De katten zoeken een ander huisje.

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 5 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey dames

Mij hebben ook een jong katje van 8 maand nu

Hebben jullie dat ook dat jullie katten de huiskamer net een racebaan van maken die van ons doet dat hahaha

De gekke 5 min gekte noemen we dat

Liefs Tijgertje23

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    haahahh ja dat doen de katten bij ons ook, wij roepen dan altijd het gekke uurtje is weer begonnen hihihi

3. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Ik heb ff een mooi foto geplaatst van me katje

Hoe vinden jullie haar?

Ik vind haar zoooooooooooo mooi wit (vandaar de naam)

Liefs Tijgertje23

Oja me vriend staat er ook op, alleen ik nog maar ben niet zo foto geniek

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ach wat een dotje, om op te vreten!

Ik ga eens kijken of ik mijn 4 donders er ook in mn album kan zetten

5. Takkie

Takkie Nieuw lid

5 jan 2007
    2
    0
    0
    Jeetje, waar gaat dit over. Er moet ook niet één katje weg, maar meteen DRIE. Die zijn toch ook niet zomaar aan komen lopen, daar is toch over nagedacht van tevoren... en nu onder het mom van hormonen moeten ze weg. Iedereen mag t natuurlijk zelf weten, maar ik vind t een kwestie van je eigen verantwoordelijkheid nemen. We vinden allemaal een jong katje het leukst en vervolgens zit je nog 15 jaar aan een ouwe kat vast.

Om katten te vergelijken met je kindjes gaat me ook weer te ver hoor; maar als je de verzorging voor een dier op je neemt is dit wel een taak die je tot het eind van het leven van zo'n dier moet vervullen, want wie wil deze "ouwe"katten, daar lopen de asielen van over.

Ik zou wat minder slachtoffer zijn van mijn hormonen, denk ik dan...

Wat zou die kat denken als jij weer eens een scheet laat;" Ik kan dr ogen wel uit dr hoof krabben"

6. Niet meer actief

Zo dan, Takkie.

Van harte welkom op het forum hahahaha
    Goeie binnenkomer

Mag ik wel zulke mensen ;)

7. Jana

Jana Actief lid

28 dec 2006
    347
    0
    0
    Vraagje aan de dames die hun katten weg willen doen: waarom zijn jullie er dan ooit aan begonnen? :confused:
    Over een jaar erger je je misschien aan het gehuil van je baby. Moet die dan ook maar weg?
    Ik weet dat de vergelijking ver gaat, maar een dier is geen ding, dat je zomaar weg doet.
    Als je je al ergert aan een kat die zich wast, moet je je serieus afvragen of je aan een baby moet beginnen.

8. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam

9. Niet meer actief

Joh...ik kan niet eens een levende plant weggooien. Ook niet al staat ie me in de weg en istie oerlelijk :)

Of ben ik nu te erg? 8)

10. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    nou is me gelukt hoor (geloof ik) Mn 4 donders staan erop en ook nummer 5 die helaas niet meer bij ons woont, Ja weet het als het kon was ze hier blijven wonen, maar Anna (de kat) heb ik op gehaald bij een vrouwtje die ook van dr kat af moest om vage redenen, heb haar liefde vol opgevangen maar mn andere 4 katten hebben haar nooit geacsepteerd, op een gegeven moment was ze zo bang dat ze alleen maar achter de tafel durfde te plassen en te poepen zo zielig, we hebben het ander half jaar aangezien, en toen met pijn in mn hart en huilend is ze bij me tante gaan wonen, bezoek haar nog regelmatig en ze ziet er goed uit eindelijk!

Hmzz toch weer een langer verhaal geworden dan de planning

11. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    haha...net mijn moeder gerrina ;)

12. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hahhaha uhwww ikke zegt niks :)

13. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Wat betreft die allergie, nouja allá.
    Maar ik heb er toch wel moeite mee over hoe mensen met hun huisdieren omgaan. Serieus.

Ik kan me ook ergeren aan mijn kat en hond die zich natuurlijk altijd gaan wassen als ik in bed lig en wil slapen. Maar als ik er goed over nadenk, is het toch echt mijn eigen ergernis. Ik kan daar toch ook gewoon overheen stappen? Heb de verantwoordlijkheid toch op me genomen toen ik die kat en hond in mn huishouden opnam?
    En ik heb eerder ook al geschreven, dat je na je zwangerschap, wanneer je hormonen uitgeraasd zijn, dat soort beslissingen beter kunt nemen.

14. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Ik irriteer me soms ook mateloos aan een van mijn twee katten. Ze gaat de hele tijd aan de deurklink hangen en miauwen. Dan doe ik de deur open, zodat ze naar buiten kan en met 2 minuten hangt ze buiten aan de klink, omdat ze weer naar binnen wil. Ze kan daarbij heel zeurderig miauwen. Pfff.

Maar het volgende moment racen ze met zijn tweeën hier door de woonkamer en lig ik helemaal dubbel van het lachen. Zo grappig.

Eentje heb ik 6 jaar geleden als minitje bij de dierenambulance gehaald. Ze had een stukje gelift onder een motorkap van een auto.
    De tweede heb ik gehaald bij mensen die in de super een briefje hadden opgehangen. Ik gebeld, waarom ze haar wegdeden. Dat was omdat ze een nieuwe bank hadden. Ben haar meteen gaan halen en heb die mensen geen blik gegund. Grrrr.

Het zijn echte knuffels. Komen lekker bij mij liggen als ik op de bank lig. En dan nog het liefst onder de deken.

De ene is ook helemaal gek met de hond. Raar beest.

15. Niet meer actief

:) :) :)

DAMES, DAMES!

Ik ben net op m'n werk...
    hahaha ik lig echt dubbel!

Denken jullie nou echt dat ik het meen?
    Dat ik mijn kat ga zitten schoppen? hahahaha

Dat is een uitspraak, bij wijze van spreken! hahaha ik hou van m'n beesten hoor. zal ze nog niet een haar krenken.

Raar dat jullie zo kortzichtig zijn, had hier wel beter verwacht zeg!

En ja een mongolenkat kan... Niet dat zij er iets aan kan doen, ze is echt wel een scheetje hoor... maar ik trek het op het moment gewoon niet. PUNT.

Ik doe heel aardig, geef ze iedere dag eten, drinken en gister heeft ze zelfs een half uur bij me op schoot mogen zitten. (voordat ik ineens de dierenbescherming op m'n dak krijg)

Met de andere drie klikt het een stuk beter, alleen die ene... pffff....
    Gelukkig zit ze nu de hele dag bij mijn man op schoot en heeft ze echt niks te klagen!

Geloof mij nou maar, ik ken kinderen die het slechter hebben dan mijn katten!

Pfff, dames en dan nu allemaal de hormonen weer een beetje in bedwang houden en niet alles zo letterlijk nemen he! ;)

16. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Nee dat zijn hun hormonen niet, die kunnen zij heel goed in bedwang houden, het zijn supervrouwen. ;) :p

17. Jana

Jana Actief lid

28 dec 2006
    347
    0
    0
    Een allergie is inderdaad wat anders. Maar je moet de mensen de kost geven die hun huisdier naar het asiel brengen vanwegen een zogenaamde 'allergie', om dan drie maanden later een ander aan te schaffen.
    Ik laat mijn katten niet op de slaapkamer. Om de eenvoudige reden dat ze me uit mijn slaap houden met hun gedraai, gelik en gedoe. Dat mogen ze lekker beneden en buiten doen.
    Je ziet vaak dat huisdieren het veld moeten ruimen op het moment dat er kinderen komen. De kat of hond was dan blijkbaar een soort oefenbaby. Als er een echte baby komt mag ie weg. Maar ja, zo werkt het dus niet.

18. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Moeilijke beslissing... Gupsie heeft dit heus niet over 1 dag ijs laten gaan hoor! Ik heb zelf 2 katten in huis genomen ivm baby op komst in t ene gezin :confused: :( en omdat t baasje ging verhuizen van t andere thuis.. Mensen jullie weten toch ook niet de hele voorgeschiedenis. Ivm allergie oid begrijp ik goed dat je je huisdier weg doet, hoe sneu t ook is. Ikzelf zal er álles aan doen om ze bij me te houden maar wat niet gaat gaat niet.. En sorry hoor, maar een kat met je kind vergelijken.....

19. Niet meer actief

Mijn moeder riep ook al, ja en nu met een 2de op komst zitten ze toch ook alleen maar in de weg? Maar dat is dus niet de reden. Ze zaten met de eerste toch ook niet in de weg!

Die irritatie wat ik heb naar de katten zal (nogmaals) vast een deel gerelateerd zijn aan hormonen. Maar als je elke ganse nacht een blaffende vent naast je hebt liggen die er dan uit moet om nog een extra puf te nemen. Als je man elke ganse weekend met een theedoek moet lopen wat dienst doet als snotlap omdat een zakdoekje niet afdoende is. Als je elk weekend (of avond) te horen krijgt, ik voel me niet zo lekker of ik heb hoofdpijn. En je weet wat de oorzaak is....... Dan gaat er toch wat borrelen hoor.

Hij heeft het jaren geprobeerd, maar nu breekt het hem toch ook op. En hij weigert (goddank) om nog verder te proberen met nieuwe medicijnen of pufjes.

20. Niet meer actief

maar gupsie, ik dacht dat je ze weg ging doen omdat je ze stom vind....

Zo'n allergie is geen excuus hoor.....

HAHAHAHAHA

Deel Deze Pagina