nooit nooit komt mijn buurvrouw bij me langs en juist nu er allemaal hoera zwanger gefeliciteerd kaartjes op mijn dressoir staan komt ze binnen vallen maar pffff haar is niets opgevallen zelfs een paar babysokjes op de kast zijn haar niet opgevallen. ben bang dat anders de hele straat het meteen weet. en daar is nog beetje vroeg voor 8 weekjes
Ja, als je van alles hebt staan......dan loop je de kans dat iemand die binnenkomt het ziet. Je ziet het wel toch? Anders jammer dan. Elmo
bij mij wist de buuf het ook met 8 wkn (m'n familie al een week eerder)...had geen zin om m'n mond te houden 8)
joh, als je het toch al verteld hebt aan mensen (kaartjes op je dressoir), dan kan je straat er ook bij toch
Ik liet de kaartjes bewust op het dressoir staan tijdens de verjaardag van mijn vriend. We waren toen bijna 12 weken zwanger. Ik dacht...oww dat zien onze vrienden meteen als ze binnen komen. Maar het kwartje viel pas veel later op de avond. Een vriendin van mij vroeg toen wat dit was (kaartje met test van moeders voor moeders) en ik zei dat ze het maar eens hardop moest voorlezen. En eerlijk waar...pas een minuut of 5 later drong het door. Was wel lachen. Het komt denk ik ook door het feit dat onze vrienden niet op de hoogte waren van onze kinderwens. Dit maakte het juist heel spannend. Enne ik vond het wel fijn dat we niet meer zo stiekem zwanger hoefden te zijn en ons geluk met anderen konden delen. xxxies Gea