur per dag risico dat er wordt ingebroken.... Nu vindt 'ie het blijkbaar te koud en heeft nu in 3 dagen tijd 2 keer binnen zitten schijten..... Wat moet ik hier nou mee?

Alleen als we een dag en nacht weg gaan laten we hem in de gang en dan kan ie via de keuken naar het plaatsje van 2 m2... Niet dat mijn achterbuurmeisje dat leuk vindt... Het wil er nog wel eens stinken!

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik begin net aan dit topicje en eindig hier al met dikke tranen....zit me echt rot te lachen om deze tekst...whahahaha
    Zo, ogen drogen en verder lezen...

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ow...de rest was wel ff serieuzer zag ik....
    Maar ondanks de heftige woorden heb ik er om zitten lachen om eerlijk te zijn (er van uitgaand dat iedereen lief blijft tegen zijn beestjes).
    Sommige meiden schrijven echt hilarisch!
    Elmo

20. Niet meer actief

Marktplaats staat vol beestjes die na een plotselinge allergie het pad moeten ruimen....
    En ik zeg niet dat Gupsie haar man niet allergies is hoor, helemaal niet.
    Maar meiden kom op, het kan toch niet zo zijn dat je je beesten weg wil doen of de neiging hebt ze pijn te doen vanwege hormonen?...
    Kom op zeg, stel je dan ff anders op!

Ik heb twee zwangerschappen doorstaan met 3 katten en een hond en nee ze irriteerde me niet!
    Je doet je oudste kind toch ook nog gewoon zn reet afvegen als ie gepoept heeft op de plee?.... Of moet ie het ook maar zelf uit zoeken omdat er een beebje onderweg is en de stank niet te harden is?...

Hormonen of niet.... doe ff menselijk zeg....
    In de hoek trappen is dan wel heel makkelijk hoor!

Deel Deze Pagina